Tres detinguts per cremar quatre cases després d’un tiroteig en València

 

Tres hòmens han sigut detinguts en València després d’una investigació de vora dos anys. Els arrestats, de 25, 30 i 38 anys, cremaren quatre cases en el barri del Cabanyal i la pedania de la Punta de València després d’un tiroteig en la barriada de les Casetes Roses.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, els detinguts van pegar foc a quatre cases com a venjança després del tiroteig, que acabà amb dos ferits —un xic i la seua sogra— i es va produir després d’una baralla entre dos clans d’ètnia gitana en un concert de flamenc.

 

Els fets es van produir la matinada de l’1 de desembre de 2018 quan tres dels participants en la baralla de la discoteca a on se celebrava el concert van acudir a les Casetes Roses i van disparar contra dos persones. Després arribà la venjança: quatre xics del clan contrari tiraren gasolina en les façanes de dos cases i intentaren cremar-ne altres dos.

 

A demés, cal destacar que els ara detinguts es van equivocar de cases, ja que no coneixien les direccions exactes de les cases dels seus ‘contrincants’.

Últimes notícies

Detingut un home per la mort violenta d’un jove valencià a Casp

La Guàrdia Civil deté un home per la seua presumpta implicació en l’homicidi d’un jove valencià de 27 anys en una baralla a Casp (Saragossa), després d’un ampli dispositiu de busca per camins i zona de muntanya.

Una professora d’Alcoi agredida per impedir que un home sense autorització s’emportara un alumne

Una professora del CEIP El Romeral d’Alcoi ha sigut agredida presumptament per la parella de la mare d’un alumne en negar-se a entregar-li el xiquet sense l’autorització familiar requerida. El centre va activar el protocol d’agressió al professorat i el pla PREVI, i la comunitat educativa ha reaccionat amb una concentració de rebuig.

Hosbec alerta que pujar l’IVA turístic seria com posar-se aranzels a un mateix

La patronal hotelera Hosbec rebutja qualsevol pujada de l’IVA en allotjament i restauració, adverteix de la pèrdua de competitivitat internacional i subratlla l’impacte sobre ocupació i inversió a la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca alerta de danys irreparables al camp valencià pels retalls de la UE en la PAC

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, advertix a Brussel·les que els possibles retalls en els fons de la futura PAC podrien causar danys irreparables al camp valencià i reclama protecció per a joves, jubilats i sectors clau com la ceràmica.

Els sindicats reclamen a Educació el document final abans de tornar a negociar la vaga docent

STEPV, CCOO i UGT demanen a la Conselleria d'Educació que els remeta el text complet amb els huit punts de l'acord abans de la reunió d'este divendres a les 14.00 hores per a abordar la vaga indefinida del professorat públic.

Pérez Llorca espera que la nova proposta siga solvent per a posar fi a la vaga docent

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, confia que el nou oferiment que el Consell farà este divendres als sindicats de professorat valencià siga tècnicament solvent i suficient per a desconvocar la vaga indefinida que ja porta dinou dies. La proposta arribarà sense detalls avançats i enmig de la divisió sindical, especialment pel bloqueig en matèria retributiva.

La criminalitat puja un 4,7 % en el primer trimestre a la Comunitat Valenciana

La criminalitat creix un 4,7 % a la Comunitat Valenciana entre gener i març respecte a 2025, per damunt de la mitjana estatal de l’1 %, amb augments especials en homicidis, segrests i delictes sexuals.

Presó provisional per a l’home detingut pel crim masclista de Callosa de Segura

La Secció de Violència sobre la Dona del Tribunal d’Instància d’Orihuela decreta presó provisional, comunicada i sense fiança per a l’home que va matar presumptament la seua parella Patricia en el seu domicili de Callosa de Segura.