Detingut un fugitiu de Dinamarca acusat d’agredir i violar a la seua filla d’11 anys en Benissa

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Benissa, en la Marina Alta (Alacant), a un fugitiu d’origen islandés a qui li constava una Ordre Europea de Detenció i Lliurament interposat per les autoritats daneses per delictes d’agressió sexual a la seua filla menor d’edat, lesions greus i pornografia infantil.

 

Les investigacions policials van començar el mes de juny, quan es va tindre coneixement de la sol·licitud de la seua extradició per tindre pendent una condemna de dotze anys de presó en Dinamarca per agressió sexual i lesions greus dutes a terme, presumptament, contra la seua filla quan tenia 11 anys. També va ser condemnat per possessió de pornografia infantil.

 

Les agressions es van dur a terme entre els anys 2006 i 2010 tant en Islàndia com en Dinamarca. El fugitiu, amb ús de violència i intimidació, va forçar a la menor a mantindre relacions sexuals en unes deu ocasions. Per a superar la resistència imposada per la xiqueta, la va colpejar en algunes ocasions, donant-li puntades en el cos i en el cap amb diferents objectes domèstics, provocant-li lesions de gravetat.

 

La detenció es va produir en Benissa a on es va establir un dispositiu tècnic policial de control i vigilància sobre les zones freqüentades pel fugit. Després de diferents dies d’investigació i numeroses vigilàncies, es va detectar la seua presència en els voltants de sa casa i va ser arrestat.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Consell celebra que el Govern eximisca de l’IRPF les ajudes de la DANA de 2024

El president Juanfran Pérez Llorca valora que el Govern haja rectificat i estenga a 2024 l'exempció en l'IRPF de les ajudes autonòmiques per la DANA per a empreses i autònoms.

L’incendi en un desballestament d’Orihuela es manté controlat en la campa exterior

L'incendi declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela a penes manté flama visible, encara que els bombers continuen treballant en el seu control i retirada progressiva de mitjans.

María Pastor González, de la foguera Esplanada, serà la Bellea del Foc 2026

María Pastor González, representant de la foguera Esplanada, ha sigut proclamada Bellea del Foc 2026 en un espectacle celebrat en la plaça de bous d'Alacant davant més de 6.000 persones.

Corberán iguala els 55 partits de Baralla al València i millora la seua puntuació

Carlos Corberán aconseguix els 55 partits de Lliga al capdavant del València CF, els mateixos que va tindre Rubén Baraja, però amb dos punts més i una lleugera millora en el balanç global.

Quasi mig centenar de municipis valencians estrenen alcalde des de les eleccions de 2023

Un total de 48 municipis de la Comunitat Valenciana han canviat d'alcalde des de les eleccions de maig de 2023, sobretot per pactes de govern i mocions de censura, però també per dimissions, jubilacions i incompatibilitats.

Detinguts a Ademuz tres hòmens amb una tona de coure robat de línies telefòniques

La Guàrdia Civil deté a Ademuz a tres hòmens que transportaven en una furgoneta una tona de cable de coure de línies telefòniques i manté la investigació oberta per a localitzar al propietari.

Ruixats i tempestes fortes a l’interior i pluges més febles en el litoral

Cels molt nuvolosos en la Comunitat Valenciana, amb ruixats i tempestes localment fortes a l'interior i pluges més febles i aïllades en el litoral hui i el dilluns.

Aemet activa l’avís groc per pluges intenses i tempestes a l’interior de València i nord de Castelló

Aemet activa l'avís groc per pluges de fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i tempestes a l'interior de València i el nord de Castelló, amb possible graníssol i ratxes de vent molt forts.