13.4 C
València
Dilluns, 1 desembre, 2025

Dissolen una festa il·legal amb 14 persones en un pis en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a dos hòmens, de 21 i 39 anys, d’origen italià i peruà, respectivament, com a presumptes autors d’un delicte d’atemptat a agent de l’autoritat, després d’arremetre contra els policies que tractaven d’identificar-los per participar
en una festa il·legal dins d’una casa.

 

Els fets van ocórrer este dijous, cap a la una de la matinada, quan els agents van ser comissionats per la Sala del 091 per a que acudiren a una casa del districte de Marítim, a on pel que pareix s’estaria celebrant una festa il·legal.

 

Una volta allí, els agents van comprovar que des d’una casa de la primera planta s’escoltava música, veus de diferents persones i colps, per això van cridar a la porta per a comprovar el que estava succeint dins.

 

Després d’algunes cridades, un home va entreobrir la porta del pis, encara que en cap moment va retirar la cadena de seguretat, i va manifestar als agents que es trobava reunit amb quatre amics. Els policies li van sol·licitar la documentació, però en el moment en què l’agent va introduir el seu braç per a agarrar-la, l’home, de manera sorprenent, va tancar fortament, quedant l’avantbraç del policia atrapat entre el marc i la porta, havent de ser alliberat per la resta de agents. Este fet li va produir lesions al policia, que va haver de rebre assistència sanitària.

 

Tot seguit, l’home va increpar als agents dient-los «fills de putes, ací no podeu entrar, estem de festa». Per tot això, els policies van conseguir detindre-lo com a presumpte autor d’un delicte d’atemptat a agent de l’autoritat.

 

Tots els identificats, proposats per a sanció

Seguidament, els agents van sol·licitar que isqueren del pis tots els que allí es trobaven, identificant a altres 12 persones de diferents nacionalitats, amb edats compreses entre els 20 i 29 anys, que van ser proposades per a sanció per incomplir la normativa vigent davant el covid.

 

Poc després, de dins del pis, a on presumptament ja no s’havia de trobar ningú, va eixir un home en actitud agressiva i desafiadora, que va intentar propinar una punyada als policies, alhora que els deia «policies de merda, heu acabat amb la festa i vos pegaré; a on estan els meus amics, cabrons». Per este motiu, els policies també el van detindre com a presumpte autor d’un delicte d’atemptat a agent de l’autoritat, resistint-se este, propinant-los puntades i colzades.

 

Els dos arrestats, sense antecedents policials, han passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Desmantellada la primera cèl·lula de The Base a Espanya amb tres detinguts a Castelló

La Policia Nacional ha detingut a Castelló a tres integrants de la primera cèl·lula de The Base detectada a Espanya. Un ha ingressat a la presó i s'han confiscat armes, material tàctic i propaganda.

Zulima Pérez no ha contestat a la petició de Mus de reunir-se per la interinitat del Consell

La comissionada per a la reconstrucció després de la dana ha rebut dos cartes de Vicente Martínez Mus per a reunir-se, però no ha respost en persistir la interinitat del Consell. Ha qüestionat la gestió de l'Executiu autonòmic i ha demanat esperar a la investidura del nou president.

Les 17 obres d’emergència de la CHJ després de la dana podrien estar acabades al juny de 2026

La CHJ preveu rematar en 2026 les 17 actuacions d'emergència després de la dana del 29 d'octubre de 2024. El pla més ampli aspira a tindre la majoria de projectes en execució en 2030.

Calero s’acomiada del Llevant convençut que anava a salvar a l’equip i sense retrets al club

Julián Calero ha dit adeu al Llevant defenent que anava a salvar a l'equip i acceptant la decisió del club sense retrets. Deixa al conjunt a tres punts de la salvació després de l'ascens recent.

Rovira se’n va anar a Alacant el 29-O per la falsa tranquil·litat que atribuïx al Govern

El conseller d'Educació en funcions ha defés el seu desplaçament en plena DANA al·legant motius personals i una sensació de calma que li va traslladar la Delegació del Govern. Ha insistit que Educació no decidix tancar col·legis i que, amb dades completes de Aemet i la CHJ, s'hauria quedat a València.

Calero s’acomiada del Llevant: convencidísimo de salvar a l’equip i sense retrets

Julián Calero va assegurar en el seu adeu que estava convencidísimo de salvar al Llevant i, malgrat la mala ratxa, va dir que no retrau al club la rescissió.

Aagesen urgix al fet que la veritat arribe a la Comunitat Valenciana un any després de la DANA

La vicepresidenta tercera i ministra de Transició Ecològica va afirmar a Roma que va haver-hi informació suficient abans de la tragèdia i va demanar posar fi a les falsedats. Les seues paraules arriben després de l'emissió d'una entrevista a Salomé Pradas que va reactivar l'encreuament d'acusacions.

Ayoze Pérez subratlla la ratxa del Vila-real: cinc victòries seguides i tercer lloc a dos punts

El davanter va valorar el quint triomf seguit a Sant Sebastià, que va consolidar al Vila-real en la tercera plaça, a dos punts del Barcelona. També va abordar el contrast amb la 'Champions' i el seu retorn a l'onze després dels problemes físics.