Detingut per espiar amb una càmera a les seues treballadores mentres estaven en el bany en Antella

 

Este dijous, la Guàrdia Civil ha detingut al propietari d’un supermercat d’Antella, en la Ribera Alta (València), per tindre una càmera de vídeo en el bany que usaven les seues dos treballadores. El dispositiu no enfocava les cares de les víctimes però l’home podia vore com es canviaven de roba.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, les víctimes l’han descobert després de que, per error, publicara una imatge d’una d’elles en el bany en el seu estat de WhatsApp. Les dos dones han denunciat els fets i els agents han pillat al responsable canviant la bateria de la càmera.

 

Les dos treballadores sospiten que el dispositiu portava gravant-les des d’agost, quan el propietari els va advertir que havia trencat una de les portes del moble del bany, a on estava col·locada la càmera.

 

L’home, d’uns 50 anys, ha quedat en llibertat amb càrrecs però està acusat d’un presumpte delicte contra la llibertat sexual i contra la intimitat. De la mateixa manera, els agents estan investigant si ha arribat a difondre les imàtgens.

Últimes notícies

Castelló llança la seua nova marca turística per a un model sense massificacions

L'Ajuntament de Castelló presenta la marca turística 'Castelló, viure l'autèntic' per a posicionar la ciutat com a destí mediterrani de qualitat, pròxim i allunyat de la massificació.

La jutgessa imposa a Ciutadans una fiança de 3.000 euros per a acusar en el cas de VPP d’Alacant

La magistrada de la Plaça 5 del Tribunal d'Instància d'Alacant imposa a Ciutadans una fiança de 3.000 euros per a personar-se com acusacion popular en la causa sobre les VPP de la Platja de Sant Joan.

Sindicats convoquen una vaga educativa en la Comunitat Valenciana el 31 de març

Els sindicats STEPV, CSIF, CCOO i UGT criden a una vaga educativa el 31 de març en la Comunitat Valenciana per a reclamar millores salarials i laborals i desbloquejar la negociació amb la Conselleria d'Educació.

Quatre anys de presó per vendre la casa del seu pare malalt i quedar-se amb tots els diners

L'Audiència Provincial d'Alacant condemna a quatre anys de presó a un home que va aprofitar la deterioració cognitiva del seu pare de 78 anys per a buidar els seus comptes i vendre la seua vivenda per 90.000 euros.

Ford Almussafes fixa deu dies d’atur al maig per l’ERTO Xarxa

Ford Almussafes detindrà la producció de vehicles huit dies i la de motors dos dies al maig dins de l'ERTO Xarxa, que afecta de manera rotativa a tota la plantilla.

Alacant reforça els controls per a adjudicar les noves vivendes públiques

L'Ajuntament d'Alacant actualitza per decret els criteris d'adjudicació i control de les vivendes de protecció pública, mentres l'oposició critica el model triat per a la promoció del carrer Ceuta.

Quasi 400.000 escolars valencians celebren el Dia de l’Esport amb jocs tradicionals

Prop de 400.000 alumnes de més de 1.100 centres de la Comunitat Valenciana van participar en el Dia de l’Esport, una jornada que recupera jocs tradicionals i fomenta l'activitat física a l'aire lliure.

Condemnats cinc membres de la secta de Vistabella per abusos sexuals a menors

L'Audiència de Castelló ha condemnat a penes d'entre 3,5 i 7 anys de presó a cinc membres d'una comunitat pseudoreligiosa de Vistabella del Maestrat per la seua implicació en abusos sexuals a menors comesos durant anys.