10.4 C
València
Diumenge, 28 desembre, 2025

Tres detinguts per cremar quatre cases després d’un tiroteig en València

 

Tres hòmens han sigut detinguts en València després d’una investigació de vora dos anys. Els arrestats, de 25, 30 i 38 anys, cremaren quatre cases en el barri del Cabanyal i la pedania de la Punta de València després d’un tiroteig en la barriada de les Casetes Roses.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, els detinguts van pegar foc a quatre cases com a venjança després del tiroteig, que acabà amb dos ferits —un xic i la seua sogra— i es va produir després d’una baralla entre dos clans d’ètnia gitana en un concert de flamenc.

 

Els fets es van produir la matinada de l’1 de desembre de 2018 quan tres dels participants en la baralla de la discoteca a on se celebrava el concert van acudir a les Casetes Roses i van disparar contra dos persones. Després arribà la venjança: quatre xics del clan contrari tiraren gasolina en les façanes de dos cases i intentaren cremar-ne altres dos.

 

A demés, cal destacar que els ara detinguts es van equivocar de cases, ja que no coneixien les direccions exactes de les cases dels seus ‘contrincants’.

Últimes notícies

Rescatat un escalador en desprendre’s una cornisa en el Racó de Bonança d’Orihuela

Un escalador ha sigut rescatat amb ferides en el turmell en el Racó de Bonança després de desprendre's una cornisa. Els bombers han descendit per terreny escarpat i ho han entregat a una ambulància SVB per al seu trasllat a l'hospital.

Aemet eleva a taronja l’avís per pluges del diumenge a la província de València

Aemet ha elevat a taronja l'avís per pluges en tota la província de València per a este diumenge. L'episodi estarà actiu de 7 a 24 hores i deixarà acumulats molt intensos.

Les pluges del dissabte deixen fins a 76,8 l/m² en l’Albufera i 68 a Benicarló

La jornada ha deixat acumulats destacats en la Comunitat Valenciana, amb el major registre en l'Albufera. Aemet eleva a taronja l'avís a l'interior de València este diumenge.

El futbol es bolca amb Fernando Martín després del naufragi a Indonèsia

RFEF, LaLiga i nombrosos clubs han expressat el seu pesar per l'entrenador del València femení B i tres dels seus fills després d'un naufragi a Indonèsia. El rescat continua en marxa.

Desapareixen en un naufragi a Indonèsia un exfutbolista valencià i tres dels seus fills

Els quatre desapareguts després de l'enfonsament prop de l'illa de Padar són Fernando Martín Carreras, de 44 anys, i tres dels seus fills. La mare i una altra filla van ser rescatades i continua un operatiu de busca de 3 a 4 dies.

Luís Castro arriba al Llevant amb convicció i sense exigir fitxatges

El nou tècnic del Llevant firma fins a 2027 i fixa la permanència com a objectiu. Confia en la plantilla, no imposa reforços i incorpora a Vicente Iborra al seu cos tècnic.

Indonèsia reprendrà el diumenge la busca d’un espanyol i tres dels seus fills després d’un naufragi

Els equips de rescat reprendran el diumenge la busca d'un espanyol i tres dels seus fills desapareguts després del naufragi d'una embarcació prop de l'illa de Padar, a l'est de Bali. Les operacions s'han vist limitades per ones, corrents i pluges.

Quatre membres d’una família valenciana, desapareguts després d’un naufragi a Indonèsia

Quatre espanyols de València seguixen desapareguts després de l'enfonsament d'una embarcació turística prop de l'illa de Padar. Exteriors fa costat a les famílies i el rescat continua.