Detingut en València un fugitiu amb nou ordres de busca i captura de jutjats de tota Espanya

Varios agentes de la Policía Nacional en uniforme, de espaldas

El detingut tenia en vigor nou ordres de busca i captura | Cedida

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home, de 52 anys i nacionalitat espanyola, que tenia en vigor nou ordres de busca i captura de diferents jutjats de tota Espanya, de les que quatre eren per a que ingressara en presó, segons ha informat la Direcció de la Policia Nacional en un comunicat.

 

Reconegut per un agent fora de servici

Els fets s’han produït cap a les 12.30 d’este dilluns quan els policies que patrullaven la zona van rebre un avís per a que es dirigiren a l’avinguda de Giorgeta de València, ja que un agent fora de servici havia reconegut a un home amb diferents causes judicials obertes.

 

Els agents es van dirigir immediatament al lloc a on van parlar amb el policia fora de servici per a que els donara la informació que tenia. Este agent els va senyalar un cotxe amb dos persones dins i els va dir que sabia que el copilot tenia diferents requisitòries judicials per diferents delictes.

 

La patrulla, després d’identificar-lo, el va traslladar a dependències policials, ja que no portava cap documentació i els havia dit unes dades que no es corresponien amb les indicacions facilitades per l’agent que el va poder localitzar.

 

Detingut 20 voltes

Una volta fetes les comprovacions oportunes, els agents van poder saber que tenia en vigor nou ordres judicial de busca i captura, quatre d’elles d’ingrés en presó, ordenades per jutjats de Sabadell, Valladolid i Logronyo, per estafa, apropiació indeguda i ús de documentació falsa.

 

Les altres cinc reclamacions de detenció estaven ordenades per dos jutjats de Madrid, Toledo i València per estafa i violència de gènere. El detingut amb més de 20 detencions, ha passat a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Film Symphony Orchestra estrena a València el seu concert Wanted dedicat al western

La Film Symphony Orchestra torna al Palau de la Música de València amb el comiat de Toon Story i l'estrena de Wanted, un nou concert dedicat a les grans bandes sonores del western.

El Consell reivindica la seua aposta per crear més i millor ocupació en la Comunitat Valenciana

La Generalitat subratlla el seu compromís amb una ocupació estable i de qualitat, amb especial atenció a jóvens i dones, i destaca la creació de més de 110.000 llocs de treball en l'últim any.

Agricultura i l’UJI assagen el control biològic contra la plaga que amenaça els cirerers

La Conselleria d'Agricultura i l'UJI proven la solta del parasitoide Ganaspis kimorum i reforcen l'ús d'insecticides biològics per a contindre la Drosophila suzukii en cirerers valencians.

Les tempestes deixen 16,4 litres per metre quadrat a Millares en la matinada de l’1 de maig

Les tempestes registrades de matinada han deixat 16,4 litres per metre quadrat a Millares i acumulats significatius en diversos municipis de l'interior de la Comunitat Valenciana, amb cel cobert i ruixats febles en la resta del territori.

Puente acusa la dreta de bloquejar la regularització d’immigrants per a no cedir en res

Óscar Puente defén la regularització extraordinària d'immigrants com a via per a reconéixer drets bàsics i critica que la dreta es negue a repetir processos que abans va aplicar. El ministre també descarta que existisca fonament en les especulacions sobre una candidatura per Alacant.

Vila-real busca la Champions i el Llevant s’aferra a la permanència en La Ceràmica

Vila-real necessita només un punt per a segellar la seua presència en la pròxima Lliga de Campions, mentres que el Llevant està obligat a guanyar per a continuar viu en la lluita per la permanència.

La Policia proposa sancionar al president del Panathinaikos per alterar la seguretat a la Fonteta

La Policia Nacional ha proposat sancionar al president del Panathinaikos, Dimitris Giannakopoulos, per una conducta que considera generadora d'una situació de risc al final del partit d'Eurolliga a València.

L’Audiència Nacional admet a tràmit el recurs de Castella-la Manxa pel transvasament Tajo-Segura

L'Audiència Nacional ha admés a tràmit el recurs de Castella-la Manxa contra el Govern per no adaptar encara les normes del transvasament Tajo-Segura a les sentències del Suprem i als cabals ecològics del Tajo.