Anuncios

Detingut a València després d’intentar cremar un habitatge amb la seua propietària dins

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 56 anys com a presumpte autor d’un delicte d’homicidi en grau de temptativa, després de pel que sembla intentar incendiar un domicili en el qual es trobava una dona en el seu interior.

Els fets van succeir ahir sobre les dotze i mitja nit, quan els agents que realitzaven labors de prevenció, van ser alertats per la Sala del 091, perquè es dirigiren un carrer de la zona del districte de Marìtim, on pel que sembla un home hauria calat foc a un habitatge, fugint després del lloc.

Anuncios

Ràpidament els agents es van dirigir a l’habitatge i van localitzar en el seu interior a la propietària, que li va manifestar que moments previs hauria escoltat colps a la porta del garatge i hauria observat a través de la finestra pedres, no donant-li importància. No obstant això, posteriorment li haurien tocat a la porta obrint-la i adonant-se en aqueix moment que el baix de la mateixa es trobava cremat, podent observar una botella d’alcohol a escassos metres.

Durant el transcurs de les perquisicions els agents van esbrinar que pel que sembla un home després de llançar pedres contra la porta d’un garatge, hauria marxat en adonar-se que hi hauria persones a l’interior. A continuació hauria tornat amb un pot d’un líquid inflamable amb el qual hauria pres una pilota per a tirar-la contra la façana de l’habitatge. Un veí en observar el succeït, hauria sufocat l’incendi amb un poal d’aigua.

Després de realitzar les indagacions policials, els agents van identificar al presumpte autor dels fets, localitzant-lo posteriorment desprenent una forta olor d’alcohol etílic. En presència dels policies en una actitud de pinxo i alterada en ser preguntat pels agents hauria referit frases com “hui no he aconseguit matar-lo, però el vaig fer” i “a la pròxima no em detindreu perquè ja l’hauré matat”.

Finalment, els agents han detingut a l’home com a presumpte autor d’un delicte de temptativa d’homicidi. L’arrestat, al qual li consten antecedents policials, ha passat aquest matí a disposició judicial.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Muñoz nega una gran decepció socialista i confia que Compromís reactive a l’electorat d’esquerres

José Muñoz rebutja que hi haja molts socialistes decebuts i veu en Compromís un aliat per a recuperar a l'electorat d'esquerres que es va abstindre en 2023, destacant el lideratge de Pedro Sánchez en l'espai progressista.

Compromís reunix més de 5.000 avisos per possibles pisos turístics il·legals a València

Compromís afirma que la web quenotetiren.com ha rebut més de 5.000 denúncies veïnals sobre possibles pisos turístics il·legals a València i acusa el govern local d'inacció davant la crisi de vivenda.

Braxton Key prova una màscara per la seua fractura nasal i seguix en dubte davant el Panathinaikos

Braxton Key es testa amb una màscara protectora per a la seua fractura nasal, però la seua presència en el decisiu València Basket-Panathinaikos d'Eurolliga seguix en l'aire.

Vox trasllada el debat sobre la prioritat nacional als ajuntaments i l’aparca en Les Corts

Vox deixa en pausa la seua iniciativa sobre prioritat nacional en Les Corts i centra ara la batalla política als ajuntaments, on es tramita la regularització extraordinària d'immigrants.

Grup Pamesa manté un 2025 estable i eleva la seua facturació a 1.147 milions

Grup Pamesa va tancar 2025 amb una facturació consolidada de 1.147 milions, un lleuger creixement de l'1%, i encara 2026 com un exercici complex per l'encariment de l'energia i la reducció de drets d'emissió.

Miguel Illescas celebra el Dia dels Escacs en la Comunitat Valenciana el 31 de maig

El Gran mestre Miguel Illescas participarà el 31 de maig en la primera celebració oficial del Dia dels Escacs en la Comunitat Valenciana, amb activitats gratuïtes en el Centre Cultural-Esportiu Petxina de València.

El Govern accelera la reconstrucció de les casernes danyades per la dana en la Comunitat

El Govern d'Espanya encara la recta final de les obres d'emergència en set casernes afectades per la dana d'octubre de 2024 en la Comunitat Valenciana, amb una inversió de més de 6,6 milions d'euros i una nova caserna pendent a Utiel.

Els sindicats condicionen la volta al diàleg amb Educació a una proposta real i global

Els sindicats docents mantenen la vaga indefinida en l'educació pública no universitària de la Comunitat Valenciana i només reprendran el diàleg si Educació presenta una proposta real que abaste totes les seues reivindicacions.
Anuncios