Tres detinguts per cremar quatre cases després d’un tiroteig en València

 

Tres hòmens han sigut detinguts en València després d’una investigació de vora dos anys. Els arrestats, de 25, 30 i 38 anys, cremaren quatre cases en el barri del Cabanyal i la pedania de la Punta de València després d’un tiroteig en la barriada de les Casetes Roses.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, els detinguts van pegar foc a quatre cases com a venjança després del tiroteig, que acabà amb dos ferits —un xic i la seua sogra— i es va produir després d’una baralla entre dos clans d’ètnia gitana en un concert de flamenc.

 

Els fets es van produir la matinada de l’1 de desembre de 2018 quan tres dels participants en la baralla de la discoteca a on se celebrava el concert van acudir a les Casetes Roses i van disparar contra dos persones. Després arribà la venjança: quatre xics del clan contrari tiraren gasolina en les façanes de dos cases i intentaren cremar-ne altres dos.

 

A demés, cal destacar que els ara detinguts es van equivocar de cases, ja que no coneixien les direccions exactes de les cases dels seus ‘contrincants’.

Últimes notícies

Les famílies celebren que la Justícia anul·le la paralització del Pla Edificant als col·legis

La Confederació Gonzalo Anaya aplaudix que el TSJCV haja tombat la paralització del Pla Edificant i exigix a Educació reactivar amb urgència totes les obres als centres.

Minut de silenci a València este divendres pels 20 anys de l’accident de metro

L’Ajuntament de València ha convocat este divendres 3 de juliol un minut de silenci i banderes a mitja asta pel 20 aniversari de l’accident de metro de 2006, que va causar 43 morts i 47 ferits.

Sanitat publica els llistats definitius de la borsa d’ocupació temporal

La Conselleria de Sanitat ha fet públics en la seua web els llistats definitius de la 25a borsa d’ocupació temporal per a institucions sanitàries i obri un termini d’un mes per a presentar recursos potestatius de reposició.

El Valencia CF inicia la pretemporada dijous amb sis amistosos i pendent de fitxatges

El Valencia CF començarà dijous la pretemporada a Paterna amb proves mèdiques i sis amistosos programats, mentres espera tancar diversos fitxatges com Justin de Haas, Aliou Dieng o Ryunosuke Sato.

Pérez Llorca carrega contra Mascarell i critica les noves imputacions de càrrecs socialistes

Un jutjat de València ha obert procediment abreujat contra el secretari d Organització del PSPV, Vicent Mascarell, i Pérez Llorca aprofita per a criticar la successió d imputacions de càrrecs socialistes i les decisions de Diana Morant.

Mestalla s’acomiadarà del Valencia CF en la jornada 37 davant l’Elx

El Valencia CF ha confirmat que no ha demanat a LaLiga acabar la campanya 2026-27 a Mestalla i que l’últim partit oficial a l’estadi serà en la jornada 37 davant l’Elche, fet que li dona una setmana més per al trasllat al Nou Mestalla.

Beques reforçades i matrícules gratis per a qui aprove primer de carrera a la Comunitat Valenciana

El Consell ha detallat a la Universitat Jaume I les línies del seu pla fins 2030 per enfortir el sistema universitari i investigador, amb més beques i incentius a l’esforç acadèmic. També prepara una nova Llei de Ciència i un Pla 2030 per estabilitzar i modernitzar el sistema.

La nova llei de ciència i el Pla 2030 blindaran el futur de les universitats valencianes

La Generalitat ha detallat a l’UJI la seua estratègia per a donar estabilitat al sistema universitari valencià, impulsar la investigació i reforçar les beques i la cultura de l’esforç.