9.5 C
València
Dissabte, 10 gener, 2026

Detingut per assaltar una gasolinera disfressat de pallasso i amb un fusell fals a Castelló

Un home s’enfronta a una pena de cinc anys de presó per un delicte de robatori  amb intimidació, ús d’instrument perillós i l’agreujant de disfressa a l’assaltar una gasolinera vestit de pallasso el passat 9 de juny. L’acusat va entrar a una estació de combustible de la localitat castellonenca d’Almassora amb un fusell i va amenaçar al treballador.

 

L’acusat, C.N.M, que està en presó preventiva va efectuar el robatori a les 13.45 amb una màscara que dificultava la seua identificació i un fusell, que era simulat, segons informa el periòdic ‘Mediterráneo’. «Dóna’m tots els diners o et mate», va dir l’assaltant al treballador de la gasolinera, segons informa la Fiscalia, com també que la parella de coneguts que el van ajudar a ocultar el botí i el fusell tenien coneixement de l’atrac.

Últimes notícies

1-1: Pepelu salva un punt per al València de penal en el 87 davant l’Elx

El València va dominar i va generar ocasions, però va empatar 1-1 gràcies a un penal transformat per Pepelu en el 87 després del 0-1 de Diang. L'equip seguirà en descens malgrat el punt.

Pepelu empata de penal en el 87 i el València rescata un punt davant l’Elx

Pepelu va empatar de penal en el 87 després del gol de Diang en el 75; el València va dominar però va fallar en la definició i dormirà en la zona roja.

El València perdona a l’Elx en una primera part marcada per les molèsties físiques (0-0)

El València va ser superior però va fallar en la definició i va marxar 0-0 al descans davant l'Elx a Mestalla. Thierry es va retirar amb molèsties i Dimitrievski va seguir després de ser atés.

Mestalla guarda un minut de silenci per Fernando Martín i la seua família

Mestalla va guardar un minut de silenci abans del València-Elx en record de Fernando Martín i la seua família, morts en un naufragi a Indonèsia. L'homenatge va incloure a Enrique Collar

Pedro Martínez demana calma després de dos derrotes seguides del València Basket

El tècnic del València Basket va demanar calma després de caure davant Unicaja pocs dies després de la derrota en Eurolliga davant el Mònaco i va defendre l'esforç de l'equip.

70-76: Unicaja trenca la imbatibilidad del Roig Arena amb un Audige decisiu

Unicaja es va imposar 70-76 a València Basket amb 20 punts de Chase Audige, que va jugar en una nit molt emotiva. L'equip malagueny va canviar el partit després del descans i va ser el primer a guanyar en el nou Roig Arena en la acb.

70-76: El València s’apaga i cedix l’invicte del Roig Arena davant un Unicaja guiat per Audige

Unicaja es va emportar un triomf de prestigi en el Roig Arena (70-76) amb un Audige determinant i un València penalitzat pel seu desencert exterior. Va ser la primera derrota local en el nou pavelló en la acb.

Moleiro i Gerard Moreno desmunten a l’Alabés amb un 3-1

El Vila-real es va imposar 3-1 a l'Alabés després d'una primera part embossada. Moleiro va obrir el marcador i va assistir a Mikautadze; Gerard Moreno va firmar el segon.