Detinguts en fer-se passar per tècnics del gas i estafar 600 euros en Alcoi

Imatge de la ciutat d'Alcoi (Alacant)

Els estafadors van ser denunciats fa una setmana | Google Maps
 

Este divendres, agents de la Policia Nacional han detingut a dos espanyols, de 37 i 49 anys, per, presumptament, fer-se passar per tècnics del gas en la localitat d’Alcoi, en la comarca de l’Alcoià (Alacant). Se’ls atribuïx un delicte continuat d’estafa, ja que demanaven a les víctimes diners per unes reparacions que mai arribaven.

 

La investigació dels agents de la Brigada de Policia Judicial de la Comissaria va començar fa una setmana, quan van rebre diferents denúncies sobre possibles estafes fetes a dos persones que es feien passar per revisors del gas, ha explicat la Comissaria provincial en un comunicat.

 

Sempre actuaven de la mateixa forma: solien anar en parella i simular que eren d’una empresa autoritzada. Utilitzaven logotips manipulats que es pareixien molt a les empreses de veritat i, d’eixa manera, accedien als edificis i contactaven amb els veïns, als qui convencien per a que els deixaren entrar en les cases amb la finalitat de revisar les instal·lacions del gas.

 

Quan estaven dins, simulaven fer la revisió amb canvis de peces i servicis innecessaris, generalment en els reguladors de les bombones i les gomes. Després demanaven preus abusius molt per damunt del preu del mercat. A demés, solien triar a les seues víctimes entre les persones més majors. En total van recaptar més de 600 euros.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Les màximes baixen a la Comunitat Valenciana i es queden en 31,5 graus a Benidorm

Les temperatures màximes han descendit este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb un valor màxim de 31,5 graus a Benidorm i caigudes de fins a 5 graus en punts de l’interior com Ademuz.

Morant acusa el Consell de negar la realitat sobre l’Es-Alert i el retard en la DANA

Diana Morant critica que, quasi dos anys després de la DANA del 29 d’octubre de 2024, el Consell continue negant un retard en l’avís Es-Alert i, segons ella, sense assumir responsabilitats per les 231 víctimes mortals.

Mazón nega que el retard de l’Es-Alert estiga relacionat amb les víctimes de la DANA

La defensa de Carlos Mazón ha remés un escrit al jutjat en què rebutja que el retard en l’enviament de l’avís Es-Alert per la DANA de 2024 tinga relació causal amb les 231 víctimes mortals i demana a la jutgessa que concrete quins fets o indicis se li atribuïxen.

La Policia de Montanejos evita un possible incendi en trobar un bidó de gasolina al bosc

La Policia Local de Montanejos ha localitzat i retirat un bidó de gasolina ple en una zona forestal del terme, especialment sensible després del gran incendi de 2023. L’Ajuntament demana col·laboració ciutadana per a previndre nous focs i avisar davant qualsevol risc.

Muñoz acusa el PP d’usar les institucions per alimentar el racisme a Ceuta

El síndic del PSPV en Les Corts, José Muñoz, acusa el PP d’emprar la FEMP i altres institucions per calfar l’ambient i fomentar el racisme i l’odi a Ceuta, amb l’objectiu d’aconseguir el Govern d’Espanya.

El PP acusa el PSPV d’usar els incendis com a cortina de fum per la crisi de Ceuta

La portaveu adjunta del PP en Les Corts, Nieves Martínez, ha acusat el PSPV d’aprofitar els incendis forestals d’este estiu en la Comunitat Valenciana com a cortina de fum per a ocultar el que definix com un problema molt greu a Ceuta, i ha defensat la gestió i la coordinació institucional durant els focs.

El PSPV acusa el Consell d’insuficient davant els incendis i reclama més recursos reals

El PSPV-PSOE critica que les mesures anunciades per la Generalitat després dels incendis forestals són insuficients i reclama més finançament, transparència i compromís amb la reconstrucció real dels municipis afectats.

Vox vol que es trenquen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola de Ceuta i Melilla

Vox ha registrat en Les Corts una iniciativa per exigir al Govern espanyol i a la UE que revisen o suspenguen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola sobre Ceuta i Melilla, i reclama també mesures més dures en matèria migratòria.