Detingut un pederasta per abordar a una menor i oferir-li 100 euros a canvi que es despullés

La Policia Nacional ha detingut en una localitat valenciana a un home de 55 anys, com a presumpte autor dels delictes relatius a la prostitució, explotació sexual i corrupció de menors, després de pel que sembla, contactar amb una menor de manera casual i oferir-li diners a canvi de pràctiques sexuals.

Les investigacions es van iniciar en tenir coneixement els agents que una menor de 15 anys hauria estat abordada al carrer per un home que després de preguntar-li quina edat tenia li hauria ofert 100 euros a canvi que es despullés en un parc i es deixés tocar per altres persones.

Pel que sembla, l’home hauria seguit a la menor fins al seu domicili, esperant-la en les proximitats d’este. Quan la víctima va eixir en companyia de la seua germana, també menor, el sospitós li va abordar insistint-li i arribant a demanar-li el seu número de telèfon, que la menor va facilitar després de nombroses negatives a conseqüència de la situació de nervis i de temor en la qual es trobava.

Després del succeït, i en rebre l’endemà una crida de l’home, la menor li va comptar a la seua mare l’ocorregut, presentant-se ambdues en dependències policials per a posar els fets en coneixement dels agents de la UFAM.

Este mateix dia l’home va tornar a contactar amb la menor per a quedar amb ella, per la qual cosa immediatament els agents van establir un dispositiu que va culminar amb la detenció in fraganti del sospitós en el moment en el qual va abordar a la menor amb la qual prèviament havia quedat a través de missatgeria instantània.

Últimes notícies

Controlat l’incendi forestal de Serra i reobert el trànsit marítim al Port de Sagunt

L’incendi declarat este divendres a Serra s’ha estabilitzat cap a les 20.00 hores després d’una evolució positiva, fet que ha permés retirar els dos mitjans aeris del MITECO i reobrir el trànsit marítim al Port de Sagunt.

LIFE Intemares impulsa que quasi una quarta part de la mar espanyola estiga protegida

El projecte europeu LIFE Intemares ha ajudat a passar del 8 % al 22,5 % d’àrea marina protegida a Espanya des de 2017 i ha permés declarar 12 nous espais marins de la Red Natura 2000.

Set mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Serra

Set mitjans aeris i nombroses unitats terrestres treballen en l’extinció d’un incendi forestal declarat esta vesprada al terme municipal de Serra, prop de la carretera CC-3341.

El professorat manté la pressió: STEPV i UGT veuen insuficients les mesures de la Generalitat

STEPV i UGT asseguren que la vaga indefinida del professorat valencià ha funcionat, però adverteixen que la mobilització continuarà perquè consideren insuficients les mesures anunciades per la Generalitat.

La Audiencia obliga la jutgessa a mantindre la transcripció de les declaracions del cas DANA

La Audiencia de València ha donat la raó a l’exconsellera de Justícia Salomé Pradas i ha ordenat a la jutgessa instructora del cas DANA que no interrompisca la transcripció de les declaracions a partir del 30 de juny de 2026. La decisió deixa sense efecte l’ordre inicial del jutjat de Catarroja, que preveia aturar este treball arran del cessament de quatre funcionàries assignades a la causa.

Paiporta afronta la renovació total del clavegueram amb 90 milions després de la DANA

Paiporta preveu reconstruir 22,46 quilometres de clavegueram en quatre anys amb una inversio de mes de 90 milions, en una actuacio considerada sense precedents a Espanya després de la DANA de 2024.

Colón estrena reforma este dilluns amb el nou segell urbà Valentia

La reurbanització del carrer Colón de València comença dilluns 15 de juny com a primera obra del Pla Valentia, amb cinc mesos de treballs, més espai per a vianants i un nou segell identitari al paviment.

Així serà el calendari escolar 2026-2027 a la Comunitat Valenciana

El curs 2026-2027 començarà el 9 de setembre en Infantil, Primària, ESO, Batxillerat i FP i acabarà el 18 de juny, amb 179 dies lectius i més flexibilitat per als ajuntaments.