15.7 C
València
Dissabte, 21 febrer, 2026

Detingut un fugitiu de Dinamarca acusat d’agredir i violar a la seua filla d’11 anys en Benissa

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Benissa, en la Marina Alta (Alacant), a un fugitiu d’origen islandés a qui li constava una Ordre Europea de Detenció i Lliurament interposat per les autoritats daneses per delictes d’agressió sexual a la seua filla menor d’edat, lesions greus i pornografia infantil.

 

Les investigacions policials van començar el mes de juny, quan es va tindre coneixement de la sol·licitud de la seua extradició per tindre pendent una condemna de dotze anys de presó en Dinamarca per agressió sexual i lesions greus dutes a terme, presumptament, contra la seua filla quan tenia 11 anys. També va ser condemnat per possessió de pornografia infantil.

 

Les agressions es van dur a terme entre els anys 2006 i 2010 tant en Islàndia com en Dinamarca. El fugitiu, amb ús de violència i intimidació, va forçar a la menor a mantindre relacions sexuals en unes deu ocasions. Per a superar la resistència imposada per la xiqueta, la va colpejar en algunes ocasions, donant-li puntades en el cos i en el cap amb diferents objectes domèstics, provocant-li lesions de gravetat.

 

La detenció es va produir en Benissa a on es va establir un dispositiu tècnic policial de control i vigilància sobre les zones freqüentades pel fugit. Després de diferents dies d’investigació i numeroses vigilàncies, es va detectar la seua presència en els voltants de sa casa i va ser arrestat.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Domingo amb cels buidats i pujada general de les temperatures

El diumenge arriba amb estabilitat per altes pressions, sense pluges i amb un ascens general de les temperatures. Hi haurà calitja a Canàries i boires matinals en diverses zones.

Un home ha resultat ferit en caure al fossat d’una tomba mentres reparava una làpida a Torrevieja

Un home ha caigut uns tres metres al fossat d'una tomba quan reparava una làpida en el cementeri de Torrevieja. Va ser rescatat amb escala i matalàs de buit i traslladat a l'hospital

Castro advertix: no és el millor moment per a mesurar-se al Barça

El tècnic del Llevant va alertar que el Barça arriba més concentrat després d'una derrota. Va detallar un pla per a minimitzar pèrdues, defendre junts i atacar els espais.

Corberán veu a la plantilla en un moment de forma i ambició molt positius

El tècnic del València va afirmar que l'equip arriba amb bona forma i ambició abans de visitar al Vila-real. Va insistir en la necessitat de sumar malgrat la rivalitat regional.

Pedri, al rescat d’un Barcelona tocat davant un Llevant que somia amb fer història

Pedri està recuperat i el Barcelona busca redreçar el rumb davant un Llevant penúltim que mai ha puntuat al Camp Nou. El dol, el diumenge a les 16.15 hores.

Dos morts en un xoc entre dos cotxes i una motocicleta a Los Montesinos

Dos persones han mort este dissabte en la CV-945, a l'altura del quilòmetre 5,8 de Los Montesinos, després d'un abast entre dos turismes i una motocicleta. Un home de 63 anys ha resultat ferit per policontusiones i ha sigut traslladat a l'Hospital Vega Baixa.

Presó per a tres hòmens per robar i enviar cascall a Espanya i els Estats Units

Tres hòmens han sigut detinguts i han ingressat a la presó per enviar càpsules seques de cascall a diverses províncies i als Estats Units. La Guàrdia Civil ha intervingut 527 quilos robats en plantacions legals d'Albacete després d'interceptar paquets en l'aeroport d'Alacant-Elx.

Dos anys de l’incendi de Campanar: la reconstrucció de l’edifici avança cap a la seua recta final

En el segon aniversari, el bloc de Campanar seguix en rehabilitació integral després del desenrunament i amb millores previstes en seguretat i eficiència. La comunitat commemora a les víctimes i confia a tornar a la fi d'any.