8.1 C
València
Divendres, 19 desembre, 2025

Detingut per estafar més de 10.000 euros a dos hòmens en l’Alcora

La Guàrdia Civil de l’Alcora, en l’Alcalatén (Castelló), ha detingut a un home de 41 anys acusat de dos delictes d’estafa bancària per valor de més de 10.000 euros a altres dos hòmens, als qui va enganyar fent-se passar per empleat d’una coneguda empresa.

 

L’ara detingut contactava per telèfon amb les seues víctimes i informava de la suposada caducitat de la seua llicència de suport de programari. En eixe moment demanava les dades de les seues targetes de crèdit per a un pagament de 12 euros com a cost de la renovació.

 

Posteriorment, una volta efectuat el càrrec i per a continuar amb la renovació, els indicava que havia d’accedir a través d’un control remot als seus ordinadors, i d’esta forma conseguia tindre accés als comptes i claus bancàries dels denunciants.

 

Els fets s’han produït durant juliol

A partir d’eixe moment, els perjudicats van començar a rebre cobraments de diferents quantitats de diners, fins a sumar més de 10.000 euros, explica la benemèrita en un comunicat.

 

Les víctimes d’estes estafes són dos hòmens, un d’ells veí de l’Alcora, a qui la quantitat estafada ha sigut de 5.800 euros, i l’altre amb residència en Utrera (Sevilla) que va denunciar el robatori de 5.000 euros del seu compte bancari. Les dos denúncies van ser interposades el mes de juliol passat en les seues respectives localitats.

 

A partir d’una investigació, la Guàrdia Civil de Castelló va comprovar que les dos estafes bancàries van ser fetes d’idèntica forma. Els agents van vore que la titularitat del compte a on es rebien els ingressos de les suposades estafes no corresponien amb l’empresa indicada pels damnificats, i va saber la identitat i localització del suposat autor dels fets, un home de 41 anys que va ser detingut per la seua presumpta participació en dos delictes d’estafa bancària de 10.800 euros.

Últimes notícies

Centenars es manifesten a València pels drets dels migrants

Centenars de persones han recorregut València, des de la plaça de bous fins al CIE de Sapadors, per a denunciar exclusió i reclamar garanties per a la població migrant.

El PSPV presenta la proposta de gestora a Almussafes després de l’expulsió de l’alcalde per denúncies d’assetjament sexual

La direcció provincial del PSPV ha proposat una gestora per a l'agrupació d'Almussafes després de la denúncia per assetjament sexual contra l'alcalde, ja expulsat. La llista, amb Jorge Vidal al capdavant, queda a l'espera del vistiplau intern i federal.

Centenars es manifesten a València per a reclamar drets de les persones migrants

Centenars de persones han recorregut València per a exigir garanties efectives de drets per a la població migrant. La marxa va culminar davant el CIE de Sapadors.

Imputat l’alcalde de Jérica per agressió sexual a dos menors; el PP demana suspendre-li de militància

Un jutjat de Segorbe investiga a l'alcalde de Jérica per dos presumptes delictes d'agressió sexual a menors. El PP li cessa com a assessor en la Diputació i demana suspendre la seua militància, mentres el PSPV exigix la seua dimissió.

Broseta deixa la secretaria autonòmica de representació davant la UE amb una dimissió irrevocable

Pablo Broseta ha presentat la seua dimissió irrevocable com a secretari autonòmic de Representació davant la UE i les CCAA. Va anunciar la renúncia en X sense donar motius.

Morant demana als edils d’Almussafes respectar a la denunciant i acatar el decidit pel PSPV

Diana Morant ha reclamat al grup socialista d'Almussafes respecte a la denunciant d'assetjament i obediència a les mesures del partit, que ja ha actuat contra l'alcalde.

El Port d’Alacant rescindix el contracte de l’estructura en la bocana i activa concursos de fred i hidrogen

El consell ha resolt el contracte de l'estructura fixa en la bocana per incompliment del contractista i ha llançat concursos per a una nau frigorífica i una planta d'hidrogen verd.

Creu Roja distribuïx més de 1.800 jocs i joguets a famílies vulnerables d’Alacant

Creu Roja ha iniciat a Alacant el lliurament de més de 1.800 jocs i joguets per a famílies vulnerables per Nadal. Les donacions es classifiquen i arriben directament a les llars.