9.9 C
València
Dissabte, 24 gener, 2026

Detingut un menor que circulava en direcció contrària amb una moto robada

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un jove de 17 anys com a presumpte autor d’un delicte de robatori/furt ús de vehicle, un altre de resistència i un altre de danys, després de ser interceptat per una patrulla quan circulava en direcció contrària amb una moto robada.

Els fets van succeir el dilluns al voltant de les cinc de la vesprada, quan els agents que realitzaven labors de prevenció, van observar a un jove a bord d’una motocicleta en direcció contrària pel carrer Marina Baixa, havent de frenar els agents per a no col·lidir. Tot seguit la motocicleta es va pujar a la vorera per a prosseguir la seua marxa i es va introduir en un parc, seguint-li la patrulla, fins a donar-li abast.

El jove en ser aconseguit, va llançar una manotada a un dels agents que va poder esquivar-lo, emprenent la fugida, mentre es llevava el casc i li ho llançava als policies, fins que metres més endavant van aconseguir-lo amb l’ajuda d’un policia anara de servei, produint-se un forcejament amb el jove que oposava gran resistència.

Els agents van esbrinar que la motocicleta figurava com sostreta en una denúncia del 8 de juny, aconseguint contactar amb el propietari, al qual se li va fer lliurament de la seua motocicleta, casc i documentació d’aquesta, manifestant en aqueix moment que presentava un fort colp que no tenia i que estava pintada, ja que no era el seu color original.

Per tot això, els agents van detindre al jove, menor d’edat, pels delictes de robatori/furt ús de vehicle, danys en vehicle i resistència, que després de ser explorat i comunicat a Fiscalia de Menors, va ser entregat al seu tutor legal.

Últimes notícies

El Vila-real avança una lesió en el tendó d’Aquil·les de Juan Foyth

El defensa argentí es va retirar als vint minuts davant el Reial Madrid amb molèsties en el tendó d'Aquil·les esquerre. El club espera proves i tem que siga greu.

Barcelona conquista la seua sexta Supercopa en un clàssic igualat 2-0

El Barcelona va véncer 2-0 al Reial Madrid i va alçar la seua sexta Supercopa, quinta consecutiva. Brugts va obrir el marcador i Alexia va sentenciar de penal després d'una final molt competida.

Eray Cömert es reivindica amb Unai Núñez ja en la graderia: ‘Porte sis mesos difícils’

El central suís va firmar un partit sòlid, va marcar i va ser clau en el triomf del València davant l'Espanyol, mentres el nouvingut Unai Núñez va seguir el xoc des de la graderia.

Corberán destaca el caràcter del València en el seu moment més difícil

Corberán es va felicitar per la reacció del València amb dos victòries seguides després de veure's en descens. Va subratllar el 3-2 a l'Espanyol i el valor anímic de guanyar a Mestalla.

Manolo González va carregar contra el VAR després del València-Espanyol i va reclamar falta prèvia en el penal

L'entrenador de l'Espanyol va carregar contra l'arbitratge després del València-Espanyol i va qüestionar la intervenció del VAR. Va reclamar una falta prèvia a Ramazani abans del penal a Beltrán que va precedir el 3-2.

El València s’imposa a l’Espanyol amb un penal en el 95 (3-2)

Ramazani va convertir un penal en el descompte per a decidir un partit que l'Espanyol va igualar dos vegades. El València va encadenar la seua segona victòria seguida per primera vegada en la temporada.

Un home ha mort i 19 persones han sigut ateses per fum en l’incendi d’una vivenda a València

Un home ha mort i 19 persones han sigut assistides per inhalació lleu després de l'incendi d'una vivenda en el barri de Tres Forques. La Policia Nacional investiga l'origen i es remena una estufa com a hipòtesi inicial.

El vent aconseguix ratxes de 122 km/h a Xixona, Alcoi, Ayora i Xert

Ratxes de fins a 122 km/h s'han mesurat a Xixona, Alcoi, Xert i Ayora, amb nombrosos municipis per damunt de 100 km/h. Bombers i carreteres, activats.