Detinguts en fer-se passar per tècnics del gas i estafar 600 euros en Alcoi

Imatge de la ciutat d'Alcoi (Alacant)

Els estafadors van ser denunciats fa una setmana | Google Maps
 

Este divendres, agents de la Policia Nacional han detingut a dos espanyols, de 37 i 49 anys, per, presumptament, fer-se passar per tècnics del gas en la localitat d’Alcoi, en la comarca de l’Alcoià (Alacant). Se’ls atribuïx un delicte continuat d’estafa, ja que demanaven a les víctimes diners per unes reparacions que mai arribaven.

 

La investigació dels agents de la Brigada de Policia Judicial de la Comissaria va començar fa una setmana, quan van rebre diferents denúncies sobre possibles estafes fetes a dos persones que es feien passar per revisors del gas, ha explicat la Comissaria provincial en un comunicat.

 

Sempre actuaven de la mateixa forma: solien anar en parella i simular que eren d’una empresa autoritzada. Utilitzaven logotips manipulats que es pareixien molt a les empreses de veritat i, d’eixa manera, accedien als edificis i contactaven amb els veïns, als qui convencien per a que els deixaren entrar en les cases amb la finalitat de revisar les instal·lacions del gas.

 

Quan estaven dins, simulaven fer la revisió amb canvis de peces i servicis innecessaris, generalment en els reguladors de les bombones i les gomes. Després demanaven preus abusius molt per damunt del preu del mercat. A demés, solien triar a les seues víctimes entre les persones més majors. En total van recaptar més de 600 euros.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Hilali acusa a Rafa Mir de dir-li ‘Vas vindre en pastera’ i l’àrbitre va activar el protocol

El Hilali va acusar a Rafa Mir de dir-li 'Vas vindre en pastera' a l'Elx-Espanyol (2-2). L'àrbitre va activar el protocol antiracista i l'Elx va demanar prudència per falta d'evidències.

L’Elx demana respecte i prudència davant la falta d’evidències després de l’acusació a Rafa Mir

El club ha reclamat cautela després de l'acusació d'Omar El Hilali durant l'Elx-Espanyol, que va portar a l'àrbitre a activar el protocol contra el racisme. L'acta arreplega la suposada frase 'en pastera', no sentida per l'equip arbitral.

Fausto Díaz impulsa el primer títol del Manacor: campió de la Copa del Rei davant el Melilla

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla. Fausto Díaz va sumar 19 punts i la final va reunir 6.215 espectadors, rècord històric.

Fausto Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta, amb 19 punts de Fausto Díaz i un ambient de rècord.

Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla amb 19 punts de Fausto Díaz, en una final amb rècord coper de 6.215 aficionats.

La borrasca Regina portarà vent intens i pluja des del dimarts en la Comunitat Valenciana

Regina arribarà a Espanya el dilluns, però en la Comunitat Valenciana es notarà sobretot entre dimarts i dijous, amb vent de nord-est persistent, pluja i onatge.

Fausto Díaz lidera l’històric primer títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei per 3-1 davant el Melilla i va aconseguir el primer títol de la seua història. Fausto Díaz va ser el màxim anotador amb 19 punts.

El Manacor fa història: primera Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla

El Conectabalear CV Manacor es va imposar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta i va alçar la seua primera Copa del Rei davant 6.125 aficionats, rècord del torneig