Una dona detinguda per tirar a un gos des d’una altura de tres metres en Alzira

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Alzira, en la Ribera (València), a una dona de 43 anys com a presumpta autora d’un delicte de maltractament animal, per deixar en estat greu a un gos, després de tirar-lo per l’entrada d’un pàrquing de més de tres metres d’altura.

 

Els fets han passat cap a les 21.30 hores d’esta nit de dimecres, quan una persona que passejava amb el seu gos ha vist com una dona l’agafava i sense dir cap paraula el tirava per l’entrada d’un pàrquing, des d’una altura de més de tres metres. 

 

Immediatament, la propietària de l’animal s’ha apropat al lloc havent d’apartar a la gent que s’havia congregat, ja que diferents testimonis van vore el que havia passat, trobant al seu gos inconscient, pel que ràpidament se l’ha emportat per a ser atés per un veterinari.

 

La dona té antecedents policials

Posteriorment la propietària ha tornat al lloc i s’ha entrevistat amb diferents persones que havien presenciat els fets, enterantse del nom de pila de la sospitosa, ja que és coneguda en la zona, al mateix temps que la policia va iniciar una investigació per a donar amb ella.

 

Finalment els agents han trobat a la dona un dia després, en una terrassa d’un bar, moment en el que ha sigut detinguda com a presumpta autora d’un delicte de maltractament animal. La detinguda amb antecedents policials, ha sigut posada en llibertat no sense abans ser advertida de l’obligació de comparéixer davant de l’autoritat judicial quan per a això fora requerida. El gos es troba hospitalitzat en estat greu.

Últimes notícies

Oratge estable este dijous a la Comunitat Valenciana amb temperatures sense canvis destacats

El dijous arribarà a la Comunitat Valenciana amb cels poc nuvolosos, vent fluix i temperatures molt semblants a les de les últimes hores, després d’una jornada calorosa a Castelló, València i Alacant.

La cremà de 180 fogueres tanca unes festes d’Alacant amb quasi dos milions de visitants

La cremà dels més de 180 monuments foguerers ha posat punt final unes Fogueres d’Alacant 2026 marcades per quasi dos milions de visitants i per una nit de Sant Joan multitudinària i sense incidències greus.

La festa del títol del València Basket pot acabar amb comiat de Montero, De Larrea i Key

El València Basket ha tancat una temporada històrica amb la Lliga Endesa, però la celebració pot suposar l’adéu de Jean Montero, Sergio De Larrea o Braxton Key, pretendits pels grans clubs europeus i per la NBA.

L’afició taronja viu ‘el naixement d’una estrella’ amb Jean Montero campió de Lliga

El Valencia Basket ha aconseguit la seua segona Lliga ACB i el base dominicà Jean Montero ha sigut elegit millor jugador de la final, en una temporada que Pedro Martínez descriu com ‘el naixement d’una estrella’. L’entrenador també ha ressaltat el treball col·lectiu i la constància del grup durant dos temporades.

L’explosió de Sergio De Larrea: triat al draft NBA i campió de l’ACB en només 20 hores

El base vallisoletà Sergio De Larrea, de 20 anys, ha sigut triat en la primera ronda del draft de l’NBA i ha celebrat el seu primer títol de la Lliga ACB amb el València Basket amb només 20 hores de diferència.

La nit més llarga de Sergio de Larrea: campió de Lliga Endesa després del seu somni NBA

Sergio de Larrea ha conquistat la Lliga Endesa amb el Valencia Basket hores després de ser elegit en el lloc 25 del draft de la NBA, i ha admés que ha arribat al quart partit contra el Barça pràcticament sense dormir.

Pascual assumix la superioritat del València Basket en la final de la Lliga Endesa

Xavi Pascual admet que el València Basket ha sigut superior en la final de la Lliga Endesa després del clar triomf taronja al Palau Blaugrana (84-108) i reivindica la competitivitat del seu equip malgrat les limitacions.

Explosió d’alegria taronja al Palau Blaugrana per la segona Lliga del València Basket

El València Basket ha conquistat la seua segona Lliga Endesa després de guanyar el Barça (84-108) al quart partit de la final, en una nit històrica al Palau Blaugrana marcada per la festa de l’afició taronja.