Una dona detinguda per tirar a un gos des d’una altura de tres metres en Alzira

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Alzira, en la Ribera (València), a una dona de 43 anys com a presumpta autora d’un delicte de maltractament animal, per deixar en estat greu a un gos, després de tirar-lo per l’entrada d’un pàrquing de més de tres metres d’altura.

 

Els fets han passat cap a les 21.30 hores d’esta nit de dimecres, quan una persona que passejava amb el seu gos ha vist com una dona l’agafava i sense dir cap paraula el tirava per l’entrada d’un pàrquing, des d’una altura de més de tres metres. 

 

Immediatament, la propietària de l’animal s’ha apropat al lloc havent d’apartar a la gent que s’havia congregat, ja que diferents testimonis van vore el que havia passat, trobant al seu gos inconscient, pel que ràpidament se l’ha emportat per a ser atés per un veterinari.

 

La dona té antecedents policials

Posteriorment la propietària ha tornat al lloc i s’ha entrevistat amb diferents persones que havien presenciat els fets, enterantse del nom de pila de la sospitosa, ja que és coneguda en la zona, al mateix temps que la policia va iniciar una investigació per a donar amb ella.

 

Finalment els agents han trobat a la dona un dia després, en una terrassa d’un bar, moment en el que ha sigut detinguda com a presumpta autora d’un delicte de maltractament animal. La detinguda amb antecedents policials, ha sigut posada en llibertat no sense abans ser advertida de l’obligació de comparéixer davant de l’autoritat judicial quan per a això fora requerida. El gos es troba hospitalitzat en estat greu.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Espí va tombar a Sivera amb un doblet i va mantindre visca l’esperança del Llevant

Un doblet de Carlos Espí en els minuts 88 i 97 va decidir el Llevant-Alabés després d'un pols de porters entre Ryan i Sivera. El Llevant va quedar amb 21 punts, a 4 de la salvació.

Espí derroca la muralla de Sivera amb un doblet i manté visca l’esperança del Llevant

Carlos Espí va firmar dos gols en el 88 i el 96 per a tombar a l'Alabés, amb deu des del 60. Sivera va sostindre als visitants i el Llevant va tallar la seua ratxa de cinc sense guanyar.

Castro i Coudet mantenen la base en el Llevant-Alabés

Els dos entrenadors a penes toquen els seus onces per al dol del divendres en el Ciutat de València: tornen Raghouber i Moreno; entren Pacheco i Aleñá.

Fàtima Diame conquesta el seu octau títol de longitud amb un últim salt de 6,62

La valenciana es va imposar a Irati Mitxelena amb un últim intent de 6,62 m en els Nacionals sota sostre de València. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Fàtima Diame es corona amb el seu octau títol de longitud després d’un últim salt de 6,62 m

Fàtima Diame es va proclamar campiona d'Espanya indoor per octava vegada amb un últim salt de 6,62 m que va desbancar a Irati Mitxelena. Es va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Educació autoritza que el 16 de març siga no lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió

La Conselleria d'Educació ha autoritzat que el dilluns 16 de març no siga lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió per les Falles. La decisió s'emmarca en les excepcions del calendari escolar.

Fàtima Diame conquesta el seu octau or en longitud amb un últim salt de 6,62 m

La valenciana es va imposar en els Nacionals de pista coberta amb 6,62 m en la seua última temptativa després del 6,54 de Irati Mitxelena. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per al Mundial de Torun.

L’alcalde de Manises rep l’alta una setmana després de l’infart

Javier Mansilla ha rebut l'alta després d'una evolució mèdica favorable i continuarà la recuperació a casa. El primer tinent d'alcalde assumix les funcions.