8.7 C
València
Dilluns, 22 desembre, 2025

Un xic detingut per tindre més de 3.000 plantes de marihuana en una nau de Torrent

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat de Torrent, en la comarca de l’Horta (València), a un xic de 29 anys, com a presumpte autor dels delictes de defraudació de fluid elèctric i contra la salut pública, després de localitzar dos plantacions de marihuana dins d’una nau industrial distribuïdes en dos sales amb més de 3.000 plantes en diferents estats de creixement. 

 

Les investigacions van començar a la fi de l’any passat, en tindre coneixement els agents que una nau industrial del polígon de la Masia del Juez en Torrent, podria albergar una plantació de marihuana.

 

Una volta fetes les primeres indagacions i localitzat el punt exacte de la nau, els agents es van desplaçar fins al lloc, a on van poder apreciar una forta olor de marihuana, observant com la porta estava tancada. 

 

Van trobar més de 3.000 plantes de marihuana

Els policies van cridar, obrint-los un jove que al principi es va mostrar reticent i va intentar tancar la porta, manifestant-los que treballava allí i que no hi havia res. Posteriorment va autoritzar al fet que els investigadors feren una inspecció d’esta, localitzant dos cases construïdes amb pladur d’on emanaven una forta olor de marihuana.

 

Finalment van localitzar en les dos sales construïdes de pladur les plantacions de marihuana, la primera amb 1595 plantes en un estat avançat de floració i en la segona 1505 plantes en estat mitjà de creixement, per la qual cosa el xic va ser detingut com a presumpte autor dels delictes de defraudació de fluid elèctric i contra la salut pública. El detingut ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Pérez Llorca demana negociar noves normes del transvasament Tajo-Segura i exigix inversions clau

El president ha reclamat al Govern reobrir la negociació sobre les regles del Tajo-Segura amb criteris tècnics i tracte igual per als regants. Ha lligat la petició a un paquet de mesures en finançament, aigua, infraestructures, vivenda, sanitat i fiscalitat per a la província d'Alacant i la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca demana negociar noves normes d’explotació del transvasament Tajo-Segura

El president ha sol·licitat al Govern obrir una negociació amb comunitats i regants per a revisar les regles del transvasament amb criteris tècnics. També ha reclamat modernitzar regadius del Tajo i ha anunciat avanços en simplificació administrativa i sanitat.

Cauen les màximes en la Comunitat Valenciana i el topall queda en 14,7 a Torreblanca

Les màximes han baixat de forma generalitzada respecte al diumenge: cap observatori ha aconseguit els 15 graus i el valor més alt ha sigut 14,7 a Torreblanca.

El Marq exposa per primera vegada restes de canibalisme ritual trobats en una cova d’Alacant

El Museu Arqueològic d'Alacant ha inaugurat la mostra 'Rituals de pastors' amb els resultats de les excavacions en la Cova del Randero, primer indici de canibalisme ritual neolític del Llevant. Les restes, interpretats com un ritu funerari no violent, s'han vinculat al dol en comunitats pastorals.

La Sindicatura de Comptes avala l’infrafinançament de la Generalitat en la seua auditoria

La Sindicatura de Comptes assenyala que els ingressos del sistema autonòmic són inferiors als d'un model equitatiu i recolza la reforma del finançament. L'informe afig dèficit estatal en dependència, gastos sanitaris no compensats i l'impacte de la DANA amb crèdits reembossables.

PP i Vox rebutgen activar la Zona de Baixes Emissions a València

El ple municipal ha rebutjat implantar immediatament la ZBE i ha aprovat demanar el cessament de Pilar Bernabé. L'oposició ha vist caure les seues mocions de mobilitat.

Quatre persones ateses per fum i cremades en un incendi de vivenda a València

Quatre persones han resultat ferides lleus per inhalació de fum i cremades en un incendi al carrer Rodríguez de Cepeda de València. Van ser assistides i traslladades a l'Hospital Clínic de València.

La Comunitat Valenciana s’emporta 47,35 milions en la Loteria de Nadal, només l’11% del gastat

La Comunitat Valenciana ha obtingut 47,35 milions en el sorteig de Nadal, a penes el 11,13% del gastat. L'absència de la Grossa ha limitat el retorn.