Detingut per colpejar, lligar i amenaçar a la seua parella en la Vila Joiosa

 

La Policia Local de la Vila Joiosa, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant), ha  detingut a un xic, de 25 anys, com a presumpte autor d’un delicte de violència de gènere, ja que hauria amenaçat, lligat i colpejat a una dona, provocant-li diferents lesions en braços i mans.

 

Segons han informat fonts policials, els fets es van produir el passat 13 de març quan els agents, alertats per un veí en escoltar una forta discussió entre una parella, es van personar ràpidament en la casa a on van poder sentir els crits i plors de la víctima des de la via pública.

 

Després de cridar en repetides ocasions a la porta, la dona va obrir la porta entre llàgrimes i va sol·licitar auxili a la Policia Local assegurant que el presumpte agressor la tenia lligada per a impedir que poguera eixir de la casa.

 

La víctima presentava diferents ferides

Les autoritats van atendre la víctima en els voltants de la vivenda, podent comprovar les ferides visibles que presentava en avantbraços i mans, mentres un altre grup d’agents accedia a la casa a on es trobava l‘agressor assegut, sense oposar resistència, i un ganivet metàl·lic amb el que el xic de 25 anys va amenaçar a la víctima. Els agents de policia van procedir a la identificació de l’agressor i posterior detenció per un delicte de violència de gènere.

 

La víctima es troba fora de perill i assegura haver patit el segrest per part de la seua parella en ocasions anteriors. El detingut, al que li consten dos ordres de cerca, detenció i personificació en el Jutjat de la Vila Joiosa per diligències prèvies similars en l’àmbit familiar, ha sigut posat a la disposició de l’Autoritat Judicial.

Últimes notícies

València emprendrà accions legals pels responsables de l’incendi d’El Saler

L’Ajuntament de València acordarà este divendres iniciar accions judicials pels possibles responsables de l’incendi forestal d’El Saler i la seua alcaldessa reclama endurir les penes als piròmans a nivell estatal.

Les noves empreses en la Comunitat Valenciana creixen un 14,9 % al juliol i arriben a 1.549

La Comunitat Valenciana ha registrat al juliol 1.549 noves societats mercantils, un increment anual del 14,9 %, el tercer més alt d’Espanya, mentres les dissolucions han arribat a 139.

Els viatgers del transport urbà pugen un 3 % en la Comunitat Valenciana al juliol

El transport urbà per autobús i metro en la Comunitat Valenciana ha crescut un 3 % al juliol, fins als 16,9 milions de viatgers, segons l’INE. A Espanya, el transport públic també augmenta, tot i la caiguda del ferrocarril de llarga distància.

Detingut a Torrevella un fugititu reclamat per homicidi a Alemanya

La Guàrdia Civil ha detingut en una urbanització de Torrevella un home de 43 anys, de nacionalitat romanesa, reclamat a Alemanya per un possible homicidi i amb ordres judicials pendents a Espanya.

Pluges intenses de setembre descarreguen al sud de València i nord d’Alacant

Pluges fortes típiques de setembre han descarregat esta matinada i este matí al litoral sud de València i nord d’Alacant, amb fins a 40 litres per hora en alguns punts, encara que les tempestes ja s’han dissipat.

La indústria valenciana accelera en juliol amb un creixement del 4 %

La producció industrial ha augmentat en juliol un 4 % a la Comunitat Valenciana, per damunt de la mitjana estatal, que s’ha quedat en un 2,6 %. El fort descens dels béns de consum durador ha llastat el conjunt d’Espanya, tot i l’augment de l’energia.

Aemet alerta de ruixats molt forts i pedra gran al litoral sud este dijous

Aemet ha pronosticat per a este dijous ruixats molt forts amb tronades i granís gran al litoral sud de la Comunitat Valenciana a primeres hores del dia, amb núvols que s’aniran trencant i temperatures a la baixa en moltes zones.

Mazón i Argüeso hauran de donar explicacions sobre la DANA al Congrés el 21 de setembre

L’expresident de la Generalitat Carlos Mazón i l’exsecretari autonòmic d’Emergències Emilio Argüeso compareixeran el 21 de setembre davant la comissió de la DANA al Congrés, en plena pressió política perquè s’amplien les declaracions sobre la gestió de la tragèdia del 29 d’octubre de 2024.