Detingut a València després d’intentar cremar un habitatge amb la seua propietària dins

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 56 anys com a presumpte autor d’un delicte d’homicidi en grau de temptativa, després de pel que sembla intentar incendiar un domicili en el qual es trobava una dona en el seu interior.

Els fets van succeir ahir sobre les dotze i mitja nit, quan els agents que realitzaven labors de prevenció, van ser alertats per la Sala del 091, perquè es dirigiren un carrer de la zona del districte de Marìtim, on pel que sembla un home hauria calat foc a un habitatge, fugint després del lloc.

Ràpidament els agents es van dirigir a l’habitatge i van localitzar en el seu interior a la propietària, que li va manifestar que moments previs hauria escoltat colps a la porta del garatge i hauria observat a través de la finestra pedres, no donant-li importància. No obstant això, posteriorment li haurien tocat a la porta obrint-la i adonant-se en aqueix moment que el baix de la mateixa es trobava cremat, podent observar una botella d’alcohol a escassos metres.

Durant el transcurs de les perquisicions els agents van esbrinar que pel que sembla un home després de llançar pedres contra la porta d’un garatge, hauria marxat en adonar-se que hi hauria persones a l’interior. A continuació hauria tornat amb un pot d’un líquid inflamable amb el qual hauria pres una pilota per a tirar-la contra la façana de l’habitatge. Un veí en observar el succeït, hauria sufocat l’incendi amb un poal d’aigua.

Després de realitzar les indagacions policials, els agents van identificar al presumpte autor dels fets, localitzant-lo posteriorment desprenent una forta olor d’alcohol etílic. En presència dels policies en una actitud de pinxo i alterada en ser preguntat pels agents hauria referit frases com “hui no he aconseguit matar-lo, però el vaig fer” i “a la pròxima no em detindreu perquè ja l’hauré matat”.

Finalment, els agents han detingut a l’home com a presumpte autor d’un delicte de temptativa d’homicidi. L’arrestat, al qual li consten antecedents policials, ha passat aquest matí a disposició judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El travesser i el VAR frenen al Llevant davant un Getafe que seguix amb vida

El Llevant va acariciar el gol amb un tret al travesser de Kareem Tunde i va veure com el VAR anul·lava una expulsió i una miqueta en un 0-0 que manté viu al Getafe.

Juí en l’Audiència d’Alacant a un home per agressió sexual a una menor de 14 anys

L'Audiència d'Alacant jutja a un home acusat d'agredir sexualment a una menor de 14 anys en 2023, per la qual cosa la Fiscalia sol·licita deu anys de presó de manera provisional.

Defensa Animal critica la volta del tir i arrossegament a Nàquera després de dos dècades sense celebrar-se

La Plataforma Defensa Animal denuncia la recuperació del tir i arrossegament a Nàquera després de 20 anys sense celebrar-se i alerta del sofriment que, al seu juí, suporten els cavalls durant estes proves.

Imanol Arias i María Barranco porten al Teatre Principal d’Alacant la comèdia Millor no dir-ho

La comèdia Millor no dir-ho, escrita per Salomé Lelouch i dirigida per Claudio Tolcachir, es representarà els dies 25 i 26 d'abril en el Teatre Principal d'Alacant amb Imanol Arias i María Barranco com a matrimoni protagonista.

Facephi reforça la seua expansió internacional amb una nova filial al Canadà

Facephi amplia la seua presència internacional amb una nova filial al Canadà per a reforçar la seua proximitat al mercat i respondre a l'augment de la demanda de solucions d'identitat digital i antifrau basades en IA.

Asaja preveu una campanya de nispros a l’alça malgrat uns costos que considera inassumibles

Asaja Alacant preveu una campanya de nispros de Callosa d'en Sarrià amb al voltant de 10.000 tones, però advertix que el fort increment de costos posa en risc la viabilitat del cultiu.

Tres anys i deu mesos de presó per cremar el cotxe de la seua exparella per a donar-li un esglai

L'Audiència d'Alacant condemna a un home a tres anys i deu mesos de presó per incomplir de forma reiterada una orde d'allunyament i calar foc al cotxe de la seua exparella per a donar-li un esglai, a més d'imposar-li una indemnització econòmica.

La Comunitat Valenciana encadena set mesos liderant la creació de noves empreses

La Comunitat Valenciana registra al febrer un augment interanual del 56,8% en la creació de societats i encadena set mesos consecutius de creixement empresarial.