Detingut un pederasta per abordar a una menor i oferir-li 100 euros a canvi que es despullés

La Policia Nacional ha detingut en una localitat valenciana a un home de 55 anys, com a presumpte autor dels delictes relatius a la prostitució, explotació sexual i corrupció de menors, després de pel que sembla, contactar amb una menor de manera casual i oferir-li diners a canvi de pràctiques sexuals.

Les investigacions es van iniciar en tenir coneixement els agents que una menor de 15 anys hauria estat abordada al carrer per un home que després de preguntar-li quina edat tenia li hauria ofert 100 euros a canvi que es despullés en un parc i es deixés tocar per altres persones.

Pel que sembla, l’home hauria seguit a la menor fins al seu domicili, esperant-la en les proximitats d’este. Quan la víctima va eixir en companyia de la seua germana, també menor, el sospitós li va abordar insistint-li i arribant a demanar-li el seu número de telèfon, que la menor va facilitar després de nombroses negatives a conseqüència de la situació de nervis i de temor en la qual es trobava.

Després del succeït, i en rebre l’endemà una crida de l’home, la menor li va comptar a la seua mare l’ocorregut, presentant-se ambdues en dependències policials per a posar els fets en coneixement dels agents de la UFAM.

Este mateix dia l’home va tornar a contactar amb la menor per a quedar amb ella, per la qual cosa immediatament els agents van establir un dispositiu que va culminar amb la detenció in fraganti del sospitós en el moment en el qual va abordar a la menor amb la qual prèviament havia quedat a través de missatgeria instantània.

Últimes notícies

Les víctimes de la DANA rebutgen la Mesa de Treball i acusen la Generalitat d’ús partidista

L’Associació de Víctimes de la DANA 29 d’Octubre de 2024 ha anunciat que no acudirà a la tercera reunió de la Mesa Permanent de Treball perquè considera que la Generalitat està utilitzant este òrgan amb finalitats partidistes a favor del PP.

El Villarreal arranca la pretemporada sobre la gespa amb Iñigo Pérez al comandament

El Villarreal ha començat la pretemporada amb la primera sessió sobre la gespa dirigida per Iñigo Pérez i amb absències destacades per cessions i participació en el Mundial.

Quasi 300 conductors acaben davant del jutge en juny a la Comunitat Valenciana

La Guàrdia Civil ha posat a disposició judicial 287 conductors en juny a la Comunitat Valenciana per presumptes delictes contra la seguretat viària, sobretot per alcohol i per conduir sense permís.

Extingit l’incendi a la planta de reciclatge de Villena després de més de deu hores de treball

Els bombers han donat per extingit aquesta matinada l’incendi declarat dimecres en una planta de reciclatge de Villena, situat en una campa exterior i que va generar una densa columna de fum visible des de diversos punts.

Nit sufocant a la Comunitat Valenciana amb fins a 31,1 graus a Aigües

La quarta nit de l’actual ona de calor ha deixat mínimes tòrrides a nombrosos municipis, amb 31,1 graus a Aigües i valors per damunt dels 28 graus en moltes localitats.

Temperatures de fins a 42 graus tornen a colpejar la Comunitat Valenciana este dijous

El dijous arribarà amb cel poc nuvolós però amb avisos per calor extrema al sud de València i litoral d'Alacant, on s'esperen fins a 42 graus. Divendres les temperatures baixaran de manera generalitzada, sobretot al sud i interior de València.

Ramón Terrats torna al Getafe traspassat pel Villarreal

El migcampista Ramón Terrats ha sigut traspassat pel Villarreal al Getafe, on ja va jugar en la temporada 24-25 i on començarà ara una segona etapa a les ordres de José Bordalás.

Recomanen confinar-se per la columna de fum d’un incendi en un desguàs d’El Verger

Un incendi en un desguàs d’El Verger ha generat una intensa columna de fum i s’ha recomanat als veïns de la zona afectada que es confinen a casa i eviten acostar-se a l’incendi.