Una dona detinguda per tirar a un gos des d’una altura de tres metres en Alzira

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Alzira, en la Ribera (València), a una dona de 43 anys com a presumpta autora d’un delicte de maltractament animal, per deixar en estat greu a un gos, després de tirar-lo per l’entrada d’un pàrquing de més de tres metres d’altura.

 

Els fets han passat cap a les 21.30 hores d’esta nit de dimecres, quan una persona que passejava amb el seu gos ha vist com una dona l’agafava i sense dir cap paraula el tirava per l’entrada d’un pàrquing, des d’una altura de més de tres metres. 

 

Immediatament, la propietària de l’animal s’ha apropat al lloc havent d’apartar a la gent que s’havia congregat, ja que diferents testimonis van vore el que havia passat, trobant al seu gos inconscient, pel que ràpidament se l’ha emportat per a ser atés per un veterinari.

 

La dona té antecedents policials

Posteriorment la propietària ha tornat al lloc i s’ha entrevistat amb diferents persones que havien presenciat els fets, enterantse del nom de pila de la sospitosa, ja que és coneguda en la zona, al mateix temps que la policia va iniciar una investigació per a donar amb ella.

 

Finalment els agents han trobat a la dona un dia després, en una terrassa d’un bar, moment en el que ha sigut detinguda com a presumpta autora d’un delicte de maltractament animal. La detinguda amb antecedents policials, ha sigut posada en llibertat no sense abans ser advertida de l’obligació de comparéixer davant de l’autoritat judicial quan per a això fora requerida. El gos es troba hospitalitzat en estat greu.

Últimes notícies

Empat de l’Almería a Castàlia i l’eliminatòria es decidirà als Jocs del Mediterrani

Castelló i Almería empaten 1-1 a Castàlia en l’anada de la primera eliminatòria de la promoció a Primera Divisió, en un partit on els albinegres disposen de les millors ocasions.

El Barça s’imposa al Nava sense patir i jugarà una nova final de Copa del Rei

El Barça derrota el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal d’Alacant, defensa el títol de Copa del Rei i arriba a la final sense necessitat de mostrar la seua millor versió.

El Bidasoa Irún passa per damunt del Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i es garantix plaça europea per a la pròxima temporada.

El Bidasoa Irún atropella el Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i s’assegura plaça europea per a la pròxima temporada.

Centenars de persones ixen al carrer a València contra el negoci de la vivenda

Centenars de persones es manifesten este dissabte pel centre de València per a denunciar l especulació immobiliària, el model turístic descontrolat i la pèrdua d identitat dels barris, i per a reclamar vivenda digna i lloguers assequibles.

El Barça atropella el Nava a Alacant (27-38) i es planta en una nova final de Copa

El Barça guanya amb autoritat el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal de la Copa del Rei d’handbol a Alacant i es classifica per a una nova final, en un partit que va dominar sense necessitat d’exhibir la seua millor versió.

Es cancel·la el Festival de Les Arts de València després de les queixes pel so

El Festival de Les Arts no continua este dissabte a la Ciutat de les Arts i les Ciències de València després de les nombroses queixes per falta de so i de la negativa de l'Ajuntament i la direcció del recinte a permetre l'obertura. L'organització anuncia devolucions i lamenta no haver pogut tindre una reunió amb l'Alcaldia per buscar alternatives.

El Nou Mestalla completa l’anell de compressió i els 50 pilars de la coberta

L’estadi Nou Mestalla ja ha instal·lat l’anell de compressió i els 50 pilars d’acer que sostindran la gran coberta, un pas clau de cara a la seua inauguració prevista per a l’estiu de 2027.