Tres dies de dol a Canals per l’atropellament mortal d’una parella

Una dona i un home de 30 i 31 anys van morir ahir a Canals després de patir un atropellament per un cotxe a l’altura del carrer de València del municipi.

El conductor, que estava embriac i drogat, hauria envaït la via en direcció contrària al voltant de les 03.30 hores. El presumpte autor dels fets eixia d’un pub, on havia tingut una baralla i havia rebut una agressió.

Quan una desena de persones travessaven el carrer València el conductor va atropellar a la parella, i posteriorment, va col·lidir contra un pont, caient el vehicle uns metres més endavant al riu.

L’Ajuntament de Canals ha decretat tres dies de dol després del “fatídic succés” que “s’ha cobrat dos vides innocents”, segons ha publicat en les xarxes socials.

El detingut d’uns 50 anys ha sigut posat a la disposició del jutjat de Xàtiva una vegada han finalitzat les diligències policials.

El detingut ha arribat al voltant de les 17.25 hores als jutjats, fins on ha sigut traslladat en un cotxe de la Guàrdia Civil, emmanillat i amb màscara, i on era esperat a la porta per amics i familiars dels morts.

El municipi valencià homenatjarà aquest dimarts a les dos víctimes mortals de l’atropellament, que seran repatriats a Hondures, el seu lloc d’origen. L’home mort deixa òrfena a una bebé de huit mesos que ara es quedarà amb la seua mare.

Últimes notícies

Fortes tempestes i pedra en l’interior de Castelló amb 26 l/m² a Castellfort en mitja hora

Castellfort ha registrat 26 litres per metre quadrat en mitja hora i Aemet manté l’avís taronja per tempestes fortes amb granís en l’interior nord de Castelló.

Preso sense fiança el propietari del bar acusat de matar un jove a València

Un jutjat d’instrucció de València ha ordenat presó provisional, comunicada i sense fiança per al propietari del bar ‘La Esquina Tropical’, detingut per la mort d’un jove de 20 anys aquest dimecres. L’home, de 62 anys i nacionalitat colombiana, està investigat per homicidi i un delicte contra la salut pública.

Foios ompli els carrers per homenatjar Ferran Torres, campió del món

Prop de 7.000 veïns de Foios han omplit l’aparcament del camp de futbol municipal per retre un emotiu homenatge a Ferran Torres, golejador en la final del Mundial. L’Ajuntament ha iniciat els tràmits per nomenar-lo Fill Predilecte.

Pego arriba als 40 graus i encapçala les temperatures de la Comunitat

Pego ha registrat hui 40 graus i s’ha situat com el municipi més calorós de la Comunitat Valenciana, mentre que Ontinyent, Xàtiva, Oliva i Bicorp s’han quedat prop d’esta marca. La mínima del dia s’ha donat a Vilafranca del Cid, amb 14,6 graus.

Intercepten deu migrants en arribar en patera a una cala de Benidorm

La Policia Nacional ha detingut deu hòmens d’origen algerià, un possible menor, després d’arribar en patera a la cala del Tío Ximo, a Benidorm.

El CEO de Vodafone Espanya haurà de declarar com a investigat pel cas Finetwork

El Tribunal d’Instància d’Alacant ha citat el conseller delegat de Vodafone Espanya, José Miguel García, a declarar com a investigat l’1 de setembre arran d’una querella per presumpta administració deslleial en l’operació de Finetwork.

Un home es tanca amb sa mare major en un pis del Marítim i la Policia el reduïx sense ferits

La Policia Nacional ha accedit a una vivenda del districte del Marítim de València on un home de 58 anys s’havia atrinxerat amb sa mare de 81 anys i mobilitat reduïda, i ha aconseguit reduir-lo sense danys abans de traslladar-lo a un centre mèdic.

Ayora reforça serveis socials i atenció a la dependència amb 2,5 milions de la Generalitat

La Conselleria de Serveis Socials ha destinat 2,49 milions d’euros a recursos bàsics i especialitzats d’Ayora mitjançant el contracte programa, amb inversions destacades en residències, atenció domiciliària i parcs accessibles.
FILMOTECA D'ESTIU