12.4 C
València
Diumenge, 14 desembre, 2025

Detingut un jove acusat d’agredir i amenaçar a la seua dona per no donar-li diners per a droga en València

 

Agents de la Setena Unitat de Districte de la ciutat de València han detingut a un jove de 24 anys acusat d’agredir i amenaçar a la seua dona per no donar-li diners per a comprar droga. Segons han informat fonts de la Policia Local, l’arrestat ja havia sigut denunciat anteriorment per la seua dona, havia sigut condemnat i tenia una ordre d’allunyament que no estava en eixe moment en vigor.

 

La víctima també va declarar als agents que el seu home, en el passat, havia agredit a un dels fills que tenen en comú. L’incident s’ha produït passades les 22 hores, quan una xica espantada va telefonar a la Policia per a advertir que el seu home, amb el que havia discutit, intentava entrar en la casa en la que estava.

 

En arribar fins al lloc indicat, els agents han vist que el jove s’amagava en un passadís, encara que finalment ha sigut arrestat per un delicte de violència de gènere. La xica ha dit que la seua parella li havia demanat diners per a comprar droga i després de dir-li que no, han discutit i ell l’ha amenaçat i li ha dit que o marxava de casa o «ja sabia el que li podia passar».

 

Davant d’açò, la xica ha recollit els seus objectes i ha anat a casa de sa mare. L’home ha intentat parar-la mentres li cridava i li sacsava. En arribar a casa de sa mare, l’arrestat ha començat a pegar a la porta i ha amenaçat en cremar la vivenda amb elles dins si no li obrien.

Últimes notícies

Catorze municipis de València i Castelló suspenen les classes este dilluns per les pluges

La Conselleria d'Educació ha confirmat la suspensió de l'activitat lectiva este dilluns en 14 municipis de València i Castelló per l'alerta de pluges. La mesura afecta a 78.744 alumnes i prioritza la seguretat en desplaçaments i zones inundables.

Pluges persistents i d’intensitat moderada en el sud de Castelló i el nord de València

Les pluges continuen amb persistència i intensitat moderada en el sud de Castelló i el nord de València, amb tempestes encara en la mar. Persistixen avisos roig i taronja i risc de ruixats molt intensos en les pròximes hores

Emergències manté les alertes per pluges intenses i demana extremar la precaució

Es mantenen les alertes per pluges amb nivell roig en el litoral de València. Emergències demana evitar zones inundables.

Municipis de la zona zero de la dana suspenen les classes este dilluns per les pluges

Diversos municipis han decidit suspendre les classes este dilluns per les alertes de pluges. València ho farà parcialment i la UPV i la UV suspendran al matí.

Pluges persistents i d’intensitat moderada en el sud de Castelló i el nord de València

Aemet ha informat que continua plovent amb persistència i intensitat moderada en el sud de Castelló i el nord de València. Es mantenen avisos rojos i taronges i no es descarta que algunes tempestes marítimes aconseguisquen la costa amb ruixats molt intensos.

Rescat a Vila-real: bombers evacuen en embarcació a una parella bloquejada per la pluja

Dos dotacions i una unitat de comandament han acudit al carrer del Riu per a auxiliar a un home i una dona el vehicle de la qual havia quedat immobilitzat per l'aigua. El Consorci ha atés a més incidències a Borriol i Nules.

Castelló manté les classes del dilluns i activa el protocol en la Marjalería

L'Ajuntament ha mantingut l'activitat lectiva prevista per al dilluns malgrat l'alerta taronja per pluges i ha activat el protocol en la Marjalería. La reunió del Cecopal ha incorporat mesures preventives com el tancament de la Pineda del Grau.

La Universitat de València suspén les classes presencials este dilluns fins a les 15.00

La UV ha declarat el nivell d'emergència 2 i ha suspés la docència presencial este dilluns fins a les 15.00. Les classes passen a format en línia quan siga possible.