Una dona pilla enmig del carrer al menor que la va agredir sexualment en Paterna

 

Este dimarts, 15 de setembre, una veïna de 43 anys de la localitat de Paterna, en la comarca de l’Horta (València), ha pillat enmig del carrer a un menor que, presumptament, la va agredir sexualment en l’ascensor de sa casa.

 

Segons ha informat el diari ‘Las Provincias’, els fets han passat quan la víctima de l’agressió anava caminant pel carrer i es va trobar de cara amb el seu agressor. Davant d’això, va començar a cridar fort, motiu pel que diferents veïns de la zona van acudir ràpidament a on estava ella, i van retindre al menor.

 

Al mateix temps, altres testimonis de la zona van avisar a la Policia Local de Paterna, que es van mobilitzar fins al lloc dels fets. Una volta allí, els agents es van entrevistar amb la víctima, i després de sentir les seues declaracions, van detindre al presumpte agressor.

 

Encara que el menor va negar haver-la agredit sexualment, sí que va admetre que havia coincidit amb ella en l’ascensor. La dona va explicar que va poder conseguir escapar d’ell, ja que quan va arribar a la planta de sa casa, li va pegar en la cara i va entrar en sa casa.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

1-1: Joel Roca empata en el 93 i frena el somni de permanència del Llevant

Un tret de Joel Roca, desviat i validat pel VAR, va evitar la victòria local en el Ciutat després del 1-0 de Carlos Espí. La roja a Olasagasti va canviar el guió.

Morant ha reclamat més feminisme i defensa dels drets de les dones enfront del feixisme

La líder del PSPV ha lligat el 8M amb una crida a frenar el masclisme institucional i la violència digital, i ha reivindicat al PSOE com a alternativa. També ha citat avanços com l'SMI i els permisos per a defendre que el feminisme es traduïx en drets

Pastor (PP) ha acusat a Morant de guerres internes i ha posat el focus a Almussafes

El síndic del PP en Les Corts ha arremés contra la líder del PSPV pel conflicte a Almussafes i per la seua gestió. També ha citat el CNIO i ha carregat contra el Govern de Sánchez.

Morant defén l’expulsió de l’alcalde d’Almussafes i afirma que en el PSOE no caben señoros ni puters

La líder del PSPV-PSOE ha recolzat l'expulsió de Toni González i ha recalcat que el partit se situa del costat de les víctimes. També ha assenyalat conductes que considera assetjament i ha marcat límits interns.

Pérez Llorca anuncia ajudes de 6.000 €/hectàrea per a replantar cultius permanents

La Generalitat llança una línia de 26,7 milions, a 6.000 euros per hectàrea, per a agricultors amb pèrdues per la DANA de 2024. Exigirà densitat mínima per cultiu i se suma a inversions en camins, canalitzacions i regadiu.

Activistes porten làpides en la plaça de bous de València per a denunciar el suport del Consell a la tauromàquia

Un centenar d'activistes de AnimaNaturalis i CAS ha protestat enfront de la plaça de bous de València amb làpides amb noms de bous morts. Han demanat la fi de les ajudes públiques i de les corregudes.

Corberán demana un València protagonista i avisa de l’empremta de Quique davant l’Alabés

Corberán va afrontar la visita de l'Alabés amb Quique en la banqueta subratllant la identitat del València. Busquen encadenar dos victòries; Beltrán és baixa i Saravia entra.

El València vol afermar la seua escalada davant un Alabés amb l’estrena de Quique a Mestalla

El València busca enllaçar la seua segona victòria per a prendre aire respecte al descens davant un Alabés que inicia etapa amb Quique Sánchez Flores. Les baixes i les possibles estrenes marquen un dol directe a Mestalla