Detinguts tres lladres després de ferir un ancià en Manises

Tres persones han sigut detingudes per la Policia Local de Manises després de protagonitzar una persecució per la localitat, després de deixar ferit un ancià i de furtar en un carrer del municipi. Els homes van fugir i es van botar els límits de velocitat per Manises amb la policia darrere fins que finalment van poder detindre'ls.

Els fets van ocórrer dimecres al migdia encara que no ha transcendit la notícia fins ara. Una patrulla es trobava amb el seu vehicle pel carrer Mestre Palau quan van sorprendre in fraganti a un grup de lladres furtant-li a un ancià. La patrulla es trobava pel carrer quan van passar per aquest carrer, front a un taller mecànic. Els policies van observar que hi havia un cotxe obstaculitzant part de la calçada i amb una porta oberta. De sobte van vore com una dona estava corrent en el cotxe i anava seguida per un home major que cridava que l'acabaven de furtar. El turisme va arrancar tan bon punt va entrar la dona i es va posar en marxa. L'home gran va arribar a l'altura del vehicle en un últim intent per parar a la desconeguda. Va agafar el vehicle però en arrancar es va vore arrossegat i va caure a terra sofrint ferides lleus. La patrulla va actuar de seguida i va començar a seguir el cotxe dels delinqüents. El cotxe fugitiu, lluny de parar va augmentar la velocitat, botant-se diversos 'stops' i senyals, obligant a molts vehicles a detindre's.

Algunes motos de la Policia Local es van unir a la persecució i finalment van poder tallar-li el pas amb el vehicle. Un dels sospitosos va eixir corrent però finalment va ser interceptat en el carrer València. Els arrestats són una dona i dos homes, ella de 47 anys i ells dos de 39. La dona era natural de Veneçuela i els dos homes eren colombians. En el seu poder portaven la cartilla bancària de l'home i uns 200 euros en bitllets. L'home va ser atacat quan anava a traure diners del banc, amb la coneguda tècnica del tiró. 

Últimes notícies

Rodri demana perdó al vestidor del València pel seu comentari despectiu

Rodri Hernández ha telefonat al capità del València, José Luis Gayà, per a demanar perdó pels comentaris despectius que va fer a la banqueta de Mestalla, captats pel programa 'El Día Después'. El migcampista del Barcelona havia qualificat els jugadors valencianistes de 'molt roïns' i 'molt fluixos' durant el partit que va acabar amb un 0-5.

El port d’Alacant mou més de 2,2 milions de tones fins a agost

El port d’Alacant ha mogut 2,23 milions de tones fins a agost i ha incrementat un 32% el trànsit de contenidors, reforçant el seu paper logístic.

Extingit l’incendi de la Devesa de El Saler després de gairebé dues setmanes

Els Bombers de València han donat per extingit l’incendi forestal declarat el 27 d’agost a la Devesa de El Saler, que ha cremat 37 hectàrees i va obligar a desallotjar 160 persones. L’Ajuntament recorda que el foc va ser intencionat i posa el focus ara en la recuperació de la zona.

Barrachina reclama a Madrid les obres pendents per protegir els rius després de la dana

El conseller Miguel Barrachina ha exigit al Govern espanyol que execute les obres de protecció de causos pendents després de la dana d’octubre de 2024, mentres la Generalitat assumix actuacions que són competència estatal en diversos municipis de la província de València.

Ford defensa l’acord amb Geely a Almussafes davant les crítiques de Trump

Ford ha eixit al pas de les crítiques del Govern de Donald Trump per la seua col·laboració amb empreses xineses i ha defensat amb fermesa l’acord amb Geely per al futur de la planta d’Almussafes, clau per a milers de llocs de treball.

UGT porta al Govern central la denúncia per la ‘policia del pensament’ educativa del Consell

UGT Serveis Públics PV ha demanat empara a l’Alta Inspecció Educativa de l’Estat davant els nous rols assignats pel Consell a la inspecció educativa, que el sindicat veu com una ‘policia del pensament’ en la Comunitat Valenciana.

Les festes de Moros i Cristians de Calp ja són d’Interés Turístic Nacional

El Ministeri d’Indústria i Turisme ha declarat les festes de Moros i Cristians de Calp Festa d’Interés Turístic Nacional, en reconeixement al seu valor històric, cultural i festiu.

Els alcaldes d’Alacant es reuniran en un fòrum provincial el 14 d’octubre

El Fòrum dels Alcaldes de la Província d’Alacant se celebrarà el 14 d’octubre, després del debat al ple de la Diputació sobre la seua periodicitat, que PP i Vox han mantingut com a anual. El ple també ha aprovat el crèdit per a comprar un immoble a Benidorm com a nova seu comarcal de la institució.