12 C
València
Dimarts, 16 desembre, 2025

Un xic detingut per tindre més de 3.000 plantes de marihuana en una nau de Torrent

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat de Torrent, en la comarca de l’Horta (València), a un xic de 29 anys, com a presumpte autor dels delictes de defraudació de fluid elèctric i contra la salut pública, després de localitzar dos plantacions de marihuana dins d’una nau industrial distribuïdes en dos sales amb més de 3.000 plantes en diferents estats de creixement. 

 

Les investigacions van començar a la fi de l’any passat, en tindre coneixement els agents que una nau industrial del polígon de la Masia del Juez en Torrent, podria albergar una plantació de marihuana.

 

Una volta fetes les primeres indagacions i localitzat el punt exacte de la nau, els agents es van desplaçar fins al lloc, a on van poder apreciar una forta olor de marihuana, observant com la porta estava tancada. 

 

Van trobar més de 3.000 plantes de marihuana

Els policies van cridar, obrint-los un jove que al principi es va mostrar reticent i va intentar tancar la porta, manifestant-los que treballava allí i que no hi havia res. Posteriorment va autoritzar al fet que els investigadors feren una inspecció d’esta, localitzant dos cases construïdes amb pladur d’on emanaven una forta olor de marihuana.

 

Finalment van localitzar en les dos sales construïdes de pladur les plantacions de marihuana, la primera amb 1595 plantes en un estat avançat de floració i en la segona 1505 plantes en estat mitjà de creixement, per la qual cosa el xic va ser detingut com a presumpte autor dels delictes de defraudació de fluid elèctric i contra la salut pública. El detingut ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

0-1 en Ipurua: l’Elx avança amb gol de Boayar i penal detingut per Dituro

L'Elx s'ha classificat per als octaus de la Copa del Rei després de véncer 0-1 a l'Eibar en Ipurua. Boayar va marcar en la primera part i Dituro va detindre un penal.

Un camió bolcat curta l’A-3 a Buñol sentit València i obliga a desviar per la N-3

La bolcada d'un camió ha tallat l'A-3 a Buñol en sentit València i ha obligat a desviar el trànsit per la N-3. A les 18.30 persistixen retencions en la zona.

Marcelino avisa: el Racing és un rival formidable i li guarda carinyo

Marcelino va enaltir al Racing abans de l'encreuament coper i va demanar màxima atenció pel seu lideratge en Segona i la seua ratxa a casa. Va confirmar la baixa de Gerard Moreno i el viatge de Parell.

Bernabé Zapata es retira del tenis professional als 28 anys

El valencià va anunciar el seu adeu en Instagram, va demanar 'perdó' i va admetre que ja no té 'gana i motivació'. marxa després d'aconseguir el 37 del món en 2023

Dansa València rep la Medalla d’Or de l’Acadèmia de les Arts Escèniques

El festival de la Conselleria de Cultura ha sigut distingit per unanimitat i consolida el seu model híbrid entre exhibició i mercat. El guardó reconeix la seua projecció amb la Spanish Danse Platform i el seu suport a les companyies valencianes.

Marsa Maroc adquirix el 45% de Boluda Maritime Terminals per 80 milions

Marsa Maroc, a través de MMIL, prendrà el 45% de BMT per 80 milions en una aliança amb Boluda, que conservarà la gestió. L'acord prioritza el corredor Marroc–Espanya.

Pérez Llorca destaca la recuperació total de la circulació entre l’Hospital de La Vila i Benidorm

El TRAM d'Alacant ha recuperat la circulació entre l'Hospital de La Vila i Benidorm després de duplicar via i electrificar 6,23 km, amb una inversió pròxima a 40 milions. L'obra millora capacitat, regularitat i accessibilitat i deixa llista la infraestructura per a augmentar freqüències.

Pérez Llorca reclama ajuda immediata al Govern per a finançament i inversions en la Comunitat

Pérez Llorca ha avançat que acudirà demà a reunir-se amb Sánchez per a exigir mesures urgents en finançament, inversions i grans infraestructures. També ha demanat coordinació per al bo de transport i ha recordat l'infrafinançament autonòmic.