Anuncios

Detingut en València un fugitiu amb nou ordres de busca i captura de jutjats de tota Espanya

Varios agentes de la Policía Nacional en uniforme, de espaldas

El detingut tenia en vigor nou ordres de busca i captura | Cedida

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home, de 52 anys i nacionalitat espanyola, que tenia en vigor nou ordres de busca i captura de diferents jutjats de tota Espanya, de les que quatre eren per a que ingressara en presó, segons ha informat la Direcció de la Policia Nacional en un comunicat.

 

Reconegut per un agent fora de servici

Els fets s’han produït cap a les 12.30 d’este dilluns quan els policies que patrullaven la zona van rebre un avís per a que es dirigiren a l’avinguda de Giorgeta de València, ja que un agent fora de servici havia reconegut a un home amb diferents causes judicials obertes.

 

Els agents es van dirigir immediatament al lloc a on van parlar amb el policia fora de servici per a que els donara la informació que tenia. Este agent els va senyalar un cotxe amb dos persones dins i els va dir que sabia que el copilot tenia diferents requisitòries judicials per diferents delictes.

 

La patrulla, després d’identificar-lo, el va traslladar a dependències policials, ja que no portava cap documentació i els havia dit unes dades que no es corresponien amb les indicacions facilitades per l’agent que el va poder localitzar.

 

Detingut 20 voltes

Una volta fetes les comprovacions oportunes, els agents van poder saber que tenia en vigor nou ordres judicial de busca i captura, quatre d’elles d’ingrés en presó, ordenades per jutjats de Sabadell, Valladolid i Logronyo, per estafa, apropiació indeguda i ús de documentació falsa.

 

Les altres cinc reclamacions de detenció estaven ordenades per dos jutjats de Madrid, Toledo i València per estafa i violència de gènere. El detingut amb més de 20 detencions, ha passat a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El PP anuncia mocions en tots els seus ajuntaments contra la regularització d’immigrants

El PP anuncia que presentarà mocions als seus ajuntaments per a reclamar la paralització de la regularització d'immigrants aprovada pel Govern i denunciar el col·lapse de les oficines municipals.

Episodi de calor inusual a Espanya amb més de 30 graus al final d’abril

La setmana comença amb un episodi de calor inusual per a finals d'abril, amb temperatures entre 5 i 10 graus per damunt del normal i tempestes fortes en diverses zones del nord.

Catalá carrega contra la regularització d’immigrants i la qualifica de nyap contra els ajuntaments

L'alcaldessa de València, María José Catalá, critica amb duresa el procés de regularització de persones estrangeres, que considera un nyap del Govern i una barbaritat per als ajuntaments, col·lapsats per la falta de planificació i informació prèvia.

Cues, por i il·lusió a València davant l’inici de la regularització extraordinària de migrants

Milers de migrants inicien a València els tràmits presencials per a la regularització extraordinària entre llargues cues, dubtes sobre els requisits i el desig d'aconseguir estabilitat.

Calor i temps estable per a arrancar la setmana en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana arranca la penúltima setmana d'abril amb ambient estable i màximes superiors a 25 graus, encara que no es descarten tempestes vespertines a l'interior nord.

El staycation impulsa l’ocupació hotelera en la Comunitat Valenciana fins a fregar el 80% a l’abril

Els hotels de la Comunitat Valenciana tanquen la primera quinzena d'abril amb un 78,6% d'ocupació gràcies al staycation i a l'empenyiment del turisme britànic i internacional.

La cap de Protecció Civil assegura que va proposar l’És-Alert hora i mitja abans del seu enviament

La responsable de Protecció Civil en la Delegació del Govern sosté que va intentar activar l'És-Alert a les 18.29 hores durant la dana, mentres la defensa de la exconsellera Pradas insistix que el text es va plantejar a les 19 hores.

Un gen clau en càncer de mama marca si les cèl·lules metastatizan o queden en repòs

Investigadors han identificat el gen Prrx1 com a regulador del potencial metastásico en càncer de mama, distingint entre cèl·lules capaces de disseminar-se i cèl·lules que romanen en letargia.