Una dona pilla enmig del carrer al menor que la va agredir sexualment en Paterna

 

Este dimarts, 15 de setembre, una veïna de 43 anys de la localitat de Paterna, en la comarca de l’Horta (València), ha pillat enmig del carrer a un menor que, presumptament, la va agredir sexualment en l’ascensor de sa casa.

 

Segons ha informat el diari ‘Las Provincias’, els fets han passat quan la víctima de l’agressió anava caminant pel carrer i es va trobar de cara amb el seu agressor. Davant d’això, va començar a cridar fort, motiu pel que diferents veïns de la zona van acudir ràpidament a on estava ella, i van retindre al menor.

 

Al mateix temps, altres testimonis de la zona van avisar a la Policia Local de Paterna, que es van mobilitzar fins al lloc dels fets. Una volta allí, els agents es van entrevistar amb la víctima, i després de sentir les seues declaracions, van detindre al presumpte agressor.

 

Encara que el menor va negar haver-la agredit sexualment, sí que va admetre que havia coincidit amb ella en l’ascensor. La dona va explicar que va poder conseguir escapar d’ell, ja que quan va arribar a la planta de sa casa, li va pegar en la cara i va entrar en sa casa.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detenen tres homes a Alacant per vendre objectes robats des d’una vivenda

La Policia Nacional deté tres homes a Alacant per robatori, estafa i receptació després de descobrir una vivenda amb objectes sostrets.

Leila Slimani, Premi Internacional de la Fira del Llibre de València

L'escriptora franc-marroquina Leila Slimani rebrà el Premi Internacional de la Fira del Llibre de València en la seua 61a edició, que se celebra del 30 d'abril al 10 de maig als Jardins del Real. La cita comptarà també amb la participació del novel·lista turc Zülfü Livaneli, un dels autors més llegits del seu país.

Claudia Montes defén davant el Suprem que Ábalos no li va reconéixer cap endoll en Logirail

Claudia Montes sosté davant el Tribunal Suprem que José Luis Ábalos mai li va reconéixer haver-la endollat en Logirail i defén la legalitat de la seua contractació enfront de les sospites en el cas de les màscares.

Benidorm sotmetrà a ple la transformació de la plaça de bous al Benidorm Open Arena

L'Ajuntament de Benidorm portarà a ple l'inici de la licitació del projecte Benidorm Open Arena, amb 15 milions d'inversió per a rehabilitar la plaça de bous i el seu entorn com a gran espai cultural i juvenil.

Vint-i-tres detinguts i dos investigats per una onada de robatoris de coure a la província de València

La Guàrdia Civil desarticula diversos grups dedicats al robatori de coure en diferents municipis valencians i comarques, amb 23 detinguts, 2 investigats i desenes de quilos de cable recuperat.

Els transportistes intensifiquen la pressió contra el model d’ITV pública en la Comunitat Valenciana

La patronal del transport en la Comunitat Valenciana impulsa la campanya 'Ni un minut més' per a denunciar el col·lapse de les ITV públiques i exigir canvis abans de l'estiu.

Desarticulat a Villena un clan familiar dedicat al tràfic de drogues per segona vegada

Les quatre detingudes, tres d’elles de la mateixa família, també estan investigades per blanqueig de capitals i pertinença a grup criminal

L’aeroport de Castelló arranca 2026 amb rècord de passatgers i un augment del 16,5%

L'aeroport de Castelló aconseguix 40.556 passatgers en el primer trimestre de 2026, un 16,5% més que un any abans, impulsat per l'expansió històrica de rutes i freqüències.