10.1 C
València
Divendres, 16 gener, 2026

Detingut un menor que circulava en direcció contrària amb una moto robada

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un jove de 17 anys com a presumpte autor d’un delicte de robatori/furt ús de vehicle, un altre de resistència i un altre de danys, després de ser interceptat per una patrulla quan circulava en direcció contrària amb una moto robada.

Els fets van succeir el dilluns al voltant de les cinc de la vesprada, quan els agents que realitzaven labors de prevenció, van observar a un jove a bord d’una motocicleta en direcció contrària pel carrer Marina Baixa, havent de frenar els agents per a no col·lidir. Tot seguit la motocicleta es va pujar a la vorera per a prosseguir la seua marxa i es va introduir en un parc, seguint-li la patrulla, fins a donar-li abast.

El jove en ser aconseguit, va llançar una manotada a un dels agents que va poder esquivar-lo, emprenent la fugida, mentre es llevava el casc i li ho llançava als policies, fins que metres més endavant van aconseguir-lo amb l’ajuda d’un policia anara de servei, produint-se un forcejament amb el jove que oposava gran resistència.

Els agents van esbrinar que la motocicleta figurava com sostreta en una denúncia del 8 de juny, aconseguint contactar amb el propietari, al qual se li va fer lliurament de la seua motocicleta, casc i documentació d’aquesta, manifestant en aqueix moment que presentava un fort colp que no tenia i que estava pintada, ja que no era el seu color original.

Per tot això, els agents van detindre al jove, menor d’edat, pels delictes de robatori/furt ús de vehicle, danys en vehicle i resistència, que després de ser explorat i comunicat a Fiscalia de Menors, va ser entregat al seu tutor legal.

Últimes notícies

Cap de setmana amb pluges, neu en el nord de Castelló i màximes en descens

El cap de setmana deixarà precipitacions en tota la Comunitat, amb episodis intensos en el nord de Castelló i cota de neu de 1.000-1.200 m. Les màximes baixaran i el vent anirà rolando, afavorint més nuvolositat.

0-1: El València pren avantatge al descans a Burgos

El València s'ha anat al vestuari per davant gràcies a una cabotada de Rubén Iranzo als deu minuts. El Burgos va generar ocasions, però l'eficàcia visitant va marcar la diferència.

La federació veïnal demana reunir-se amb Catalá per a desbloquejar la ZBE a València

La federació veïnal sol·licita una reunió directa amb l'alcaldessa per a desbloquejar la Zona de Baixes Emissions, després de mesos sense acord malgrat la pròrroga estatal.

El pont de l’estació de Paiporta continuarà obert al trànsit durant la seua reconstrucció

El pont de l'estació de Paiporta es mantindrà obert amb dos carrils mentres s'intensifiquen les obres. Els treballs seran per fases i hi haurà talls puntuals comunicats amb antelació.

Jordi Sevilla demana al PSOE canviar el rumb i pactar amb grans partits, no amb Junts, ERC ni Podemos

Jordi Sevilla ha instat el PSOE a corregir el rumb i a buscar pactes amb grans partits per a afrontar vivenda i ocupació juvenil, no amb Junts, ERC ni Podemos. Emmarca el seu missatge en el manifest 'Socialdemocràcia 21' i ha demanat a PP i PSOE frenar la polarització.

Catarroja inicia la segona fase de les obres del clavegueram per via d’emergència

L'Ajuntament ha activat una nova actuació de rehabilitació del clavegueram per la via d'emergència després dels danys de la DANA d'octubre. Els treballs es repartixen en diversos punts, duraran huit mesos i compten amb 264.124,11 euros de pressupost.

Pérez Llorca veu el finançament com a ‘cartell electoral’ de Montero i demana una reunió amb presidents

Pérez Llorca sosté que la proposta del Govern manca de consens i la vincula a la candidatura de María Jesús Montero. Reclama una trobada amb tots els presidents autonòmics per a abordar un model real i urgent per a la Comunitat Valenciana.

Morant demana als presidents autonòmics no torpedinar un model de finançament sense perdedors

La ministra ha reclamat als presidents autonòmics que no bloquegen la reforma del finançament i ha defés que el model no resta a cap comunitat i millora de manera notable els recursos de la Comunitat Valenciana. Agents socials han avalat la proposta i han demanat acompanyar-la d'un fons transitori i de la condonació parcial del deute.