Dissolen una festa il·legal amb 14 persones en un pis en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a dos hòmens, de 21 i 39 anys, d’origen italià i peruà, respectivament, com a presumptes autors d’un delicte d’atemptat a agent de l’autoritat, després d’arremetre contra els policies que tractaven d’identificar-los per participar
en una festa il·legal dins d’una casa.

 

Els fets van ocórrer este dijous, cap a la una de la matinada, quan els agents van ser comissionats per la Sala del 091 per a que acudiren a una casa del districte de Marítim, a on pel que pareix s’estaria celebrant una festa il·legal.

 

Una volta allí, els agents van comprovar que des d’una casa de la primera planta s’escoltava música, veus de diferents persones i colps, per això van cridar a la porta per a comprovar el que estava succeint dins.

 

Després d’algunes cridades, un home va entreobrir la porta del pis, encara que en cap moment va retirar la cadena de seguretat, i va manifestar als agents que es trobava reunit amb quatre amics. Els policies li van sol·licitar la documentació, però en el moment en què l’agent va introduir el seu braç per a agarrar-la, l’home, de manera sorprenent, va tancar fortament, quedant l’avantbraç del policia atrapat entre el marc i la porta, havent de ser alliberat per la resta de agents. Este fet li va produir lesions al policia, que va haver de rebre assistència sanitària.

 

Tot seguit, l’home va increpar als agents dient-los «fills de putes, ací no podeu entrar, estem de festa». Per tot això, els policies van conseguir detindre-lo com a presumpte autor d’un delicte d’atemptat a agent de l’autoritat.

 

Tots els identificats, proposats per a sanció

Seguidament, els agents van sol·licitar que isqueren del pis tots els que allí es trobaven, identificant a altres 12 persones de diferents nacionalitats, amb edats compreses entre els 20 i 29 anys, que van ser proposades per a sanció per incomplir la normativa vigent davant el covid.

 

Poc després, de dins del pis, a on presumptament ja no s’havia de trobar ningú, va eixir un home en actitud agressiva i desafiadora, que va intentar propinar una punyada als policies, alhora que els deia «policies de merda, heu acabat amb la festa i vos pegaré; a on estan els meus amics, cabrons». Per este motiu, els policies també el van detindre com a presumpte autor d’un delicte d’atemptat a agent de l’autoritat, resistint-se este, propinant-los puntades i colzades.

 

Els dos arrestats, sense antecedents policials, han passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Els zoològics ibèrics detecten canvis en el comportament animal durant l’eclipsi solar

Diversos parcs zoològics d’Espanya i Portugal han registrat canvis en la conducta d’elefants, monos, aus i cérvols durant l’eclipsi solar, amb reagrupaments, fugides i vocalitzacions inusuals. Els centres han participat en un projecte coordinat per a estudiar la resposta dels animals a la baixada de llum.

147 atencions oftalmològiques en la Comunitat Valenciana després de l’eclipsi solar

Els centres de salut i hospitals de la Comunitat Valenciana han atés 147 persones per molèsties oculars relacionades amb l’eclipsi solar, cap d’elles amb necessitat d’ingrés.

Quaranta atesos durant la Nit de l’Albà d’Elx, amb dues ferides greus

La Nit de l'Albà d'Elx ha deixat 40 persones ateses, majoritàriament per lesions lleus, encara que dues menors han patit danys més greus per cremades i impacte de canyes.

Un camió bolcat col·lapsa l’A-7 a Benifaió amb 6 km de cues

El bolc d’un camió en l’A-7 al terme de Benifaió ha provocat este divendres almenys sis quilòmetres de retencions en direcció Alacant. El vehicle ha quedat creuat en la calçada i el trànsit circula només pel voral.

El Valencia fitxa el lateral veneçolà Román Davis per al Mestalla i el Juvenil A

El Valencia ha incorporat el jove lateral veneçolà Román Davis, de 18 anys, cedit per la Universidad Central de Venezuela amb opció de compra, per reforçar el Juvenil A i el Mestalla.

L’Elx confia a tancar prompte el retorn del davanter argentí Ezequiel Ponce

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, ha explicat que el club treballa per aconseguir el retorn del davanter argentí Ezequiel Ponce i ha detallat les posicions que encara vol reforçar abans del tancament del mercat.

Iñigo Pérez alerta d’un partit altament emocional en el debut a Santander

Iñigo Pérez preveu un partit molt emocional en el debut del Villarreal a LALIGA al camp del Racing de Santander i insistix que l’equip ha de saber gestionar eixa pressió. El tècnic navarrés es mostra satisfet amb la pretemporada, confia en els jòvens i fixa com a repte agarrar-se als llocs de Champions.

Luís Castro s’esborra els objectius llargs: el Levante només pensa en l’Espanyol

L’entrenador del Levante UD, Luís Castro, assegura que l’única meta ara és debutar amb victòria diumenge al camp de l’Espanyol en la primera jornada de LaLiga EA Sports.