Detingut un metge de l’hospital d’Ontinyent per un presumpte cas d’abús sexual

La Policia Nacional ha detingut a un metge de l’hospital d’Ontinyent per la seua presumpta implicació en un abús sexual.

Fonts policials ha informat que se li ha obert un expedient i li han suspés cautelarment de les seues funcions, ja que la detenció es va produir el passat 17 de maig i que estan investigant les circumstàncies en les quals s’han produït els fets.

La Conselleria de Sanitat ha informat que, en tindre coneixement de l’assumpte, es va activar el procediment per a aquesta mena de casos i al metge se li va obrir un expedient i li ho va suspendre cautelarment de les seues funcions.

Segons el diari Levante-EMV, el detingut treballa a l’Hospital d’Ontinyent. Els fets es van produir el passat 10 de maig i va ser la víctima qui va presentar una denúncia davant la Policia Nacional.

Últimes notícies

Bernabé reclama a l’Ajuntament de València diàleg amb els docents acampats i amb el Corpus

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, insta l’Ajuntament de València a mantindre el diàleg amb el professorat acampat a la plaça de la Verge i amb els responsables dels actes del Corpus per a garantir la seguretat i el desenvolupament de la celebració.

Barrachina confia a pactar prompte el final de la vaga educativa a la Comunitat

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, assegura que el Govern valencià ha posat tota la voluntat per a tancar com més prompte millor un acord amb els sindicats docents que pose fi a la vaga indefinida a l’ensenyament públic no universitari.

L’aeroport d’Alacant-Elx estrena una ruta amb Erevan amb dos vols setmanals

L’aeroport d’Alacant-Elx Miguel Hernández posa en marxa una nova connexió amb Erevan, operada per FlyOne dos dies a la setmana, i referma així el seu creixement de trànsit internacional.

Direccions de centres i famílies reclamen a Pérez Llorca que desbloquege el conflicte educatiu

Les associacions de direccions d’Infantil, Primària, Secundària i Educació Especial i la Confederació Gonzalo Anaya demanen una reunió urgent amb Juanfran Pérez Llorca perquè intervena directament en el conflicte educatiu que afecta el final de curs i la preparació del pròxim.

Compromís acusa Vox de marcar els pressupostos i d’oblidar els valencians

Compromís presenta una esmena a la totalitat als pressupostos de la Generalitat per a 2026 i assegura que responen a les exigències de Vox i no a les necessitats reals de la ciutadania valenciana.

Desmantellen a Alacant un laboratori de falsificació de documents per a tota Europa

La Policia Nacional desmantella a Alacant un laboratori de falsificació de documents d’identitat i viatge que operava a diversos països europeus i deté el principal responsable, ara en presó provisional.

Barrera (Vox) acusa el consens progre europeu de provocar la crisi migratòria

El president de Vox València, Vicente Barrera, responsabilitza els partits tradicionals europeus del creixement dels problemes migratoris i climàtics i defensa el paper dels partits sobiranistes i conservadors en un fòrum internacional a València.

Mónica Oltra i Gabriel Rufián compartiran un acte polític el 19 de juny al parc de Capçalera

L’exvicepresidenta del Consell i líder de Compromís, Mónica Oltra, i el portaveu d’ERC al Congrés, Gabriel Rufián, celebraran el 19 de juny un acte conjunt al parc de Capçalera, en ple debat intern sobre la candidatura d’Oltra a l’alcaldia de València.