Detingut un sensesostre per apunyalar-ne a un altre en València

 

Este dilluns, sobre les 21.15 hores, els agents de la Policia Nacional han detingut en un parc, prop del centre de València, a un home de 49 anys, d’origen rus, com a presumpte autor d’un delicte d’homicidi en grau de temptativa. L’ara detingut, un sensesostre, li ha pegat diferents punyalades en la panxa, durant una discussió, a una de les tres persones amb les que convivia en el parc.

 

Immediatament, els policies s’han dirigit al lloc dels fets i han vist, en el parc pròxim al carrer, a un home sagnant per la boca, que ha resultat ser l’autor de l’apunyalament. Els agents han demanat l’ajuda dels servicis sanitaris i, en eixe moment, s’han arrimat tres persones per a continuar amb la discussió i explicar als agents que l’home que estava ferit havia intentat apunyalar a un d’ells.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

El ferit tenia problemes de convivència amb els altres

Els policies han descobert que tots ells eren persones sense sostre i que el ferit tenia problemes de convivència amb els altres. Els quatre hòmens han començat a discutir i el ferit ha atacat amb una navalla a un dels seus companys. Per eixe motiu, un altre ha intervingut en la discussió i, en eixe moment, l’ara detingut ha caigut a terra, a on s’ha quedat fins a l’arribada de la Policia.

 

Una volta han arribat els servicis sanitaris, han atés al sospitós, que presentava una ferida en la boca, però s’ha negat a ser atés. Després de la seua valoració, ha sigut traslladat a un hospital de València.

 

Els agents han donat una volta per la zona i han localitzat en una zona pròxima a on es trobava l’ara detingut una navalla amb taques de sang i amb la fulla trencada amagada en una tanca.

 

Finalment, han detingut a l’home com a presumpte autor d’un delicte d’homicidi en grau de temptativa. L’arrestat, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

El Misteri d’Elx emociona Londres amb un concert especial pel 25é aniversari de la Unesco

El Misteri d’Elx ha oferit a Londres un concert amb 40 veus en la St. Etheldreda’s Roman Catholic Church per a celebrar el 25é aniversari de la seua declaració com a Patrimoni Cultural Immaterial de la Humanitat per la Unesco i reforçar Elx com a destí turístic.

Dos talls de llum deixen sense subministrament 40.000 abonats a Alacant però es resolen en minuts

Alacant ha patit este divendres dos talls de llum que han deixat sense subministrament uns 40.000 abonats, encara que Iberdrola ha restablit el servici en menys de mitja hora en cada cas.

Mor un home de 78 anys a la platja de Varadero de Santa Pola després d’un desmai a l’aigua

Un home de 78 anys ha mort a la platja de Varadero, a Santa Pola, després de desmaiar-se dins de l’aigua. Altres banyistes han intentat reanimar-lo sense èxit i la Guàrdia Civil ha iniciat el protocol judicial.

Localitzen el cadàver d’un home de 70 anys en un socavó d’un descampat en obres a València

Han trobat el cos sense vida d’un home d’uns 70 anys en un socavó d’un descampat en obres entre l’Hospital La Fe i la rotonda dels Anzuelos, a València. La Policia Nacional investiga el cas i, de moment, no veu indicis de criminalitat a l’espera de l’autòpsia.

El Elche potencia la franja verda en la nova primera equipació per a la temporada 2026-2027

L’Elche ha presentat la nova primera equipació per a la temporada 2026-2027, amb la franja verda més protagonista sobre el fons blanc i detalls en negre en coll i mànigues.

Dispositiu policial reforçat a la Comunitat Valenciana per a la final del Mundial entre Espanya i Argentina

La Delegació del Govern ha anunciat un desplegament reforçat de Policia Nacional i Guàrdia Civil en les principals ciutats valencianes durant la final del Mundial entre Espanya i Argentina d’este diumenge, tant en les retransmissions públiques com en les possibles celebracions.

Ordenen presó per a cinc acusats de narcotràfic amb fiança de fins a 12.000 euros

La Secció Tercera de l’Audiència Provincial de València ha acordat presó provisional per a cinc condemnats per narcotràfic, eludible amb fiances d’entre 10.000 i 12.000 euros que hauran de depositar en un termini de tres dies.

Més de 3.300 avisos entre Emergències i ajuntaments de València la vesprada de la DANA

El 112 i les autoritats locals de la província de València van creuar 3.323 comunicacions la vesprada de la DANA del 29 d’octubre de 2024, segons un informe remés a la jutgessa que investiga les inundacions amb 231 víctimes mortals.