Detingut per estafar més de 10.000 euros a dos hòmens en l’Alcora

La Guàrdia Civil de l’Alcora, en l’Alcalatén (Castelló), ha detingut a un home de 41 anys acusat de dos delictes d’estafa bancària per valor de més de 10.000 euros a altres dos hòmens, als qui va enganyar fent-se passar per empleat d’una coneguda empresa.

 

L’ara detingut contactava per telèfon amb les seues víctimes i informava de la suposada caducitat de la seua llicència de suport de programari. En eixe moment demanava les dades de les seues targetes de crèdit per a un pagament de 12 euros com a cost de la renovació.

 

Posteriorment, una volta efectuat el càrrec i per a continuar amb la renovació, els indicava que havia d’accedir a través d’un control remot als seus ordinadors, i d’esta forma conseguia tindre accés als comptes i claus bancàries dels denunciants.

 

Els fets s’han produït durant juliol

A partir d’eixe moment, els perjudicats van començar a rebre cobraments de diferents quantitats de diners, fins a sumar més de 10.000 euros, explica la benemèrita en un comunicat.

 

Les víctimes d’estes estafes són dos hòmens, un d’ells veí de l’Alcora, a qui la quantitat estafada ha sigut de 5.800 euros, i l’altre amb residència en Utrera (Sevilla) que va denunciar el robatori de 5.000 euros del seu compte bancari. Les dos denúncies van ser interposades el mes de juliol passat en les seues respectives localitats.

 

A partir d’una investigació, la Guàrdia Civil de Castelló va comprovar que les dos estafes bancàries van ser fetes d’idèntica forma. Els agents van vore que la titularitat del compte a on es rebien els ingressos de les suposades estafes no corresponien amb l’empresa indicada pels damnificats, i va saber la identitat i localització del suposat autor dels fets, un home de 41 anys que va ser detingut per la seua presumpta participació en dos delictes d’estafa bancària de 10.800 euros.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Empat sense gols entre Mallorca i València al descans

Mallorca i València aconseguixen el descans amb 0-0 en un partit igualat i sense ocasions clares, marcat per la primerenca lesió de Thierry Rendall.

Concentració a València per a exigir la pròrroga dels lloguers i frenar els desnonaments

Desenes de persones es concentren davant la Delegació del Govern a València per a reclamar l'aprovació del Reial decret llei 8/2026, la pròrroga dels lloguers i la fi dels desnonaments.

La Fiscalia arxiva la denúncia contra Revolta per l’ús de fons de la dana de València

La Fiscalia Provincial de Madrid ha arxivat la denúncia de dos exdirigentes de Revolta per presumptes irregularitats en la gestió de fons destinats als afectats per la dana de València en considerar els fets massa genèrics.

Dani Fernández ajorna concerts després de ser operat d’una lesió en el muscle

Dani Fernández posposa diversos concerts a Espanya i Mèxic després de patir una caiguda en el Roig Arena de València que li ha obligat a passar per quiròfan per una lesió en el muscle.

Un any de presó per agredir sexualment a dos menors a Villena

L'Audiència d'Alacant condemna a un home de 28 anys a un any de presó per agredir sexualment a dos menors a Villena, amb tocaments a un xiquet d'11 anys i un altre de 12.

Elx i Atlètic es creuen entre la urgència pel descens i el reinici després de la Copa

L'Atlètic de Madrid visita a l'Elx només tres dies després de perdre la final de la Copa del Rei i amb la ment posada en les semifinals de la Lliga de Campions, mentres l'equip il·licità busca escapar del descens.

Educació oferix 2.067 places docents per a 2026 amb reforç en Secundària

La Conselleria d'Educació ha presentat una oferta de 2.067 places d'ocupació pública docent per a 2026, amb especial reforç en Secundària i un augment addicional per a reduir la temporalitat.

Un missatge de Protecció Civil prova que va avisar a Emergències per la rambla de Poio durant la DANA

Un missatge remés per la responsable de Protecció Civil a la cap d'Emergències confirma que es va alertar del desbordament del barranc de Poio i de la falta de resposta al 112 durant la DANA.