Detingut per colpejar, lligar i amenaçar a la seua parella en la Vila Joiosa

 

La Policia Local de la Vila Joiosa, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant), ha  detingut a un xic, de 25 anys, com a presumpte autor d’un delicte de violència de gènere, ja que hauria amenaçat, lligat i colpejat a una dona, provocant-li diferents lesions en braços i mans.

 

Segons han informat fonts policials, els fets es van produir el passat 13 de març quan els agents, alertats per un veí en escoltar una forta discussió entre una parella, es van personar ràpidament en la casa a on van poder sentir els crits i plors de la víctima des de la via pública.

 

Després de cridar en repetides ocasions a la porta, la dona va obrir la porta entre llàgrimes i va sol·licitar auxili a la Policia Local assegurant que el presumpte agressor la tenia lligada per a impedir que poguera eixir de la casa.

 

La víctima presentava diferents ferides

Les autoritats van atendre la víctima en els voltants de la vivenda, podent comprovar les ferides visibles que presentava en avantbraços i mans, mentres un altre grup d’agents accedia a la casa a on es trobava l‘agressor assegut, sense oposar resistència, i un ganivet metàl·lic amb el que el xic de 25 anys va amenaçar a la víctima. Els agents de policia van procedir a la identificació de l’agressor i posterior detenció per un delicte de violència de gènere.

 

La víctima es troba fora de perill i assegura haver patit el segrest per part de la seua parella en ocasions anteriors. El detingut, al que li consten dos ordres de cerca, detenció i personificació en el Jutjat de la Vila Joiosa per diligències prèvies similars en l’àmbit familiar, ha sigut posat a la disposició de l’Autoritat Judicial.

Últimes notícies

El PP retreu al PSPV l’augment de 16.000 milions del deute valencià

La portaveu d'Economia del PP en Les Corts, Mari Carmen Contelles, acusa el PSPV d'haver augmentat en quasi 16.000 milions el deute de la Generalitat durant els governs del Botànic i li nega autoritat per a donar lliçons de gestió econòmica. També reclama una reforma estable del sistema de finançament acordada en el Consell de Política Fiscal i Financera.

La Comunitat Valenciana es manté quarta en matriculacions de turismes al juliol amb el 8,4 %

Les matriculacions de turismes han tingut un repartiment desigual per autonomies al juliol. La Comunitat Valenciana s’ha situat en quarta posició, amb el 8,4 % de les vendes i 8.573 vehicles.

Així demana Marina Mercant extremar la seguretat per vore l’eclipsi en barco

Marina Mercant ha llançat una sèrie de recomanacions perquè les embarcacions que isquen a vore l’eclipsi solar del 12 d’agost des de la mar, especialment davant la costa de la Comunitat Valenciana, ho facen amb la màxima seguretat possible i tornen als ports de manera escalonada.

Com vore des de València l’eclipsi total de sol del 12 d’agost amb total seguretat

L’astrònoma Amelia Ortiz explica com observar l’eclipsi total de sol del 12 d’agost des de València amb ulleres homologades i mètodes de projecció casolans, un fenomen que no es repetirà al segle XXI.

Quasi 900 cançons aspiren a entrar al Benidorm Fest 2027

RTVE ha rebut prop de 900 cançons per a la sisena edició del Benidorm Fest 2027, després d’un procés de 115 dies que ha avançat el calendari per a millorar la planificació. Ara la corporació triarà almenys 16 temes, ampliables fins a 20, i podria convidar artistes de prestigi.

Benetússer rebrà 1,78 milions per a recuperar quatre instal·lacions malmeses per la dana

El ple de l’Ajuntament de Benetússer ha aprovat quatre projectes de reconstrucció en edificis municipals danyats per la dana, finançats amb 1,78 milions d’euros del Ministeri de Política Territorial.

Més de 16.600 llauradors valencians cobraran 13,7 milions per fertilitzants al setembre

El Ministeri d'Agricultura ingressarà la primera setmana de setembre 13,78 milions d'euros a 16.615 agricultors valencians per l'ajuda extraordinària a fertilitzants, dins d'un paquet estatal de quasi 495 milions. Altres 9.362 productors de tot Espanya continuen pendents de tràmits per poder cobrar.

La Generalitat recorrerà el nou Reglament de Costes per a protegir els veïns de Dénia

La Generalitat ha anunciat a les associacions d’afectats de Dénia que recorrerà la reforma del Reglament General de Costes per via administrativa, política i judicial. El Consell presentarà recurs en setembre i defensa compatibilitzar la protecció del litoral amb la seguretat jurídica de milers de propietaris.
FILMOTECA D'ESTIU