Detingut per colpejar, lligar i amenaçar a la seua parella en la Vila Joiosa

 

La Policia Local de la Vila Joiosa, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant), ha  detingut a un xic, de 25 anys, com a presumpte autor d’un delicte de violència de gènere, ja que hauria amenaçat, lligat i colpejat a una dona, provocant-li diferents lesions en braços i mans.

 

Segons han informat fonts policials, els fets es van produir el passat 13 de març quan els agents, alertats per un veí en escoltar una forta discussió entre una parella, es van personar ràpidament en la casa a on van poder sentir els crits i plors de la víctima des de la via pública.

 

Després de cridar en repetides ocasions a la porta, la dona va obrir la porta entre llàgrimes i va sol·licitar auxili a la Policia Local assegurant que el presumpte agressor la tenia lligada per a impedir que poguera eixir de la casa.

 

La víctima presentava diferents ferides

Les autoritats van atendre la víctima en els voltants de la vivenda, podent comprovar les ferides visibles que presentava en avantbraços i mans, mentres un altre grup d’agents accedia a la casa a on es trobava l‘agressor assegut, sense oposar resistència, i un ganivet metàl·lic amb el que el xic de 25 anys va amenaçar a la víctima. Els agents de policia van procedir a la identificació de l’agressor i posterior detenció per un delicte de violència de gènere.

 

La víctima es troba fora de perill i assegura haver patit el segrest per part de la seua parella en ocasions anteriors. El detingut, al que li consten dos ordres de cerca, detenció i personificació en el Jutjat de la Vila Joiosa per diligències prèvies similars en l’àmbit familiar, ha sigut posat a la disposició de l’Autoritat Judicial.

Últimes notícies

Les sol·licituds d’asil cauen un 12,6 % a la Comunitat Valenciana fins a les 6.976

Les peticions d’asil a la Comunitat Valenciana han baixat d’un any a l’altre de 7.981 a 6.976, un 12,6 % menys, sobretot per l’enduriment de polítiques migratòries i normatives com el Reglament d’Estrangeria.

La visita de l’ambaixador xinés obri noves oportunitats comercials i culturals per a la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca ha rebut l’ambaixador de la República Popular de la Xina a Espanya per a reforçar les inversions, el comerç i els intercanvis culturals amb la Comunitat Valenciana.

Així serà la rebaixa de l’IRPF valencià que el Consell vol portar prompte a Les Corts

La nova llei d’Acompanyament dels comptes de la Generalitat per a 2026 preveu una rebaixa dels tipus autonòmics de l’IRPF en pràcticament tots els trams, amb especial impacte en les rendes mitjanes i baixes, i canvis en successions i donacions per a afavorir el relleu en l’empresa familiar.

Les persones amb discapacitat guanyen drets a la Comunitat Valenciana amb les últimes lleis del Consell

El Consell reforça la protecció de les persones amb discapacitat, especialment sordcegues, amb noves lleis sobre gossos d assistència i accessibilitat universal consensuades amb ONCE i CERMI.

Condemnat a més de 23 anys de presó per maltractar i assassinar la seua parella a l’Alfàs del Pi

Un home de 56 anys ha acceptat 23 anys, 6 mesos i un dia de presó per maltractar, amenaçar i assassinar la seua parella a l’Alfàs del Pi. La sentència també condemna un amic seu per encobriment i fixa altes indemnitzacions per a la família de la víctima.

Derribo del bloc ‘Txernòbil’ de Campanar per a fer 133 vivendes noves

L'Ajuntament de València ha iniciat el derribo del bloc conegut com 'Txernòbil', a Campanar, per a donar pas a 133 vivendes, una vintena de protecció pública, dins del PAI Pare Doménech.

Derribem el bloc ‘Txernòbil’ de Campanar: així seran les 133 noves vivendes

L’Ajuntament de València ha iniciat el derribament del bloc conegut com ‘Txernòbil’, al barri de Campanar, per a donar pas a 133 vivendes, una vintena d’elles de protecció pública, i a una profunda reurbanització de l’entorn.

Onada de protestes este dimecres davant Les Corts per taxis, concertada i serveis socials

Taxistes, patronal de VTC, docents de la concertada, personal de centres socials i la Xarxa pel Finançament Just han convocat este dimecres diverses concentracions davant Les Corts per a pressinar el Consell i els grups parlamentaris.