Detingut per estafar més de 10.000 euros a dos hòmens en l’Alcora

La Guàrdia Civil de l’Alcora, en l’Alcalatén (Castelló), ha detingut a un home de 41 anys acusat de dos delictes d’estafa bancària per valor de més de 10.000 euros a altres dos hòmens, als qui va enganyar fent-se passar per empleat d’una coneguda empresa.

 

L’ara detingut contactava per telèfon amb les seues víctimes i informava de la suposada caducitat de la seua llicència de suport de programari. En eixe moment demanava les dades de les seues targetes de crèdit per a un pagament de 12 euros com a cost de la renovació.

 

Posteriorment, una volta efectuat el càrrec i per a continuar amb la renovació, els indicava que havia d’accedir a través d’un control remot als seus ordinadors, i d’esta forma conseguia tindre accés als comptes i claus bancàries dels denunciants.

 

Els fets s’han produït durant juliol

A partir d’eixe moment, els perjudicats van començar a rebre cobraments de diferents quantitats de diners, fins a sumar més de 10.000 euros, explica la benemèrita en un comunicat.

 

Les víctimes d’estes estafes són dos hòmens, un d’ells veí de l’Alcora, a qui la quantitat estafada ha sigut de 5.800 euros, i l’altre amb residència en Utrera (Sevilla) que va denunciar el robatori de 5.000 euros del seu compte bancari. Les dos denúncies van ser interposades el mes de juliol passat en les seues respectives localitats.

 

A partir d’una investigació, la Guàrdia Civil de Castelló va comprovar que les dos estafes bancàries van ser fetes d’idèntica forma. Els agents van vore que la titularitat del compte a on es rebien els ingressos de les suposades estafes no corresponien amb l’empresa indicada pels damnificats, i va saber la identitat i localització del suposat autor dels fets, un home de 41 anys que va ser detingut per la seua presumpta participació en dos delictes d’estafa bancària de 10.800 euros.

Últimes notícies

Detinguda a Pilar de la Horadada per conduir en sentit contrari i mossegar un policia

Una dona ha sigut detinguda a Pilar de la Horadada després de conduir a gran velocitat en sentit contrari i agredir un policia local quan anava a sotmetre's a una prova d'alcoholèmia.

Detenen una conductora a Pilar de la Horadada per conducció temerària i mossegar un policia

Una dona ha sigut detinguda a Pilar de la Horadada després de conduir a gran velocitat en sentit contrari i mossegar un policia local quan l’anaven a sotmetre a una prova d’alcoholèmia.

Lesió de Bigas i De Santiago complica la pretemporada de l’Elx

Pedro Bigas i Yago de Santiago encara no han jugat cap minut amb l’Elx en esta pretemporada per problemes físics. Altres jugadors com Adam Boayar, Matías Dituro i Abiel Osorio també continuen fora de combat per lesió o tràmits burocràtics.

El Consell retreu al PSPV la precarietat del servici de bombers forestals en época del Botànic

La Generalitat ha acusat el PSPV-PSOE de cinisme polític i d’haver precaritzat el servici de bombers forestals durant els governs del Botànic, després que els socialistes denunciaran que el Consell del PP no va executar el 21 % del pressupost de contractació de 2025. L’Executiu actual defensa que ha impulsat la major transformació de la SGISE, amb més unitats operatives tot l’any i un augment de la plantilla.

Els bombers continuen refrescant Tales i Eslida després de l’incendi de la Vall d’Uixó

Cinc unitats de Bombers Forestals i diversos efectius del Consorci de Castelló treballen hui en la fase de refresc de l’incendi de la Vall d’Uixó, amb especial vigilància a Tales i Eslida després de cremar 9.568 hectàrees.

Nou dispositiu psicològic immediat per a emergències de la DANA a la Comunitat Valenciana

La Generalitat i les associacions de víctimes de la DANA impulsaran un dispositiu d’intervenció psicològica immediata dins del sistema públic valencià i un programa de formació per a municipis, escoles i serveis socials.

Un nou xip fotònic valencià multiplica tasques per a comunicacions i IA

Investigadors de la UPV han contribuït a un processador fotònic programable capaç de fer diverses funcions alhora en un únic xip, clau per a futures xarxes de comunicacions, centres de dades i aplicacions d’intel·ligència artificial.

Carlos Espí s’acomiada del Llevant rumb al Real Madrid

El davanter valencià Carlos Espí ha fet públic el seu acomiadament del Llevant UD en un emotiu missatge a les xarxes socials després del seu traspàs al Real Madrid, agraint el suport rebut i assegurant que se'n va amb la tranquil·litat d'haver-ho donat tot pel club granota.
FILMOTECA D'ESTIU