14.9 C
València
Dijous, 29 gener, 2026

Una dona pilla enmig del carrer al menor que la va agredir sexualment en Paterna

 

Este dimarts, 15 de setembre, una veïna de 43 anys de la localitat de Paterna, en la comarca de l’Horta (València), ha pillat enmig del carrer a un menor que, presumptament, la va agredir sexualment en l’ascensor de sa casa.

 

Segons ha informat el diari ‘Las Provincias’, els fets han passat quan la víctima de l’agressió anava caminant pel carrer i es va trobar de cara amb el seu agressor. Davant d’això, va començar a cridar fort, motiu pel que diferents veïns de la zona van acudir ràpidament a on estava ella, i van retindre al menor.

 

Al mateix temps, altres testimonis de la zona van avisar a la Policia Local de Paterna, que es van mobilitzar fins al lloc dels fets. Una volta allí, els agents es van entrevistar amb la víctima, i després de sentir les seues declaracions, van detindre al presumpte agressor.

 

Encara que el menor va negar haver-la agredit sexualment, sí que va admetre que havia coincidit amb ella en l’ascensor. La dona va explicar que va poder conseguir escapar d’ell, ja que quan va arribar a la planta de sa casa, li va pegar en la cara i va entrar en sa casa.

Últimes notícies

Prop de 150 persones reclamen a València expulsar a Israel dels tornejos europeus

Unes 150 persones s'han concentrat al costat del Roig Arena durant el València Basket-Maccabi per a exigir l'expulsió d'Israel de les competicions europees. La protesta ha transcorregut amb consignes, pancartes i un ampli dispositiu policial.

Pérez Llorca ha reclamat una indemnització similar per a les víctimes de la DANA i del tren de Adamuz

El president valencià ha demanat equiparar les indemnitzacions de la DANA amb les de l'accident ferroviari de Adamuz i ha titllat de vergonyosa la diferència. Ha reclamat una rectificació i ha evitat entrar en una guerra de xifres.

Sarabia: ‘Davant el Barça cal ser valents i allunyar-los de la nostra porteria’

Eder Sarabia va assegurar que l'Elx ha de ser valent davant el Barcelona, superar la pressió i mantindre al rival lluny de l'àrea. Va confirmar les baixes d'Álvaro Núñez i Josan Ferrández, i no va descartar al nouvingut Lucas Cepeda.

Alberto Sant Joan rebrà el premi especial de l’XI Festival de Cinema de Paterna

L'actor serà homenatjat el 14 de febrer en el Gran Teatre Antonio Ferrandis amb una distinció que reconeix tres dècades de carrera. L'alcalde Juan Antonio Sagredo i familiars d'Antonio Ferrandis entregaran el guardó.

La Generalitat equipara les condicions laborals del professorat de religió a la resta de docents

Educació ha firmat el conveni col·lectiu que posa fi al tracte excepcional del professorat de religió. L'acord alinea drets, retribucions, permisos i llicències amb els de la resta de docents.

EUPV entrega 18.000 firmes en Les Corts per a demanar que es blinde la sanitat pública

EUPV ha presentat una ILP en Les Corts per a blindar la sanitat pública amb més de 18.000 firmes. La proposta demana més personal, inversió i revertir privatitzacions.

Tanquem Cofrents alerta d’un risc creixent en prorrogar la vida de les nuclears

La plataforma ha llançat una campanya contra la pròrroga de les centrals nuclears a Espanya i exigix el seu tancament. Advertix de riscos tècnics creixents i que el model nuclear frena la modernització del sistema

Arxiven la investigació contra el bisbe Munilla per defendre les teràpies de conversió

La Fiscalia Provincial de Madrid ha arxivat les diligències obertes per les declaracions del bisbe Josep Ignacio Munilla en defensa de les teràpies de conversió. El prelat va difondre el decret d'arxiu en el seu perfil de X.