Detingut a València després d’intentar cremar un habitatge amb la seua propietària dins

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 56 anys com a presumpte autor d’un delicte d’homicidi en grau de temptativa, després de pel que sembla intentar incendiar un domicili en el qual es trobava una dona en el seu interior.

Els fets van succeir ahir sobre les dotze i mitja nit, quan els agents que realitzaven labors de prevenció, van ser alertats per la Sala del 091, perquè es dirigiren un carrer de la zona del districte de Marìtim, on pel que sembla un home hauria calat foc a un habitatge, fugint després del lloc.

Ràpidament els agents es van dirigir a l’habitatge i van localitzar en el seu interior a la propietària, que li va manifestar que moments previs hauria escoltat colps a la porta del garatge i hauria observat a través de la finestra pedres, no donant-li importància. No obstant això, posteriorment li haurien tocat a la porta obrint-la i adonant-se en aqueix moment que el baix de la mateixa es trobava cremat, podent observar una botella d’alcohol a escassos metres.

Durant el transcurs de les perquisicions els agents van esbrinar que pel que sembla un home després de llançar pedres contra la porta d’un garatge, hauria marxat en adonar-se que hi hauria persones a l’interior. A continuació hauria tornat amb un pot d’un líquid inflamable amb el qual hauria pres una pilota per a tirar-la contra la façana de l’habitatge. Un veí en observar el succeït, hauria sufocat l’incendi amb un poal d’aigua.

Després de realitzar les indagacions policials, els agents van identificar al presumpte autor dels fets, localitzant-lo posteriorment desprenent una forta olor d’alcohol etílic. En presència dels policies en una actitud de pinxo i alterada en ser preguntat pels agents hauria referit frases com “hui no he aconseguit matar-lo, però el vaig fer” i “a la pròxima no em detindreu perquè ja l’hauré matat”.

Finalment, els agents han detingut a l’home com a presumpte autor d’un delicte de temptativa d’homicidi. L’arrestat, al qual li consten antecedents policials, ha passat aquest matí a disposició judicial.

Últimes notícies

El Villarreal s’afona davant el Lens i perd la final de la Como Cup

El Villarreal ha perdut 3-1 contra el Lens en la final de la Como Cup, després d’avançar-se prompte i dominar la primera part. Les expulsions i la falta d’encert han condemnat l’equip d’Iñigo Pérez en el tram final.

El Valencia tanca amb empat un amistós intens al camp del Stoke City

El Valencia ha empatat 1-1 al camp del Stoke City en un amistós exigent, amb gol de Danjuma i autogol de Monferrer. L’equip ha patit en la segona part però ha resistit l’empenta anglesa.

Les primeres tronades fortes de la vesprada deixen pedra gran a la Costera

Les primeres tronades de la vesprada han sigut breus però intenses i han deixat granís gran en municipis de la Costera, amb especial incidència a la zona del Caroig. Aemet manté l’alerta taronja per tempestes en el nord de Castelló i el sud de la província de València.

Una xiqueta de 13 anys mor en un accident a l’AP-7 en Benicàssim i provoca 6 km de cua

Una xiqueta de 13 anys ha mort en un accident entre un camió i una autocaravana a l’AP-7 a Benicàssim, que ha generat sis quilòmetres de retencions en direcció Barcelona. Altres dos ocupants han sigut traslladats a l’Hospital General de Castelló amb politraumatismes.

El juliol deixa 234 morts atribuïbles a la calor en la Comunitat Valenciana

El sistema MoMo ha estimat 2.036 morts atribuïbles a les altes temperatures en Espanya durant juliol, 234 d’elles en la Comunitat Valenciana. La quarta onada de calor ha sigut especialment letal, encara que les temperatures han començat a baixar.

Remuntada del Levante davant l’Albacete en el primer amistós sense Carlos Espí

El Levante ha capgirat un 0-1 inicial i ha vençut l’Albacete per 2-1 en el primer amistós després de la marxa de Carlos Espí, amb gols de Roger Brugué i Etta Eyong a Buñol.

Villa Amparo, l’antiga casa de Machado a Rocafort, iniciarà la seua renaixença cultural en un mes

La Generalitat iniciarà en un mes la rehabilitació integral de Villa Amparo, a Rocafort, antiga residència d’Antonio Machado, per a convertir-la en un espai cultural i museístic obert al públic.

Quatre detinguts per onze robatoris amb butró en empreses valencianes i de Conca

La Guàrdia Civil ha detingut quatre hòmens d’entre 23 i 39 anys, tots ells de nacionalitat romanesa, per onze robatoris amb butró en naus industrials de municipis de la Comunitat Valenciana i de la província de Conca.
FILMOTECA D'ESTIU