Dissolen una festa il·legal amb 14 persones en un pis en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a dos hòmens, de 21 i 39 anys, d’origen italià i peruà, respectivament, com a presumptes autors d’un delicte d’atemptat a agent de l’autoritat, després d’arremetre contra els policies que tractaven d’identificar-los per participar
en una festa il·legal dins d’una casa.

 

Els fets van ocórrer este dijous, cap a la una de la matinada, quan els agents van ser comissionats per la Sala del 091 per a que acudiren a una casa del districte de Marítim, a on pel que pareix s’estaria celebrant una festa il·legal.

 

Una volta allí, els agents van comprovar que des d’una casa de la primera planta s’escoltava música, veus de diferents persones i colps, per això van cridar a la porta per a comprovar el que estava succeint dins.

 

Després d’algunes cridades, un home va entreobrir la porta del pis, encara que en cap moment va retirar la cadena de seguretat, i va manifestar als agents que es trobava reunit amb quatre amics. Els policies li van sol·licitar la documentació, però en el moment en què l’agent va introduir el seu braç per a agarrar-la, l’home, de manera sorprenent, va tancar fortament, quedant l’avantbraç del policia atrapat entre el marc i la porta, havent de ser alliberat per la resta de agents. Este fet li va produir lesions al policia, que va haver de rebre assistència sanitària.

 

Tot seguit, l’home va increpar als agents dient-los «fills de putes, ací no podeu entrar, estem de festa». Per tot això, els policies van conseguir detindre-lo com a presumpte autor d’un delicte d’atemptat a agent de l’autoritat.

 

Tots els identificats, proposats per a sanció

Seguidament, els agents van sol·licitar que isqueren del pis tots els que allí es trobaven, identificant a altres 12 persones de diferents nacionalitats, amb edats compreses entre els 20 i 29 anys, que van ser proposades per a sanció per incomplir la normativa vigent davant el covid.

 

Poc després, de dins del pis, a on presumptament ja no s’havia de trobar ningú, va eixir un home en actitud agressiva i desafiadora, que va intentar propinar una punyada als policies, alhora que els deia «policies de merda, heu acabat amb la festa i vos pegaré; a on estan els meus amics, cabrons». Per este motiu, els policies també el van detindre com a presumpte autor d’un delicte d’atemptat a agent de l’autoritat, resistint-se este, propinant-los puntades i colzades.

 

Els dos arrestats, sense antecedents policials, han passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Els elefants de Terra Natura Benidorm emeten sons inusuals durant l’eclipsi solar

Terra Natura Benidorm ha detectat vocalitzacions anòmales en elefants, flamencs i cérvols barasingha i un breu canvi de conducta en els monos ardilla durant l’eclipsi solar observat este dimecres.

La Fiscalia investiga si un diputat de Vox va rebre dades judicials secretes

La Fiscalia Superior de la Comunitat Valenciana ha obert diligencies penals per aclarir una possible filtracio d’una fiscal de Nules al diputat de Vox David Munoz, que hauria fet servir dades d’un procediment secret per vincular inmigracio i delincuencia.

Els animals de Bioparc responen a l’eclipsi amb refugi, son i intents de còpula

L’eclipsi solar total ha alterat el comportament d’espècies de Bioparc València i Bioparc Fuengirola, que han buscat refugi, han avançat el descans i, en alguns casos, han incrementat la conducta sexual.

Dos persones moren en un xoc entre un cotxe i un camió a la CV-11 a Castelló

Dos persones han mort este dijous en un accident de trànsit entre un turisme i un camió a la CV-11, al terme de Sant Rafael del Riu (Castelló). El conductor del camió, de 37 anys, ha resultat il·lés físicament però ha sigut atés per una crisi d’ansietat.

Les autonomies del PP bloquegen un debat sobre menors migrants a Ceuta en la pròxima Sectorial

Les comunitats governades pel PP han impedit que la pròxima Conferència Sectorial d'Infància aborde la situació dels menors migrants no acompanyats a Ceuta. La trobada s'ha fixat per al 27 d'agost i Vox ja havia anunciat que no hi assistiria.

La inscripció de Buenavida amb les Lynx és una treta administrativa i jugarà la WNBA en 2027

La inscripció d’Elena Buenavida com a jugadora actual de Minnesota Lynx respon a una treta administrativa i no implica que jugue la WNBA en 2026, ja que el pla és que s’incorpore a la franquícia en 2027 i continue mentrestant al Valencia Basket.

250.000 euros en ajuda urgent de la Generalitat per a les víctimes del terratrémol de Colòmbia

La Conselleria de Serveis Socials, Família i Infància ha destinat 250.000 euros a ajuda humanitària urgent a Colòmbia després del terratrémol del 10 d’agost, amb especial atenció a la infància i a la cobertura de necessitats bàsiques. La Generalitat també ha impulsat un catàleg d’organitzacions fiables per a canalitzar les donacions de manera segura.

Alerta taronja per calor extrema en onze comarques valencianes

Sanitat ha activat per a este dijous el nivell de risc taronja per calor en municipis d’onze comarques de València i Castelló, mentres Emergències manté el risc extrem d’incendis a l’interior.