Detingut un fugitiu de Dinamarca acusat d’agredir i violar a la seua filla d’11 anys en Benissa

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Benissa, en la Marina Alta (Alacant), a un fugitiu d’origen islandés a qui li constava una Ordre Europea de Detenció i Lliurament interposat per les autoritats daneses per delictes d’agressió sexual a la seua filla menor d’edat, lesions greus i pornografia infantil.

 

Les investigacions policials van començar el mes de juny, quan es va tindre coneixement de la sol·licitud de la seua extradició per tindre pendent una condemna de dotze anys de presó en Dinamarca per agressió sexual i lesions greus dutes a terme, presumptament, contra la seua filla quan tenia 11 anys. També va ser condemnat per possessió de pornografia infantil.

 

Les agressions es van dur a terme entre els anys 2006 i 2010 tant en Islàndia com en Dinamarca. El fugitiu, amb ús de violència i intimidació, va forçar a la menor a mantindre relacions sexuals en unes deu ocasions. Per a superar la resistència imposada per la xiqueta, la va colpejar en algunes ocasions, donant-li puntades en el cos i en el cap amb diferents objectes domèstics, provocant-li lesions de gravetat.

 

La detenció es va produir en Benissa a on es va establir un dispositiu tècnic policial de control i vigilància sobre les zones freqüentades pel fugit. Després de diferents dies d’investigació i numeroses vigilàncies, es va detectar la seua presència en els voltants de sa casa i va ser arrestat.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

València i París reforcen la seua cooperació per a previndre inundacions després de la dana de 2024

València i París han obert una nova etapa de col·laboració per a millorar la prevenció i gestió d'inundacions després de la dana d'octubre de 2024, amb intercanvis tècnics i projectes conjunts.

El Suprem obri el juí a Ábalos, Koldo i Aldama per la suposada trama de màscares

El Tribunal Suprem ha iniciat el juí contra José Luis Ábalos, el seu exasesor Koldo García i el comisionista Víctor de Aldama per presumpta corrupció en contractes públics de màscares firmats en 2020.

Detinguts un pare i el seu fill per una plantació interior de marihuana a Sax

La Guàrdia Civil ha detingut a Sax a un pare i el seu fill per gestionar una plantació interior de marihuana en dos vivendes connectades il·legalment a la xarxa electrica.

Detingut a Elx per robar 450 metres de canonades de gas i provocar greus fugides

Un home de 41 anys ha sigut detingut a Elx acusat de robar 450 metres de canonades de gas en edificis i via pública, causant fugides amb greu risc d'explosió i danys valorats en desenes de milers d'euros.

Fele Martínez rebrà el premi Skyliner 2026 del Skyline Benidorm Film Festival

L'actor alacantí Fele Martínez serà distingit amb el Skyliner 2026 del Skyline Benidorm Film Festival per una carrera que unix cinema, televisió i teatre i la seua estreta relació amb el certamen.

Investiguen a una comerciant per vendre més de 400 articles falsificats a Xirivella

La Guàrdia Civil investiga a una dona a Xirivella per un presumpte delicte contra la propietat industrial després de confiscar 419 productes falsificats valorats en més de 80.000 euros.

Detinguts a Vinaròs per traure 1.000 euros amb la targeta robada al seu company de pis

La Guàrdia Civil deté a Vinaròs a dos hòmens acusats de furtar una targeta bancària a un company de pis i extraure amb ella 1.000 euros en un caixer.

Detinguts a Vinaròs per traure 1.000 euros amb la targeta robada al seu company de pis

La Guàrdia Civil ha detingut a Vinaròs a dos hòmens acusats de furtar una targeta bancària a un company de pis i traure 1.000 euros de manera fraudulenta.