Dos detinguts amb una arma amb munició després d’una baralla en Manises

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Manises, en la comarca de l’Horta (València), a dos xics, de 32 i 34 anys, com a presumptes autors d’un delicte de tinença il·lícita d’armes, després de localitzar una pistola en la butxaca d’una jaqueta, amb munició i llesta per a fer foc, segons ha informat la Prefectura Superior en un comunicat.

 

Els fets s’han produït este diumenge, cap a les 18.30 hores, quan els agents es trobaven en un dispositiu de seguretat establit en la zona, ja que hores abans suposadament s’havia produït una batussa entre diferents persones per un assumpte relacionat amb robatori de galls.

 

En este succés ha resultat ferit un home en el cap amb un bastó de tatxes. En el marc del dispositiu, els policies han observat a dos xics en actitud sospitosa, entrant en un cotxe. Després d’identificar-los, han registrat el vehcile i als dos ocupants. Un d’ells portava en una butxaca de la jaqueta una pistola calibre 9 mm, a demés de manifestar als agents que havia tirat un ganivet a un contenidor d’obra.

 

En no tindre llicència d’armes, ha sigut detingut com a presumpte autor d’un delicte de tinença il·lícita d’armes. Els policies també han localitzat i intervingut un ganivet d’uns 25 centímetres de fulla. Poc després, el seu acompanyant, al que no li havien localitzat cap objecte sospitós, ha confessat que l’arma de foc era seua, que l’havia conseguida per a protegir-se després de vore’s clavat en la baralla ocorreguda hores abans i li l’havia donada al seu acompanyant per a que li la guardara.

 

Per això, també ha sigut arrestat com a presumpte autor d’un delicte de tinença il·lícita d’armes. Els dos detinguts, un d’ells amb més d’una trentena d’antecedents policials, han passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Camarero demana esborrar del diari de Les Corts la seua frase sobre les prostitutes

Susana Camarero ha sol·licitat a la Mesa de Les Corts retirar del diari de sessions l'expressió en la qual va afirmar que el Govern està ple de prostitutes, al·legant que estava mal formulada i ja va ser aclarida públicament.

Consum llança més de 2.500 ofertes d’ús d’estiu en la Comunitat Valenciana

Consum reforça la seua plantilla d'estiu amb més de 2.500 contractes en la Comunitat Valenciana i 3.800 en total, amb sous des de 1.400 euros bruts i opció de continuïtat.

Març s’acomiada amb més calor i ratxes de vent molt fort en la Comunitat Valenciana

El dimarts arriba amb cels poc nuvolosos, pujada de temperatures i ratxes de vent molt fort a Castelló i l'interior nord de València, després d'una jornada suau en les capitals.

Bernabé insta a Pérez Llorca a acceptar la reforma del finançament autonòmic que aporta 3.700 milions

Pilar Bernabé reclama a Juanfran Pérez Llorca que done suport a la proposta de reforma del finançament autonòmic del Govern, que calcula en 3.700 milions per a la Comunitat Valenciana, i recorda les inversions previstes a la província d'Alacant.

El Govern i el PSOE carreguen contra PP i Vox per recolzar a Elx la derogació de la llei de l’avortament

L'Executiu central i el PSPV-PSOE critiquen que l'Ajuntament d'Elx aprovara, amb els vots de PP i Vox, una moció per a instar a derogar la llei de l'avortament i advertixen que no acceptaran retrocessos en els drets de les dones.

La jutgessa de Catarroja impedix que Mazón es persone en la causa penal per la DANA

La jutgessa de Catarroja ha denegat que el expresident Carlos Mazón es persone en la causa penal per la DANA i manté que només pot intervindre com a testimoni, sense indicis que justifiquen investigar-li.

L’IVIA avala que el sòl agrícola valencià manté la seua capacitat productiva després de la dana

Un estudi de l'IVIA conclou que les terres agrícoles de la Comunitat Valenciana mantenen la seua fertilitat després de l'última dana, la qual cosa recolza la continuïtat de l'activitat agrària i noves ajudes públiques.

Castella-la Manxa portarà al Suprem al Govern per no canviar les regles del transvasament Tajo-Segura

L'Executiu de Castella-la Manxa autoritza els seus servicis jurídics a presentar un recurs davant el Tribunal Suprem per la falta de canvis en les regles del transvasament Tajo-Segura i denúncia un mal irreparable a espais protegits.