Detinguts tres lladres després de ferir un ancià en Manises

Tres persones han sigut detingudes per la Policia Local de Manises després de protagonitzar una persecució per la localitat, després de deixar ferit un ancià i de furtar en un carrer del municipi. Els homes van fugir i es van botar els límits de velocitat per Manises amb la policia darrere fins que finalment van poder detindre'ls.

Els fets van ocórrer dimecres al migdia encara que no ha transcendit la notícia fins ara. Una patrulla es trobava amb el seu vehicle pel carrer Mestre Palau quan van sorprendre in fraganti a un grup de lladres furtant-li a un ancià. La patrulla es trobava pel carrer quan van passar per aquest carrer, front a un taller mecànic. Els policies van observar que hi havia un cotxe obstaculitzant part de la calçada i amb una porta oberta. De sobte van vore com una dona estava corrent en el cotxe i anava seguida per un home major que cridava que l'acabaven de furtar. El turisme va arrancar tan bon punt va entrar la dona i es va posar en marxa. L'home gran va arribar a l'altura del vehicle en un últim intent per parar a la desconeguda. Va agafar el vehicle però en arrancar es va vore arrossegat i va caure a terra sofrint ferides lleus. La patrulla va actuar de seguida i va començar a seguir el cotxe dels delinqüents. El cotxe fugitiu, lluny de parar va augmentar la velocitat, botant-se diversos 'stops' i senyals, obligant a molts vehicles a detindre's.

Algunes motos de la Policia Local es van unir a la persecució i finalment van poder tallar-li el pas amb el vehicle. Un dels sospitosos va eixir corrent però finalment va ser interceptat en el carrer València. Els arrestats són una dona i dos homes, ella de 47 anys i ells dos de 39. La dona era natural de Veneçuela i els dos homes eren colombians. En el seu poder portaven la cartilla bancària de l'home i uns 200 euros en bitllets. L'home va ser atacat quan anava a traure diners del banc, amb la coneguda tècnica del tiró. 

Últimes notícies

El Levante començarà LaLiga amb dos desplaçaments i Betis i Barça com a primers rivals a Orriols

El Levante iniciarà LaLiga EA Sports 26-27 fora de casa contra l’Espanyol, encadenarà dos partits a domicili i estrenarà el Ciutat davant Betis i Barça. El derbi amb el València arribarà en gener a Orriols i es tancarà la Lliga contra el Celta.

L’Elx començarà la Lliga al camp del Deportivo, on va celebrar l’ascens fa un any

L’Elx iniciarà la Lliga 2026-27 al camp del Deportivo de La Coruña, escenari del seu ascens, i la tancarà al Martínez Valero davant el Racing de Santander.

El Valencia arrancarà la Lliga contra el Betis a Mestalla i s’acomiadarà de l’estadi davant l’Elx

El Valencia començarà la Lliga 2026-2027 a Mestalla contra el Betis el 15 o 16 d’agost i jugarà l’últim partit oficial a l’actual estadi davant l’Elx en la penúltima jornada, abans de tancar la competició a El Sadar.

El Villarreal començarà la Lliga 2026/27 a Santander i la tancarà a Sant Sebastià

El Villarreal ha conegut el seu calendari de Lliga 2026/27, amb un inici marcat per tres jornades seguides com a visitant per les obres a l’estadi de la Ceràmica i un tram inicial carregat de derbis i duels davant els grans.

Un incendi en una nau d’Aspe arrasa la instal·lació i crema una zona de muntanya pròxima

Els bombers del Consorci Provincial d’Alacant treballen per a apagar un incendi en una nau industrial d’Aspe que s’ha estès a una zona de muntanya pròxima i ha deixat la instal·lació molt afectada.

Mig milió d’euros valencians per a ajuda d’emergència a Veneçuela després dels terratrémols

La Generalitat ha posat en marxa un paquet extraordinari de 500.000 euros per a assistència bàsica a Veneçuela, a més de reforçar l’enviament d’equips de rescat i personal especialitzat des de la Comunitat Valenciana.

147 anys i mig de presó per als 14 acusats d’introduir cocaïna pel Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 persones a 147 anys i mig de presó i multes de 784,6 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al Port de València en 2020, després que el TSJCV anul·lara una absolució prèvia i ordenara valorar els missatges de Sky ECC.

147 anys de presó per als 14 condemnats per introduir cocaïna al Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 acusats a 147 anys i mig de presó i a multes que superen els 784 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al Port de València en 2020.