17.9 C
València
Dissabte, 18 octubre, 2025

Detingut per amenaçar a crits amb un ganivet als vianants en València

 

Els agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home de 45 anys, d’origen pakistanés, com a presumpte autor d’un delicte amenaces, després d’anar amenaçant amb un ganivet als vianants que es creuaven

  

en el seu camí. Els policies han intervingut un ganivet d’uns 22 centímetres que prèviament havia apartat un ciutadà aprofitant una distracció de l’ara detingut en saber de la presència policial.

 

 

Els fets han passat cap a les 20.45 hores, quan la sala del 091 de València va rebre una cridada en la que s’alertava de la presència d’un home en el carrer de Quart de València, a l’altura del jardí Botànic, que amenaçava als vianants amb un ganivet de grans dimensions.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Immediatament els policies es van dirigir al lloc dels fets i a l’altura de la plaça del Tossal van ser requerits per un gran nombre de persones que els manifestaven que hi havia un home amb un ganivet de grans dimensions, alhora que assenyalaven cap a un banc a on estava sentat.

 

Un ciutadà li ha llevat el gavinet

El sospitós en saber de la presència policial ha deixat el ganivet en terra, moment que ha aprofitat un ciutadà per a llevar-li-lo i els agents per a reduir-lo i intervindre l’arma blanca.

 

Els policies després de fer les gestions oportunes han descobert que el sospitós moments abans anava amb un ganivet en la mà cridant i amenaçant de mort a les persones que s’interposaven en el seu camí, per això l’han detingut com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces.

 

El detingut, amb antecedents policials i en situació irregular en Espanya, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Una altra mala primera part llastra al València: 90-84 a Mònaco

El València va encadenar la seua tercera derrota en l'Eurolliga en perdre 90-84 en la pista del Mònaco. Un 30-15 en el segon quart va marcar el xoc malgrat la reacció.

Que el valencià vixca en tots els llocs

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla sobre la polèmica que ha generat el lema de la Generalitat València per al 9 d'Octubre i si és correcte o no

Josep Planells guanya el Premi Reina Sofia de Composició per ‘Metalepsis’

Josep Planells Schiaffino s'imposa en la XLII edició amb 'Metalepsis', que s'estrena en el Teatre Monumental amb l'Orquestra RTVE. El guardó, dotat amb 100.000 euros, reforça una trajectòria lligada a bandes i conservatoris.

El funeral d’Estat per les víctimes de la DANA serà el 29 a les 18 hores a València

L'homenatge d'Estat per les víctimes de la DANA se celebrarà el dimecres 29 d'octubre a les 18 hores en el Museu Príncep Felip de València. Es recordarà a 237 morts i assistiran autoritats i famílies amb invitació personal.

Troben un cadàver a la platja del Dosser de Cullera sense signes de violència

Un cos sense identificar ha sigut localitzat a la platja del Dosser, a Cullera, sense signes externs de violència i sense indicis que procedisca d'una pastera. És la segona troballa en una setmana; la Guàrdia Civil investiga.

Rescaten a un home de 67 anys després de diversos dies ferit i inconscient a la seua casa de València

Policia Local i Bombers van localitzar al veí en el bany de la seua vivenda, inconscient i amb signes de colp, després de l'avís d'una familiar. Va ser estabilitzat i traslladat a l'Hospital General.

València aprovarà este mes l’ordenança de la Zona de Baixes Emissions, en vigor l’1 de desembre de 2025

L'Ajuntament donarà llum verda en comissió i en ple el 28 d'octubre a l'ordenança de la ZBE. Entrarà en vigor l'1 de desembre de 2025 amb aplicació gradual.

Compromís denuncia la derivació de mamografies a granges de lectura amb anàlisis dubtoses

Compromís alerta de retards en radiologia i de lectures externes de mamografies en condicions discutibles. Demana la compareixença urgent del conseller de Sanitat.