Detingut un pederasta per abordar a una menor i oferir-li 100 euros a canvi que es despullés

La Policia Nacional ha detingut en una localitat valenciana a un home de 55 anys, com a presumpte autor dels delictes relatius a la prostitució, explotació sexual i corrupció de menors, després de pel que sembla, contactar amb una menor de manera casual i oferir-li diners a canvi de pràctiques sexuals.

Les investigacions es van iniciar en tenir coneixement els agents que una menor de 15 anys hauria estat abordada al carrer per un home que després de preguntar-li quina edat tenia li hauria ofert 100 euros a canvi que es despullés en un parc i es deixés tocar per altres persones.

Pel que sembla, l’home hauria seguit a la menor fins al seu domicili, esperant-la en les proximitats d’este. Quan la víctima va eixir en companyia de la seua germana, també menor, el sospitós li va abordar insistint-li i arribant a demanar-li el seu número de telèfon, que la menor va facilitar després de nombroses negatives a conseqüència de la situació de nervis i de temor en la qual es trobava.

Després del succeït, i en rebre l’endemà una crida de l’home, la menor li va comptar a la seua mare l’ocorregut, presentant-se ambdues en dependències policials per a posar els fets en coneixement dels agents de la UFAM.

Este mateix dia l’home va tornar a contactar amb la menor per a quedar amb ella, per la qual cosa immediatament els agents van establir un dispositiu que va culminar amb la detenció in fraganti del sospitós en el moment en el qual va abordar a la menor amb la qual prèviament havia quedat a través de missatgeria instantània.

Últimes notícies

CSIF reclama més professors en Educació i qualifica d’insuficient l’augment de 5.000 places

CSIF ha considerat insuficient la proposta de la Conselleria d’Educació d’incrementar 5.000 places en quatre cursos i ha reclamat més docents i la seua incorporació més ràpida per a reduir ràtios i millorar l’atenció educativa.

Quarta autonomia amb més autònoms en pluriactivitat: així està la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana és la quarta autonomia amb més autònoms en pluriactivitat, amb 29.085 treballadors que compatibilitzen el seu negoci amb una faena assalariada, segons UPTA.

Les màximes freguen els 40 °C a Xixona en l’inici de la tercera ona de calor

La tercera ona de calor de l’estiu ha deixat quasi 40 °C a Xixona i ha activat l’avís taronja per al migdia a l’interior de València i Alacant.

La Generalitat destina 49,26 milions a modernitzar 853 pimes industrials

Les ajudes Inpyme mobilitzaran 178 milions, mantindran 27.111 llocs de treball i permetran crear 1.023 ocupacions noves.

Foulquier continua al marge i pot perdre’s l’inici de la Lliga amb el Valencia

Dimitri Foulquier continua recuperant-se al marge del grup a Paterna, es perdrà el pròxim amistós contra l’Eldense i no té garantit arribar al debut de Lliga davant el Celta en Mestalla.

Ferit per arma de foc un home de 53 anys en un carrer de Castelló

Un home de 53 anys ha resultat ferit per arma de foc al carrer Maestro Bretón de Castelló i ha sigut traslladat al Hospital General, on ha sigut atés i ja ha rebut l’alta mèdica.

PSPV i Compromís exigixen que Pérez Llorca explique qui va pagar el seu viatge a la final del Mundial

PSPV i Compromís han demanat al president Juanfran Pérez Llorca que detalle qui va pagar el seu viatge i estada a Nova York per vore la final del Mundial de futbol, mentres PP i Vox resten importància a la polèmica destacant que no hi ha gasto públic.

Aemet activa avís taronja dijous a València i Alacant per temperatures de fins a 40 graus

La nova ona de calor, la tercera de l’estiu a la Comunitat Valenciana, tindrà el seu punt àlgid entre dimarts i divendres, amb avís taronja dijous a València i Alacant per màximes de fins a 40 graus i avís groc a l’interior de Castelló.