11.2 C
València
Divendres, 23 gener, 2026

Detinguts en fer-se passar per tècnics del gas i estafar 600 euros en Alcoi

Imatge de la ciutat d'Alcoi (Alacant)

Els estafadors van ser denunciats fa una setmana | Google Maps
 

Este divendres, agents de la Policia Nacional han detingut a dos espanyols, de 37 i 49 anys, per, presumptament, fer-se passar per tècnics del gas en la localitat d’Alcoi, en la comarca de l’Alcoià (Alacant). Se’ls atribuïx un delicte continuat d’estafa, ja que demanaven a les víctimes diners per unes reparacions que mai arribaven.

 

La investigació dels agents de la Brigada de Policia Judicial de la Comissaria va començar fa una setmana, quan van rebre diferents denúncies sobre possibles estafes fetes a dos persones que es feien passar per revisors del gas, ha explicat la Comissaria provincial en un comunicat.

 

Sempre actuaven de la mateixa forma: solien anar en parella i simular que eren d’una empresa autoritzada. Utilitzaven logotips manipulats que es pareixien molt a les empreses de veritat i, d’eixa manera, accedien als edificis i contactaven amb els veïns, als qui convencien per a que els deixaren entrar en les cases amb la finalitat de revisar les instal·lacions del gas.

 

Quan estaven dins, simulaven fer la revisió amb canvis de peces i servicis innecessaris, generalment en els reguladors de les bombones i les gomes. Després demanaven preus abusius molt per damunt del preu del mercat. A demés, solien triar a les seues víctimes entre les persones més majors. En total van recaptar més de 600 euros.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Senat fixa per al 10 de febrer la compareixença del president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer

La comissió d'investigació de la dana al Senat ha citat per al 10 de febrer a Miguel Polo, després de reordenar el seu calendari per la suspensió de la sessió anterior.

Rescaten a un escalador polonés atrapat en els penya-segats de Toix a Calp

Un escalador polonés va ser rescatat de matinada en els penya-segats de Toix, a Calp. L'operació va durar més de quatre hores i va estar marcada per pluja i fred.

Una dona de 45 anys ha mort en l’incendi d’una vivenda a Vila-real

Una dona de 45 anys ha mort en l'incendi d'una vivenda en l'avinguda Constitució de Vila-real. Bombers l'han rescatada, però el SAMU ha confirmat el decés

Nou menors detinguts per l’agressió a un jove al costat d’una discoteca d’Alacant

Un adolescent de 15 anys va ser arrestat per la seua implicació en l'agressió a un jove de 16 en Nit de cap d'any, elevant a nou els menors detinguts. Les primeres huit detencions es van practicar el 14 de gener i els arrestats tenen entre 14 i 16 anys.

Vint estreles Michelin se citen en la XXIV Trobada Gastronòmic Alfonso Mira a Aspe

El XXIV Alfonso Mira Experience reunirà cuiners amb 20 estreles Michelin del 21 de febrer a l'11 de març a Aspe, amb jornades temàtiques i aforament limitat.

Mor una dona en l’incendi d’un pis a Vila-real

Una dona de mitjana edat ha mort este divendres després de l'incendi d'una vivenda en l'avinguda Constitució de Vila-real. El foc s'ha iniciat en el saló-menjador i dos dotacions han intervingut.

El Consorci de Museus oferirà 36 exposicions en 2026 amb més de 100 artistes

L'organisme autonòmic va anunciar 36 exposicions per a 2026 amb més de 100 artistes, activitats en les tres províncies i un programa educatiu que aconseguirà a 400 centres.

València contractarà la gestió integral del Jardí del Túria per 35 milions durant cinc anys

València impulsarà un contracte de 35 milions i cinc anys per a la neteja, manteniment i reposició del Jardí del Túria. Inclourà guardaparques i respectarà les funcions del OAM.