Detingut un jove acusat d’agredir i amenaçar a la seua dona per no donar-li diners per a droga en València

 

Agents de la Setena Unitat de Districte de la ciutat de València han detingut a un jove de 24 anys acusat d’agredir i amenaçar a la seua dona per no donar-li diners per a comprar droga. Segons han informat fonts de la Policia Local, l’arrestat ja havia sigut denunciat anteriorment per la seua dona, havia sigut condemnat i tenia una ordre d’allunyament que no estava en eixe moment en vigor.

 

La víctima també va declarar als agents que el seu home, en el passat, havia agredit a un dels fills que tenen en comú. L’incident s’ha produït passades les 22 hores, quan una xica espantada va telefonar a la Policia per a advertir que el seu home, amb el que havia discutit, intentava entrar en la casa en la que estava.

 

En arribar fins al lloc indicat, els agents han vist que el jove s’amagava en un passadís, encara que finalment ha sigut arrestat per un delicte de violència de gènere. La xica ha dit que la seua parella li havia demanat diners per a comprar droga i després de dir-li que no, han discutit i ell l’ha amenaçat i li ha dit que o marxava de casa o «ja sabia el que li podia passar».

 

Davant d’açò, la xica ha recollit els seus objectes i ha anat a casa de sa mare. L’home ha intentat parar-la mentres li cridava i li sacsava. En arribar a casa de sa mare, l’arrestat ha començat a pegar a la porta i ha amenaçat en cremar la vivenda amb elles dins si no li obrien.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Ull Gargot transforma el dibuix en solitari en una comunitat creativa a l’aire lliure a València

Ull Gargot ha convertit l'acte íntim de dibuixar en una trobada mensual i gratuïta en espais públics de València, on professionals i aficionats compartixen quaderns, processos i idees a l'aire lliure.

Cel nuvolós i lleuger repunt de temperatures a l’interior per a tancar abril en la Comunitat

La Comunitat Valenciana afronta l'últim dissabte d'abril amb cel nuvolós, possibilitat de pluges en l'extrem sud, temperatures quasi sense canvis i vent fluix de component este.

La majoria del professorat valencià recolza una vaga indefinida des de l’11 de maig

Quasi deu mil docents valencians participen en una consulta sindical i s'inclinen majoritàriament per iniciar una vaga indefinida l'11 de maig, amb un ampli suport a mantindre-la el temps que siga necessari.

Diana Morant acusa a Pérez Llorca d’anteposar l’agenda de Vox a les prioritats dels valencians

Diana Morant critica que el Govern valencià de Juanfran Pérez Llorca seguix l'agenda pactada amb Vox, amb privatització de servicis públics i falta de celebració del 25 d’Abril.

TastArròs 2026 plena d’arròs i tradició la plaça de l’Ajuntament de València

La plaça de l'Ajuntament de València celebra la primera jornada de TastArròs 2026, una trobada popular que reivindica l'arròs amb propostes gastronòmiques, activitats culturals i tradició local.

El Real Oviedo s’agarra a la seua última opció davant un Elx encara sense guanyar fora de casa

El Real Oviedo, cuer de Primera Divisió, es juga gran part de les seues opcions de permanència davant un Elx que encara no ha guanyat a domicili però arriba llançat en resultats recents.

Bernabé contraposa la prioritat veïnal del PSPV a l’abandó de Catalá en Orriols

Pilar Bernabé reivindica en Orriols la prioritat veïnal del PSPV i acusa el govern de María José Catalá d'abandonar el barri i retallar inversions i servicis bàsics.

Màxim Quiles domina de nou a Jerez i passa a la Q2 amb el millor temps en Moto3

Màxim Quiles torna a marcar la referència en Moto3 en el Gran Premi d'Espanya, lidera la segona jornada de lliures a Jerez sobre asfalt mullat i accedix a la Q2 amb solvència.