Detingut un lladre que intimidava amb un ganivet de grans dimensions en Elx

El detingut va intimidar a la víctima amb un ganivet | València Diari

 

Un home de 38 anys ha sigut detingut per la Policia Nacional d’Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), per, presumptament, haverl-li furtat a un altre home després d’abordar-lo per l’esquena i amenaçar-lo amb un ganivet de grans dimensions.

 

Els fets s’han produït en ple centre de la ciutat. La detenció l’ha fet el Grup de la Policia Judicial de la Comissaria il·licitana després de què la víctima denunciara els fets, segons un comunicat de la Comissaria Provincial, en el que no s’especifica quan es va produir la detenció ni el robatori amb violència.

 

Segons ha denunciat la víctima, un home la va assaltar per darrere, la va agarrar del coll i la va intimidar amb insults, amenaces i un ganivet de grandària considerable. El presumpte autor dels fets li va exigir que li entregara el seu telèfon mòbil. Per a evitar un mal major, la perjudicada va acceptar donar-li les seues pertinences i el lladre va fugir pels carrers del voltant.

 

Els agents encarregats de la investigació van conseguir arreplegar suficients proves per a «voltar el cercle» al sospitós i conéixer «quines zones recorria de forma habitual», cosa que va facilitar la seua localització i captura. L’arrestat ha sigut posat a disposició del Jutjat d’Instrucció en funcions de guàrdia d’Elx, acusat d’un presumpte delicte de robatori amb violència.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

TJ Shorts arriba al València Basket amb la mirada posada en un títol

TJ Shorts ja s'ha incorporat al València Basket i assegura que el seu objectiu és guanyar el màxim i tindre opcions reals de lluitar per un títol a final de temporada.

Docents i sindicats acumulen 14 multes per accions durant la vaga educativa

La Coordinadora d'Asemblees Docents ha denunciat 14 expedients sancionadors, per més de 8.600 euros, relacionats amb la vaga del professorat iniciada en maig.

L’interior de València s’enfila per damunt dels 41 graus en plena onada de calor

Les màximes han superat els 41 graus en diversos punts de l’interior de la província de València, amb 41,5 graus a Requena (Casas del Río), segons l’Associació Valenciana de Meteorologia.

València obri els centres d’emergències socials i allarga l’horari de les piscines per l’onada de calor

L’Ajuntament de València ha activat refugis climàtics, ha obert centres d’emergències socials i ha retardat el tancament de les piscines municipals davant la previsió de temperatures extremes. També ha suspés activitats a l’aire lliure, ha tancat la Devesa i ha adaptat serveis municipals i obres.

Nivell 3 de preemergència per calor extrema i risc màxim d’incendis a la Comunitat Valenciana

Emergències ha activat el nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis forestals fins al 21 d’agost i restringix l’accés a parcs naturals. A més, recomana adaptar els festejos de bous al carrer per a protegir els animals davant l’onada de calor.

Les exportacions valencianes creixen un 5 % i superen els 20.180 milions fins juny

Les exportacions de la Comunitat Valenciana han arribat a 20.180,3 milions d'euros en el primer semestre de 2026, un 5 % més que un any abans. València lidera les vendes a l'exterior, mentres la indústria agroalimentària i els béns d'equip trauen pit.

L’episodi de calor torna a calfar el Mediterrani fins als 30 graus

L’onada de calor que torna a afectar la Comunitat Valenciana ha mantingut el Mediterrani al voltant dels 30 graus, una situació que els experts qualifiquen de preocupant.

Xàtiva estrena 41 nous trens de Rodalia amb més capacitat i comoditats

El ministre de Transports, Óscar Puente, ha presentat a Xàtiva els primers 41 trens Civia 465 per a les línies C1, C2 i C6, amb un 30 % més de capacitat i millores de confort. Els combois començaran a circular des d’hui i s’aniran incorporant de forma progressiva fins a 2027.