Detinguts en fer-se passar per tècnics del gas i estafar 600 euros en Alcoi

Imatge de la ciutat d'Alcoi (Alacant)

Els estafadors van ser denunciats fa una setmana | Google Maps
 

Este divendres, agents de la Policia Nacional han detingut a dos espanyols, de 37 i 49 anys, per, presumptament, fer-se passar per tècnics del gas en la localitat d’Alcoi, en la comarca de l’Alcoià (Alacant). Se’ls atribuïx un delicte continuat d’estafa, ja que demanaven a les víctimes diners per unes reparacions que mai arribaven.

 

La investigació dels agents de la Brigada de Policia Judicial de la Comissaria va començar fa una setmana, quan van rebre diferents denúncies sobre possibles estafes fetes a dos persones que es feien passar per revisors del gas, ha explicat la Comissaria provincial en un comunicat.

 

Sempre actuaven de la mateixa forma: solien anar en parella i simular que eren d’una empresa autoritzada. Utilitzaven logotips manipulats que es pareixien molt a les empreses de veritat i, d’eixa manera, accedien als edificis i contactaven amb els veïns, als qui convencien per a que els deixaren entrar en les cases amb la finalitat de revisar les instal·lacions del gas.

 

Quan estaven dins, simulaven fer la revisió amb canvis de peces i servicis innecessaris, generalment en els reguladors de les bombones i les gomes. Després demanaven preus abusius molt per damunt del preu del mercat. A demés, solien triar a les seues víctimes entre les persones més majors. En total van recaptar més de 600 euros.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Cerquen un home desaparegut mentre es banyava en una platja d’Almassora

Equips de Bombers, Salvament Marítim, Guardia Civil i serveis sanitaris busquen des de primera hora de la vesprada un home que uns veïns han vist desaparèixer en l’aigua a la platja del Pla de la Torre d’Almassora.

Carlos Espí, millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports després del seu primer any en Primera

El davanter del Levante Carlos Espí, autor d’onze gols en la seua estrena en Primera Divisió amb només 20 anys, és reconegut com a millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports 2025-2026.

Xàtiva s’acosta als 40 graus i la Comunitat registra les màximes més altes d’Espanya

La Comunitat Valenciana ha marcat este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en diverses localitats de València i Alacant.

La Comunitat encapçala les temperatures d’Espanya amb quasi 40 graus a Xàtiva

La Comunitat Valenciana registra este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb fins a 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en el prelitoral valencià.

El Valencia Basket fitxa l’alera internacional Helena Pueyo per a dos temporades

El Valencia Basket, vigent campió de Lliga i Copa de la Reina, incorpora l’alera internacional Helena Pueyo per a les pròximes dues temporades després de destacar al Casademont Zaragoza i amb la selecció espanyola.

Rovira defensa els pressupostos de 2026 com a útils i justos i reclama ajuda a Pedro Sánchez

El conseller d’Economia, Hisenda i Administració Pública, José Antonio Rovira, defensa que els pressupostos de la Generalitat per a 2026, de 33.305 milions, són útils i justos per als valencians i exigeix al Govern un fons de nivellació i el pagament del deute pendent en dependència i sanitat.

Detingut un home per la mort violenta d’un jove valencià a Casp

La Guàrdia Civil deté un home per la seua presumpta implicació en l’homicidi d’un jove valencià de 27 anys en una baralla a Casp (Saragossa), després d’un ampli dispositiu de busca per camins i zona de muntanya.

Una professora d’Alcoi agredida per impedir que un home sense autorització s’emportara un alumne

Una professora del CEIP El Romeral d’Alcoi ha sigut agredida presumptament per la parella de la mare d’un alumne en negar-se a entregar-li el xiquet sense l’autorització familiar requerida. El centre va activar el protocol d’agressió al professorat i el pla PREVI, i la comunitat educativa ha reaccionat amb una concentració de rebuig.