Anuncios

Detingut per estafar més de 10.000 euros a dos hòmens en l’Alcora

La Guàrdia Civil de l’Alcora, en l’Alcalatén (Castelló), ha detingut a un home de 41 anys acusat de dos delictes d’estafa bancària per valor de més de 10.000 euros a altres dos hòmens, als qui va enganyar fent-se passar per empleat d’una coneguda empresa.

 

L’ara detingut contactava per telèfon amb les seues víctimes i informava de la suposada caducitat de la seua llicència de suport de programari. En eixe moment demanava les dades de les seues targetes de crèdit per a un pagament de 12 euros com a cost de la renovació.

Anuncios

 

Posteriorment, una volta efectuat el càrrec i per a continuar amb la renovació, els indicava que havia d’accedir a través d’un control remot als seus ordinadors, i d’esta forma conseguia tindre accés als comptes i claus bancàries dels denunciants.

 

Els fets s’han produït durant juliol

A partir d’eixe moment, els perjudicats van començar a rebre cobraments de diferents quantitats de diners, fins a sumar més de 10.000 euros, explica la benemèrita en un comunicat.

 

Les víctimes d’estes estafes són dos hòmens, un d’ells veí de l’Alcora, a qui la quantitat estafada ha sigut de 5.800 euros, i l’altre amb residència en Utrera (Sevilla) que va denunciar el robatori de 5.000 euros del seu compte bancari. Les dos denúncies van ser interposades el mes de juliol passat en les seues respectives localitats.

 

A partir d’una investigació, la Guàrdia Civil de Castelló va comprovar que les dos estafes bancàries van ser fetes d’idèntica forma. Els agents van vore que la titularitat del compte a on es rebien els ingressos de les suposades estafes no corresponien amb l’empresa indicada pels damnificats, i va saber la identitat i localització del suposat autor dels fets, un home de 41 anys que va ser detingut per la seua presumpta participació en dos delictes d’estafa bancària de 10.800 euros.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Controlen un incendi en una fàbrica de teules d’Agost sense causar ferits

Un incendi declarat en una fàbrica de teules d'Agost, al costat de la CV-820, evoluciona de manera favorable i no ha causat ferits, segons el Consorci Provincial de Bombers.

Román aconseguix una orella insuficient davant un gran bou de Conde de Mayalde a San Isidro

Román només va obtindre una orella considerada curta enfront del millor bou de Conde de Mayalde en una llarga vesprada de San Isidro marcada per la lesió de David Galván i per fins a cinc avisos.

Pedro Martínez destaca la reacció del València Basket malgrat la derrota davant Baskonia

Pedro Martínez ressalta l'actitud competitiva de València Basket després de remuntar catorze punts i fregar la victòria davant Baskonia abans d'un decisiu dol d'Eurolliga.

Segon PCR negatiu descarta ara com ara hantavirus en la dona aïllada a Alacant

La dona aïllada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu en una segona PCR, encara que Sanitat manté l'aïllament i repetirà la prova en 48 hores.

El Baskonia assalta el Roig Arena i s’enganxa a la lluita per la zona alta

El Baskonia es va imposar 86-88 al València Basket en el Roig Arena després d'un dol ple d'alternatives, aprofitant el desgast europeu del quadre taronja malgrat la remuntada final local.

Gayá reivindica al València després de guanyar en San Mamés: hem demostrat que no ens rendim

José Luis Gayá celebra el triomf del València en San Mamés, destaca que l'equip no es rendix i defén a Hugo Duro i Dimitrievski després d'un partit clau per a aconseguir els 42 punts en LaLiga.

Empat sense gols al descans en San Mamés després del penal fallat d’Hugo Duro i la lesió de Nico Williams

Athletic i València arriben al descans amb 0-0 en San Mamés després d'un penal al travesser d'Hugo Duro i la lesió muscular de Nico Williams, substituït per Iñaki.

Les llargues cues en les firmes coronen l’èxit de la 61 Fira del Llibre de València

La 61 Fira del Llibre de València tanca edició amb més d'un milió d'euros de facturació, augment d'expositors i llargues cues en les firmes, especialment d'autores juvenils.
Anuncios