Detingut per espiar amb una càmera a les seues treballadores mentres estaven en el bany en Antella

 

Este dijous, la Guàrdia Civil ha detingut al propietari d’un supermercat d’Antella, en la Ribera Alta (València), per tindre una càmera de vídeo en el bany que usaven les seues dos treballadores. El dispositiu no enfocava les cares de les víctimes però l’home podia vore com es canviaven de roba.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, les víctimes l’han descobert després de que, per error, publicara una imatge d’una d’elles en el bany en el seu estat de WhatsApp. Les dos dones han denunciat els fets i els agents han pillat al responsable canviant la bateria de la càmera.

 

Les dos treballadores sospiten que el dispositiu portava gravant-les des d’agost, quan el propietari els va advertir que havia trencat una de les portes del moble del bany, a on estava col·locada la càmera.

 

L’home, d’uns 50 anys, ha quedat en llibertat amb càrrecs però està acusat d’un presumpte delicte contra la llibertat sexual i contra la intimitat. De la mateixa manera, els agents estan investigant si ha arribat a difondre les imàtgens.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Bernabé contraposa la prioritat veïnal del PSPV a l’abandó de Catalá en Orriols

Pilar Bernabé reivindica en Orriols la prioritat veïnal del PSPV i acusa el govern de María José Catalá d'abandonar el barri i retallar inversions i servicis bàsics.

Màxim Quiles domina de nou a Jerez i passa a la Q2 amb el millor temps en Moto3

Màxim Quiles torna a marcar la referència en Moto3 en el Gran Premi d'Espanya, lidera la segona jornada de lliures a Jerez sobre asfalt mullat i accedix a la Q2 amb solvència.

Una avaria en el metre provoca retards en quatre línies de Metrovalencia

Una avaria en una unitat de la línia 7 entre Xàtiva i Bailèn ha obligat a desallotjar trens i ha generat retards en les línies 3, 5, 7 i 9 de Metrovalencia durant una hora.

Vint anys del penal fallat de Riquelme que va deixar al Vila-real sense final de Champions

Es complixen vint anys del penal fallat per Juan Román Riquelme davant l'Arsenal, una acció que va deixar al Vila-real sense la pròrroga i a un pas de la final de la Champions League 2005-06.

El València perdona al Girona i marxa al descans amb empat sense gols

València i Girona es van anar al descans amb 0-0 a Mestalla després d'una primera part dominada pel conjunt local, que va disposar de les millors ocasions però sense punteria.

La manifestació del 25 d’abril a València unix lluites per drets, territori i llibertats

La manifestació del 25 d’abril a València reunix milers de persones i entitats que denuncien amenaces a la llengua, la cultura, el territori i els drets socials i civils en la Comunitat Valenciana.

Detingut un home per robar 300.000 euros en cosmètica de luxe en naus industrials

La Guàrdia Civil ha detingut a un home de 29 anys a què atribuïx sis robatoris amb força en tres naus industrials de la província de València, on hauria sostret cosmètica de luxe valorada en uns 300.000 euros. Els investigadors analitzen ara si estaria darrere de més assalts similars.

Detingudes quatre persones a Elda per una plantació interior amb 1.481 plantes de marihuana

La Policia Nacional arresta a Elda a un home i tres dones per cultivar 1.481 plantes de marihuana en dos vivendes equipades amb un cultiu interior avançat.