Una dona ferida en caure el balcó d’una casa en València

Este matí de dijous, cap a les 08.00 hores, s’ha produït un accident en caure el balcó d’una casa ubicada en el carrer de Lepant de la ciutat de València, en el que una dona de 62 anys ha acabat ferida.

 

El Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU) ha mobilitzat fins al lloc de l’accident a una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i una altra del Suport Vital Bàsic (SVB). Una volta allí, els equips mèdics han assistit a la dona, qui presentava ferides lleus.

 

Després de ser estabilitzada, la dona ha sigut traslladada fins a l’Hospital General Universitari de València. A hores d’ara es desconeix l’estat actual de la víctima.

Últimes notícies

La parella de Juanfran Pérez Llorca renuncia a continuar en la Diputació de València

La parella del president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha decidit no presentar-se al procés per a consolidar la plaça que ocupava des de fa sis mesos en comissió de servicis a la Diputació de València, després de les crítiques de l’oposició per suposat enchufisme.

Catalá destaca el suport del PP nacional al PPCV en plena precampanya

María José Catalá valora que la visita d'Alberto Núñez Feijóo a Sueca i d'altres dirigents nacionals reforça el PPCV en un any que considera decisiu. La presidenta del PP de València assenyala que sempre ha sentit el recolzament de la direcció estatal.

Quatre víctimes valencianes de l’extrema dreta i de policies, reconegudes com a vulneracions greus de drets humans

Una comissió estatal de Memòria Democràtica ha reconegut 63 víctimes mortals per violència d’extrema dreta o abusos policials entre 1979 i 1983, quatre d’elles valencianes, en el període immediatament posterior a l’entrada en vigor de la Constitució.

L’home que ha matat el logopeda del seu fill passarà a disposició judicial este dijous

L’home de 24 anys que s’ha entregat a la comissaria de Burjassot i ha confessat haver matat el logopeda del seu fill de 2 anys passarà este dijous a partir de les 9.00 hores a disposició del jutjat de guàrdia de València.

Els hotels valencians enceten l’estiu amb quasi ple total a València i Benidorm

Els hotels de la Comunitat Valenciana han encetat l’estiu amb ocupacions que freguen el ple tècnic, sobretot a València, Benidorm, Gandia i durant les Fogueres d’Alacant. El bon ritme de reserves fa preveure una segona quinzena de juny encara més intensa.

Nits sufocants en les Fogueres d’Alacant amb mínimes per damunt dels 25 graus

Una onada d’aire saharià coincidirà amb el cap de setmana gran de les Fogueres d’Alacant i deixarà nits ecuatorials, amb temperatures mínimes superiors als 25 graus i màximes pròximes als 39 a l’interior de la província.

Empreses de la Marina de València exigixen més seguretat i llum davant baralles i botelló

Les empreses de la Marina de València demanen a l’Ajuntament més seguretat, millor il·luminació i serveis extra per a evitar baralles, botelló i conductes incíviques al voltant del Veles e Vents.

Detingut un home per una plantació de marihuana amb més de 1.800 plantes a Picassent

La Guàrdia Civil ha desmantellat una sofisticada plantació de marihuana en un xalet d’una urbanització de Picassent i ha detingut un home de 29 anys, acusat de tràfic de drogues i defraudació de fluït elèctric, després d’intervindre 1.806 plantes.