Tres detinguts per cremar quatre cases després d’un tiroteig en València

 

Tres hòmens han sigut detinguts en València després d’una investigació de vora dos anys. Els arrestats, de 25, 30 i 38 anys, cremaren quatre cases en el barri del Cabanyal i la pedania de la Punta de València després d’un tiroteig en la barriada de les Casetes Roses.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, els detinguts van pegar foc a quatre cases com a venjança després del tiroteig, que acabà amb dos ferits —un xic i la seua sogra— i es va produir després d’una baralla entre dos clans d’ètnia gitana en un concert de flamenc.

 

Els fets es van produir la matinada de l’1 de desembre de 2018 quan tres dels participants en la baralla de la discoteca a on se celebrava el concert van acudir a les Casetes Roses i van disparar contra dos persones. Després arribà la venjança: quatre xics del clan contrari tiraren gasolina en les façanes de dos cases i intentaren cremar-ne altres dos.

 

A demés, cal destacar que els ara detinguts es van equivocar de cases, ja que no coneixien les direccions exactes de les cases dels seus ‘contrincants’.

Últimes notícies

Elda immortalitza Pedrito Rico amb una escultura a la plaça Major

Elda ha homenatjat el cantant Pedrito Rico amb la inauguració d’una escultura en bronze a la plaça Major, obra de l’escultor local Carlos Martínez, en un acte emotiu amb família i veïns.

Un home ferit en un xoc entre dos camions a la Font de la Figuera

Un home ha resultat ferit este dijous en col·lisionar dos camions a la Font de la Figuera. Els bombers l'han excarcerat i un helicòpter medicalitzat l'ha traslladat a l'hospital.

El Valencia Basket incorpora Mouhamadou Gueye per reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge de l’ala-pivot Mouhamadou Gueye, nord-americà amb passaport senegalés, per una temporada, en el seu primer pas pel bàsquet europeu.

Reventons càlids amb ratxes de més de 90 km/h sacsegen el sud d’Alacant

Diverses zones del sud de la província d’Alacant han patit esta vesprada reventons càlids amb ratxes de vent molt fortes i una pujada sobtada de temperatures, en una jornada amb avís roig per calor extrema.

María Collados i Nayra Luque, noves Reines de les Festes de Castelló en 2027

María Collados Marzá ha sigut designada Reina de les Festes de Castelló de 2027 i la xiqueta Nayra Luque Beltrán serà la Reina Infantil, després de la telefonada de l'alcaldessa Begoña Carrasco.

Hisienda insta el PP a no frenar la quita del deute que afavorix sobretot les seues autonomies

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha demanat al PP en el Congrés que no bloquege la llei que permet condonar més de 83.000 milions del deute autonòmic, una mesura que beneficia sobretot comunitats governades pels populars com Andalusia, la Comunitat Valenciana i Múrcia.

Bicorp encapçala la tercera onada de calor amb quasi 44 graus

La tercera onada de calor de l’estiu ha deixat fins a 43,9 graus a Bicorp i més de 40 graus en nombroses localitats de l’interior de València i Alacant.

L’alacantina Awa Fam brilla amb el seu primer doble-doble a la WNBA

La pívot de Santa Pola Awa Fam ha signat el seu primer doble-doble en la WNBA amb 10 punts i 10 rebots, tot i la derrota de Seattle Storm davant Minnesota Lynx.