Dos detinguts amb una arma amb munició després d’una baralla en Manises

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Manises, en la comarca de l’Horta (València), a dos xics, de 32 i 34 anys, com a presumptes autors d’un delicte de tinença il·lícita d’armes, després de localitzar una pistola en la butxaca d’una jaqueta, amb munició i llesta per a fer foc, segons ha informat la Prefectura Superior en un comunicat.

 

Els fets s’han produït este diumenge, cap a les 18.30 hores, quan els agents es trobaven en un dispositiu de seguretat establit en la zona, ja que hores abans suposadament s’havia produït una batussa entre diferents persones per un assumpte relacionat amb robatori de galls.

 

En este succés ha resultat ferit un home en el cap amb un bastó de tatxes. En el marc del dispositiu, els policies han observat a dos xics en actitud sospitosa, entrant en un cotxe. Després d’identificar-los, han registrat el vehcile i als dos ocupants. Un d’ells portava en una butxaca de la jaqueta una pistola calibre 9 mm, a demés de manifestar als agents que havia tirat un ganivet a un contenidor d’obra.

 

En no tindre llicència d’armes, ha sigut detingut com a presumpte autor d’un delicte de tinença il·lícita d’armes. Els policies també han localitzat i intervingut un ganivet d’uns 25 centímetres de fulla. Poc després, el seu acompanyant, al que no li havien localitzat cap objecte sospitós, ha confessat que l’arma de foc era seua, que l’havia conseguida per a protegir-se després de vore’s clavat en la baralla ocorreguda hores abans i li l’havia donada al seu acompanyant per a que li la guardara.

 

Per això, també ha sigut arrestat com a presumpte autor d’un delicte de tinença il·lícita d’armes. Els dos detinguts, un d’ells amb més d’una trentena d’antecedents policials, han passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Set autors espanyols, entre ells la valenciana Laura Pérez, opten als Premis Eisner 2026

Set creadors espanyols, amb la il·lustradora valenciana Laura Pérez com un dels noms destacats, figuren entre els nominats als Premis Eisner 2026 en diverses de les seues categories.

Olasagasti apel·la a l’empenyiment de l’afició del Llevant per a aconseguir la permanència davant el Mallorca

Jon Ander Olasagasti subratlla que el suport de l'afició del Llevant serà clau enfront del Mallorca, rival directe per la permanència, després de l'impuls que va suposar guanyar a Vigo.

La Comunitat Valenciana usarà detectors de radiofreqüència en la pròxima PAU per a frenar el frau

La Comunitat Valenciana implantarà en la pròxima PAU detectors de radiofreqüència per a localitzar dispositius electrònics ocults i exigirà mòbils totalment apagats i sense rellotges a l'aula.

Greu un home atropellat pel tramvia després de caure a la via a Alacant

Un home de 48 anys ha resultat ferit greu en caure de manera accidental a la via del tramvia a Alacant i ser atropellat per un comboi de la línia 2, la qual cosa va obligar a interrompre el servici durant 20 minutos.

El Centre del Carme reivindica a 60 artistes marcats per la dana en la mostra Genealogies del territori

El Centre del Carme presenta l'exposició Genealogies del territori, amb obres de 60 artistes afectats per la dana, que reflexionen sobre el territori, la memòria i la petjada de l'aigua.

Educació cita als sindicats el dilluns per a reprendre la negociació en plena vaga del professorat

La Conselleria d'Educació convoca als sindicats docents el dilluns a les 16 hores per a la segona reunió de la Taula sectorial des de l'inici de la vaga indefinida, després d'una proposta considerada insuficient per les organitzacions sindicals.

El Consell acusa a Arcadi España d’ignorar la carta de Pérez Llorca sobre finançament

El conseller José Antonio Rovira retrau al ministre Arcadi España que no haja respost a la carta enviada per Juanfran Pérez Llorca el 30 de març i dubte que el Govern aprove un nou model de finançament autonòmic.

Vox acusa a la Generalitat de falta de lideratge en la gestió de la dana de 2024

Vox sosté en les seues conclusions a la comissió d'investigació de Les Corts que la gestió de la dana de 2024 va evidenciar greus carències de lideratge i coordinació per part de la Generalitat i del Govern central.