Dissolen una festa il·legal amb 14 persones en un pis en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a dos hòmens, de 21 i 39 anys, d’origen italià i peruà, respectivament, com a presumptes autors d’un delicte d’atemptat a agent de l’autoritat, després d’arremetre contra els policies que tractaven d’identificar-los per participar
en una festa il·legal dins d’una casa.

 

Els fets van ocórrer este dijous, cap a la una de la matinada, quan els agents van ser comissionats per la Sala del 091 per a que acudiren a una casa del districte de Marítim, a on pel que pareix s’estaria celebrant una festa il·legal.

 

Una volta allí, els agents van comprovar que des d’una casa de la primera planta s’escoltava música, veus de diferents persones i colps, per això van cridar a la porta per a comprovar el que estava succeint dins.

 

Després d’algunes cridades, un home va entreobrir la porta del pis, encara que en cap moment va retirar la cadena de seguretat, i va manifestar als agents que es trobava reunit amb quatre amics. Els policies li van sol·licitar la documentació, però en el moment en què l’agent va introduir el seu braç per a agarrar-la, l’home, de manera sorprenent, va tancar fortament, quedant l’avantbraç del policia atrapat entre el marc i la porta, havent de ser alliberat per la resta de agents. Este fet li va produir lesions al policia, que va haver de rebre assistència sanitària.

 

Tot seguit, l’home va increpar als agents dient-los «fills de putes, ací no podeu entrar, estem de festa». Per tot això, els policies van conseguir detindre-lo com a presumpte autor d’un delicte d’atemptat a agent de l’autoritat.

 

Tots els identificats, proposats per a sanció

Seguidament, els agents van sol·licitar que isqueren del pis tots els que allí es trobaven, identificant a altres 12 persones de diferents nacionalitats, amb edats compreses entre els 20 i 29 anys, que van ser proposades per a sanció per incomplir la normativa vigent davant el covid.

 

Poc després, de dins del pis, a on presumptament ja no s’havia de trobar ningú, va eixir un home en actitud agressiva i desafiadora, que va intentar propinar una punyada als policies, alhora que els deia «policies de merda, heu acabat amb la festa i vos pegaré; a on estan els meus amics, cabrons». Per este motiu, els policies també el van detindre com a presumpte autor d’un delicte d’atemptat a agent de l’autoritat, resistint-se este, propinant-los puntades i colzades.

 

Els dos arrestats, sense antecedents policials, han passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Mor un jove de 21 anys per una envestida en els bous al carrer de Tírig

Un jove de 21 anys, ingressat des de dijous a l’UCI de l’Hospital General de Castelló després d’una envestida durant els bous al carrer de Tírig, ha mort i l’Ajuntament ha suspés tots els actes oficials de les festes.

El Villarreal s’afona davant el Lens i perd la final de la Como Cup

El Villarreal ha perdut 3-1 contra el Lens en la final de la Como Cup, després d’avançar-se prompte i dominar la primera part. Les expulsions i la falta d’encert han condemnat l’equip d’Iñigo Pérez en el tram final.

El Valencia tanca amb empat un amistós intens al camp del Stoke City

El Valencia ha empatat 1-1 al camp del Stoke City en un amistós exigent, amb gol de Danjuma i autogol de Monferrer. L’equip ha patit en la segona part però ha resistit l’empenta anglesa.

Les primeres tronades fortes de la vesprada deixen pedra gran a la Costera

Les primeres tronades de la vesprada han sigut breus però intenses i han deixat granís gran en municipis de la Costera, amb especial incidència a la zona del Caroig. Aemet manté l’alerta taronja per tempestes en el nord de Castelló i el sud de la província de València.

Una xiqueta de 13 anys mor en un accident a l’AP-7 en Benicàssim i provoca 6 km de cua

Una xiqueta de 13 anys ha mort en un accident entre un camió i una autocaravana a l’AP-7 a Benicàssim, que ha generat sis quilòmetres de retencions en direcció Barcelona. Altres dos ocupants han sigut traslladats a l’Hospital General de Castelló amb politraumatismes.

El juliol deixa 234 morts atribuïbles a la calor en la Comunitat Valenciana

El sistema MoMo ha estimat 2.036 morts atribuïbles a les altes temperatures en Espanya durant juliol, 234 d’elles en la Comunitat Valenciana. La quarta onada de calor ha sigut especialment letal, encara que les temperatures han començat a baixar.

Remuntada del Levante davant l’Albacete en el primer amistós sense Carlos Espí

El Levante ha capgirat un 0-1 inicial i ha vençut l’Albacete per 2-1 en el primer amistós després de la marxa de Carlos Espí, amb gols de Roger Brugué i Etta Eyong a Buñol.

Villa Amparo, l’antiga casa de Machado a Rocafort, iniciarà la seua renaixença cultural en un mes

La Generalitat iniciarà en un mes la rehabilitació integral de Villa Amparo, a Rocafort, antiga residència d’Antonio Machado, per a convertir-la en un espai cultural i museístic obert al públic.
FILMOTECA D'ESTIU