18.1 C
València
Dimecres, 14 gener, 2026

Detingut un home a València per maltractar a la dona que estava a la seua cura

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 52 anys com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar, després de pel que sembla maltractar a una dona en situació de dependència a la qual cuidava a canvi d’allotjament.

Els fets van ocórrer sobre les tres i mitja, quan agents que realitzaven labors de prevenció van ser alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un habitatge en el districte valencià de Patraix, on pel que sembla una dona hauria sigut agredida pel seu cuidador.

Immediatament, els policies es van dirigir al lloc, on van trobar a una dona d’uns 50 anys prostrada en una cadira de rodes i connectada a una màquina d’oxigen i a un home que l’estava insultant.

En un moment donat i davant dels policies, l’home va agarrar del pèl a la dona, sacsant-la bruscament mentre la insultava, per la qual cosa els agents van haver d’intervindre ràpidament, separant a l’home, el qual va mostrar gran violència física i verbal cap als agents, que van haver de reduir-lo amb la força mínima imprescindible.

Els agents van esbrinar que l’home que s’encarregava de les cures bàsiques de la dona a canvi d’allotjament, hauria arribat moments abans a l’habitatge, negant-se a donar-li menjar ni portar-la al bany, i que en ser recriminat per aquesta, hauria començat a colpejar-la al cap i a donar-li estirades de pèl.

Pel que sembla, la dona li hauria demanat en diverses ocasions que abandonara el domicili, negant-se el mateix, ja que pel que sembla no seria la primera vegada que la maltractava.

Per tot això, els agents van detindre a l’home presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar. L’arrestat, amb nombrosos antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Els familiars de la jove assassinada de 18 punyalades demanen la màxima pena per a fer justícia

La família de la víctima d'Alcoi s'ha concentrat davant l'Audiència Provincial durant la tercera sessió del juí per a reclamar la pena màxima. Consideren clau la declaració d'una amiga que va traslladar missatges enviats mentres la jove era agredida.

Benidorm creu que pagar 350 milions pel sòl de Serra Gelada no serà la ruïna

L'alcalde ha garantit que acatarà la Justícia i que la indemnització pel APR-7 de Serra Gelada no abocarà al consistori a la ruïna ni a una intervenció estatal. L'Ajuntament estudia les seues opcions legals i com afrontar-lo sense pujar impostos.

Compromís demana canviar el nom de l’auditori Julio Iglesias de Benidorm

Compromís ha sol·licitat canviar de nom l'auditori Julio Iglesias de Benidorm i revisar altres honors a l'artista després d'obrir-se una investigació per presumpte assetjament i agressió sexual. PP i PSPV-PSOE demanen prudència i esperar als avanços judicials.

Montero negociarà amb tots els partits per a tirar avant el nou finançament autonòmic

La vicepresidenta primera i ministra d'Hisenda ha assegurat que obrirà converses amb tots els grups per a impulsar la llei que desenrotlle el nou model. Fixa un calendari per a aprovar-la abans de cap d'any i que entre en vigor en 2027.

Basset qualifica de ‘incomprensible’ el retard en l’enviament del Es-Alert

L'ex mane operatiu de bombers ha qualificat de 'incomprensible' el retard del Es-Alert per risc d'inundació. Assenyala que el text es va consensuar a les 18.13 i l'avís va arribar a les 20.11; també qüestiona la utilitat de la visita de la consellera a la zona afectada.

Benidorm afronta una indemnització de 350 milions per Serra Gelada després del revés del TC

El Constitucional ha inadmés l'empara del consistori i acosta l'execució d'una indemnització superior a 350 milions pel APR-7 de Serra Gelada. La xifra duplica el pressupost municipal i deriva de convenis subscrits des de 2003 i d'una cadena de decisions judicials.

Montero nega que el nou model de gestió pretenga trossejar l’Agència Tributària

Montero ha negat que el nou model de gestió tributària busque 'trossejar l'Agència Tributària' i ha defés un treball en xarxa per a millorar el servici i el control del frau.

Rovira acusa a Montero de no aportar dades noves sobre el finançament autonòmic

Rovira ha criticat que la reunió del CPFF no haja servit per a concretar la reforma del finançament autonòmic. Reivindica un fons transitori per a la Comunitat Valenciana.