14.1 C
València
Dilluns, 16 febrer, 2026

Detingut per amenaçar a crits amb un ganivet als vianants en València

 

Els agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home de 45 anys, d’origen pakistanés, com a presumpte autor d’un delicte amenaces, després d’anar amenaçant amb un ganivet als vianants que es creuaven

  

en el seu camí. Els policies han intervingut un ganivet d’uns 22 centímetres que prèviament havia apartat un ciutadà aprofitant una distracció de l’ara detingut en saber de la presència policial.

 

 

Els fets han passat cap a les 20.45 hores, quan la sala del 091 de València va rebre una cridada en la que s’alertava de la presència d’un home en el carrer de Quart de València, a l’altura del jardí Botànic, que amenaçava als vianants amb un ganivet de grans dimensions.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Immediatament els policies es van dirigir al lloc dels fets i a l’altura de la plaça del Tossal van ser requerits per un gran nombre de persones que els manifestaven que hi havia un home amb un ganivet de grans dimensions, alhora que assenyalaven cap a un banc a on estava sentat.

 

Un ciutadà li ha llevat el gavinet

El sospitós en saber de la presència policial ha deixat el ganivet en terra, moment que ha aprofitat un ciutadà per a llevar-li-lo i els agents per a reduir-lo i intervindre l’arma blanca.

 

Els policies després de fer les gestions oportunes han descobert que el sospitós moments abans anava amb un ganivet en la mà cridant i amenaçant de mort a les persones que s’interposaven en el seu camí, per això l’han detingut com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces.

 

El detingut, amb antecedents policials i en situació irregular en Espanya, ha passat a disposició judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El derbi Llevant-València acaba en baralla i llançament de botelles després del gest de Cömert

El València va véncer 0-2 en el Ciutat de València i el final del derbi va quedar marcat per una baralla i llançament de botelles després d'una celebració de Eray Cömert.

Tárrega demana perdó i Cömert aclarix el seu gest després del derbi Llevant-València

César Tárrega va demanar perdó després de la celebració de Eray Cömert, que va originar una tangana. El suís va negar ànim d'humiliar i es va disculpar en xarxes.

Dela càrrega contra la celebració de Comert després del Llevant-València

Dela critica amb duresa la celebració del defensa valencianista, a qui acusa de falta de respecte. Reclama exemplaritat entre jugadors després del 0-2.

Tárrega demana perdó per la celebració de Cömert i mostra respecte al Llevant

César Tárrega va lamentar el succeït després del partit davant el Llevant per la celebració de Eray Cömert i va demanar perdó, subratllant el respecte al rival. El defensa va explicar que el gest no va asseure bé i que la prioritat va ser celebrar amb la seua afició.

Ramazani i Sadiq donen aire al València en el derbi i agreugen la crisi del Llevant

El València es va imposar 0-2 en el Ciutat amb un golàs de Ramazani i la sentència de Sadiq. El triomf eleva als blanc-i-negres al 14é i deixa al Llevant penúltim.

El derbi Llevant-València va acabar amb baralla i botellazos després d’un gest de Cömert

El Llevant-València va acabar 0-2 en el Ciutat de València, però la victòria visitant va quedar entelada per una baralla i llançament de botelles després d'un gest de Cömert. El central suís va agitar una banderola modificada amb la seua samarreta i va encendre els ànims.

0-2: Ramazani i Sadiq impulsen al València i afonen al Llevant

El València es va emportar el derbi en el Ciutat de València amb un golàs de Ramazani i la sentència de Sadiq. El triomf l'eleva al 14é lloc i deixa al Llevant penúltim.

Ramazani i Sadiq decidixen el derbi i afonen al Llevant (0-2)

El València es va imposar 0-2 en el Ciutat de València amb punts de Ramazani (64') i Sadiq (84'). El pla a la contra va castigar un Llevant que va acabar exposat.