Detingut en València un fugitiu amb nou ordres de busca i captura de jutjats de tota Espanya

Varios agentes de la Policía Nacional en uniforme, de espaldas

El detingut tenia en vigor nou ordres de busca i captura | Cedida

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home, de 52 anys i nacionalitat espanyola, que tenia en vigor nou ordres de busca i captura de diferents jutjats de tota Espanya, de les que quatre eren per a que ingressara en presó, segons ha informat la Direcció de la Policia Nacional en un comunicat.

 

Reconegut per un agent fora de servici

Els fets s’han produït cap a les 12.30 d’este dilluns quan els policies que patrullaven la zona van rebre un avís per a que es dirigiren a l’avinguda de Giorgeta de València, ja que un agent fora de servici havia reconegut a un home amb diferents causes judicials obertes.

 

Els agents es van dirigir immediatament al lloc a on van parlar amb el policia fora de servici per a que els donara la informació que tenia. Este agent els va senyalar un cotxe amb dos persones dins i els va dir que sabia que el copilot tenia diferents requisitòries judicials per diferents delictes.

 

La patrulla, després d’identificar-lo, el va traslladar a dependències policials, ja que no portava cap documentació i els havia dit unes dades que no es corresponien amb les indicacions facilitades per l’agent que el va poder localitzar.

 

Detingut 20 voltes

Una volta fetes les comprovacions oportunes, els agents van poder saber que tenia en vigor nou ordres judicial de busca i captura, quatre d’elles d’ingrés en presó, ordenades per jutjats de Sabadell, Valladolid i Logronyo, per estafa, apropiació indeguda i ús de documentació falsa.

 

Les altres cinc reclamacions de detenció estaven ordenades per dos jutjats de Madrid, Toledo i València per estafa i violència de gènere. El detingut amb més de 20 detencions, ha passat a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, per les seues declaracions contra les denunciants

El PSOE ha expulsat a l'alcalde d'Almussafes, Toni González, per les seues declaracions contra les dones que el van denunciar per assetjament sexual, en considerar-les una revictimització. La decisió arriba després de la seua suspensió de militància al desembre i un expedient obert al febrer.

El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, després dels seus atacs a les denunciants d’assetjament sexual

El PSOE ha expulsat a Toni González, alcalde d'Almussafes, per declaracions contra les dones que li van denunciar per assetjament, qualificades de 'revictimación'. Al desembre va ser suspés i el 25 de febrer va afrontar un expedient per 'amenaça vetlada', 'menyspreu' i deslleialtat.

Pluges superiors a 150 l/m² a Xert i Catí en 48 hores, a l’interior de Castelló

En 48 hores s'han superat els 150 l/m² a Xert i Catí. L'episodi ha deixat acumulats molt alts a l'interior de Castelló i registres notables a València i Alacant.

El Consell destina 854 milions al transport sanitari per quatre anys prorrogables a cinc

El Consell ha autoritzat este divendres el contracte del transport sanitari urgent i no urgent en la Comunitat Valenciana: 853,9 milions per a 4+1 anys i 23 vehicles més, fins a 739.

El Consell denuncia que el Govern no ha pagat 4 de cada 5 ajudes de primera necessitat per la dana

El Consell ha denunciat que la majoria de les ajudes de primera necessitat per la dana no s'han abonat i ha atribuït el bloqueig a traves burocràtiques estatals. Alhora, ha destacat avanços del Pla Endavant.

El Consell aprova una deducció de fins a 150 € per formació musical i instruments en la Comunitat Valenciana

El Consell ha aprovat una nova deducció autonòmica de fins a 150 € en l'IRPF per gastos de foment i formació musical. La mesura serà efectiva en la campanya que arranca el 8 d'abril i té efecte retroactiu des de l'1 de gener de 2025.

Es normalitza la circulació en les línies 6 i 4 del tramvia de València després del trencament d’una catenària

La L6 va recuperar tot el seu recorregut i la L4 va restablir el tram entre Doctor Lluch i Pont d'Assot cap a les 15.00, després de reparar una catenària danyada. La incidència es va originar sobre les 12.30 pel colp d'un camió en l'avinguda de Catalunya.

La Policia Nacional busca al sospitós de violar a una menor de 16 anys a Xirivella

La UFAM de la Policia Nacional a Xirivella busca a un home sospitós d'haver violat a una menor de 16 anys. L'agressió es va produir el 26 de febrer i es reserven detalls per protecció de la víctima.