Dos detinguts amb una arma amb munició després d’una baralla en Manises

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Manises, en la comarca de l’Horta (València), a dos xics, de 32 i 34 anys, com a presumptes autors d’un delicte de tinença il·lícita d’armes, després de localitzar una pistola en la butxaca d’una jaqueta, amb munició i llesta per a fer foc, segons ha informat la Prefectura Superior en un comunicat.

 

Els fets s’han produït este diumenge, cap a les 18.30 hores, quan els agents es trobaven en un dispositiu de seguretat establit en la zona, ja que hores abans suposadament s’havia produït una batussa entre diferents persones per un assumpte relacionat amb robatori de galls.

 

En este succés ha resultat ferit un home en el cap amb un bastó de tatxes. En el marc del dispositiu, els policies han observat a dos xics en actitud sospitosa, entrant en un cotxe. Després d’identificar-los, han registrat el vehcile i als dos ocupants. Un d’ells portava en una butxaca de la jaqueta una pistola calibre 9 mm, a demés de manifestar als agents que havia tirat un ganivet a un contenidor d’obra.

 

En no tindre llicència d’armes, ha sigut detingut com a presumpte autor d’un delicte de tinença il·lícita d’armes. Els policies també han localitzat i intervingut un ganivet d’uns 25 centímetres de fulla. Poc després, el seu acompanyant, al que no li havien localitzat cap objecte sospitós, ha confessat que l’arma de foc era seua, que l’havia conseguida per a protegir-se després de vore’s clavat en la baralla ocorreguda hores abans i li l’havia donada al seu acompanyant per a que li la guardara.

 

Per això, també ha sigut arrestat com a presumpte autor d’un delicte de tinença il·lícita d’armes. Els dos detinguts, un d’ells amb més d’una trentena d’antecedents policials, han passat a disposició judicial.

Anuncios

Últimes notícies

El trencament d’una catenària per un camion deixa sense servici partix del tranvia a València

El trencament d'una catenària en enganxar-se un camion amb la grua desplegada ha interromput un tram de la línia 4 del tranvia de València i ha deixat sense servici tota la línia 6.

El trencament d’una catenària per un camió deixa sense servici partix del tramvia de València

El trencament d'una catenària per un camió ha obligat a tallar un tram de la línia 4 del tramvia de València i a suspendre per complet el servici de la línia 6 mentres es reparen els danys.

La Ciutat de les Arts exigix a l’Ajuntament de València aclarir el cessament de festivals per soroll

La Ciutat de les Arts i les Ciències demana a l'Ajuntament de València que precise l'abast de l'orde que obliga a cessar activitats que incomplisquen la normativa de contaminació acústica.

Nacho Vidal és condemnat a 3 anys per tràfic de drogues però evita la presó

Nacho Vidal ha sigut condemnat a tres anys de prision i a una multa de 5.800 euros per trafique de drogues, però no ingressara en la carcel en suspendre's la pena. L'actor té, ademas, un altre juí pendent per un presumpte homicidi imprudent relacionat amb un ritual amb verí de gripau buf.

Pérez Llorca reivindica l’FP com a palanca clau de competitivitat en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca destaca la Formació Professional com a motor de competitivitat i ocupació en la Comunitat Valenciana i celebra el resultat històric en SpainSkills 2026.

Metrovalencia ampliarà el servici nocturn de Dijous Sant a Diumenge de Resurrecció

Metrovalencia reforça el seu servici nocturn entre el 2 i el 5 d'abril amb trens i tramvies addicionals i freqüències específiques per línies, i manté el servici ordinari per Pasqua.

El Govern porta a la Fiscalia la negativa de la Confraria de Sagunt a admetre dones

El Govern ha remés a la Fiscalia General de l'Estat un informe sobre la negativa reiterada de la Confraria de Sagunt a admetre dones, amb l'objectiu que s'investigue si existix discriminació per raó de sexe.

Liberum es retira de la causa judicial per la gestió de la DANA a València

L'associació Liberum, que actuava com a acusació popular en la causa penal per la gestió de la DANA, renúncia a seguir en el procediment i recuperarà la fiança de 6.000 euros.