Detingut un sensesostre per apunyalar-ne a un altre en València

 

Este dilluns, sobre les 21.15 hores, els agents de la Policia Nacional han detingut en un parc, prop del centre de València, a un home de 49 anys, d’origen rus, com a presumpte autor d’un delicte d’homicidi en grau de temptativa. L’ara detingut, un sensesostre, li ha pegat diferents punyalades en la panxa, durant una discussió, a una de les tres persones amb les que convivia en el parc.

 

Immediatament, els policies s’han dirigit al lloc dels fets i han vist, en el parc pròxim al carrer, a un home sagnant per la boca, que ha resultat ser l’autor de l’apunyalament. Els agents han demanat l’ajuda dels servicis sanitaris i, en eixe moment, s’han arrimat tres persones per a continuar amb la discussió i explicar als agents que l’home que estava ferit havia intentat apunyalar a un d’ells.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

El ferit tenia problemes de convivència amb els altres

Els policies han descobert que tots ells eren persones sense sostre i que el ferit tenia problemes de convivència amb els altres. Els quatre hòmens han començat a discutir i el ferit ha atacat amb una navalla a un dels seus companys. Per eixe motiu, un altre ha intervingut en la discussió i, en eixe moment, l’ara detingut ha caigut a terra, a on s’ha quedat fins a l’arribada de la Policia.

 

Una volta han arribat els servicis sanitaris, han atés al sospitós, que presentava una ferida en la boca, però s’ha negat a ser atés. Després de la seua valoració, ha sigut traslladat a un hospital de València.

 

Els agents han donat una volta per la zona i han localitzat en una zona pròxima a on es trobava l’ara detingut una navalla amb taques de sang i amb la fulla trencada amagada en una tanca.

 

Finalment, han detingut a l’home com a presumpte autor d’un delicte d’homicidi en grau de temptativa. L’arrestat, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

El València Basket es classifica per a la seua quarta final ACB, de nou contra el Barça

El València Basket ha derrotat l'Asisa Joventut en el tercer partit de semifinals de la Lliga Endesa i disputarà la seua quarta final ACB, la segona consecutiva i la segona contra el Barça.

El Valencia Basket torna a la final ACB: quarta de la seua història i segona seguida contra el Barça

El Valencia Basket ha aconseguit el passe a la seua quarta final de la Lliga ACB després de superar l'Asisa Joventut, i repetirà presència per segon any consecutiu, ara davant el Barça, rival que ja el va superar en la final de 2003.

El Valencia Basket s’impon en Badalona i es classifica per a la final de la Lliga Endesa

El Valencia Basket ha guanyat l’Asisa Joventut a Badalona per 73-87 en el tercer partit de la sèrie i s’ha classificat per a la final de la Lliga Endesa, que disputarà contra el Barça al Roig Arena.

Mor un home de 69 anys mentres es banyava a la platja de Daimús

Un home de 69 anys ha mort este diumenge a la platja de Daimús, a la Safor, després de ser rescatat de l'aigua i no superar les maniobres de reanimació practicades pel SAMU.

L’incendi de vegetació de Segart evoluciona de manera favorable i no arriba a ser forestal

Diverses dotacions del Consorci Provincial i de la Generalitat treballen esta vesprada en un incendi de vegetació a Segart, a la Calderona, que evoluciona de manera positiva i encara no s’ha convertit en incendi forestal.

Rescaten un motorista ferit d’una cuneta en un accident a Cortes de Pallás

Bombers del Consorci Provincial de València han rescatat este diumenge un motorista ferit que havia caigut al fons d’una cuneta després de xocar amb un cotxe a Cortes de Pallás. L’home ha sigut estabilitzat in situ i evacuat en helicòpter fins a l’Hospital La Fe.

Un banc de meduses obliga a alçar la bandera groga a la platja de la Goleta de Tavernes

Un banc de meduses ha causat picadures a diversos participants d’un triatló a la platja de la Goleta de Tavernes de la Valldigna i ha obligat a hissar la bandera groga i l’avís específic de meduses mentre es revisa tot el litoral del municipi.

Castelló neteja més de 115 solars municipals i privats en la campanya 2025-2026

L'Ajuntament de Castelló ha impulsat la limpiesa de més de 115 solars municipals i privats entre 2025 i 2026, exigint als propietaris que complisquen amb el manteniment obligatori dels seus terrenys.