Una dona pilla enmig del carrer al menor que la va agredir sexualment en Paterna

 

Este dimarts, 15 de setembre, una veïna de 43 anys de la localitat de Paterna, en la comarca de l’Horta (València), ha pillat enmig del carrer a un menor que, presumptament, la va agredir sexualment en l’ascensor de sa casa.

 

Segons ha informat el diari ‘Las Provincias’, els fets han passat quan la víctima de l’agressió anava caminant pel carrer i es va trobar de cara amb el seu agressor. Davant d’això, va començar a cridar fort, motiu pel que diferents veïns de la zona van acudir ràpidament a on estava ella, i van retindre al menor.

 

Al mateix temps, altres testimonis de la zona van avisar a la Policia Local de Paterna, que es van mobilitzar fins al lloc dels fets. Una volta allí, els agents es van entrevistar amb la víctima, i després de sentir les seues declaracions, van detindre al presumpte agressor.

 

Encara que el menor va negar haver-la agredit sexualment, sí que va admetre que havia coincidit amb ella en l’ascensor. La dona va explicar que va poder conseguir escapar d’ell, ja que quan va arribar a la planta de sa casa, li va pegar en la cara i va entrar en sa casa.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Juan Luis Gandia guanya el Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat

Juan Luis Gandia ha guanyat la segona volta al Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat enfront d'Ángeles Solanes. La participació s'ha quedat en el 17,81%, amb 10.316 vots d'un cens de 57.920.

L’incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna en direcció Barcelona

L'incendi d'un camió que transportava bobines de paper ha obligat a tancar els tres carrils de la A-7 a Paterna durant 45 minuts. A les 18.24 s'ha reobert el carril esquerre, amb cues de fins a 13 km.

Granada i València s’alien per a impulsar un vol directe i una promoció turística conjunta

Les diputacions han segellat una aliança per a llançar una connexió aèria directa entre Granada i València. El pla inclou un concurs públic i una estratègia de promoció turística conjunta.

La mort d’un home al seu balcó a Alacant apunta a una bala perduda d’un tiroteig

La investigació assenyala que un home de 59 anys va ser aconseguit per un tret accidental mentres era al balcó de la seua vivenda a Carolines Altes. S'han constatat set detonacions i no hi ha detencions.

Incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna cap a Barcelona

Un camió amb bobines de paper s'ha incendiat en l'A-7 a l'altura de Paterna i ha obligat a tancar l'autovia 45 minuts en sentit Barcelona. La reobertura parcial ha deixat retencions de fins a 13 quilòmetres i desviaments provisionals.

Els maquinistes inicien vaga en FGV amb servicis mínims del 75%-80% en Falles

Semaf activa aturs en Metrovalencia i TRAM d'Alacant amb mínims del 75% i del 80% del 15 al 19 de març. El sindicat denuncia carències de seguretat i falta de negociació.

Morrissey manté els concerts de Saragossa i Sevilla després de cancel·lar el de València

La promotora confirma que seguixen en peus les dates del 14 de març a Saragossa i del 16 a Sevilla, després de suspendre el concert previst a València. L'artista ha atribuït la cancel·lació a la falta de descans pel soroll a la ciutat, en plena avantsala de les Falles.

Desenes d’entitats convoquen per al dissabte concentracions contra la guerra de l’Iran a València, Alacant, Alcoi i Crevillent

Desenes d'organitzacions socials, sindicats i entitats veïnals han convocat este dissabte concentracions per a rebutjar els atacs a l'Iran. Les protestes seran al migdia a València, Alacant, Alcoi i Crevillent.