Dissolen una festa il·legal amb 14 persones en un pis en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a dos hòmens, de 21 i 39 anys, d’origen italià i peruà, respectivament, com a presumptes autors d’un delicte d’atemptat a agent de l’autoritat, després d’arremetre contra els policies que tractaven d’identificar-los per participar
en una festa il·legal dins d’una casa.

 

Els fets van ocórrer este dijous, cap a la una de la matinada, quan els agents van ser comissionats per la Sala del 091 per a que acudiren a una casa del districte de Marítim, a on pel que pareix s’estaria celebrant una festa il·legal.

 

Una volta allí, els agents van comprovar que des d’una casa de la primera planta s’escoltava música, veus de diferents persones i colps, per això van cridar a la porta per a comprovar el que estava succeint dins.

 

Després d’algunes cridades, un home va entreobrir la porta del pis, encara que en cap moment va retirar la cadena de seguretat, i va manifestar als agents que es trobava reunit amb quatre amics. Els policies li van sol·licitar la documentació, però en el moment en què l’agent va introduir el seu braç per a agarrar-la, l’home, de manera sorprenent, va tancar fortament, quedant l’avantbraç del policia atrapat entre el marc i la porta, havent de ser alliberat per la resta de agents. Este fet li va produir lesions al policia, que va haver de rebre assistència sanitària.

 

Tot seguit, l’home va increpar als agents dient-los «fills de putes, ací no podeu entrar, estem de festa». Per tot això, els policies van conseguir detindre-lo com a presumpte autor d’un delicte d’atemptat a agent de l’autoritat.

 

Tots els identificats, proposats per a sanció

Seguidament, els agents van sol·licitar que isqueren del pis tots els que allí es trobaven, identificant a altres 12 persones de diferents nacionalitats, amb edats compreses entre els 20 i 29 anys, que van ser proposades per a sanció per incomplir la normativa vigent davant el covid.

 

Poc després, de dins del pis, a on presumptament ja no s’havia de trobar ningú, va eixir un home en actitud agressiva i desafiadora, que va intentar propinar una punyada als policies, alhora que els deia «policies de merda, heu acabat amb la festa i vos pegaré; a on estan els meus amics, cabrons». Per este motiu, els policies també el van detindre com a presumpte autor d’un delicte d’atemptat a agent de l’autoritat, resistint-se este, propinant-los puntades i colzades.

 

Els dos arrestats, sense antecedents policials, han passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Castro ix reforçat de Pamplona: empat sense gols però amb bona imatge del Levante

El Levante ha empatat a zero al camp d’Osasuna però Luís Castro destacat que l’equip ha recuperat la identitat desitjada i confia a continuar millorant amb el pas de les jornades.

Ryan destaca el punt d’or davant Osasuna i el creiximent defensiu del Llevant

El porter australià Mathew Ryan ha remarcat les sensacions positives del Llevant després de l’empat sense gols contra Osasuna a El Sadar, on ha sigut clau sota pals.

Osasuna punxa davant un Llevant resistent en un empat sense gols

Osasuna ha empatat 0-0 amb el Llevant en un Sadar ple, després de dominar bona part del partit i topar una vegada i una altra amb un inspirat Ryan. Els granotes, molt sòlids arrere, s'han emportat un punt sense quasi crear perill en atac.

Kayne Van Oevelen reforça la porteria del València cedit per l’Ipswich Town

El València CF ha incorporat el porter neerlandés Kayne Van Oevelen cedit per l’Ipswich Town per a esta temporada i sense opció de compra. El jove guardameta arriba després de destacar amb el FC Volendam en l’Eredivisie 2023-24.

La Delegación del Govern descarta requisaments d’estelades en l’Elx-Barça i obri investigació

La Delegación del Govern en la Comunitat Valenciana ha obert una investigació interna sobre l’actuació policial en l’Elx-Barça i ha negat que s’hi requisaren estelades, malgrat les denúncies de partits i del FC Barcelona.

El Govern desmenteix la confiscació d’estelades en el partit Elx-Barça i obri una investigació

La Delegación del Gobierno nega que la Policia Nacional confiscara estelades en el partit Elx-Barcelona i ha obert una investigació interna per aclarir l’actuació dels agents, criticada per partits independentistes i pel FC Barcelona.

Els apartaments turístics de Benicalap continuen avant: l’Ajuntament garantix que tenen llicència

L’Ajuntament de València assegura que les obres per a convertir baixos de Benicalap en apartaments turístics compten amb llicència després d’una modificació del projecte. Urbanisme defensa que s’aplica una normativa molt exigent i recorda la reducció d’apartaments turístics a la ciutat.

Un nou pla millorarà l’atenció al dolor crònic a la Comunitat Valenciana

Sanitat ha dissenyat un pla específic per a unificar i millorar l’atenció al dolor en totes les etapes de la vida, amb especial focus en el dolor crònic i la coordinació entre nivells assistencials.