Detingut un lladre que intimidava amb un ganivet de grans dimensions en Elx

El detingut va intimidar a la víctima amb un ganivet | València Diari

 

Un home de 38 anys ha sigut detingut per la Policia Nacional d’Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), per, presumptament, haverl-li furtat a un altre home després d’abordar-lo per l’esquena i amenaçar-lo amb un ganivet de grans dimensions.

 

Els fets s’han produït en ple centre de la ciutat. La detenció l’ha fet el Grup de la Policia Judicial de la Comissaria il·licitana després de què la víctima denunciara els fets, segons un comunicat de la Comissaria Provincial, en el que no s’especifica quan es va produir la detenció ni el robatori amb violència.

 

Segons ha denunciat la víctima, un home la va assaltar per darrere, la va agarrar del coll i la va intimidar amb insults, amenaces i un ganivet de grandària considerable. El presumpte autor dels fets li va exigir que li entregara el seu telèfon mòbil. Per a evitar un mal major, la perjudicada va acceptar donar-li les seues pertinences i el lladre va fugir pels carrers del voltant.

 

Els agents encarregats de la investigació van conseguir arreplegar suficients proves per a «voltar el cercle» al sospitós i conéixer «quines zones recorria de forma habitual», cosa que va facilitar la seua localització i captura. L’arrestat ha sigut posat a disposició del Jutjat d’Instrucció en funcions de guàrdia d’Elx, acusat d’un presumpte delicte de robatori amb violència.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Diana Morant agraïx a Ana Barceló la seua tasca després de renunciar a repetir com a alcaldessa d’Alacant

La ministra Diana Morant ha reconegut públicament el treball i el compromís d’Ana Barceló després que l’exconsellera de Sanitat haja anunciat que no repetirà com a candidata a l’alcaldia d’Alacant en 2027. La líder del PSPV ha destacat en xarxes socials la seua manera de fer política, centrada a millorar la vida de la gent.

Cullera activa un macrodispositiu amb 700 efectius per al festival Zevra

Cullera ha activat un dispositiu especial de més de 700 persones per garantir la seguretat del Zevra Festival, que espera més de 150.000 assistents en tres dies. L’Ajuntament remarca l’esforç de coordinació entre cossos policials i administracions per assegurar convivència i resposta ràpida davant emergències.

Les màximes es moderen al final de la tercera onada de calor però freguen encara els 40 graus

Les màximes han baixat fins a nou graus en la Comunitat Valenciana respecte a dijous, però moltes poblacions continuen acostant-se als 40. Requena, Beneixama, Teresa de Cofrentes i Alcoi han tornat a registrar valors molt alts.

PSPV i Compromís carreguen contra la deriva racista de PP i Vox en la llei d’acompanyament

PSPV i Compromís han acusat PP i Vox d’impulsar una deriva racista i xenòfoba en la llei d’acompanyament als pressupostos de la Generalitat i han anunciat mesures com un recurs d’inconstitucionalitat. Les crítiques se centren en la introducció del principi de prioritat nacional en normes socials com la Renda Valenciana d’Inclusió i la Llei de Serveis Socials.

Josan Ferrández seguirà un any més com a capità de l’Elx

L’Elx ha confirmat la renovació per una temporada del capità Josan Ferrández, que encadenarà així el seu desé curs al primer equip franjiverd.

PP i Vox blinden la ‘prioritat nacional’ en ajudes socials i funció pública

PP i Vox han pactat una trentena d'esmenes a la llei d'acompanyament perquè la 'prioritat nacional' regisca l'accés a prestacions socials i introduïxen noves obligacions en la funció pública, com treballar amb el rostre descobert.

El PP veu en el relleu de Barceló un intent del PSOE d’evitar un nou desastre electoral a Alacant

La portaveu del PP a Alacant, Mari Carmen de España, interpreta la renúncia d’Ana Barceló a repetir com a candidata a l’Alcaldia el 2027 com un moviment desesperat del PSOE per frenar un altre mal resultat a la ciutat.

El Consell rebutja la quita com a parxe i reclama una solució global a la infrafinançació

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, considera que la quita de 11.000 milions plantejada pel Govern central és només un parxe i reclama un nou model de finançament autonòmic pactat per totes les comunitats, amb un fons de nivellació.