Detingut un menor que circulava en direcció contrària amb una moto robada

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un jove de 17 anys com a presumpte autor d’un delicte de robatori/furt ús de vehicle, un altre de resistència i un altre de danys, després de ser interceptat per una patrulla quan circulava en direcció contrària amb una moto robada.

Els fets van succeir el dilluns al voltant de les cinc de la vesprada, quan els agents que realitzaven labors de prevenció, van observar a un jove a bord d’una motocicleta en direcció contrària pel carrer Marina Baixa, havent de frenar els agents per a no col·lidir. Tot seguit la motocicleta es va pujar a la vorera per a prosseguir la seua marxa i es va introduir en un parc, seguint-li la patrulla, fins a donar-li abast.

El jove en ser aconseguit, va llançar una manotada a un dels agents que va poder esquivar-lo, emprenent la fugida, mentre es llevava el casc i li ho llançava als policies, fins que metres més endavant van aconseguir-lo amb l’ajuda d’un policia anara de servei, produint-se un forcejament amb el jove que oposava gran resistència.

Els agents van esbrinar que la motocicleta figurava com sostreta en una denúncia del 8 de juny, aconseguint contactar amb el propietari, al qual se li va fer lliurament de la seua motocicleta, casc i documentació d’aquesta, manifestant en aqueix moment que presentava un fort colp que no tenia i que estava pintada, ja que no era el seu color original.

Per tot això, els agents van detindre al jove, menor d’edat, pels delictes de robatori/furt ús de vehicle, danys en vehicle i resistència, que després de ser explorat i comunicat a Fiscalia de Menors, va ser entregat al seu tutor legal.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Film Symphony Orchestra estrena a València el seu concert Wanted dedicat al western

La Film Symphony Orchestra torna al Palau de la Música de València amb el comiat de Toon Story i l'estrena de Wanted, un nou concert dedicat a les grans bandes sonores del western.

El Consell reivindica la seua aposta per crear més i millor ocupació en la Comunitat Valenciana

La Generalitat subratlla el seu compromís amb una ocupació estable i de qualitat, amb especial atenció a jóvens i dones, i destaca la creació de més de 110.000 llocs de treball en l'últim any.

Agricultura i l’UJI assagen el control biològic contra la plaga que amenaça els cirerers

La Conselleria d'Agricultura i l'UJI proven la solta del parasitoide Ganaspis kimorum i reforcen l'ús d'insecticides biològics per a contindre la Drosophila suzukii en cirerers valencians.

Les tempestes deixen 16,4 litres per metre quadrat a Millares en la matinada de l’1 de maig

Les tempestes registrades de matinada han deixat 16,4 litres per metre quadrat a Millares i acumulats significatius en diversos municipis de l'interior de la Comunitat Valenciana, amb cel cobert i ruixats febles en la resta del territori.

Puente acusa la dreta de bloquejar la regularització d’immigrants per a no cedir en res

Óscar Puente defén la regularització extraordinària d'immigrants com a via per a reconéixer drets bàsics i critica que la dreta es negue a repetir processos que abans va aplicar. El ministre també descarta que existisca fonament en les especulacions sobre una candidatura per Alacant.

Vila-real busca la Champions i el Llevant s’aferra a la permanència en La Ceràmica

Vila-real necessita només un punt per a segellar la seua presència en la pròxima Lliga de Campions, mentres que el Llevant està obligat a guanyar per a continuar viu en la lluita per la permanència.

La Policia proposa sancionar al president del Panathinaikos per alterar la seguretat a la Fonteta

La Policia Nacional ha proposat sancionar al president del Panathinaikos, Dimitris Giannakopoulos, per una conducta que considera generadora d'una situació de risc al final del partit d'Eurolliga a València.

L’Audiència Nacional admet a tràmit el recurs de Castella-la Manxa pel transvasament Tajo-Segura

L'Audiència Nacional ha admés a tràmit el recurs de Castella-la Manxa contra el Govern per no adaptar encara les normes del transvasament Tajo-Segura a les sentències del Suprem i als cabals ecològics del Tajo.