Anuncios

Detingut un lladre que intimidava amb un ganivet de grans dimensions en Elx

El detingut va intimidar a la víctima amb un ganivet | València Diari

 

Un home de 38 anys ha sigut detingut per la Policia Nacional d’Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), per, presumptament, haverl-li furtat a un altre home després d’abordar-lo per l’esquena i amenaçar-lo amb un ganivet de grans dimensions.

 

Anuncios

Els fets s’han produït en ple centre de la ciutat. La detenció l’ha fet el Grup de la Policia Judicial de la Comissaria il·licitana després de què la víctima denunciara els fets, segons un comunicat de la Comissaria Provincial, en el que no s’especifica quan es va produir la detenció ni el robatori amb violència.

 

Segons ha denunciat la víctima, un home la va assaltar per darrere, la va agarrar del coll i la va intimidar amb insults, amenaces i un ganivet de grandària considerable. El presumpte autor dels fets li va exigir que li entregara el seu telèfon mòbil. Per a evitar un mal major, la perjudicada va acceptar donar-li les seues pertinences i el lladre va fugir pels carrers del voltant.

 

Els agents encarregats de la investigació van conseguir arreplegar suficients proves per a «voltar el cercle» al sospitós i conéixer «quines zones recorria de forma habitual», cosa que va facilitar la seua localització i captura. L’arrestat ha sigut posat a disposició del Jutjat d’Instrucció en funcions de guàrdia d’Elx, acusat d’un presumpte delicte de robatori amb violència.

 

També pots llegir…

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Barrachina defén la ramaderia extensiva com a pilar estratègic en la Comunitat Valenciana

El conseller Miguel Barrachina reivindica la ramaderia extensiva com a activitat clau per a la seguretat alimentària, l'ocupació rural i l'equilibri territorial, i detalla una estratègia amb 70 mesures i suport econòmic estable al sector.

Les tempestes es generalitzen a Espanya amb xàfecs torrencials i risc de crescudes

Un tàlveg d'aire fred dispara la inestabilitat en quasi tota Espanya amb tempestes molt intenses al Mediterrani, registres torrencials a Alzira i risc de crescudes sobtades en la conca de l'Ebre.

La Diputació de València reforça el seu paper com a pont entre els municipis i la Unió Europea

La Diputació de València reivindica el paper dels governs intermedis en la construcció europea i detalla el reforç de la seua assistència tècnica i financera perquè els municipis accedisquen a fons comunitaris.

La Generalitat activa la preemergència hidrològica en el Magre després de fortes pluges a Guadassuar

La Generalitat activa el nivell groc del Pla Especial d'Inundacions en la conca del Magre després de superar els 50 l/m² a Guadassuar i deixar registres destacats en diverses localitats veïnes.

Una tempesta descarrega 72,4 l/m² en una hora a Alzira i activa avisos per pluja intensa

Una tempesta molt localitzada deixa 72,4 l/m² en poc més d'una hora a Alzira i obliga a mantindre avisos taronja i groc per pluja intensa en diverses comarques de la Comunitat Valenciana.

La Fiscalia manté la petició de 8 anys de presó per a Juliol d’Espanya per agressió sexual

La Fiscalia manté la seua petició de huit anys de presó per a Juliol d'Espanya per un delicte d'agressió sexual i dos de tracte degradant a pacients en la seua consulta privada. El juí queda vist per a conclusions finals el 21 de maig.

La Sindicatura de Comptes denuncia la deixadesa en ciberseguretat del sector públic valencià

La Sindicatura de Comptes qualifica d'inacceptable la governança de la ciberseguretat en la majoria d'entitats públiques i societats mercantils de la Generalitat, amb nivells de maduresa molt baixos i riscos significatius per a servicis i dades.

Bernabé acusa el PP d’abandonar la Malva-rosa i d’embossar els projectes del barri

Pilar Bernabé acusa el govern de María José Catalá de mantindre paralitzats projectes clau a la Malva-rosa, com la VPP i la biblioteca, i de tindre la ciutat embossada pels seus embolics interns.
Anuncios