20.4 C
València
Dilluns, 3 novembre, 2025

Detingut un menor que circulava en direcció contrària amb una moto robada

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un jove de 17 anys com a presumpte autor d’un delicte de robatori/furt ús de vehicle, un altre de resistència i un altre de danys, després de ser interceptat per una patrulla quan circulava en direcció contrària amb una moto robada.

Els fets van succeir el dilluns al voltant de les cinc de la vesprada, quan els agents que realitzaven labors de prevenció, van observar a un jove a bord d’una motocicleta en direcció contrària pel carrer Marina Baixa, havent de frenar els agents per a no col·lidir. Tot seguit la motocicleta es va pujar a la vorera per a prosseguir la seua marxa i es va introduir en un parc, seguint-li la patrulla, fins a donar-li abast.

El jove en ser aconseguit, va llançar una manotada a un dels agents que va poder esquivar-lo, emprenent la fugida, mentre es llevava el casc i li ho llançava als policies, fins que metres més endavant van aconseguir-lo amb l’ajuda d’un policia anara de servei, produint-se un forcejament amb el jove que oposava gran resistència.

Els agents van esbrinar que la motocicleta figurava com sostreta en una denúncia del 8 de juny, aconseguint contactar amb el propietari, al qual se li va fer lliurament de la seua motocicleta, casc i documentació d’aquesta, manifestant en aqueix moment que presentava un fort colp que no tenia i que estava pintada, ja que no era el seu color original.

Per tot això, els agents van detindre al jove, menor d’edat, pels delictes de robatori/furt ús de vehicle, danys en vehicle i resistència, que després de ser explorat i comunicat a Fiscalia de Menors, va ser entregat al seu tutor legal.

Últimes notícies

Vilaplana declara que Mazón no va saber el que ocorria ni va mostrar pressa el 29-O

La periodista ha assegurat davant la jutgessa que el president va atendre crides i missatges durant el menjar del 29-O però no va escoltar el seu mòbil sonar, i que el va veure tranquil en eixir cap a l'aparcament. No ha aportat el tiquet del pàrquing i facilitarà la matrícula perquè l'empresa confirme l'hora.

Baldoví acusa a Mazón de ser un president indigne fins a l’últim dia

Baldoví ha acusat a Mazón d'intentar difuminar la seua culpa per la DANA i de faltar al respecte a les Corts i a les víctimes al no registrar la seua renúncia. Ha advertit que, segons ell, Vox decidirà el relleu en la Generalitat.

Víctimes de la DANA veuen la dimissió de Mazón com primer pas i demanen presó

Col·lectius d'afectats han celebrat la renúncia com un èxit de la dignitat valenciana, però han advertit que seguiran fins a depurar responsabilitats penals i polítiques.

Mazón dimitix com president després d’assumir errors en la dana i seguirà en funcions fins al seu relleu

Carlos Mazón ha anunciat la seua dimissió un any després de la dana que va deixar 229 morts a València. Assumix errors, diu que ja no pot més i seguirà en funcions fins que Les Corts trien successor.

Hereu afirma que la Presidència de Mazón ha sigut una vergonya, també per a Feijóo

Jordi Hereu va carregar contra la gestió de Carlos Mazón després de la dana de 2024 i va sostindre que la seua Presidència ha sigut una vergonya, extensible a Feijóo pel seu suport.

Rueda defén que Mazón va fer el correcte i que Feijóo va ser coherent de principi a fi

Rueda ha avalat la dimissió de Carlos Mazón un any després de la dana i ha subratllat que Alberto Núñez Feijóo va ser coherent. També ha retret al Govern la seua gestió.

Feijóo no va intervindre en la dimissió de Mazón, però ja tenia decidit que no seria candidat

Feijóo no va intervindre en la renúncia de Carlos Mazón i ja tenia decidit que no seria candidat. El PP busca un relleu amb suport de Vox i nega apostar per Catalá.

La Policia Nacional ha rescatat a un ancià semiinconsciente en l’incendi de la seua vivenda a Sagunt

Un veí de 89 anys ha sigut rescatat semiinconsciente i amb dificultat per a respirar després de l'incendi del seu pis en el Port de Sagunt. L'edifici, de sis plantes, ha sigut desallotjat de manera preventiva i l'home ha sigut traslladat a l'hospital.