Detingut un lladre que intimidava amb un ganivet de grans dimensions en Elx

El detingut va intimidar a la víctima amb un ganivet | València Diari

 

Un home de 38 anys ha sigut detingut per la Policia Nacional d’Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), per, presumptament, haverl-li furtat a un altre home després d’abordar-lo per l’esquena i amenaçar-lo amb un ganivet de grans dimensions.

 

Els fets s’han produït en ple centre de la ciutat. La detenció l’ha fet el Grup de la Policia Judicial de la Comissaria il·licitana després de què la víctima denunciara els fets, segons un comunicat de la Comissaria Provincial, en el que no s’especifica quan es va produir la detenció ni el robatori amb violència.

 

Segons ha denunciat la víctima, un home la va assaltar per darrere, la va agarrar del coll i la va intimidar amb insults, amenaces i un ganivet de grandària considerable. El presumpte autor dels fets li va exigir que li entregara el seu telèfon mòbil. Per a evitar un mal major, la perjudicada va acceptar donar-li les seues pertinences i el lladre va fugir pels carrers del voltant.

 

Els agents encarregats de la investigació van conseguir arreplegar suficients proves per a «voltar el cercle» al sospitós i conéixer «quines zones recorria de forma habitual», cosa que va facilitar la seua localització i captura. L’arrestat ha sigut posat a disposició del Jutjat d’Instrucció en funcions de guàrdia d’Elx, acusat d’un presumpte delicte de robatori amb violència.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Recuperen el cadàver d’un home en una zona rocosa al costat del castell de Sagunt

Bombers i el grup de rescat aeri GERA han recuperat el cadàver d'un home en una zona rocosa i de difícil accés prop del castell de Sagunt, després de l'avís d'una persona que el va albirar des de la distància.

El CSN recolza més de 100 inspeccions nuclears i radiològiques de la Generalitat per a 2026

El Consell de Seguretat Nuclear valguda la planificació de la Generalitat per a 2026, amb més d'un centenar d'inspeccions en instal·lacions radioactives, sanitàries i de transport de material radioactiu.

Pugen les temperatures i s’imposa el temps estable en quasi tota Espanya

Un anticicló sobre Europa manté el temps estable en la major part d'Espanya, amb cels buidats i un ascens generalitzat de les temperatures, notable en el sud-oest i el sud de Galícia.

Troben un dofí mular mort i molt descompost a la platja de Almardá a Sagunt

Un dofí mular, l'espècie de dofí més comú al Mediterrani, apareix mort en avançat estat de descomposició a la platja de Almardá de Sagunt després de l'avís d'un vianant.

Educació fixa fins demà el termini perquè els sindicats docents firmen l’acord

Educació dona de termini fins a este dimecres a les 17.00 hores perquè els sindicats docents accepten l'última oferta, que manté la pujada salarial de 200 euros fins a 2028 i retira canvis sobre valencià i substitucions.

El Gómez Ulla prepara visites segures per als 13 aïllats per hantavirus després de donar de nou negatiu

L'Hospital Gómez Ulla organitza visites escalonades i controlades per als 13 contactes de hantavirus, que han tornat a donar negatiu, mentres l'únic cas positiu evoluciona de manera favorable.

Aagesen veu fonamental que l’ex alt càrrec investigat per l’àudio de Aemet rendisca comptes

Sara Aagesen considera fonamental que el exsubsecretario de Justícia valencià rendisca comptes per la filtració de l'àudio manipulat de Aemet durant la dana de 2024 a València.

Diana Morant reivindica el seu doble paper de ministra i candidata a la Generalitat Valenciana

Diana Morant defén que el seu càrrec de ministra reforça, i no resta, la seua candidatura a la Generalitat Valenciana i reivindica que la seua prioritat és presidir el govern autonòmic.