Detingut en València un fugitiu amb nou ordres de busca i captura de jutjats de tota Espanya

Varios agentes de la Policía Nacional en uniforme, de espaldas

El detingut tenia en vigor nou ordres de busca i captura | Cedida

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home, de 52 anys i nacionalitat espanyola, que tenia en vigor nou ordres de busca i captura de diferents jutjats de tota Espanya, de les que quatre eren per a que ingressara en presó, segons ha informat la Direcció de la Policia Nacional en un comunicat.

 

Reconegut per un agent fora de servici

Els fets s’han produït cap a les 12.30 d’este dilluns quan els policies que patrullaven la zona van rebre un avís per a que es dirigiren a l’avinguda de Giorgeta de València, ja que un agent fora de servici havia reconegut a un home amb diferents causes judicials obertes.

 

Els agents es van dirigir immediatament al lloc a on van parlar amb el policia fora de servici per a que els donara la informació que tenia. Este agent els va senyalar un cotxe amb dos persones dins i els va dir que sabia que el copilot tenia diferents requisitòries judicials per diferents delictes.

 

La patrulla, després d’identificar-lo, el va traslladar a dependències policials, ja que no portava cap documentació i els havia dit unes dades que no es corresponien amb les indicacions facilitades per l’agent que el va poder localitzar.

 

Detingut 20 voltes

Una volta fetes les comprovacions oportunes, els agents van poder saber que tenia en vigor nou ordres judicial de busca i captura, quatre d’elles d’ingrés en presó, ordenades per jutjats de Sabadell, Valladolid i Logronyo, per estafa, apropiació indeguda i ús de documentació falsa.

 

Les altres cinc reclamacions de detenció estaven ordenades per dos jutjats de Madrid, Toledo i València per estafa i violència de gènere. El detingut amb més de 20 detencions, ha passat a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Educació i sindicats avancen en la reducció de burocràcia i mantenen la negociació

Educació i els sindicats docents han acostat postures per a reduir la burocràcia i es tornaran a reunir per a abordar infraestructures educatives i ràtios en ple calendari de mobilitzacions.

Pérez Llorca considera que la vaga de docents ja no té sentit en plena negociació

Juanfran Pérez Llorca afirma que la vaga del professorat valencià ha perdut sentit perquè la Generalitat manté la negociació oberta i mostra voluntat d'acord.

Pérez Llorca defén que els pròxims pressupostos faran justícia fiscal a la societat valenciana

Juanfran Pérez Llorca anuncia que els pròxims pressupostos de la Generalitat Valenciana inclouran una rebaixa fiscal i millores salarials per a docents, que, sosté, iniciaran una etapa de major justícia fiscal en la Comunitat.

Paco Roca denuncia el plagi d’un cartell seu i alerta de l’ús indegut de la IA

Paco Roca denuncia el plagi del cartell de la 60 Fira del Llibre de València en un anunci de la Fira del Llibre de San Martín de la Vega i advertix del risc d'usar IA vulnerant drets d'autor.

Educació i sindicats xoquen per les ràtios i la Conselleria prepara una nova proposta

La Conselleria d'Educació i els sindicats docents mantenen el seu desacord sobre la reducció de ràtios i l'administració es compromet a presentar una nova proposta mentres continua la vaga indefinida.

La regidora de Vox a València Cecilia Herrero serà jutjada per un delicte d’odi

L'Audiència de València manté el processament de la regidora de Vox Cecilia Herrero per un presumpte delicte d'odi per missatges reiterats contra migrants, col·lectiu LGTBI i persones amb discapacitat.

Educació precisa que la revisió salarial pactada amb ANPE i CSIF cobrirà els 200 euros fins a 2028

Educació aclarix en la taula sectorial que l'actualització conforme a l'IPC afectarà el total dels 200 euros de pujada del complement específic pactats amb ANPE i CSIF fins a 2028, i no sols a l'últim tram de 50 euros.

Dos nous crebalossos reforcen la reintroducció en la Tinença de Benifassà

Dos nous exemplars de crebalossos s'incorporen al projecte de reintroducció en la Tinença de Benifassà, que busca consolidar una població estable d'esta au en perill d'extinció.