Detingut per amenaçar a crits amb un ganivet als vianants en València

 

Els agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home de 45 anys, d’origen pakistanés, com a presumpte autor d’un delicte amenaces, després d’anar amenaçant amb un ganivet als vianants que es creuaven

  

en el seu camí. Els policies han intervingut un ganivet d’uns 22 centímetres que prèviament havia apartat un ciutadà aprofitant una distracció de l’ara detingut en saber de la presència policial.

 

 

Els fets han passat cap a les 20.45 hores, quan la sala del 091 de València va rebre una cridada en la que s’alertava de la presència d’un home en el carrer de Quart de València, a l’altura del jardí Botànic, que amenaçava als vianants amb un ganivet de grans dimensions.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Immediatament els policies es van dirigir al lloc dels fets i a l’altura de la plaça del Tossal van ser requerits per un gran nombre de persones que els manifestaven que hi havia un home amb un ganivet de grans dimensions, alhora que assenyalaven cap a un banc a on estava sentat.

 

Un ciutadà li ha llevat el gavinet

El sospitós en saber de la presència policial ha deixat el ganivet en terra, moment que ha aprofitat un ciutadà per a llevar-li-lo i els agents per a reduir-lo i intervindre l’arma blanca.

 

Els policies després de fer les gestions oportunes han descobert que el sospitós moments abans anava amb un ganivet en la mà cridant i amenaçant de mort a les persones que s’interposaven en el seu camí, per això l’han detingut com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces.

 

El detingut, amb antecedents policials i en situació irregular en Espanya, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Corberán admet vergonya per la imatge del València a Riazor

Carlos Corberán ha qualificat de vergonyosa la primera part del València a Riazor, en la derrota 3-1 contra el Deportivo. L’entrenador ha assumit la responsabilitat i ha criticat la falta d’activació i actitud competitiva del seu equip.

Dos gols en pròpia porta condemnen el Valencia a Riazor

El Valencia ha tornat a oferir una mala imatge a Riazor i ha perdut 3-1 davant el Deportivo, amb dos gols en pròpia porta de César Tárrega i Diakhaby. L’equip gallec ha celebrat així la seua primera victòria en Primera huit anys després, i continua invicte este curs.

Busquen aclarir la mort d’un home trobat al riu Xúquer a Sueca

La Guàrdia Civil investiga la mort d’un home, encara sense identificar, localitzat este diumenge flotant al riu Xúquer al seu pas per Sueca. Els agents analitzen si va morir per accident, causes naturals o altres circumstàncies.

El Levante fitxa cedit el francés Axel Tape fins a final de temporada

El Levante UD ha tancat la incorporació en qualitat de cedit del centrecampista francés Axel Tape, de 19 anys, procedent del Bayer 04 Leverkusen fins a final de temporada.

Pego arriba als 37 graus i encapçala la pujada de temperatures a la Comunitat

Les màximes han pujat fins a 7 graus en municipis com Pego, que ha registrat 37 graus. A les comarques de València també s’han superat els 36 graus en alguns punts.

Enric Mas es corona en Aitana i es posa líder de la Vuelta

El mallorquí Enric Mas s’ha imposat en l’Alto de Aitana, ha estrenat el mallot roig i arriba al primer descans com a nou líder sòlid de la Vuelta 2026.

Set migrants arriben en pastera a una platja de Santa Pola en ple migdia

Una pastera amb set migrants d’origen magribí ha arribat este migdia a la platja de Santa Pola del Este, plena de banyistes. Els hòmens, alguns possiblement menors, han fugit pel passeig marítim fins que els han localitzat les forces de seguretat.

Mor un home en colpejar-se el cap al Pou Clar d’Ontinyent

Un home d’entre 35 i 40 anys ha mort este divendres al paratge del Pou Clar d’Ontinyent després de colpejar-se el cap amb una roca mentre estava amb la família.