21.1 C
València
Dimecres, 11 febrer, 2026

Una dona detinguda per tirar a un gos des d’una altura de tres metres en Alzira

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Alzira, en la Ribera (València), a una dona de 43 anys com a presumpta autora d’un delicte de maltractament animal, per deixar en estat greu a un gos, després de tirar-lo per l’entrada d’un pàrquing de més de tres metres d’altura.

 

Els fets han passat cap a les 21.30 hores d’esta nit de dimecres, quan una persona que passejava amb el seu gos ha vist com una dona l’agafava i sense dir cap paraula el tirava per l’entrada d’un pàrquing, des d’una altura de més de tres metres. 

 

Immediatament, la propietària de l’animal s’ha apropat al lloc havent d’apartar a la gent que s’havia congregat, ja que diferents testimonis van vore el que havia passat, trobant al seu gos inconscient, pel que ràpidament se l’ha emportat per a ser atés per un veterinari.

 

La dona té antecedents policials

Posteriorment la propietària ha tornat al lloc i s’ha entrevistat amb diferents persones que havien presenciat els fets, enterantse del nom de pila de la sospitosa, ja que és coneguda en la zona, al mateix temps que la policia va iniciar una investigació per a donar amb ella.

 

Finalment els agents han trobat a la dona un dia després, en una terrassa d’un bar, moment en el que ha sigut detinguda com a presumpta autora d’un delicte de maltractament animal. La detinguda amb antecedents policials, ha sigut posada en llibertat no sense abans ser advertida de l’obligació de comparéixer davant de l’autoritat judicial quan per a això fora requerida. El gos es troba hospitalitzat en estat greu.

Últimes notícies

Que no qualle el feudal vassallatge

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana adverteix que acceptar el menyspreu, l’autoritarisme i la desigualtat és obrir la porta a una societat de vassalls, i defensa que cal reaccionar abans que aquest model es normalitze

La passió, ingredient essencial del periodisme esportiu

Lucía González, Rafael Escrig, Mónica Benavent i José Luis Gual protagonitzen a la UJI una taula redona moderada per la presidenta de l’Associació de la Premsa Esportiva de Castelló, Yolanda Peris

El ponent ha elevat a 25 graus les màximes a Xàbia i Miramar i Aemet ha activat l’avís taronja a València

El vent de ponent ha deixat 25,5 graus a Xàbia i 25,4 a Miramar, només per darrere de registres a Canàries. Aemet ha activat avís taronja per ratxes de fins a 90 km/h i València ha suspés els mercats extraordinaris del dimecres

La Diputació diu que garantirà la continuïtat del Museu Nino Bravo a Aielo de Malferit

La Diputació de València ha anunciat que mediarà per a evitar el tancament del Museu Nino Bravo i garantir la seua continuïtat a Aielo de Malferit. Proposa una gestió professional dins de la Xarxa de Museus Etnològics després del conflicte entre la família i l'Ajuntament.

La jutgessa de la DANA demana a l’escorta de Mazón la factura del mòbil per a acreditar l’hora en què va cessar el seu...

La magistrada que investiga la gestió de la DANA ha reclamat a l'escorta de Carlos Mazón la factura del seu telèfon per a fixar quan va prescindir del seu servici. També ha ordenat acarar missatges i trucades d'alts càrrecs d'Emergències dels dies 28 i 29 d'octubre de 2024.

L’Audiència de València rebutja aprofundir en l’actuació dels agents de la CHJ el 29-O

L'Audiència Provincial ha desestimat el recurs que demanava més detall sobre el treball dels agents de la CHJ durant les riuades del 29-O i ha avalat el criteri de la jutgessa instructora.

Pérez Llorca defén la col·laboració públic-privada i anuncia canvis fiscals i menys traves

El president ha reivindicat la col·laboració públic-privada davant AVE, ha criticat la proposta de finançament autonòmic i ha avançat una reforma de l'Impost de Successions i Donacions al costat de mesures de simplificació administrativa.

Els hotels de la Comunitat Valenciana superen per primera vegada els 10 milions de clients

La planta hotelera de la Comunitat bat el seu rècord amb més de 10 milions de clients i 31,6 milions de pernoctacions en 2025. Benidorm concentra el 36,4% del total.