Detinguts tres lladres després de ferir un ancià en Manises

Tres persones han sigut detingudes per la Policia Local de Manises després de protagonitzar una persecució per la localitat, després de deixar ferit un ancià i de furtar en un carrer del municipi. Els homes van fugir i es van botar els límits de velocitat per Manises amb la policia darrere fins que finalment van poder detindre'ls.

Els fets van ocórrer dimecres al migdia encara que no ha transcendit la notícia fins ara. Una patrulla es trobava amb el seu vehicle pel carrer Mestre Palau quan van sorprendre in fraganti a un grup de lladres furtant-li a un ancià. La patrulla es trobava pel carrer quan van passar per aquest carrer, front a un taller mecànic. Els policies van observar que hi havia un cotxe obstaculitzant part de la calçada i amb una porta oberta. De sobte van vore com una dona estava corrent en el cotxe i anava seguida per un home major que cridava que l'acabaven de furtar. El turisme va arrancar tan bon punt va entrar la dona i es va posar en marxa. L'home gran va arribar a l'altura del vehicle en un últim intent per parar a la desconeguda. Va agafar el vehicle però en arrancar es va vore arrossegat i va caure a terra sofrint ferides lleus. La patrulla va actuar de seguida i va començar a seguir el cotxe dels delinqüents. El cotxe fugitiu, lluny de parar va augmentar la velocitat, botant-se diversos 'stops' i senyals, obligant a molts vehicles a detindre's.

Algunes motos de la Policia Local es van unir a la persecució i finalment van poder tallar-li el pas amb el vehicle. Un dels sospitosos va eixir corrent però finalment va ser interceptat en el carrer València. Els arrestats són una dona i dos homes, ella de 47 anys i ells dos de 39. La dona era natural de Veneçuela i els dos homes eren colombians. En el seu poder portaven la cartilla bancària de l'home i uns 200 euros en bitllets. L'home va ser atacat quan anava a traure diners del banc, amb la coneguda tècnica del tiró. 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Rubén Burgos apel·la al compromís total del València Basket abans de l’inici del playoff

Rubén Burgos destaca la il·lusió i el compromís del València Basket abans dels quarts de final de la Lliga Femenina davant Ensino Lugo i confia a barallar per revalidar el títol.

Matías Dituro es consolida com el porter de confiança de Sarabia a l’Elx

Matías Dituro acumula 17 partits de Lliga amb l'Elx i supera a Iñaki Peña en minuts disputats, consolidant-se com el portera de confiança de Sarabia en plena reacció de l'equip il·licità.

Dimitrievski confia en el cansament de l’Atlètic i demana estrényer a Mestalla

Stole Dimitrievski considera que l'Atlètic de Madrid arribarà més cansat a Mestalla per la Champions i demana al València un partit intens per a aprofitar l'ocasió.

Detingut en l’aeroport d’Alacant-Elx amb 3,5 quilos de cocaïna ocults en una maleta

La Guàrdia Civil ha detingut a un home de 27 anys en l'aeroport d'Alacant-Elx després de trobar 3,5 quilos de cocaïna ocults en un doble fons de la seua maleta, classificada com a equipatge rush.

La comissió de vivenda d’Alacant seguix malgrat l’informe que limita les compareixences

La comissió municipal sobre les irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan manté les seues sessions de l'11 i 22 de maig malgrat un informe del secretari que desaconsella citacions i restringix les compareixences.

L’Audiència de València rebutja la recusació de la jutgessa que investiga la DANA

L'Audiència de València ha desestimat l'intent d'una acusació particular d'apartar a la jutgessa que investiga la gestió de la DANA i ha avalat la seua decisió de no tramitar l'incident de recusació.

Jupol denuncia la tardana mobilització de la Policia Nacional durant la dana de 2024 a València

El sindicat Jupol acusa la Direcció Superior de València de reaccionar tard davant la dana de 2024 i de deixar sense desplegar a unitats preparades mentres es derivava als agents al 112 com a voluntaris per a retirar fang.

El pallasso alacantí David García Coll lidera Kurios, l’espectacle de Circ del Sol a Alacant

L'artista alacantí David García Coll encarna a un científic idealista del segle XIX en Kurios, el muntatge de Circ del Sol que arribarà a la Platja de Sant Joan del 16 de juliol al 23 d'agost.