Huit detinguts en diferents operacions contra el tràfic de drogues en la campanya de Nadal d’Alacant

Droga en Alacant

Els detinguts usaven dos cotxes | Europa Press

 

Agents de la Policia Nacional ha detingut a un total de huit persones en les diferents operacions contra el tràfic de drogues fetes durant el dispositiu especial de la campanya de Nadal. En concret, en una de les operacions, els policies han interceptat dos cotxes d’alta gamma usats com a llançadora per a introduir droga i han confiscat 21 quilos de marihuana i 3.500 euros en efectiu.

 

Amb motiu del desenvolupament del dispositiu especial policial per a disfrutar d’un nadal segur, els agents han intensificat el control de la distribució, venda i consum de substàncies estupefaents en estes dates, ha informat la Policia Nacional en un comunicat.

 

D’esta forma, la Comissària Provincial d’Alacant ha coordinat diferents actuacions per a combatre el tràfic d’estupefaents amb la finalitat d’evitar l’entrada de drogues en la ciutat i previndre el consum entre els jóvens.

 

En esta operació, els agents han detingut a huit persones per tràfic de drogues i pertinença a grup criminal i han confiscat 21 quilos de marihuana, 290 grams de cocaïna, 33 grams de Speed, 49 grams de marihuana, sis grams d’haixix, quatre balances de precisió, 4.100 euros en efectiu, dos cotxes d’alta gamma usats per a introduir droga, la documentació i efectes relacionats amb el tràfic de drogues.

 

Agents de la Brigada Provincial de Policia Judicial, del Grup de Delinqüència Violenta, després d’investigacions i intervencions telefòniques, van establir un dispositiu policial per a la localització i detenció d’un grup criminal dedicat a la instrucció de drogues la ciutat d’Alacant.

 

Per a introduir la droga, els detinguts usaven dos cotxes. Un d’ells actuava amb la finalitat de poder avisar-se entre si en cas d’observar controls policials en les carreteres, per a amagar la mercaderia en llocs ocults dels cotxes.

 

Descobriren a un membre de la banda

Els agents, després de detectar que un membre de la banda anava a fer un transport des d’Almeria a l’efecte de proveir-se una important quantitat de marihuana, van practicar seguiments tant a este com a la resta de la banda, que els seus integrants pretenien ajudar a entrar droga amb cotxes.

 

Donat la perillositat per l’alta velocitat a la qual circulava, els agents van haver de tallar completament el trànsit de l’autovia de l’entrada a la ciutat, amb la col·laboració d’Unitats de Seguretat Ciutadana, per a preservar la seguretat de la resta d’usuaris de la via.

 

Finalment, un dels cotxes va ser interceptat. En este moment, portava ocult dins un total de 21 quilos de marihuana en envasaments en grans bolses de plàstic i 3.500 euros en efectiu. Posteriorment, els agents van localitzar el segon cotxe, que actuava com a llançadora després d’una persecució en la localitat de Berja (Almeria).

 

L’operació va culminar amb la detenció dels cinc membres de l’organització criminal, tots ells amb edats compreses entre els 45 i els 59 anys d’edat. Els detinguts van ser posats a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia de la mateixa localitat.

Últimes notícies

Sarabia esclata després del Betis-Elx: el gol anul·lat ens condiciona totalment

Eder Sarabia considera que el gol anul·lat a Diangana davant el Betis era legal i que eixa decisió, unida a l'expulsió de Pétrot, va marcar el desenrotllament del partit i la baralla per la permanència.

Dela ressalta el caràcter del Llevant després de la remuntada davant el Celta

Adrián de la Font, Dela, subratlla el caràcter i la unitat del Llevant després d'aconseguir davant el Celta la seua segona remuntada consecutiva i eixir provisionalment del descens.

Empat al descans entre Betis i Elx amb gols de Cucho i Héctor Fort

Betis i Elx marxen al descans amb empat 1-1 en La Cartoixa, després dels gols de Cucho Hernández i Héctor Fort i una miqueta anul·lat als il·licitans en l'afegit.

Vint-i-nou inquilins d’Alacant porten a Nestar-Azora als tribunals per clàusules abusives en els seus lloguers

Vint-i-nou inquilins de promocions a Alacant i Sant Vicent del Raspeig han demandat a Nestar-Azora per considerar abusives diverses clàusules que encarixen el lloguer a partir del tercer any de contracte.

La pacient aïllada en un hospital d’Alacant torna a donar negatiu en hantavirus

La dona de 32 anys ingressada a l'hospital de Sant Joan d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu per tercera vegada en la PCR, encara que continuarà ingressada sota vigilància.

Celta i Llevant marxen al descans amb empat a un en Balaídos

Celta i Llevant es van al descans amb empat a un gol en Balaídos, després d'avançar-se els celestes amb una miqueta de Ferran Jutglà i empatar Arriaga a la vora de l'intermedi.

Bernabé Zapata es retira del tenis després de caure en la Copa Faulconbridge

Bernabé Zapata posa fi a la seua carrera professional als 29 anys després de perdre en la primera ronda de la Copa Faulconbridge a València davant el paraguaià Adolfo Daniel Vallejo per un doble 6-1.

València registra la temperatura màxima més alta de l’any amb 27,4 graus i Orihuela aconseguix els 28,5

Les màximes han marcat el valor més alt de l'any a València, amb 27,4 graus, i han superat els 28 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana, destacant els 28,5 d'Orihuela.