Detingut per amenaçar a crits amb un ganivet als vianants en València

 

Els agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home de 45 anys, d’origen pakistanés, com a presumpte autor d’un delicte amenaces, després d’anar amenaçant amb un ganivet als vianants que es creuaven

  

en el seu camí. Els policies han intervingut un ganivet d’uns 22 centímetres que prèviament havia apartat un ciutadà aprofitant una distracció de l’ara detingut en saber de la presència policial.

 

 

Els fets han passat cap a les 20.45 hores, quan la sala del 091 de València va rebre una cridada en la que s’alertava de la presència d’un home en el carrer de Quart de València, a l’altura del jardí Botànic, que amenaçava als vianants amb un ganivet de grans dimensions.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Immediatament els policies es van dirigir al lloc dels fets i a l’altura de la plaça del Tossal van ser requerits per un gran nombre de persones que els manifestaven que hi havia un home amb un ganivet de grans dimensions, alhora que assenyalaven cap a un banc a on estava sentat.

 

Un ciutadà li ha llevat el gavinet

El sospitós en saber de la presència policial ha deixat el ganivet en terra, moment que ha aprofitat un ciutadà per a llevar-li-lo i els agents per a reduir-lo i intervindre l’arma blanca.

 

Els policies després de fer les gestions oportunes han descobert que el sospitós moments abans anava amb un ganivet en la mà cridant i amenaçant de mort a les persones que s’interposaven en el seu camí, per això l’han detingut com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces.

 

El detingut, amb antecedents policials i en situació irregular en Espanya, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Anabel Medina destaca la maduresa d’Alcaraz i confia en la seua tornada a l’elit

Anabel Medina assegura que Carlos Alcaraz afronta amb molta maduresa la lesió del canell dret i confia que recupere forces per a tornar a l’elit. La directora del BBVA Open Internacional de Valencia també explica el canvi de dates del torneig i analitza el moment del tenis femení espanyol.

El gasto social per habitant puja un 27 % en cinc anys a la Comunitat Valenciana

El gasto social per habitant de la Generalitat ha passat de 2.912 euros en 2020 a 3.465 en 2025, un augment del 27,6 %, encara que la Comunitat Valenciana se situa en desena posició en el rànquing autonòmic.

La Nucia acull el Ple del Consell en el 321 aniversari de la seua fundació

La Nucia ha acollit el Ple del Consell amb motiu del 321 aniversari de la seua fundació, en una jornada en què Juanfran Pérez Llorca ha reivindicat el municipi com a referent esportiu europeu i ha ratificat el suport de la Generalitat als nous centres educatius.

Emotiva despedida d’El Último de la Fila a València després de dotze nits de gira

El Último de la Fila ha tancat la seua gira amb un últim concert al Ciutat de València, carregat de nostàlgia, humor i agraïment al públic valencià.

Cada valencià rep 3.465 euros en gasto social, un 27 % més que fa cinc anys

El gasto en sanitat, educació i servicis socials de la Generalitat ha augmentat un 27,6 % des de 2020 i arriba als 3.465 euros anuals per persona, segons un informe estatal.

Pérez Llorca oferix ajuda a Andalusia després de l’incendi mortal d’Almeria

Juanfran Pérez Llorca ha telefonat a Juan Manuel Moreno Bonilla per traslladar-li el suport de la Comunitat Valenciana després de l’incendi forestal d’Almeria, amb onze morts, i li ha oferit tots els mitjans que considere necessaris.

València acomiada El Último de la Fila amb dotze nits de felicitat i un últim concert inesborrable

El Último de la Fila ha tancat a l’Estadi Ciutat de València la seua gira de retorn, després de quasi trenta anys, amb un concert d’homenatge als seus fans valencians i d’altres territoris. Manolo García i Quim Portet han agraït dotze nits de música, emoció i records compartits.

Pérez Llorca oferix a Andalusia tots els mitjans valencians després de l’incendi mortal d’Almeria

El president Juanfran Pérez Llorca ha telefonat a Juan Manuel Moreno Bonilla per traslladar-li suport pel greu incendi d’Almeria, amb onze morts, i ha oferit tots els recursos valencians que calguen.