Tres detinguts per cremar quatre cases després d’un tiroteig en València

 

Tres hòmens han sigut detinguts en València després d’una investigació de vora dos anys. Els arrestats, de 25, 30 i 38 anys, cremaren quatre cases en el barri del Cabanyal i la pedania de la Punta de València després d’un tiroteig en la barriada de les Casetes Roses.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, els detinguts van pegar foc a quatre cases com a venjança després del tiroteig, que acabà amb dos ferits —un xic i la seua sogra— i es va produir després d’una baralla entre dos clans d’ètnia gitana en un concert de flamenc.

 

Els fets es van produir la matinada de l’1 de desembre de 2018 quan tres dels participants en la baralla de la discoteca a on se celebrava el concert van acudir a les Casetes Roses i van disparar contra dos persones. Després arribà la venjança: quatre xics del clan contrari tiraren gasolina en les façanes de dos cases i intentaren cremar-ne altres dos.

 

A demés, cal destacar que els ara detinguts es van equivocar de cases, ja que no coneixien les direccions exactes de les cases dels seus ‘contrincants’.

Últimes notícies

Educació situa en el 18,64% el seguiment del nové dia de vaga docent en la Comunitat Valenciana

La novena jornada de vaga indefinida del professorat valencià aconseguix un seguiment del 18,64% i es veu marcada per la dimissió massiva de directius i protestes davant Les Corts.

El Sindicat Mèdic manté les protestes després de reunir-se amb Sanitat

El Sindicat Mèdic de la Comunitat Valenciana mantindrà la vaga i la pressió sobre la Conselleria de Sanitat fins a aconseguir millores en jornades, guàrdies i sobrecàrrega assistencial.

Els termòmetres es disparen per damunt dels 32 graus a l’interior de València

Les màximes han arribat a 32,2 graus a Carcaixent i Xàtiva i han fregat els 32 graus en altres municipis de l'interior, amb valors més suaus en les capitals de província.

Quasi quinze anys d’internament psiquiàtric per a un home que va intentar matar als seus pares a Alacant

L'Audiència d'Alacant ordena quasi quinze anys d'internament en un centre psiquiàtric per a un home amb esquizofrènia paranoide que va atacar amb un ganivet i un atizador als seus pares en la vivenda familiar.

El Consell Valencià de Cultura recorda a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort

El Consell Valencià de Cultura ha retut homenatge a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort amb lectures de poemes, projecció d'un documental i una carta de Felip VI.

El Rototom Sunsplash tanca el cartell de la seua 31 edició amb una picada d’ullet a les arrels del reggae

El Rototom Sunsplash ultima el cartell de la seua 31 edició, del 16 al 22 d'agost a Benicàssim, amb un programa que recupera el roots reggae i combina clàssics jamaicans amb noves propostes urbanes.

Iker Losada: Ens donaven per morts i ara no ho deixarem escapar

Iker Losada reivindica la reacció del Llevant en la lluita per la permanència i assegura que l'equip no pensa desaprofitar l'oportunitat de salvar-se davant el Betis, de qui està cedit.

La Generalitat planteja 35 vivendes industrialitzades i de lloguer assequible a Chiva

La Generalitat ha proposat a l'Ajuntament de Chiva construir 35 vivendes industrialitzades de protecció pública per a lloguer assequible dins del Pla Viu Dana, que preveu 250 pisos en sis municipis afectats per la DANA.