12.5 C
València
Dijous, 18 desembre, 2025

Detingut per colpejar, lligar i amenaçar a la seua parella en la Vila Joiosa

 

La Policia Local de la Vila Joiosa, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant), ha  detingut a un xic, de 25 anys, com a presumpte autor d’un delicte de violència de gènere, ja que hauria amenaçat, lligat i colpejat a una dona, provocant-li diferents lesions en braços i mans.

 

Segons han informat fonts policials, els fets es van produir el passat 13 de març quan els agents, alertats per un veí en escoltar una forta discussió entre una parella, es van personar ràpidament en la casa a on van poder sentir els crits i plors de la víctima des de la via pública.

 

Després de cridar en repetides ocasions a la porta, la dona va obrir la porta entre llàgrimes i va sol·licitar auxili a la Policia Local assegurant que el presumpte agressor la tenia lligada per a impedir que poguera eixir de la casa.

 

La víctima presentava diferents ferides

Les autoritats van atendre la víctima en els voltants de la vivenda, podent comprovar les ferides visibles que presentava en avantbraços i mans, mentres un altre grup d’agents accedia a la casa a on es trobava l‘agressor assegut, sense oposar resistència, i un ganivet metàl·lic amb el que el xic de 25 anys va amenaçar a la víctima. Els agents de policia van procedir a la identificació de l’agressor i posterior detenció per un delicte de violència de gènere.

 

La víctima es troba fora de perill i assegura haver patit el segrest per part de la seua parella en ocasions anteriors. El detingut, al que li consten dos ordres de cerca, detenció i personificació en el Jutjat de la Vila Joiosa per diligències prèvies similars en l’àmbit familiar, ha sigut posat a la disposició de l’Autoritat Judicial.

Últimes notícies

Centenars es manifesten a València pels drets dels migrants

Centenars de persones han recorregut València, des de la plaça de bous fins al CIE de Sapadors, per a denunciar exclusió i reclamar garanties per a la població migrant.

El PSPV presenta la proposta de gestora a Almussafes després de l’expulsió de l’alcalde per denúncies d’assetjament sexual

La direcció provincial del PSPV ha proposat una gestora per a l'agrupació d'Almussafes després de la denúncia per assetjament sexual contra l'alcalde, ja expulsat. La llista, amb Jorge Vidal al capdavant, queda a l'espera del vistiplau intern i federal.

Centenars es manifesten a València per a reclamar drets de les persones migrants

Centenars de persones han recorregut València per a exigir garanties efectives de drets per a la població migrant. La marxa va culminar davant el CIE de Sapadors.

Imputat l’alcalde de Jérica per agressió sexual a dos menors; el PP demana suspendre-li de militància

Un jutjat de Segorbe investiga a l'alcalde de Jérica per dos presumptes delictes d'agressió sexual a menors. El PP li cessa com a assessor en la Diputació i demana suspendre la seua militància, mentres el PSPV exigix la seua dimissió.

Broseta deixa la secretaria autonòmica de representació davant la UE amb una dimissió irrevocable

Pablo Broseta ha presentat la seua dimissió irrevocable com a secretari autonòmic de Representació davant la UE i les CCAA. Va anunciar la renúncia en X sense donar motius.

Morant demana als edils d’Almussafes respectar a la denunciant i acatar el decidit pel PSPV

Diana Morant ha reclamat al grup socialista d'Almussafes respecte a la denunciant d'assetjament i obediència a les mesures del partit, que ja ha actuat contra l'alcalde.

El Port d’Alacant rescindix el contracte de l’estructura en la bocana i activa concursos de fred i hidrogen

El consell ha resolt el contracte de l'estructura fixa en la bocana per incompliment del contractista i ha llançat concursos per a una nau frigorífica i una planta d'hidrogen verd.

Creu Roja distribuïx més de 1.800 jocs i joguets a famílies vulnerables d’Alacant

Creu Roja ha iniciat a Alacant el lliurament de més de 1.800 jocs i joguets per a famílies vulnerables per Nadal. Les donacions es classifiquen i arriben directament a les llars.