Detinguts en fer-se passar per tècnics del gas i estafar 600 euros en Alcoi

Imatge de la ciutat d'Alcoi (Alacant)

Els estafadors van ser denunciats fa una setmana | Google Maps
 

Este divendres, agents de la Policia Nacional han detingut a dos espanyols, de 37 i 49 anys, per, presumptament, fer-se passar per tècnics del gas en la localitat d’Alcoi, en la comarca de l’Alcoià (Alacant). Se’ls atribuïx un delicte continuat d’estafa, ja que demanaven a les víctimes diners per unes reparacions que mai arribaven.

 

La investigació dels agents de la Brigada de Policia Judicial de la Comissaria va començar fa una setmana, quan van rebre diferents denúncies sobre possibles estafes fetes a dos persones que es feien passar per revisors del gas, ha explicat la Comissaria provincial en un comunicat.

 

Sempre actuaven de la mateixa forma: solien anar en parella i simular que eren d’una empresa autoritzada. Utilitzaven logotips manipulats que es pareixien molt a les empreses de veritat i, d’eixa manera, accedien als edificis i contactaven amb els veïns, als qui convencien per a que els deixaren entrar en les cases amb la finalitat de revisar les instal·lacions del gas.

 

Quan estaven dins, simulaven fer la revisió amb canvis de peces i servicis innecessaris, generalment en els reguladors de les bombones i les gomes. Després demanaven preus abusius molt per damunt del preu del mercat. A demés, solien triar a les seues víctimes entre les persones més majors. En total van recaptar més de 600 euros.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan a Benicàssim

El festival SanSan de Benicàssim ha cancel·lat tots els concerts previstos per a la primera jornada per les fortes ratxes de vent i prioritzar la seguretat del públic, artistes i personal.

Rescatat en helicòpter un conductor després de caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit

Un conductor és rescatat en helicòpter després d'eixir-se de la via i caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit, en la zona de Pont Serrans. El ferit és estabilitzat en el lloc i evacuat fins a la carretera per al seu trasllat sanitari.

El València Basket busca segellar la passada davant el Virtus Bolonya en una Eurolliga al límit

El València Basket visita la pista del Virtus Bolonya amb l'opció de deixar quasi assegurat el seu bitllet a la següent ronda de l'Eurolliga, en una classificació extremadament igualada i amb baixes importants.

Educació activa el protocol d’agressions després de l’atac a una mestra en una escola infantil d’Elda

La Conselleria de Educacion ha activat el protocol d'agressions despues que una mare bufetejara a una mestra de l'escola infantil Almafra d'Elda. L'Ajuntament i la comunitat educativa han condemnat l'atac i expressat el seu suport a la docent.

Tres persones ateses després de l’incendi d’una vivenda a Mislata

Tres persones han resultat afectades en l'incendi d'un pis a Mislata. Dos dones van ser donades d'alta en el lloc i un home de 44 anys va ser traslladat a l'Hospital General de València per inhalació de fum.

Desarticulada a Alacant una xarxa que estafava amb la compravenda de cotxes a particulars i financeres

La Policia Nacional ha desmantellat a Alacant una organització que usava empreses fictícies i testaferros per a adquirir vehicles amb lísing o amb càrregues i revendre'ls a Espanya i altres països europeus, causant perjuís a particulars i entitats financeres.

El vent posa en dubte l’obertura del festival SanSan a Benicàssim

El fort vent i l'alerta groga a Castelló podrien retardar l'obertura del festival SanSan a Benicàssim, malgrat que tot està preparat per a rebre a uns 15.000 assistents diaris.

Desarticulada a Alacant una xarxa que estafava amb la compravenda de cotxes a particulars i financeres

La Policia Nacional ha desmuntat a Alacant una organització que usava empreses fictícies i testaferros per a adquirir vehicles amb lísing o càrregues, revendre'ls a Espanya i Europa i estafar a particulars i entitats financeres.