Detingut un sensesostre per apunyalar-ne a un altre en València

 

Este dilluns, sobre les 21.15 hores, els agents de la Policia Nacional han detingut en un parc, prop del centre de València, a un home de 49 anys, d’origen rus, com a presumpte autor d’un delicte d’homicidi en grau de temptativa. L’ara detingut, un sensesostre, li ha pegat diferents punyalades en la panxa, durant una discussió, a una de les tres persones amb les que convivia en el parc.

 

Immediatament, els policies s’han dirigit al lloc dels fets i han vist, en el parc pròxim al carrer, a un home sagnant per la boca, que ha resultat ser l’autor de l’apunyalament. Els agents han demanat l’ajuda dels servicis sanitaris i, en eixe moment, s’han arrimat tres persones per a continuar amb la discussió i explicar als agents que l’home que estava ferit havia intentat apunyalar a un d’ells.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

El ferit tenia problemes de convivència amb els altres

Els policies han descobert que tots ells eren persones sense sostre i que el ferit tenia problemes de convivència amb els altres. Els quatre hòmens han començat a discutir i el ferit ha atacat amb una navalla a un dels seus companys. Per eixe motiu, un altre ha intervingut en la discussió i, en eixe moment, l’ara detingut ha caigut a terra, a on s’ha quedat fins a l’arribada de la Policia.

 

Una volta han arribat els servicis sanitaris, han atés al sospitós, que presentava una ferida en la boca, però s’ha negat a ser atés. Després de la seua valoració, ha sigut traslladat a un hospital de València.

 

Els agents han donat una volta per la zona i han localitzat en una zona pròxima a on es trobava l’ara detingut una navalla amb taques de sang i amb la fulla trencada amagada en una tanca.

 

Finalment, han detingut a l’home com a presumpte autor d’un delicte d’homicidi en grau de temptativa. L’arrestat, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Matt Costello deixa el Valencia Basket després de dos anys i apunta al Japó

Matt Costello no seguirà al Valencia Basket la pròxima temporada després de dos anys al club i podria fitxar pel Chiba Jets japonés, dirigit per l’exassistent taronja Adrian Kovacks.

Rescatada una parella jove atrapada hores a la Serra d’Orihuela

Una parella d’uns 20 anys ha sigut rescatada de matinada per Bombers d’Alacant després de quedar bloquejada en una zona de difícil accés de la Serra d’Orihuela.

Iván Ortolá domina al Sachsenring i s’emporta la seua segona victòria de l’any per 72 mil·lèsimes

El valencià Iván Ortolá ha liderat de principi a fi la cursa de Moto2 al G.P. d’Alemanya al Sachsenring i ha guanyat per només 72 mil·lèsimes davant de Daniel Holgado, amb Izan Guevara tercer i el líder del Mundial, Manuel González, sisé.

Rescatada una parella jove atrapada de nit a la Serra d’Oriola

Una parella d’uns 20 anys ha sigut rescatada de matinada pel Grup Especial de Rescat del Consorci Provincial de Bombers d’Alacant després de quedar atrapada en una zona de difícil accés de la Serra d’Oriola.

Iván Ortolá arrasa a Sachsenring des de la ‘pole’ i guanya Moto2 per 72 mil·lèsimes

El valencià Iván Ortolá ha dominat el Gran Premi d’Alemanya de Moto2 de principi a fi i ha sumat la seua segona victòria de la temporada, superant Daniel Holgado per només 72 mil·lèsimes. Izan Guevara ha completat el podi i el líder del Mundial, Manuel González, ha sigut sisé.

Els pescadors de l’Albufera, exemple clau en la conservació del llac, segons el Consell

El Consell ha remarcat en el sorteig centenari de redolins el paper fonamental dels pescadors en la conservació de l’Albufera i en la gestió sostenible dels recursos del llac, en l’any del 40 aniversari del Parc Natural.

Cinc dotacions de bombers continuen treballant en l’incendi de la planta de reciclatge d’Aielo de Malferit

Cinc dotacions del Consorcio de Bomberos de Valencia continuen treballant en l’extinció d’un incendi declarat dissabte en una planta de reciclatge d’Aielo de Malferit, amb recomanacions de protecció a la població per fum intens.

València redueix un 13 % el trànsit a les vies principals durant el mes de juny

Les principals vies de València han registrat en juny un 13 % menys de trànsit que en 2025, amb 77.200 vehicles menys entrant a la ciutat i descensos respecte a 2023 i 2019.