13.1 C
València
Divendres, 13 febrer, 2026

Detingut en València un fugitiu amb nou ordres de busca i captura de jutjats de tota Espanya

Varios agentes de la Policía Nacional en uniforme, de espaldas

El detingut tenia en vigor nou ordres de busca i captura | Cedida

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home, de 52 anys i nacionalitat espanyola, que tenia en vigor nou ordres de busca i captura de diferents jutjats de tota Espanya, de les que quatre eren per a que ingressara en presó, segons ha informat la Direcció de la Policia Nacional en un comunicat.

 

Reconegut per un agent fora de servici

Els fets s’han produït cap a les 12.30 d’este dilluns quan els policies que patrullaven la zona van rebre un avís per a que es dirigiren a l’avinguda de Giorgeta de València, ja que un agent fora de servici havia reconegut a un home amb diferents causes judicials obertes.

 

Els agents es van dirigir immediatament al lloc a on van parlar amb el policia fora de servici per a que els donara la informació que tenia. Este agent els va senyalar un cotxe amb dos persones dins i els va dir que sabia que el copilot tenia diferents requisitòries judicials per diferents delictes.

 

La patrulla, després d’identificar-lo, el va traslladar a dependències policials, ja que no portava cap documentació i els havia dit unes dades que no es corresponien amb les indicacions facilitades per l’agent que el va poder localitzar.

 

Detingut 20 voltes

Una volta fetes les comprovacions oportunes, els agents van poder saber que tenia en vigor nou ordres judicial de busca i captura, quatre d’elles d’ingrés en presó, ordenades per jutjats de Sabadell, Valladolid i Logronyo, per estafa, apropiació indeguda i ús de documentació falsa.

 

Les altres cinc reclamacions de detenció estaven ordenades per dos jutjats de Madrid, Toledo i València per estafa i violència de gènere. El detingut amb més de 20 detencions, ha passat a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Més de 140 servicis de bombers per les ratxes de vent en la Comunitat Valenciana

Els bombers han atés més de 140 servicis en la Comunitat Valenciana pel vent, amb ratxes de fins a 60 km/h hui. El dissabte s'esperen pics de 100-120 km/h i ja hi ha mesures preventives.

Dos persones han mort i set han resultat ferides en l’incendi d’una vivenda a Xàbia

Una dona de 71 anys i un home de 42 han mort després de declarar-se un incendi en la segona planta d'un edifici de cinc altures a Xàbia. Unes 40 persones han sigut evacuades mentres s'investiguen les causes.

Vollering s’exhibix a Gandia i recupera el jersei taronja de líder

La campiona d'Europa es va imposar en solitari en l'obertura a Gandia després d'atacar a Barxeta. Defén el títol i arranca líder amb 52 segons.

La consellera de Cultura destaca la creativitat valenciana després de 40 nominacions als Goya 2026

Carmen Ortí ha posat en valor l'empenyiment de l'audiovisual valencià després d'una trobada amb els nominats. La Comunitat suma 40 nominacions i 18 produccions, 11 amb ajudes.

L’Elx busca frenar la seua caiguda davant un Osasuna en ratxa

L'Elx rep a Osasuna este divendres (21.00) amb l'obligació de tallar sis jornades sense guanyar i diverses baixes, davant un rival que suma 10 de 12 punts.

Incendi en un edifici de set plantes a Xàbia: els bombers treballen per a sufocar-ho

Els bombers intenten sufocar un incendi declarat en un edifici de set plantes a Xàbia. S'han evacuat veïns fins a la sexta planta i l'operatiu seguix actiu.

Thomas Partey, acusat de dos nous càrrecs de violació a Londres

Dos nous càrrecs de violació presentats a Londres amplien el cas contra el migcampista del Vila-real: ja suma set per tres dones i una agressió sexual. El jugador es va declarar no culpable de les acusacions inicials i haurà de comparéixer el 13 de març.

Sense rastre de Mariano García Calatayud quatre anys després de la seua detenció a Ucraïna

Quatre anys després de ser detingut per forces russes a Kherson, no hi ha notícies de Mariano García Calatayud. El seu entorn manté la busca i alerta per la seua salut.