Detingut a València després d’intentar cremar un habitatge amb la seua propietària dins

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 56 anys com a presumpte autor d’un delicte d’homicidi en grau de temptativa, després de pel que sembla intentar incendiar un domicili en el qual es trobava una dona en el seu interior.

Els fets van succeir ahir sobre les dotze i mitja nit, quan els agents que realitzaven labors de prevenció, van ser alertats per la Sala del 091, perquè es dirigiren un carrer de la zona del districte de Marìtim, on pel que sembla un home hauria calat foc a un habitatge, fugint després del lloc.

Ràpidament els agents es van dirigir a l’habitatge i van localitzar en el seu interior a la propietària, que li va manifestar que moments previs hauria escoltat colps a la porta del garatge i hauria observat a través de la finestra pedres, no donant-li importància. No obstant això, posteriorment li haurien tocat a la porta obrint-la i adonant-se en aqueix moment que el baix de la mateixa es trobava cremat, podent observar una botella d’alcohol a escassos metres.

Durant el transcurs de les perquisicions els agents van esbrinar que pel que sembla un home després de llançar pedres contra la porta d’un garatge, hauria marxat en adonar-se que hi hauria persones a l’interior. A continuació hauria tornat amb un pot d’un líquid inflamable amb el qual hauria pres una pilota per a tirar-la contra la façana de l’habitatge. Un veí en observar el succeït, hauria sufocat l’incendi amb un poal d’aigua.

Després de realitzar les indagacions policials, els agents van identificar al presumpte autor dels fets, localitzant-lo posteriorment desprenent una forta olor d’alcohol etílic. En presència dels policies en una actitud de pinxo i alterada en ser preguntat pels agents hauria referit frases com “hui no he aconseguit matar-lo, però el vaig fer” i “a la pròxima no em detindreu perquè ja l’hauré matat”.

Finalment, els agents han detingut a l’home com a presumpte autor d’un delicte de temptativa d’homicidi. L’arrestat, al qual li consten antecedents policials, ha passat aquest matí a disposició judicial.

Últimes notícies

Educació situa en el 18,64% el seguiment del nové dia de vaga docent en la Comunitat Valenciana

La novena jornada de vaga indefinida del professorat valencià aconseguix un seguiment del 18,64% i es veu marcada per la dimissió massiva de directius i protestes davant Les Corts.

El Sindicat Mèdic manté les protestes després de reunir-se amb Sanitat

El Sindicat Mèdic de la Comunitat Valenciana mantindrà la vaga i la pressió sobre la Conselleria de Sanitat fins a aconseguir millores en jornades, guàrdies i sobrecàrrega assistencial.

Els termòmetres es disparen per damunt dels 32 graus a l’interior de València

Les màximes han arribat a 32,2 graus a Carcaixent i Xàtiva i han fregat els 32 graus en altres municipis de l'interior, amb valors més suaus en les capitals de província.

Quasi quinze anys d’internament psiquiàtric per a un home que va intentar matar als seus pares a Alacant

L'Audiència d'Alacant ordena quasi quinze anys d'internament en un centre psiquiàtric per a un home amb esquizofrènia paranoide que va atacar amb un ganivet i un atizador als seus pares en la vivenda familiar.

El Consell Valencià de Cultura recorda a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort

El Consell Valencià de Cultura ha retut homenatge a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort amb lectures de poemes, projecció d'un documental i una carta de Felip VI.

El Rototom Sunsplash tanca el cartell de la seua 31 edició amb una picada d’ullet a les arrels del reggae

El Rototom Sunsplash ultima el cartell de la seua 31 edició, del 16 al 22 d'agost a Benicàssim, amb un programa que recupera el roots reggae i combina clàssics jamaicans amb noves propostes urbanes.

Iker Losada: Ens donaven per morts i ara no ho deixarem escapar

Iker Losada reivindica la reacció del Llevant en la lluita per la permanència i assegura que l'equip no pensa desaprofitar l'oportunitat de salvar-se davant el Betis, de qui està cedit.

La Generalitat planteja 35 vivendes industrialitzades i de lloguer assequible a Chiva

La Generalitat ha proposat a l'Ajuntament de Chiva construir 35 vivendes industrialitzades de protecció pública per a lloguer assequible dins del Pla Viu Dana, que preveu 250 pisos en sis municipis afectats per la DANA.