Tres dies de dol a Canals per l’atropellament mortal d’una parella

Una dona i un home de 30 i 31 anys van morir ahir a Canals després de patir un atropellament per un cotxe a l’altura del carrer de València del municipi.

El conductor, que estava embriac i drogat, hauria envaït la via en direcció contrària al voltant de les 03.30 hores. El presumpte autor dels fets eixia d’un pub, on havia tingut una baralla i havia rebut una agressió.

Quan una desena de persones travessaven el carrer València el conductor va atropellar a la parella, i posteriorment, va col·lidir contra un pont, caient el vehicle uns metres més endavant al riu.

L’Ajuntament de Canals ha decretat tres dies de dol després del “fatídic succés” que “s’ha cobrat dos vides innocents”, segons ha publicat en les xarxes socials.

El detingut d’uns 50 anys ha sigut posat a la disposició del jutjat de Xàtiva una vegada han finalitzat les diligències policials.

El detingut ha arribat al voltant de les 17.25 hores als jutjats, fins on ha sigut traslladat en un cotxe de la Guàrdia Civil, emmanillat i amb màscara, i on era esperat a la porta per amics i familiars dels morts.

El municipi valencià homenatjarà aquest dimarts a les dos víctimes mortals de l’atropellament, que seran repatriats a Hondures, el seu lloc d’origen. L’home mort deixa òrfena a una bebé de huit mesos que ara es quedarà amb la seua mare.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Cessen l’alcalde pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia d’assetjament sexual

L'alcalde d'Elx destituïx de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol després que una veïna presentara una denúncia per assetjament sexual davant la Policia Nacional.

Rescaten a tres banyistes atrapats pels corrents en els penya-segats de Peníscola

Tres hòmens que nadaven en la zona de penya-segats del castell de Peníscola han sigut rescatats després de quedar atrapats pels corrents. Van ser trets per terra i només presentaven arraps lleus.

L’alcalde d’Elx destituïx el pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia per assetjament sexual

L'alcalde d'Elx ha destituït de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol, Alejandro García Raduán, després que una dona presentara una denúncia per assetjament sexual contra ell.

La Generalitat reclama al Govern comprar les parcel·les agrícoles afectades per la nova zona de domini hidràulic

La Generalitat exigix que el Ministeri per a la Transició Ecològica valore i adquirisca les parcel·les agrícoles afectades per una possible nova delimitació del domini públic hidràulic i complisca el seu compromís de reposar els terrenys danyats per la dana.

El Consell destina 1,9 milions a frenar la malaltia de Newcastle en granges avícoles

El Consell declara l'emergència sanitària i aprova actuacions per 1,9 milions d'euros per a previndre i controlar la malaltia de Newcastle en explotacions avícoles en un termini màxim de tres mesos.

El Consell obri la negociació per a implantar la jornada de 35 hores en 2027

La Generalitat inicia les negociacions en les taules sectorials per a aplicar la jornada setmanal de 35 hores a partir de l'1 de gener de 2027, condicionada a la viabilitat pressupostària i al compliment de les regles de gasto estatals i europees.

El Consell dona llum verda a tres grans contractes sanitaris per més de 1.100 milions

El Consell autoritza tres grans contractes sanitaris per 1.106,8 milions per a neteja de centres, compra de medicaments i analítiques clíniques en La Fe, a més d'adaptar la normativa d'establiments de productes sanitaris.

El Consell obri la negociació per a aplicar la jornada de 35 hores a partir de 2027

La Generalitat inicia les negociacions en les taules sectorials per a implantar la jornada de 35 hores a partir de l'1 de gener de 2027, condicionada a la viabilitat pressupostària. Sindicats com a CCOO i UGT reclamen concreció, homogeneïtat i més rapidesa en Sanitat.