Detingut un metge de l’hospital d’Ontinyent per un presumpte cas d’abús sexual

La Policia Nacional ha detingut a un metge de l’hospital d’Ontinyent per la seua presumpta implicació en un abús sexual.

Fonts policials ha informat que se li ha obert un expedient i li han suspés cautelarment de les seues funcions, ja que la detenció es va produir el passat 17 de maig i que estan investigant les circumstàncies en les quals s’han produït els fets.

La Conselleria de Sanitat ha informat que, en tindre coneixement de l’assumpte, es va activar el procediment per a aquesta mena de casos i al metge se li va obrir un expedient i li ho va suspendre cautelarment de les seues funcions.

Segons el diari Levante-EMV, el detingut treballa a l’Hospital d’Ontinyent. Els fets es van produir el passat 10 de maig i va ser la víctima qui va presentar una denúncia davant la Policia Nacional.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

WOW 29 ja supera les 12.000 entrades i vol fer història de les MMA a València

WOW 29 supera les 12.000 entrades al Roig Arena i aspira a convertir-se en l’esdeveniment de MMA més gran celebrat a Espanya.

Unai Núñez serà baixa en el Valencia CF per al partit contra l’Elx

Unai Núñez no arriba al duel entre l’Elx i el Valencia CF per unes molèsties del últim partit i es confirma com a baixa per a dissabte.

Les VTC reclamen seguretat jurídica per a operar en serveis urbans a la Comunitat Valenciana

Les patronals de les VTC demanen un nou decret amb seguretat jurídica que garantisca els serveis urbans a la Comunitat Valenciana.

CaixaBank destina prop de 250.000 euros a Save the Children per a famílies afectades per la dana de València

CaixaBank donarà prop de 250.000 euros a Save the Children per a ajudar famílies i infància afectades per la dana de València.

Jose Muñoz expressa la vergonya del PSPV per José Luis Ábalos després de l’inici del juí

Jose Muñoz afirma que el PSPV sent vergonya i indignació per Ábalos després de les primeres declaracions del juí.

La renda 2025 arranca amb noves deduccions en la Comunitat Valenciana per salut, esport i música

La campanya de la renda 2025 comença amb canvis estatals i noves deduccions autonòmiques en la Comunitat Valenciana.

Absòlts els dos acusats pel cas dels burros morts al Desert de les Palmes

La Justícia absol els dos acusats pel cas dels burros morts al Desert de les Palmes en no veure provat el maltractament animal.

Condemnat a huit anys de presó quan se feia passar per narcotraficant

Condemnen a huit anys de presó un home per agressió sexual i amenaces a una jove a Castelló després d’un llarg procés judicial.