Detingut per colpejar, lligar i amenaçar a la seua parella en la Vila Joiosa

 

La Policia Local de la Vila Joiosa, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant), ha  detingut a un xic, de 25 anys, com a presumpte autor d’un delicte de violència de gènere, ja que hauria amenaçat, lligat i colpejat a una dona, provocant-li diferents lesions en braços i mans.

 

Segons han informat fonts policials, els fets es van produir el passat 13 de març quan els agents, alertats per un veí en escoltar una forta discussió entre una parella, es van personar ràpidament en la casa a on van poder sentir els crits i plors de la víctima des de la via pública.

 

Després de cridar en repetides ocasions a la porta, la dona va obrir la porta entre llàgrimes i va sol·licitar auxili a la Policia Local assegurant que el presumpte agressor la tenia lligada per a impedir que poguera eixir de la casa.

 

La víctima presentava diferents ferides

Les autoritats van atendre la víctima en els voltants de la vivenda, podent comprovar les ferides visibles que presentava en avantbraços i mans, mentres un altre grup d’agents accedia a la casa a on es trobava l‘agressor assegut, sense oposar resistència, i un ganivet metàl·lic amb el que el xic de 25 anys va amenaçar a la víctima. Els agents de policia van procedir a la identificació de l’agressor i posterior detenció per un delicte de violència de gènere.

 

La víctima es troba fora de perill i assegura haver patit el segrest per part de la seua parella en ocasions anteriors. El detingut, al que li consten dos ordres de cerca, detenció i personificació en el Jutjat de la Vila Joiosa per diligències prèvies similars en l’àmbit familiar, ha sigut posat a la disposició de l’Autoritat Judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El transport marítim encara la guerra de l’Iran amb incertesa i alerta pel gas

La guerra de l'Iran va reavivar la incertesa en el transport marítim, amb desviaments pel Cap de Bona Esperança, costos a l'alça i temor pel subministrament de gas. Espanya confia en la resiliència dels seus ports i a resoldre tensions amb els EUA.

Pluges en el sud de València i nord d’Alacant, amb vent i mala mar

Cels molt nuvolosos este dimecres, amb pluges més persistents en el sud de València i nord d'Alacant. El dijous arribaran precipitacions generalitzades amb fang i baixaran les màximes.

Víctimes de la DANA titllen de burla el nomenament d’Olano en la Comissió Mixta

L'associació de víctimes rebutja que José Marí Olano represente a València en la Comissió Mixta de reconstrucció i demana la seua revocació. Reclama participació real, transparència i criteris tècnics en tot el procés.

Gamarra exigix accelerar la reconstrucció de casernes de la Guàrdia Civil danyats per la dana

En una visita a la caserna de Paiporta, Gamarra ha exigit a Interior accelerar la reconstrucció de casernes danyades per la dana. També ha defés que la situació judicial de Carlos Mazón no ha canviat

Agirrezabala seguix a Vitòria mentres València decidix si operar-li del menisc

El porter cedit al València roman a Vitòria mentres s'avalua si necessita operació per la seua lesió de menisc esquerre. Es va danyar en un entrenament després de tornar amb el grup.

Atac al petrolier Hèrcules Star en l’estret d’Ormuz sense ferits

El petrolier Hèrcules Star, de la naviliera Peninsula establida a Espanya i sense pavelló espanyol, va ser atacat en l'estret d'Ormuz sense causar ferits. La Marina Mercant ha confirmat l'incident i seguix la situació en la zona.

El València Basket busca allunyar al Zalgiris en la lluita per la passada directa a quarts

El València Basket rep este dijous al Zalgiris Kaunas amb la missió de consolidar el top 6 i evitar el 'play in'. Guanyar per més de nou punts li donaria el 'average'.

Pedro Martínez avisa: els xicotets del Zalgiris anotaran i el València buscarà incomodar-los

El tècnic del València Basket va assumir que els tres bases del Zalgiris anotaran, però va exigir baixar els seus percentatges i evitar tirs lliures. També va subratllar la igualtat en l'Eurolliga i la doble cara de l'aturada de lliga.