Una dona detinguda per tirar a un gos des d’una altura de tres metres en Alzira

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Alzira, en la Ribera (València), a una dona de 43 anys com a presumpta autora d’un delicte de maltractament animal, per deixar en estat greu a un gos, després de tirar-lo per l’entrada d’un pàrquing de més de tres metres d’altura.

 

Els fets han passat cap a les 21.30 hores d’esta nit de dimecres, quan una persona que passejava amb el seu gos ha vist com una dona l’agafava i sense dir cap paraula el tirava per l’entrada d’un pàrquing, des d’una altura de més de tres metres. 

 

Immediatament, la propietària de l’animal s’ha apropat al lloc havent d’apartar a la gent que s’havia congregat, ja que diferents testimonis van vore el que havia passat, trobant al seu gos inconscient, pel que ràpidament se l’ha emportat per a ser atés per un veterinari.

 

La dona té antecedents policials

Posteriorment la propietària ha tornat al lloc i s’ha entrevistat amb diferents persones que havien presenciat els fets, enterantse del nom de pila de la sospitosa, ja que és coneguda en la zona, al mateix temps que la policia va iniciar una investigació per a donar amb ella.

 

Finalment els agents han trobat a la dona un dia després, en una terrassa d’un bar, moment en el que ha sigut detinguda com a presumpta autora d’un delicte de maltractament animal. La detinguda amb antecedents policials, ha sigut posada en llibertat no sense abans ser advertida de l’obligació de comparéixer davant de l’autoritat judicial quan per a això fora requerida. El gos es troba hospitalitzat en estat greu.

Últimes notícies

El València Basket es juga la segona plaça davant un Bilbao que defén el seu octau lloc

València Basket rep al Surne Bilbao Basket en el Roig Arena amb la segona plaça de la Lliga Endesa en l'horitzó, mentres el conjunt basc baralla per afermar la seua presència en el playoff.

El València Basket busca sentenciar la final davant Saragossa i estrenar el seu palmarés en el Roig Arena

El València Basket rep al Casademont Zaragoza amb l'opció de tancar la final de la Lliga Femenina Endesa i estrenar el seu palmarés en el Roig Arena després del triomf en el primer partit.

Elx i Getafe es juguen la salvació i el bitllet a Europa en el Martínez Valero

Elx i Getafe s'enfronten en un partit clau en el Martínez Valero: els il·licitans necessiten guanyar per a continuar depenent de si mateixos i els azulones busquen assegurar la seua plaça europea.

El Vila-real es juga la tercera plaça en un Vallecas bolcat amb el comiat de Trejo

El Vila-real visita a un Raig ja salvat per a defendre la tercera plaça de LaLiga, en un dol marcat per la festa de la permanència i l'adeu d'Óscar Trejo.

Luís Castro rebaixa la pressió abans del Llevant-Mallorca decisiu per la permanència

Luís Castro afronta el Llevant-Mallorca com un dol decisiu però insistix que val els mateixos tres punts que la resta i rehúye fer càbales sobre el descens.

València restaurarà la fusteria de les Torres de Serrans i tancarà el monument tres setmanes

L'Ajuntament de València escometrà la restauració de la fusteria de fusta i elements metàl·lics de les Torres de Serrans, la qual cosa obligarà a tancar el monument al públic durant tres setmanes entre maig i juny.

La Fe lidera de nou a Espanya els trasplantaments de medul·la òssia

L'Hospital La Fe de València torna a situar-se com el centre espanyol amb major nombre de trasplantaments de medul·la òssia, amb 172 intervencions en 2024, i consolida el seu paper com a referent en els procediments al·logènics més complexos.

Rubén Burgos avisa després del primer colp a Saragossa: el treball serà dur per a guanyar la Lliga

Rubén Burgos, tècnic del València Basket, demana calma després del primer triomf a Saragossa i advertix que l'equip haurà de treballar intensament per a tancar la final de la Lliga Femenina davant Casademont.