Un xic detingut per tindre més de 3.000 plantes de marihuana en una nau de Torrent

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat de Torrent, en la comarca de l’Horta (València), a un xic de 29 anys, com a presumpte autor dels delictes de defraudació de fluid elèctric i contra la salut pública, després de localitzar dos plantacions de marihuana dins d’una nau industrial distribuïdes en dos sales amb més de 3.000 plantes en diferents estats de creixement. 

 

Les investigacions van començar a la fi de l’any passat, en tindre coneixement els agents que una nau industrial del polígon de la Masia del Juez en Torrent, podria albergar una plantació de marihuana.

 

Una volta fetes les primeres indagacions i localitzat el punt exacte de la nau, els agents es van desplaçar fins al lloc, a on van poder apreciar una forta olor de marihuana, observant com la porta estava tancada. 

 

Van trobar més de 3.000 plantes de marihuana

Els policies van cridar, obrint-los un jove que al principi es va mostrar reticent i va intentar tancar la porta, manifestant-los que treballava allí i que no hi havia res. Posteriorment va autoritzar al fet que els investigadors feren una inspecció d’esta, localitzant dos cases construïdes amb pladur d’on emanaven una forta olor de marihuana.

 

Finalment van localitzar en les dos sales construïdes de pladur les plantacions de marihuana, la primera amb 1595 plantes en un estat avançat de floració i en la segona 1505 plantes en estat mitjà de creixement, per la qual cosa el xic va ser detingut com a presumpte autor dels delictes de defraudació de fluid elèctric i contra la salut pública. El detingut ha passat a disposició judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detingut a Polop un fugitiu moldau buscat per tràfic de drogues

La Guàrdia Civil ha arrestat a Polop a un fugitiu moldau de 30 anys, buscat amb una orde internacional de detenció i penes de fins a 15 anys per delictes de tràfic de drogues.

El PSPV acusa el Consell d’ocultar un informe clau sobre la presa de Buseo en la comissió de la dana

El PSPV denuncia que el Consell es nega a entregar a la comissió d'investigació de la dana d'octubre de 2024 un informe clau sobre la gestió en la presa de Buseo, on el desbordament va causar set víctimes mortals.

El Arrels, equip nascut després de la dana, conquesta la València Cup Girls en els penals

El Arrels, format per jugadores de zones afectades per la dana, s'imposa a la UE L Alcudia en la final sub19 de la València Cup Girls, en una edicion amb rècord internacional de participacion.

Guido Rodríguez firma el seu primer doblet en LaLiga encara que el València cau davant el Celta

Guido Rodríguez va marcar els seus dos primers gols amb el València i va firmar el seu primer doblet en LaLiga, però l'equip va perdre 2-3 enfront del Celta a Mestalla.

Pérez Llorca destaca que l’atur de març en la Comunitat Valenciana és el més baix des de 2008

L'atur registrat en la Comunitat Valenciana cau al març fins al seu nivell més baix des de setembre de 2008, amb descensos en tots els sectors i una millora destacada en dones i jóvens.

Gandia decreta tres dies de dol oficial per la mort del poeta Josep Piera

L'Ajuntament de Gandia ha declarat tres dies de dol oficial per la mort del poeta i escriptor valencià Josep Piera, fill predilecte de la ciutat. Les banderes onejaran a mitja asta i s'ha organitzat un comiat cívic en el Palau Ducal dels Borja.

L’atur baixa al març en la Comunitat Valenciana i se situa en 288.162 persones

L'atur registrat en la Comunitat Valenciana va baixar al març en 2.467 persones, un 0,85% menys que al febrer, i encadena un fort descens interanual de 19.440 aturats.

Gayà passa pàgina després de la remuntada del Cèltic i es bolca en el dol davant l’Elx

Gayà assumix com una pena la remuntada encaixada davant el Celta a Mestalla, però recalca que el vestuari ja mira al dol contra l'Elx, al qual s'aferren per a sumar tres punts clau.