Detingut un jove acusat d’agredir i amenaçar a la seua dona per no donar-li diners per a droga en València

 

Agents de la Setena Unitat de Districte de la ciutat de València han detingut a un jove de 24 anys acusat d’agredir i amenaçar a la seua dona per no donar-li diners per a comprar droga. Segons han informat fonts de la Policia Local, l’arrestat ja havia sigut denunciat anteriorment per la seua dona, havia sigut condemnat i tenia una ordre d’allunyament que no estava en eixe moment en vigor.

 

La víctima també va declarar als agents que el seu home, en el passat, havia agredit a un dels fills que tenen en comú. L’incident s’ha produït passades les 22 hores, quan una xica espantada va telefonar a la Policia per a advertir que el seu home, amb el que havia discutit, intentava entrar en la casa en la que estava.

 

En arribar fins al lloc indicat, els agents han vist que el jove s’amagava en un passadís, encara que finalment ha sigut arrestat per un delicte de violència de gènere. La xica ha dit que la seua parella li havia demanat diners per a comprar droga i després de dir-li que no, han discutit i ell l’ha amenaçat i li ha dit que o marxava de casa o «ja sabia el que li podia passar».

 

Davant d’açò, la xica ha recollit els seus objectes i ha anat a casa de sa mare. L’home ha intentat parar-la mentres li cridava i li sacsava. En arribar a casa de sa mare, l’arrestat ha començat a pegar a la porta i ha amenaçat en cremar la vivenda amb elles dins si no li obrien.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Policia investiga si un cadàver trobat a Alacant és de l’empresari vinculat al cas Sala

La Policia Nacional analitza si el cadàver trobat en una vivenda de la partida de Bacarot correspon a Jesús Tavira, empresari desaparegut i relacionat amb la investigació per l'assassinat de la viuda de Vicente Sala en 2016.

Nunn amarga al València Basket en un final d’infart en l’Eurolliga

Kendrick Nunn, autor de 21 punts, va decidir el primer partit de quarts d'Eurolliga amb un tir lliure a dos segons del final que va deixar sense premi la remuntada del València Basket davant el Panathinaikos.

Barrachina responsabilitza al president de la CHJ de la gestió de la presa de Buseo durant la dana

Miguel Barrachina sosté en Les Corts que la gestió de la presa de Buseo durant la dana de 2024 corresponia al comité presidit per Miguel Polo, mentres l'oposició l'acusa d'eludir responsabilitats i insistix en la seua dimissió.

Martínez Mus contraposa la reconstrucció del Consell al 2% d’execució de la CHJ després de la dana

Vicente Martínez Mus defén en Les Corts la ràpida mobilització de recursos del Consell després de la dana, mentres critica que la Confederació Hidrogràfica del Xúquer només haja executat el 2% de les actuacions previstes.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada millor acció de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com a millor jugada de l'Eurolliga, sota el premi Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Dela estarà disponible per a jugar en La Ceràmica malgrat les molèsties en el aductor

El defensa del Llevant Adrián de la Font, Dela, podrà estar disponible per al partit del dissabte davant el Vila-real en La Ceràmica després de confirmar les proves mèdiques que no patix lesió important en el aductor.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada la millor de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com la millor jugada de l'Eurolliga i reconeguda com a Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Les víctimes de la dana retrauen als consellers la seua gestió del 29 d’octubre de 2024

Mig centenar de víctimes de la dana es concentra davant Les Corts per a recordar als consellers que, al seu juí, no van estar a l'altura el 29 d'octubre de 2024 i exigir responsabilitats polítiques.