Detingut per espiar amb una càmera a les seues treballadores mentres estaven en el bany en Antella

 

Este dijous, la Guàrdia Civil ha detingut al propietari d’un supermercat d’Antella, en la Ribera Alta (València), per tindre una càmera de vídeo en el bany que usaven les seues dos treballadores. El dispositiu no enfocava les cares de les víctimes però l’home podia vore com es canviaven de roba.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, les víctimes l’han descobert després de que, per error, publicara una imatge d’una d’elles en el bany en el seu estat de WhatsApp. Les dos dones han denunciat els fets i els agents han pillat al responsable canviant la bateria de la càmera.

 

Les dos treballadores sospiten que el dispositiu portava gravant-les des d’agost, quan el propietari els va advertir que havia trencat una de les portes del moble del bany, a on estava col·locada la càmera.

 

L’home, d’uns 50 anys, ha quedat en llibertat amb càrrecs però està acusat d’un presumpte delicte contra la llibertat sexual i contra la intimitat. De la mateixa manera, els agents estan investigant si ha arribat a difondre les imàtgens.

Últimes notícies

José Muñoz, CEO de Hyundai, defén que les startups i les grans empreses afronten els mateixos desafiaments

José Muñoz, conseller delegat de Hyundai Motor Company, sosté en la graduació executive d'EDEM que els líders de startups i de grans multinacionals s'enfronten a reptes similars i que la formació i l'actitud són claus per a afrontar-los.

La denunciant de Rafa Mir manté en el juí que va patir dos agressions sexuals en la mateixa nit

La dona que va denunciar a Rafa Mir ha ratificat davant l'Audiència de València que el futbolista la va agredir sexualment dos vegades a la seua casa, mentres la defensa insistix que tot va ser consentit.

Mor una dona en cadira de rodes atrapada en el muntacàrregues del seu xalet a Xàbia

Una dona alemanya de 76 anys que es desplaçava en cadira de rodes mor a Xàbia en quedar atrapada en el muntacàrregues que donava accés al seu xalet després de tornar de menjar en un restaurant.

Educació garantix la constitució dels tribunals de la PAU malgrat l’anunci de vaga

Educació assegura que els 55 tribunals de la PAU en la Comunitat Valenciana s'estan constituint amb normalitat i que la vaga del professorat no afectarà els exàmens ni a la seua correcció.

La Fiscalia obri una investigació a la Confraria de Sagunt per vetar a les dones en la processó

La Fiscalia ha obert diligències contra la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt per impedir que les dones participen en la processó, després d'una denúncia del Ministeri d'Igualtat. El Govern també tramita la retirada del títol de festa d'interés turístic nacional a la Setmana Santa saguntina.

El Consell aprovarà el divendres la nova regulació de taxis i VTC en la Comunitat Valenciana

El Consell té previst aprovar este divendres el decret llei que regularà el servici de taxis i VTC en la Comunitat Valenciana, després de mesos de protestes i xoc entre els dos sectors.

Dos agents denuncien falta de vigilància en barrancs de la CHJ a les vesprades

Dos agents mediambientals de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer expliquen davant el jutjat que els barrancs queden sense vigilància a les vesprades i detallen com van viure l'augment de cabal durant la dana.

Educació enviarà el dilluns la seua nova proposta per a intentar frenar la vaga indefinida del professorat

Educació remetrà el dilluns un nou document als sindicats docents per a tractar de desconvocar la vaga indefinida i negociar el detall de les reivindicacions en taules sectorials temàtiques.