Detingut un sensesostre per apunyalar-ne a un altre en València

 

Este dilluns, sobre les 21.15 hores, els agents de la Policia Nacional han detingut en un parc, prop del centre de València, a un home de 49 anys, d’origen rus, com a presumpte autor d’un delicte d’homicidi en grau de temptativa. L’ara detingut, un sensesostre, li ha pegat diferents punyalades en la panxa, durant una discussió, a una de les tres persones amb les que convivia en el parc.

 

Immediatament, els policies s’han dirigit al lloc dels fets i han vist, en el parc pròxim al carrer, a un home sagnant per la boca, que ha resultat ser l’autor de l’apunyalament. Els agents han demanat l’ajuda dels servicis sanitaris i, en eixe moment, s’han arrimat tres persones per a continuar amb la discussió i explicar als agents que l’home que estava ferit havia intentat apunyalar a un d’ells.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

El ferit tenia problemes de convivència amb els altres

Els policies han descobert que tots ells eren persones sense sostre i que el ferit tenia problemes de convivència amb els altres. Els quatre hòmens han començat a discutir i el ferit ha atacat amb una navalla a un dels seus companys. Per eixe motiu, un altre ha intervingut en la discussió i, en eixe moment, l’ara detingut ha caigut a terra, a on s’ha quedat fins a l’arribada de la Policia.

 

Una volta han arribat els servicis sanitaris, han atés al sospitós, que presentava una ferida en la boca, però s’ha negat a ser atés. Després de la seua valoració, ha sigut traslladat a un hospital de València.

 

Els agents han donat una volta per la zona i han localitzat en una zona pròxima a on es trobava l’ara detingut una navalla amb taques de sang i amb la fulla trencada amagada en una tanca.

 

Finalment, han detingut a l’home com a presumpte autor d’un delicte d’homicidi en grau de temptativa. L’arrestat, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Compromís exigeix saber quan es va avisar la Generalitat del risc de robatoris en museus

Àgueda Micó ha registrat al Congrés diverses preguntes per aclarir quan va rebre el Govern l alerta d Europol sobre robatoris en museus i quan la va traslladar a la Generalitat, arran del robatori del Tresor de Villena.

A presó un home per onze robatoris amb força a vaixells de la Marina de València

La Policia Nacional ha detingut un home de 31 anys acusat d’onze robatoris amb força en iats i velers de la Marina de València, alguns ocupats mentre els propietaris dormien. El jutge ha decretat el seu ingrés a la presó preventiva.

Morant reclama un Botànic 3 en un curs polític que veu decisiu per a la Comunitat Valenciana

Diana Morant ha obert el nou curs polític reclamant una aliança PSPV-Compromís per a un Botànic 3 i anunciant que estudiaran recórrer al Constitucional la nova inspecció educativa. També ha carregat contra el Consell per les seues polítiques en sanitat, educació, emergències i vivenda.

Reobrin la CV-500 i la CV-401 i València inicia la neteja de la Devesa després de l’incendi

Les carreteres CV-500 i CV-401 han reobert amb normalitat després de l’incendi intencionat d’El Saler, ja controlat, i l’Ajuntament de València ha posat en marxa els treballs de neteja de la Devesa.

Elx licita la rehabilitació integral de les Clarisas per 10,1 milions d’euros

L’Ajuntament d’Elx ha tret a licitació per 10,1 milions la rehabilitació integral del Convent de la Mercè, conegut com les Clarisas, amb un termini d’execució de 36 mesos i nous usos culturals i ciutadans.

Setembre d’alta exigència per al Levante amb Barcelona, Athletic i Villarreal

El Levante afronta en setembre quatre partits de LaLiga EA Sports en quinze dies, amb duels destacats davant Barcelona, Athletic Club i Villarreal.

El Villarreal perd pólvora: marca la mitat de gols que fa un any

El Villarreal ha reduït a la mitat la seua efectivitat golejadora en les tres primeres jornades respecte a la passada temporada, amb només quatre gols en 19 remats a porta.

Setembre clau per al Valencia amb Barcelona, Sevilla, Alavés i Real Sociedad

El Valencia encararà un mes de setembre molt dur a LaLiga, amb quatre partits davant rivals de la part alta, després d’haver iniciat la Lliga en zona de descens.