Detingut un fugitiu de Dinamarca acusat d’agredir i violar a la seua filla d’11 anys en Benissa

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Benissa, en la Marina Alta (Alacant), a un fugitiu d’origen islandés a qui li constava una Ordre Europea de Detenció i Lliurament interposat per les autoritats daneses per delictes d’agressió sexual a la seua filla menor d’edat, lesions greus i pornografia infantil.

 

Les investigacions policials van començar el mes de juny, quan es va tindre coneixement de la sol·licitud de la seua extradició per tindre pendent una condemna de dotze anys de presó en Dinamarca per agressió sexual i lesions greus dutes a terme, presumptament, contra la seua filla quan tenia 11 anys. També va ser condemnat per possessió de pornografia infantil.

 

Les agressions es van dur a terme entre els anys 2006 i 2010 tant en Islàndia com en Dinamarca. El fugitiu, amb ús de violència i intimidació, va forçar a la menor a mantindre relacions sexuals en unes deu ocasions. Per a superar la resistència imposada per la xiqueta, la va colpejar en algunes ocasions, donant-li puntades en el cos i en el cap amb diferents objectes domèstics, provocant-li lesions de gravetat.

 

La detenció es va produir en Benissa a on es va establir un dispositiu tècnic policial de control i vigilància sobre les zones freqüentades pel fugit. Després de diferents dies d’investigació i numeroses vigilàncies, es va detectar la seua presència en els voltants de sa casa i va ser arrestat.

Últimes notícies

Centenars de metges es manifesten a València per a exigir més personal i millors condicions laborals

Centenars de metges recorren el centre de València en la tercera jornada de vaga per a denunciar la precarietat, exigir més personal i canvis en les guàrdies i l'organització assistencial.

Educació manté oberta la negociació amb els sindicats docents i reclama avanços sense imposicions

La Conselleria d'Educació assegura que manté la porta oberta a continuar negociant amb els sindicats del professorat i demana un gest que permeta avançar sense imposicions en el conflicte.

Spring Festival 2026 reforça la seua aposta per a consolidar Alacant com a destí musical

El Spring Festival presenta la seua edició 2026 amb vint artistes, la gira de comiat de Love of Lesbian i un fort impacte turístic i econòmic previst per a Alacant.

Ajornada al 28 de maig la lectura de conclusions del juí a Juliol d’Espanya per agressió sexual

L'Audiència Provincial d'Alacant retarda al 28 de maig la lectura de les conclusions finals en el juí al metge i expresident Juliol d'Espanya, acusat d'agressió sexual i tracte degradant a dos pacients.

El promotor de les VPO de la Platja de Sant Joan nega vincles amb Pérez-Hickman i els seus fills

L'administrador únic de Fraorgi nega qualsevol relació amb María Pérez-Hickman i els seus fills en el cas de les VPO de la Platja de Sant Joan i detalla davant la jutgessa com es va formar la cooperativa i es van adjudicar les vivendes.

Juan Luis Gandia assumix el rectorat de la Universitat de València reivindicant humanisme, ciència i compromís cívic

Juan Luis Gandia pren possessió com a rector de la Universitat de València i marca com a eixos del seu mandat l'humanisme, la ciència i la responsabilitat cívica, defenent una universitat pública al servici de la societat.

Renfe eleva a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València

Renfe incrementa de cinc a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València, la qual cosa suposa 1.700 places més a la setmana i una reorganització dels servicis de llarga distància.

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres combaten un incendi forestal a Benimantell

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres treballen des de primera hora de la vesprada per a controlar un incendi declarat en una zona forestal de Benimantell, a la Marina Baixa.