Detinguts tres lladres després de ferir un ancià en Manises

Tres persones han sigut detingudes per la Policia Local de Manises després de protagonitzar una persecució per la localitat, després de deixar ferit un ancià i de furtar en un carrer del municipi. Els homes van fugir i es van botar els límits de velocitat per Manises amb la policia darrere fins que finalment van poder detindre'ls.

Els fets van ocórrer dimecres al migdia encara que no ha transcendit la notícia fins ara. Una patrulla es trobava amb el seu vehicle pel carrer Mestre Palau quan van sorprendre in fraganti a un grup de lladres furtant-li a un ancià. La patrulla es trobava pel carrer quan van passar per aquest carrer, front a un taller mecànic. Els policies van observar que hi havia un cotxe obstaculitzant part de la calçada i amb una porta oberta. De sobte van vore com una dona estava corrent en el cotxe i anava seguida per un home major que cridava que l'acabaven de furtar. El turisme va arrancar tan bon punt va entrar la dona i es va posar en marxa. L'home gran va arribar a l'altura del vehicle en un últim intent per parar a la desconeguda. Va agafar el vehicle però en arrancar es va vore arrossegat i va caure a terra sofrint ferides lleus. La patrulla va actuar de seguida i va començar a seguir el cotxe dels delinqüents. El cotxe fugitiu, lluny de parar va augmentar la velocitat, botant-se diversos 'stops' i senyals, obligant a molts vehicles a detindre's.

Algunes motos de la Policia Local es van unir a la persecució i finalment van poder tallar-li el pas amb el vehicle. Un dels sospitosos va eixir corrent però finalment va ser interceptat en el carrer València. Els arrestats són una dona i dos homes, ella de 47 anys i ells dos de 39. La dona era natural de Veneçuela i els dos homes eren colombians. En el seu poder portaven la cartilla bancària de l'home i uns 200 euros en bitllets. L'home va ser atacat quan anava a traure diners del banc, amb la coneguda tècnica del tiró. 

Últimes notícies

Carlos Álvarez deixa el Levante i fitxa pel Club América mexicà

El Levante ha tancat el traspàs del migcampista Carlos Álvarez al Club América de Mèxic després de dues temporades i mitja i 105 partits com a granota.

Milers de persones omplin València per a defensar que Ceuta no està sola

Milers de persones s’han concentrat davant l’Ajuntament de València per a mostrar suport a Ceuta i exigir la dimissió de Pedro Sánchez, enmig de crits contra el Govern i pancartes contra la gestió de la crisi migratòria de juliol.

Les víctimes de la DANA veuen l’escrit de Mazón com una prova que ha de ser investigat

Associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre consideren que l’escrit remés per Carlos Mazón al jutjat reforça la necessitat que siga investigat pel retard en l’avís Es-Alert, que veuen clau en les 232 morts.

Carlos Romero transmet calma al Villarreal i confia que els triomfs arribaran prompte

Carlos Romero ha assegurat en la presentació dels fitxatges del Villarreal que l’equip està tranquil i confiat, malgrat no haver guanyat encara en Lliga, i afronta amb il·lusió el retorn a La Cerámica i el repte de la Champions.

La parella detinguda per la desaparició del seu bebé serà traslladada al jutjat d’Amposta

La parella arrestada este dimecres a València per la presumpta desaparició del seu bebé a Tarragona serà traslladada en els pròxims dies al jutjat d’Amposta, que porta una causa secreta oberta pel cas.

Les màximes pugen fins als 36,5 graus a Utiel en un dia de calor intensa

Les temperatures màximes han pujat cinc graus este dimecres a la Comunitat Valenciana i han arribat als 36,5 graus a Utiel, amb diversos municipis d’interior per damunt dels 36 graus.

La Fiscalia rebutja que Bernabé entregue els missatges de la DANA del 29-O

La Fiscalia ha demanat desestimar la petició de Salomé Pradas perquè la delegada del Govern, Pilar Bernabé, entregue totes les seues comunicacions sobre l’emergència per la DANA del 29 d’octubre, en considerar-la innecessària i merament prospectiva.

València tindrà una còpia del mural de Luis de la Fuente vandalitzat a Barcelona

L’Ajuntament de València ha encarregat a l’artista Alberto León la reproducció ampliada del mural de Luis de la Fuente, destruït a Barcelona, en una façana municipal del barri de Russafa.