10.9 C
València
Diumenge, 1 febrer, 2026

Tres dies de dol a Canals per l’atropellament mortal d’una parella

Una dona i un home de 30 i 31 anys van morir ahir a Canals després de patir un atropellament per un cotxe a l’altura del carrer de València del municipi.

El conductor, que estava embriac i drogat, hauria envaït la via en direcció contrària al voltant de les 03.30 hores. El presumpte autor dels fets eixia d’un pub, on havia tingut una baralla i havia rebut una agressió.

Quan una desena de persones travessaven el carrer València el conductor va atropellar a la parella, i posteriorment, va col·lidir contra un pont, caient el vehicle uns metres més endavant al riu.

L’Ajuntament de Canals ha decretat tres dies de dol després del “fatídic succés” que “s’ha cobrat dos vides innocents”, segons ha publicat en les xarxes socials.

El detingut d’uns 50 anys ha sigut posat a la disposició del jutjat de Xàtiva una vegada han finalitzat les diligències policials.

El detingut ha arribat al voltant de les 17.25 hores als jutjats, fins on ha sigut traslladat en un cotxe de la Guàrdia Civil, emmanillat i amb màscara, i on era esperat a la porta per amics i familiars dels morts.

El municipi valencià homenatjarà aquest dimarts a les dos víctimes mortals de l’atropellament, que seran repatriats a Hondures, el seu lloc d’origen. L’home mort deixa òrfena a una bebé de huit mesos que ara es quedarà amb la seua mare.

Últimes notícies

El Barcelona protegix el lideratge amb un 1-3 a Elx i agreuja la ratxa local

El Barcelona es va imposar 1-3 en el Martínez Valero després d'un partit dominat i amb moltes ocasions. L'Elx seguix sense guanyar en 2026 i s'acosta al descens.

1-3: el Barcelona aferma el lideratge i complica la vida a l’Elx

El Barcelona va guanyar 1-3 en el Martínez Valero i va protegir el lideratge una jornada més. L'Elx va seguir sense guanyar en 2026 i va quedar més prop del descens.

Sorloth, sense fractures ni hematomes cranials, torna a Madrid amb l’equip

Les proves mèdiques descarten fractures i hematomes cranials en Alexander Sorloth després del xoc de cap en el Llevant-Atlètic (0-0). El davanter torna a Madrid amb l'expedició i queda pendent d'evolució.

El Barcelona mana al descans davant l’Elx (1-2)

El Barcelona mana 1-2 al descans gràcies a Lamine Yamal i Ferran Torres; l'Elx va arribar a igualar per mitjà d'Álvaro Rodríguez. Els blaugranes han generat moltes ocasions i els pals han evitat un avantatge major.

Empat sense gols entre Llevant i Atlètic marcat per un xoc de caps

Llevant i Atlètic van empatar 0-0 en el Ciutat de València en un partit amb poques ocasions i condicionat per un fort xoc de caps entre Sorloth i Moreno. Luís Castro no va quedar satisfet malgrat la millora del seu equip després del descans.

0-0: Llevant i Atlètic, sense pegada després d’un fort xoc

Empat sense gols en el Ciutat de València en un dol amb poques arribades, marcat pel xoc de Sorloth i Matías Moreno i per les parades de Ryan i Oblak.

0-0: El Llevant domina a l’Atlètic però paga la seua falta de gol

El Llevant va millorar després del descans, va estrényer amb pressió alta i pilota parada i es va topar amb un Oblak brillant. L'Atlètic va generar molt poc i va rescatar un punt.

Nova manifestació per la dana exigix a Mazón entregar la seua acta de diputat

Centenars de persones han marxat per Benetússer, Sedaví i Alfafar per a exigir justícia i que Mazón entregue la seua acta i acudisca a declarar davant la jutgessa de Catarroja.