Detingut un fugitiu de Dinamarca acusat d’agredir i violar a la seua filla d’11 anys en Benissa

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Benissa, en la Marina Alta (Alacant), a un fugitiu d’origen islandés a qui li constava una Ordre Europea de Detenció i Lliurament interposat per les autoritats daneses per delictes d’agressió sexual a la seua filla menor d’edat, lesions greus i pornografia infantil.

 

Les investigacions policials van començar el mes de juny, quan es va tindre coneixement de la sol·licitud de la seua extradició per tindre pendent una condemna de dotze anys de presó en Dinamarca per agressió sexual i lesions greus dutes a terme, presumptament, contra la seua filla quan tenia 11 anys. També va ser condemnat per possessió de pornografia infantil.

 

Les agressions es van dur a terme entre els anys 2006 i 2010 tant en Islàndia com en Dinamarca. El fugitiu, amb ús de violència i intimidació, va forçar a la menor a mantindre relacions sexuals en unes deu ocasions. Per a superar la resistència imposada per la xiqueta, la va colpejar en algunes ocasions, donant-li puntades en el cos i en el cap amb diferents objectes domèstics, provocant-li lesions de gravetat.

 

La detenció es va produir en Benissa a on es va establir un dispositiu tècnic policial de control i vigilància sobre les zones freqüentades pel fugit. Després de diferents dies d’investigació i numeroses vigilàncies, es va detectar la seua presència en els voltants de sa casa i va ser arrestat.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Martina guia al Melilla a la final després d’un 2-3 maratonià davant La Llacuna

El CV Melilla va véncer 2-3 a Cisneros La Llacuna després de quasi tres hores, amb 25 punts de Federico Martina, i jugarà la final de la Copa del Rei davant Manacor.

Manacor tomba al campió Guaguas amb un 2-3 i es fica en la final de la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va eliminar al CV Guaguas, vigent campió i líder de la Superliga, amb un 2-3 a la Fonteta després de 2h45m i un desempat 13-15.

Els júnior de Reial Madrid i València seguixen a Abu Dhabi després de la cancel·lació del Next Generation

Eurolliga va cancel·lar de manera definitiva el Next Generation per la situació a Abu Dhabi. Els júnior de Reial Madrid i València seguixen allí a l'espera de reobrir l'espai aeri.

Alacant impulsa la reforestació de Mont Orgegia amb mil voluntaris i un milió de llavors

Mil voluntaris plantaran 500 arbres, 500 arbustos i més d'un milió de llavors el 21 de març en Mont Orgegia per a accelerar la restauració del bosc mediterrani. El pla inclou reg per degoteig, torns de participació i inscripció prèvia en alicanterenace.es.

L’Ajuntament de València lamenta la decisió de l’AVL sobre el topònim i parla d’oportunitat perduda

El consistori ha lamentat el rebuig de l'AVL al canvi proposat per a la titlla i ha criticat que l'informe no s'haja fet públic. Vox ha mostrat la seua repulsa.

La Diputació d’Alacant celebra el Dia d’Andalusia i ret homenatge a les víctimes de Adamuz

La Diputació d'Alacant ha commemorat el Dia d'Andalusia davant prop d'un miler d'assistents, amb homenatge a les víctimes de Adamuz i el reconeixement a Leonor Jiménez.

Cano destaca el paper estratègic de la gastronomia com a motor turístic en la Comunitat Valenciana

A Benissa, la consellera Marián Cano ha defés la gastronomia com a clau per a desestacionalitzar i generar economia local, amb suport al producte i talent de proximitat. La jornada 'Essència' ha reunit xefs, productors i públic entorn de proposades culinàries i culturals.

La Fe fa possible la maternitat d’una dona amb deficiència de CPT2 greu

L'Hospital La Fe coordina el naixement de la primera filla d'una dona amb deficiència de CPT2 en forma greu. És el segon cas registrat a Espanya amb afectació severa i demostra que, amb control estricte, l'embaràs és viable.