Detinguts tres lladres després de ferir un ancià en Manises

Tres persones han sigut detingudes per la Policia Local de Manises després de protagonitzar una persecució per la localitat, després de deixar ferit un ancià i de furtar en un carrer del municipi. Els homes van fugir i es van botar els límits de velocitat per Manises amb la policia darrere fins que finalment van poder detindre'ls.

Els fets van ocórrer dimecres al migdia encara que no ha transcendit la notícia fins ara. Una patrulla es trobava amb el seu vehicle pel carrer Mestre Palau quan van sorprendre in fraganti a un grup de lladres furtant-li a un ancià. La patrulla es trobava pel carrer quan van passar per aquest carrer, front a un taller mecànic. Els policies van observar que hi havia un cotxe obstaculitzant part de la calçada i amb una porta oberta. De sobte van vore com una dona estava corrent en el cotxe i anava seguida per un home major que cridava que l'acabaven de furtar. El turisme va arrancar tan bon punt va entrar la dona i es va posar en marxa. L'home gran va arribar a l'altura del vehicle en un últim intent per parar a la desconeguda. Va agafar el vehicle però en arrancar es va vore arrossegat i va caure a terra sofrint ferides lleus. La patrulla va actuar de seguida i va començar a seguir el cotxe dels delinqüents. El cotxe fugitiu, lluny de parar va augmentar la velocitat, botant-se diversos 'stops' i senyals, obligant a molts vehicles a detindre's.

Algunes motos de la Policia Local es van unir a la persecució i finalment van poder tallar-li el pas amb el vehicle. Un dels sospitosos va eixir corrent però finalment va ser interceptat en el carrer València. Els arrestats són una dona i dos homes, ella de 47 anys i ells dos de 39. La dona era natural de Veneçuela i els dos homes eren colombians. En el seu poder portaven la cartilla bancària de l'home i uns 200 euros en bitllets. L'home va ser atacat quan anava a traure diners del banc, amb la coneguda tècnica del tiró. 

Últimes notícies

El Villarreal busca a la Ceràmica la primera victòria davant un Betis en ratxa

El Villarreal rep este dilluns un Betis en plena eufòria, després de tres derrotes seguides, sense poder fallar més en Lliga. El conjunt verd-i-blanc arriba amb molta moral després de batre el Real Madrid i el Lille en Champions.

Noves ajudes de 5,6 milions per a comprar més de 1.200 vehicles elèctrics

Ivace+i ha concedit 5,6 milions d’euros per a la compra de 1.249 vehicles elèctrics dins del programa Moves 2025, amb subvencions de fins a 7.000 euros per vehicle. La Conselleria d’Indústria destaca que el transport és el sector amb més consum d’energia a la Comunitat Valenciana.

Nou servici a Dénia per a controlar el dolor agut després de grans cirurgies

L’Hospital Universitari de Dénia ha posat en marxa una Unitat de Dolor Agut per a pacients hospitalitzats després de cirurgies majors, amb tècniques avançades de control del dolor i seguiment personalitzat durant l’ingrés.

El Castelló signa el millor inici lluny de Castalia en 104 anys

El CD Castellón ha guanyat els tres primers partits com a visitant en LaLiga Hypermotion, fita inèdita en els seus 104 anys, i es manté líder en solitari abans de rebre el Tenerife a Castalia.

Morcillo assegura que l’Elx competirà sense por davant el Madrid

Javier Morcillo, migcampista de l’Elx, garantix que l’equip competirà al màxim davant el Real Madrid este dimarts al Martínez Valero i agraïx el suport incondicional de l’afició franjiverda.

Rescaten amb helicòpter un cavall que havia caigut a un estany a Cullera

Els bombers han alçat amb un helicòpter un cavall que havia quedat atrapat en un estany del Brosquil, a Cullera, i no podia eixir pel seu propi peu. L’animal es troba en bon estat i ja ha sigut retornat al seu amo.

Diumenge assolellat i amb temperatures en lleu ascens a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà este diumenge una jornada majoritàriament assolellada, amb temperatures màximes en lleuger ascens i vent fluix que girarà a llevant a migdia.

Un incendi en una vivenda de Dénia obliga a evacuar un edifici de cinc altures

Un incendi declarat en una vivenda de l’avinguda Ramón Ortega de Dénia ha obligat a desallotjar un edifici de cinc altures. Una família ha sigut atesa per inhalació de fum, però els residents han pogut tornar després a casa.