16 C
València
Dissabte, 14 febrer, 2026

Detingut un jove acusat d’agredir i amenaçar a la seua dona per no donar-li diners per a droga en València

 

Agents de la Setena Unitat de Districte de la ciutat de València han detingut a un jove de 24 anys acusat d’agredir i amenaçar a la seua dona per no donar-li diners per a comprar droga. Segons han informat fonts de la Policia Local, l’arrestat ja havia sigut denunciat anteriorment per la seua dona, havia sigut condemnat i tenia una ordre d’allunyament que no estava en eixe moment en vigor.

 

La víctima també va declarar als agents que el seu home, en el passat, havia agredit a un dels fills que tenen en comú. L’incident s’ha produït passades les 22 hores, quan una xica espantada va telefonar a la Policia per a advertir que el seu home, amb el que havia discutit, intentava entrar en la casa en la que estava.

 

En arribar fins al lloc indicat, els agents han vist que el jove s’amagava en un passadís, encara que finalment ha sigut arrestat per un delicte de violència de gènere. La xica ha dit que la seua parella li havia demanat diners per a comprar droga i després de dir-li que no, han discutit i ell l’ha amenaçat i li ha dit que o marxava de casa o «ja sabia el que li podia passar».

 

Davant d’açò, la xica ha recollit els seus objectes i ha anat a casa de sa mare. L’home ha intentat parar-la mentres li cridava i li sacsava. En arribar a casa de sa mare, l’arrestat ha començat a pegar a la porta i ha amenaçat en cremar la vivenda amb elles dins si no li obrien.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Morant defén que les paraules d’Óscar López sobre Lambán són una anàlisi política des del respecte

Diana Morant ha emmarcat les declaracions d'Óscar López sobre Javier Lambán com una anàlisi política realitzada des del respecte. Ha reclamat fer oposició al PP per a frenar a la ultradreta, ha rebutjat separar les eleccions generals i ha defés el seu suport a la llei de multireincidència impulsada per Junts.

Morant acusa a Pérez Llorca d’encobrir assetjadors i li retrau el cas de l’alcalde de Jérica

Diana Morant ha acusat a Juanfran Pérez Llorca d'encobrir a assetjadors i de no demanar l'acta ni reprovar a l'alcalde de Jérica, investigat per dos casos. També ha estés les crítiques a Luis Barcala i al senyor Mazón, i ha enlletgit que ignore a Castelló.

La Comunitat Valenciana activa mesures davant l’alerta roja a Castelló i taronja a València i Alacant per vent

Un temporal de vent activarà este dissabte l'alerta roja a Castelló i la taronja a València i Alacant. Municipis suspenen activitats, tanquen parcs i ajornen esdeveniments.

La Generalitat instal·la les primeres gàbies per a controlar la sobrepoblació de senglars al Millars

La Generalitat ha instal·lat les primeres gàbies homologades en la desembocadura del Millars per a frenar la sobrepoblació de senglars. El pla prioritza 14 zones, preveu cinc paranys inicials i es recolza en seguiment amb fototrampeo i un pressupost de 6 milions.

Alerta roja a Castelló: Emergències emet un nou avís per ratxes de més de 140 km/h

La Generalitat ha emés un nou avís especial i s'ha activat l'alerta roja per vent en tota la província de Castelló, amb risc extrem. Des de la mitjanit i durant el dissabte s'esperen ratxes que poden superar els 140 km/h i fenòmens costaners en el litoral.

Morant acusa a Pérez Llorca d’encobrir assetjadors i li retrau el cas de l’alcalde de Jérica

La líder del PSPV-PSOE ha sostingut que Pérez Llorca encobrix als assetjadors i no ha demanat l'acta ni reprovat a l'alcalde de Jérica. També ha estés les seues crítiques a Alacant i a Mazón.

L’alerta per vent tanca parcs i suspén mercats i Carnestoltes en la Comunitat Valenciana

Els avisos taronja i roig per ratxes fortes per al dissabte han provocat tancaments preventius i la cancel·lació de mercats i actes de Carnestoltes en diverses ciutats.

La FFCV suspén tots els partits del dissabte en la Comunitat per vent

La FFCV ha informat de la suspensió de tots els partits de futbol i futbol sala del dissabte 14 de febrer per les alertes d'AEMET per vent. La federació també revisarà possibles tancaments municipals que afecten la vesprada del divendres i al diumenge.