Dos detinguts amb una arma amb munició després d’una baralla en Manises

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Manises, en la comarca de l’Horta (València), a dos xics, de 32 i 34 anys, com a presumptes autors d’un delicte de tinença il·lícita d’armes, després de localitzar una pistola en la butxaca d’una jaqueta, amb munició i llesta per a fer foc, segons ha informat la Prefectura Superior en un comunicat.

 

Els fets s’han produït este diumenge, cap a les 18.30 hores, quan els agents es trobaven en un dispositiu de seguretat establit en la zona, ja que hores abans suposadament s’havia produït una batussa entre diferents persones per un assumpte relacionat amb robatori de galls.

 

En este succés ha resultat ferit un home en el cap amb un bastó de tatxes. En el marc del dispositiu, els policies han observat a dos xics en actitud sospitosa, entrant en un cotxe. Després d’identificar-los, han registrat el vehcile i als dos ocupants. Un d’ells portava en una butxaca de la jaqueta una pistola calibre 9 mm, a demés de manifestar als agents que havia tirat un ganivet a un contenidor d’obra.

 

En no tindre llicència d’armes, ha sigut detingut com a presumpte autor d’un delicte de tinença il·lícita d’armes. Els policies també han localitzat i intervingut un ganivet d’uns 25 centímetres de fulla. Poc després, el seu acompanyant, al que no li havien localitzat cap objecte sospitós, ha confessat que l’arma de foc era seua, que l’havia conseguida per a protegir-se després de vore’s clavat en la baralla ocorreguda hores abans i li l’havia donada al seu acompanyant per a que li la guardara.

 

Per això, també ha sigut arrestat com a presumpte autor d’un delicte de tinença il·lícita d’armes. Els dos detinguts, un d’ells amb més d’una trentena d’antecedents policials, han passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Un ninot gegant de Nino Bravo presidirà la falla municipal de València en 2027

La falla municipal de la plaça de l'Ajuntament de València per a les Falles de 2027 tindrà com a figura central un ninot gegant de Nino Bravo de 20 metres, sota el lema 'Vuelvo a mi tierra' i amb materials 100 % ecològics.

La Comunitat Valenciana rebrà 798 milions del Pla Estatal d’Habitatge fins a 2030

El Pla Estatal d’Habitatge 2026-2030 distribuirà 7.000 milions entre autonomies, dels quals 798 milions es destinaran a la Comunitat Valenciana fins a 2030.

Cinc joves detinguts per insults i agressions homòfobes a hòmens al llit del Túria

La Policia Nacional ha detingut cinc joves, dos d’ells menors, per presumptes delictes d’odi i robatori amb violencia i intimidacio contra diversos hòmens al llit del Túria, als quals insultaven i intentaven furtar pel fet de ser homosexuals.

Els missatges per confinar als pisos més alts es van arribar a plantejar a les 19.25 hores pel risc a Forata

Ignacio Grande va informar Susana Camarero que el Cecopi valorava a les 19.25 hores enviar missatges als mòbils perquè la població es confinara als pisos més alts davant el risc sobre la presa de Forata i l impacte en municipis com Montroy i Real de Montroy.

L’últim dia de vaga indefinida del professorat només suma un seguiment del 5,98 %

L’última jornada de la vaga indefinida del professorat de l’ensenyament públic no universitari en la Comunitat Valenciana ha tancat amb un seguiment del 5,98 %, amb més suport en la província de València que en Castelló i Alacant.

Un cotxe en flames col·lapsa l’AP-7 a la Vila Joiosa en sentit València

L’incendi d’un vehicle en l’AP-7 a l’altura de la Vila Joiosa ha provocat llargues retencions en sentit València, tot i que no s’han registrat danys personals.

València reforçarà la seguretat al Jardí del Túria després d’agressions homòfobes

L’alcaldessa de València, María José Catalá, ha condemnat les agressions homòfobes al Jardí del Túria i ha anunciat més coordinació amb la Policia Local i el Servici d’Igualtat per prevenir nous casos.

Una avaria de senyalització obliga a parar uns minuts totes les línies de Metrovalencia

Un problema tècnic de senyalització i comunicacions ha obligat a detindre uns minuts la circulació de totes les línies de Metrovalencia i ha generat retards generalitzats, tot i que el servici ja s’ha restablit amb demores.