10.1 C
València
Dimarts, 16 desembre, 2025

Un xic detingut per tindre més de 3.000 plantes de marihuana en una nau de Torrent

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat de Torrent, en la comarca de l’Horta (València), a un xic de 29 anys, com a presumpte autor dels delictes de defraudació de fluid elèctric i contra la salut pública, després de localitzar dos plantacions de marihuana dins d’una nau industrial distribuïdes en dos sales amb més de 3.000 plantes en diferents estats de creixement. 

 

Les investigacions van començar a la fi de l’any passat, en tindre coneixement els agents que una nau industrial del polígon de la Masia del Juez en Torrent, podria albergar una plantació de marihuana.

 

Una volta fetes les primeres indagacions i localitzat el punt exacte de la nau, els agents es van desplaçar fins al lloc, a on van poder apreciar una forta olor de marihuana, observant com la porta estava tancada. 

 

Van trobar més de 3.000 plantes de marihuana

Els policies van cridar, obrint-los un jove que al principi es va mostrar reticent i va intentar tancar la porta, manifestant-los que treballava allí i que no hi havia res. Posteriorment va autoritzar al fet que els investigadors feren una inspecció d’esta, localitzant dos cases construïdes amb pladur d’on emanaven una forta olor de marihuana.

 

Finalment van localitzar en les dos sales construïdes de pladur les plantacions de marihuana, la primera amb 1595 plantes en un estat avançat de floració i en la segona 1505 plantes en estat mitjà de creixement, per la qual cosa el xic va ser detingut com a presumpte autor dels delictes de defraudació de fluid elèctric i contra la salut pública. El detingut ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

El Vila-real aprova els seus comptes i un pressupost rècord de 215 milions d’euros

El club va aprovar els comptes de l'últim curs amb un saldo positiu pròxim als 14 milions i va presentar un pressupost rècord de 215.234.000 euros per a 2025-26.

El València Basket-Casademont Zaragoza ajornat es jugarà el 30 de desembre a les 16h

El dol de la jornada 11 de la Lliga Femenina Endesa entre València Basket i Casademont Zaragoza, ajornat per l'alerta meteorològica, es disputarà el 30 de desembre a les 16h en el Roig Arena. Les entrades servixen per a la nova data, amb reembossament disponible i nova venda des del dimarts.

Pradilla: la clau serà imposar el nostre ritme davant Olympiacos

L'ala-pivot de València Basket, Jaime Pradilla, va assenyalar abans del dol a Grècia que imposar el ritme propi i controlar el rebot serà determinant davant Olympiacos.

L’exsecretari de Presidència de Mazón mostra el seu llistat de crides del dia de la DANA

Cayetano García Ramírez ha exhibit la seua factura telefònica en la comissió del Congrés amb trucades i missatges del dia de la riuada. Diversos grups han qüestionat la gestió i els avisos.

Igualtat eleva a 47 les víctimes de violència masclista en 2025 després de confirmar dos assassinats

Igualtat ha confirmat els assassinats d'una dona a Catarroja i una altra a Riudecanyes, amb el que les víctimes mortals en 2025 ascendixen a 47 i a 1.342 des de 2003.

El Eldense apunta a la sorpresa davant una Reial Societat en crisi

El Eldense rep a la Reial Societat en setzens amb el debut de Jon Ansotegi. El conjunt alacantí confia en la seua fortalesa a casa per a donar la sorpresa.

Sarabia veu a Eibar una oportunitat per a millorar i passar l’eliminatòria de Copa

El tècnic de l'Elx prioritza la Copa, confia a traslladar la seua solidesa com a local a un dol a partit únic a Eibar i perfila un pla amb pressió alta i solidesa arrere.

Corberán veu a un Sporting complet i anticipa un dol intens i exigent

El tècnic del València va destacar la solidesa del Sporting i va preveure un dol d'alta exigència en els setzens de la Copa. Avaluarà l'estat físic per a definir l'onze.