Detingut per amenaçar a crits amb un ganivet als vianants en València

 

Els agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home de 45 anys, d’origen pakistanés, com a presumpte autor d’un delicte amenaces, després d’anar amenaçant amb un ganivet als vianants que es creuaven

  

en el seu camí. Els policies han intervingut un ganivet d’uns 22 centímetres que prèviament havia apartat un ciutadà aprofitant una distracció de l’ara detingut en saber de la presència policial.

 

 

Els fets han passat cap a les 20.45 hores, quan la sala del 091 de València va rebre una cridada en la que s’alertava de la presència d’un home en el carrer de Quart de València, a l’altura del jardí Botànic, que amenaçava als vianants amb un ganivet de grans dimensions.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Immediatament els policies es van dirigir al lloc dels fets i a l’altura de la plaça del Tossal van ser requerits per un gran nombre de persones que els manifestaven que hi havia un home amb un ganivet de grans dimensions, alhora que assenyalaven cap a un banc a on estava sentat.

 

Un ciutadà li ha llevat el gavinet

El sospitós en saber de la presència policial ha deixat el ganivet en terra, moment que ha aprofitat un ciutadà per a llevar-li-lo i els agents per a reduir-lo i intervindre l’arma blanca.

 

Els policies després de fer les gestions oportunes han descobert que el sospitós moments abans anava amb un ganivet en la mà cridant i amenaçant de mort a les persones que s’interposaven en el seu camí, per això l’han detingut com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces.

 

El detingut, amb antecedents policials i en situació irregular en Espanya, ha passat a disposició judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Laia Codina veu un grup ajustat després del 3-0 a Islàndia

Espanya va debutar amb un 3-0 davant Islàndia en la fase de classificació al Mundial 2027. Laia Codina va valorar un grup competitiu després del 1-6 d'Anglaterra a Ucraïna.

La Comunitat va exportar 2.106,5 milions als EUA i va importar 1.696,6 en 2025

La Comunitat Valenciana va registrar en 2025 un superàvit comercial amb els EUA en vendre per 2.106,5 milions i importar 1.696,6. L'intercanvi es va contraure respecte a 2024.

Bermúdez, després del 3-0 a Islàndia: ‘Podíem haver fet algun gol més, l’exigència és ací’

Espanya va véncer 3-0 a Islàndia en l'arrancada cap al Mundial 2027. Bermúdez va valorar els tres punts i va remarcar que sumar més gols serà clau davant Anglaterra.

3-0 d’Espanya a Islàndia: Pina firma un doblet i Edna Imade sentència

Espanya es va imposar 3-0 a Islàndia en la seua estrena cap al Mundial 2027 amb un doblet de Claudia Pina i una cabotada de Edna Imade. La portera Cecilia Rúnarsdóttir va evitar una golejada major i Espanya és segona del Grup A3, empatada amb Anglaterra.

3-0: Espanya complix en el seu debut classificatori davant Islàndia liderada per Pina

Espanya va arrancar la classificació al Mundial 2027 amb un 3-0 sobre Islàndia, sostinguda per la seua portera. Claudia Pina va firmar un doblet i Edna Imade va completar la victòria.

Els 16 de OT 2025 es reunixen i descobrixen el repertori de la gira que passarà per Alacant i València al juliol

Els 16 concursants de OT 2025 s'han retrobat a Barcelona per a conéixer el repertori del seu gira de tretze concerts. El tour arrancarà el 18 d'abril a Bilbao i arribarà al juliol a Alacant i València.

Pina avança a Espanya amb un derechazo davant Islàndia en el 39 (1-0)

Claudia Pina va avançar a Espanya en el minut 39 amb un derechazo des de la frontal després d'una primera part de setge a Islàndia, en el debut cap al Mundial 2027.

Espanya té garantit el subministrament de gas malgrat la tensió a Ormuz, segons Enagás

Enagás assegura que Espanya no tindrà problemes de proveïment per la seua baixa dependència del Golf i unes reserves del 58%. Advertix de pressió en preus, lluny de 2022