Detingut un sensesostre per apunyalar-ne a un altre en València

 

Este dilluns, sobre les 21.15 hores, els agents de la Policia Nacional han detingut en un parc, prop del centre de València, a un home de 49 anys, d’origen rus, com a presumpte autor d’un delicte d’homicidi en grau de temptativa. L’ara detingut, un sensesostre, li ha pegat diferents punyalades en la panxa, durant una discussió, a una de les tres persones amb les que convivia en el parc.

 

Immediatament, els policies s’han dirigit al lloc dels fets i han vist, en el parc pròxim al carrer, a un home sagnant per la boca, que ha resultat ser l’autor de l’apunyalament. Els agents han demanat l’ajuda dels servicis sanitaris i, en eixe moment, s’han arrimat tres persones per a continuar amb la discussió i explicar als agents que l’home que estava ferit havia intentat apunyalar a un d’ells.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

El ferit tenia problemes de convivència amb els altres

Els policies han descobert que tots ells eren persones sense sostre i que el ferit tenia problemes de convivència amb els altres. Els quatre hòmens han començat a discutir i el ferit ha atacat amb una navalla a un dels seus companys. Per eixe motiu, un altre ha intervingut en la discussió i, en eixe moment, l’ara detingut ha caigut a terra, a on s’ha quedat fins a l’arribada de la Policia.

 

Una volta han arribat els servicis sanitaris, han atés al sospitós, que presentava una ferida en la boca, però s’ha negat a ser atés. Després de la seua valoració, ha sigut traslladat a un hospital de València.

 

Els agents han donat una volta per la zona i han localitzat en una zona pròxima a on es trobava l’ara detingut una navalla amb taques de sang i amb la fulla trencada amagada en una tanca.

 

Finalment, han detingut a l’home com a presumpte autor d’un delicte d’homicidi en grau de temptativa. L’arrestat, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

L’incendi forestal de Castelló es concentra en dos fronts a Catí i Tírig

Els efectius contra l’incendi de Castelló treballen hui en dos fronts a Catí i Tírig, amb 300 professionals i 19 mitjans aeris mobilitzats.

Diakhaby demana a l’afició del València més unitat amb el club i la plantilla

Mouctar Diakhaby reclama després del Trofeu Taronja que l’afició del València CF es tanque files amb el club i l’equip en un any que considera clau. El central també analitza l’expulsió de Gayà i explica com es troba després de set mesos de baixa.

La pressió per l’impacte científic resta felicitat al personal investigador

Una recerca d’Ingenio, la UPV i la UV conclou que la pressió per aconseguir impacte científic pot reduir la satisfacció del personal investigador, tot i el reconeixement acadèmic.

Els mitjans aeris s’incorporen a l’extinció de l’incendi de Tírig, agreujat pel relleu

Els mitjans aeris s’han sumat este diumenge de matí a les tasques d’extinció de l’incendi forestal de Tírig, que ha obligat a confinar Catí i ja ha afectat unes 244 hectàrees. Altres tres incendis a l’interior de Castelló estan controlats, estabilitzats o extingits.

Ruixats a l’interior i desplom de les màximes al litoral sud de València

La jornada d’este diumenge ve marcada per intervals de núvols baixos, ruixats dispersos a l’interior i un descens notable de les màximes al litoral sud de València. Dilluns s’esperen tempestes que poden ser fortes o molt fortes en punts de Castelló i València, amb granís i ratxes de vent molt intenses.

Remuntada del Newcastle a Mestalla i derrota preocupant del València

El València ha perdut 1-2 davant el Newcastle en el Trofeu Taronja, en un partit marcat pel gol inicial d'Ugrinic i l'expulsió de Gayà. Un doblet de Wissa ha capgirat el marcador en una vesprada de pitos a Corberán i reclam de fitxatges.

El Levante tanca la pretemporada amb victòria solvent a Castelló

El Levante UD ha guanyat 1-3 el Castellón en l’últim amistós de pretemporada a porta tancada, amb un doblet d’Iván Romero i gol de Nacho Pérez.

Kiat Lim presencía per primera vegada un partit a Mestalla com a president del València

Kiat Lim ha presenciat per primera vegada un partit del València CF des del palco de Mestalla, en el Trofeu Taronja contra el Newcastle United, més d’un any després d’assumir la presidència.