Detingut a València després d’intentar cremar un habitatge amb la seua propietària dins

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 56 anys com a presumpte autor d’un delicte d’homicidi en grau de temptativa, després de pel que sembla intentar incendiar un domicili en el qual es trobava una dona en el seu interior.

Els fets van succeir ahir sobre les dotze i mitja nit, quan els agents que realitzaven labors de prevenció, van ser alertats per la Sala del 091, perquè es dirigiren un carrer de la zona del districte de Marìtim, on pel que sembla un home hauria calat foc a un habitatge, fugint després del lloc.

Ràpidament els agents es van dirigir a l’habitatge i van localitzar en el seu interior a la propietària, que li va manifestar que moments previs hauria escoltat colps a la porta del garatge i hauria observat a través de la finestra pedres, no donant-li importància. No obstant això, posteriorment li haurien tocat a la porta obrint-la i adonant-se en aqueix moment que el baix de la mateixa es trobava cremat, podent observar una botella d’alcohol a escassos metres.

Durant el transcurs de les perquisicions els agents van esbrinar que pel que sembla un home després de llançar pedres contra la porta d’un garatge, hauria marxat en adonar-se que hi hauria persones a l’interior. A continuació hauria tornat amb un pot d’un líquid inflamable amb el qual hauria pres una pilota per a tirar-la contra la façana de l’habitatge. Un veí en observar el succeït, hauria sufocat l’incendi amb un poal d’aigua.

Després de realitzar les indagacions policials, els agents van identificar al presumpte autor dels fets, localitzant-lo posteriorment desprenent una forta olor d’alcohol etílic. En presència dels policies en una actitud de pinxo i alterada en ser preguntat pels agents hauria referit frases com “hui no he aconseguit matar-lo, però el vaig fer” i “a la pròxima no em detindreu perquè ja l’hauré matat”.

Finalment, els agents han detingut a l’home com a presumpte autor d’un delicte de temptativa d’homicidi. L’arrestat, al qual li consten antecedents policials, ha passat aquest matí a disposició judicial.

Últimes notícies

La Comunitat encapçala les temperatures d’Espanya amb quasi 40 graus a Xàtiva

La Comunitat Valenciana registra este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb fins a 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en el prelitoral valencià.

El Valencia Basket fitxa l’alera internacional Helena Pueyo per a dos temporades

El Valencia Basket, vigent campió de Lliga i Copa de la Reina, incorpora l’alera internacional Helena Pueyo per a les pròximes dues temporades després de destacar al Casademont Zaragoza i amb la selecció espanyola.

Rovira defensa els pressupostos de 2026 com a útils i justos i reclama ajuda a Pedro Sánchez

El conseller d’Economia, Hisenda i Administració Pública, José Antonio Rovira, defensa que els pressupostos de la Generalitat per a 2026, de 33.305 milions, són útils i justos per als valencians i exigeix al Govern un fons de nivellació i el pagament del deute pendent en dependència i sanitat.

Detingut un home per la mort violenta d’un jove valencià a Casp

La Guàrdia Civil deté un home per la seua presumpta implicació en l’homicidi d’un jove valencià de 27 anys en una baralla a Casp (Saragossa), després d’un ampli dispositiu de busca per camins i zona de muntanya.

Una professora d’Alcoi agredida per impedir que un home sense autorització s’emportara un alumne

Una professora del CEIP El Romeral d’Alcoi ha sigut agredida presumptament per la parella de la mare d’un alumne en negar-se a entregar-li el xiquet sense l’autorització familiar requerida. El centre va activar el protocol d’agressió al professorat i el pla PREVI, i la comunitat educativa ha reaccionat amb una concentració de rebuig.

Hosbec alerta que pujar l’IVA turístic seria com posar-se aranzels a un mateix

La patronal hotelera Hosbec rebutja qualsevol pujada de l’IVA en allotjament i restauració, adverteix de la pèrdua de competitivitat internacional i subratlla l’impacte sobre ocupació i inversió a la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca alerta de danys irreparables al camp valencià pels retalls de la UE en la PAC

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, advertix a Brussel·les que els possibles retalls en els fons de la futura PAC podrien causar danys irreparables al camp valencià i reclama protecció per a joves, jubilats i sectors clau com la ceràmica.

Els sindicats reclamen a Educació el document final abans de tornar a negociar la vaga docent

STEPV, CCOO i UGT demanen a la Conselleria d'Educació que els remeta el text complet amb els huit punts de l'acord abans de la reunió d'este divendres a les 14.00 hores per a abordar la vaga indefinida del professorat públic.