Una dona pilla enmig del carrer al menor que la va agredir sexualment en Paterna

 

Este dimarts, 15 de setembre, una veïna de 43 anys de la localitat de Paterna, en la comarca de l’Horta (València), ha pillat enmig del carrer a un menor que, presumptament, la va agredir sexualment en l’ascensor de sa casa.

 

Segons ha informat el diari ‘Las Provincias’, els fets han passat quan la víctima de l’agressió anava caminant pel carrer i es va trobar de cara amb el seu agressor. Davant d’això, va començar a cridar fort, motiu pel que diferents veïns de la zona van acudir ràpidament a on estava ella, i van retindre al menor.

 

Al mateix temps, altres testimonis de la zona van avisar a la Policia Local de Paterna, que es van mobilitzar fins al lloc dels fets. Una volta allí, els agents es van entrevistar amb la víctima, i després de sentir les seues declaracions, van detindre al presumpte agressor.

 

Encara que el menor va negar haver-la agredit sexualment, sí que va admetre que havia coincidit amb ella en l’ascensor. La dona va explicar que va poder conseguir escapar d’ell, ja que quan va arribar a la planta de sa casa, li va pegar en la cara i va entrar en sa casa.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Espí va tombar a Sivera amb un doblet i va mantindre visca l’esperança del Llevant

Un doblet de Carlos Espí en els minuts 88 i 97 va decidir el Llevant-Alabés després d'un pols de porters entre Ryan i Sivera. El Llevant va quedar amb 21 punts, a 4 de la salvació.

Espí derroca la muralla de Sivera amb un doblet i manté visca l’esperança del Llevant

Carlos Espí va firmar dos gols en el 88 i el 96 per a tombar a l'Alabés, amb deu des del 60. Sivera va sostindre als visitants i el Llevant va tallar la seua ratxa de cinc sense guanyar.

Castro i Coudet mantenen la base en el Llevant-Alabés

Els dos entrenadors a penes toquen els seus onces per al dol del divendres en el Ciutat de València: tornen Raghouber i Moreno; entren Pacheco i Aleñá.

Fàtima Diame conquesta el seu octau títol de longitud amb un últim salt de 6,62

La valenciana es va imposar a Irati Mitxelena amb un últim intent de 6,62 m en els Nacionals sota sostre de València. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Fàtima Diame es corona amb el seu octau títol de longitud després d’un últim salt de 6,62 m

Fàtima Diame es va proclamar campiona d'Espanya indoor per octava vegada amb un últim salt de 6,62 m que va desbancar a Irati Mitxelena. Es va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Educació autoritza que el 16 de març siga no lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió

La Conselleria d'Educació ha autoritzat que el dilluns 16 de març no siga lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió per les Falles. La decisió s'emmarca en les excepcions del calendari escolar.

Fàtima Diame conquesta el seu octau or en longitud amb un últim salt de 6,62 m

La valenciana es va imposar en els Nacionals de pista coberta amb 6,62 m en la seua última temptativa després del 6,54 de Irati Mitxelena. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per al Mundial de Torun.

L’alcalde de Manises rep l’alta una setmana després de l’infart

Javier Mansilla ha rebut l'alta després d'una evolució mèdica favorable i continuarà la recuperació a casa. El primer tinent d'alcalde assumix les funcions.