Un xic detingut per tindre més de 3.000 plantes de marihuana en una nau de Torrent

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat de Torrent, en la comarca de l’Horta (València), a un xic de 29 anys, com a presumpte autor dels delictes de defraudació de fluid elèctric i contra la salut pública, després de localitzar dos plantacions de marihuana dins d’una nau industrial distribuïdes en dos sales amb més de 3.000 plantes en diferents estats de creixement. 

 

Les investigacions van començar a la fi de l’any passat, en tindre coneixement els agents que una nau industrial del polígon de la Masia del Juez en Torrent, podria albergar una plantació de marihuana.

 

Una volta fetes les primeres indagacions i localitzat el punt exacte de la nau, els agents es van desplaçar fins al lloc, a on van poder apreciar una forta olor de marihuana, observant com la porta estava tancada. 

 

Van trobar més de 3.000 plantes de marihuana

Els policies van cridar, obrint-los un jove que al principi es va mostrar reticent i va intentar tancar la porta, manifestant-los que treballava allí i que no hi havia res. Posteriorment va autoritzar al fet que els investigadors feren una inspecció d’esta, localitzant dos cases construïdes amb pladur d’on emanaven una forta olor de marihuana.

 

Finalment van localitzar en les dos sales construïdes de pladur les plantacions de marihuana, la primera amb 1595 plantes en un estat avançat de floració i en la segona 1505 plantes en estat mitjà de creixement, per la qual cosa el xic va ser detingut com a presumpte autor dels delictes de defraudació de fluid elèctric i contra la salut pública. El detingut ha passat a disposició judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana atén 590 menors migrants no acompanyats i alerta d’un possible col·lapse

La Comunitat Valenciana atén 590 menors migrants no acompanyats i el president de la Generalitat advertix que l'arribada prevista d'altres 1.900 supera la capacitat del sistema d'acolliment autonòmic. A més, critica el nou decret de regularització del Govern central, al qual acusa de posar en risc els servicis públics i de respondre a interessos electorals.

El tècnic que va adjudicar una vivenda pública a la seua parella a Alacant admet que l’ha cagada

El responsable de tramitar en exclusiva les sol·licituds de la promoció Els Naus va reconéixer davant el seu superior que havia comés un error en adjudicar una vivenda de protecció pública a la seua parella i que assumiria tota la responsabilitat.

Les víctimes de la DANA de València exigixen justícia i critiquen la inacció política

Tres associacions de víctimes de la DANA de València exigixen en el Congrés justícia, la fi de l'aforament de Carlos Mazón i mesures eficaces davant futurs episodis climàtics extrems.

Pérez Llorca i l’oposició s’enreden en Les Corts per la corrupció i les peticions de perdó

La sessió de control en Les Corts es convertix en un encreuament d'acusacions de corrupció entre Juanfran Pérez Llorca i l'oposició, que s'exigix mútuament dimissions i peticions de perdó.

Desmantellades tres clíniques estètiques il·legals que aplicaven bòtox a 150 euros en vivendes

La Guàrdia Civil desmantella tres clíniques estètiques il·legals en domicilis de Tarragona, València i Alacant que oferien bòtox i àcid hialurònic sense control sanitari a preus molt per davall del mercat.

La meteoròloga d’À Punt defén que la dana ja advertia d’un risc brutal per a la població

La meteoròloga d'À Punt Victoria Roselló sosté davant la jutgessa que les previsions de la dana del 29 d'octubre ja anunciaven pluges històriques i un risc màxim per a la població, amb dades accessibles per a institucions i ciutadania.

Tibant encreuament d’acusacions de corrupció entre Pérez Llorca i l’oposició en Les Corts

Juanfran Pérez Llorca i els grups de l'oposició s'enfronten en la sessió de control de Les Corts amb dures acusacions de corrupció i exigències de dimissió i perdó.

El Govern retrau a la Generalitat que rebutge 3.669 milions més per a la Comunitat Valenciana

El ministre d'Hisenda, Arcadi España, defén en el Congrés la proposta de nou model de finançament, que atorga 3.669 milions addicionals a la Comunitat Valenciana i acusa a la Generalitat de rebutjar una oferta que considera beneficiosa per al conjunt de les autonomies.