Dos detinguts amb una arma amb munició després d’una baralla en Manises

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Manises, en la comarca de l’Horta (València), a dos xics, de 32 i 34 anys, com a presumptes autors d’un delicte de tinença il·lícita d’armes, després de localitzar una pistola en la butxaca d’una jaqueta, amb munició i llesta per a fer foc, segons ha informat la Prefectura Superior en un comunicat.

 

Els fets s’han produït este diumenge, cap a les 18.30 hores, quan els agents es trobaven en un dispositiu de seguretat establit en la zona, ja que hores abans suposadament s’havia produït una batussa entre diferents persones per un assumpte relacionat amb robatori de galls.

 

En este succés ha resultat ferit un home en el cap amb un bastó de tatxes. En el marc del dispositiu, els policies han observat a dos xics en actitud sospitosa, entrant en un cotxe. Després d’identificar-los, han registrat el vehcile i als dos ocupants. Un d’ells portava en una butxaca de la jaqueta una pistola calibre 9 mm, a demés de manifestar als agents que havia tirat un ganivet a un contenidor d’obra.

 

En no tindre llicència d’armes, ha sigut detingut com a presumpte autor d’un delicte de tinença il·lícita d’armes. Els policies també han localitzat i intervingut un ganivet d’uns 25 centímetres de fulla. Poc després, el seu acompanyant, al que no li havien localitzat cap objecte sospitós, ha confessat que l’arma de foc era seua, que l’havia conseguida per a protegir-se després de vore’s clavat en la baralla ocorreguda hores abans i li l’havia donada al seu acompanyant per a que li la guardara.

 

Per això, també ha sigut arrestat com a presumpte autor d’un delicte de tinença il·lícita d’armes. Els dos detinguts, un d’ells amb més d’una trentena d’antecedents policials, han passat a disposició judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detinguts dos hòmens per robatoris amb força en comerços del centre històric de Gandia

La Policia Nacional ha detingut a dos hòmens de 45 i 33 anys per dos robatoris amb força en una perfumeria i una peluqueria del centre historico de Gandia, on van sostraure diners en efectiu i material professional.

El TSJCV manté la seua decisió de no investigar a Carlos Mazón per la dana de 2024

El Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana rebutja per unanimitat els recursos de súplica i confirma que no investigarà al expresident Carlos Mazón per la seua actuació durant la dana de 2024.

El TSJCV manté l’arxiu i no investigarà a Mazón per la seua actuació en la dana de 2024

El Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana desestima per unanimitat els recursos de les acusacions i confirma que no obrirà investigació penal contra Carlos Mazón per la gestió de l'avís És-Alert durant la dana de 2024.

Castella-la Manxa redobla la seua ofensiva política per a posar fi al transvasament Tajo-Segura

El delegat del Govern i el president de les Corts de Castella-la Manxa reclamen la fi del transvasament Tajo-Segura, demanen acords i critiquen que es vulga perpetuar l'actual model enfront d'alternatives com la dessalació.

Garamendi defén l’energia nuclear i qüestiona el seu tancament en plena crisi energètica

Antonio Garamendi defén mantindre l'energia nuclear a Espanya en considerar incoherent tancar centrals en un context de crisi energètica, alta dependència del gas i dubtes sobre l'apagada elèctrica de fa un any.

L’excap de Bombers de València defén que l’UME va actuar des de l’inici de la dana

L'excap de Bombers de València sosté en el Congrés que l'UME va estar disponible des de l'inici de la dana d'octubre de 2024 i que la jornada va ser excepcional, amb milers d'avisos i una situació que qualifica d'exageradament brutal.

Kameron Taylor confia en el València Basket davant el talent del Panathinaikos

Kameron Taylor reconeix l'enorme talent del Panathinaikos, però assegura que el València Basket arriba amb molta confiança i vol aprofitar el factor pista en els quarts de final de l'Eurolliga.

Garamendi reclama que l’1 de maig siga un dia de descans i record als autònoms

Antonio Garamendi demana que l'1 de maig es visca com una jornada de descans i celebració del treball, amb un reconeixement especial als autònoms, als qui veu com els que més patixen.