22.3 C
València
Dimarts, 17 febrer, 2026

Dos agressions sexuals, 10 comes etílics i 55 detinguts en un macrobotelló al parc de l’Oest de Madrid

Un macrobotelló al parc de l’Oest a Madrid ha acabat amb la detenció de 55 joves, després d’altercats violents i nous robatoris a adolescents que eren allí congregats. A més, segons el balanç d’Emergències Madrid, es van produir 2 agressions sexuals, 9 agressions, un ferit per arma blanca i 10 persones ateses per coma etílic.

<

>

Llançaren ampolles

Diversos grups de joves estaven protagonitzant desordres públics al voltant de les 2 del matí. Quan els agents van arribar, diversos grups de persones van començar a llançar ampolles i altres objectes.

12 persones detingudes

Després d’estos altercats, la Policia ha detingut a 12 persones per robatori amb violència, 4 d’elles menors, 2 persones per atemptat contra l’autoritat, 5 per renyina tumultuària i 21 per desordres públics.

Després d’aquesta intervenció amb nombrosos detinguts, cap a les 4 de la matinada es van reprendre els altercats, quan els agents van tractar de dissoldre diversos grups de joves que encara es trobaven congregats bevent al parc.

Després dels altercats, quatre joves van ser detinguts per desordres públics i danys al mobiliari urbà. Diversos joves han estat atesos per efectius de Samur-Protecció Civil per caigudes, intoxicacions etíliques o per ferides lleus.
 

Increment de botellons

D’altra banda, no s’han produït incidents en una altra zona de la capital durant la matinada d’este diumenge, ni en les festes del barri del Pilar, on la nit ha estat tranquil·la, com també al parc de Berlín, si bé s’ha notat un increment dels botellons respecte a la matinada del dissabte, segons fonts de la Policia Municipal de Madrid.

Altres botellons

Serveis sanitaris d’emergència han atés i traslladat a l’hospital a quatre persones, homes d’entre 21 i 38 anys d’edat, que han resultat ferits per arma blanca i de diversa consideració en tres renyines registrades en un macrobotelló celebrat aquesta matinada en la zona universitària de Cartagena, al costat del campus de la Muralla de la Mar.

<

>

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

València adopta Cap i Casal com a nou lema institucional

L'Ajuntament emprarà el lema al costat de l'escut per a identificar la ciutat i reforçar la seua imatge. L'anunci arriba amb crítiques pel cost de 10.000 euros.

Pérez Llorca acudirà a la Comissió Mixta de la dana amb tarannà constructiu

El president ha assegurat que anirà a la Comissió Mixta Generalitat-Govern amb ànim de col·laborar. Lamenta que arribe molt tard i valora la rectificació de l'Executiu.

Més de 6.000 agents vetlaran per la seguretat de les Falles 2026 a València

València activarà un dispositiu amb més de 6.000 efectius per a les Falles 2026. El pla reforça el control en mascletaes, estacions i accessos per a evitar embuts.

Pérez Llorca defén que la Generalitat controla l’adjudicació de vivendes públiques després de les irregularitats a Alacant

Pérez Llorca ha afirmat que la Generalitat és ara una administració 'seriosa' que 'controla' i reforça la inspecció en l'adjudicació de vivendes públiques després de les irregularitats detectades a Alacant. Ha garantit més controls i ha subratllat que la investigació judicial se centra en un funcionari ja apartat.

Pérez Llorca i Torres copresidirán la primera Comissió Mixta per la dana en Riba-roja

Pérez Llorca i el ministre Torres copresidirán el dimecres a Riba-roja de Túria la primera reunió de la Comissió Mixta per la dana. La cita serà a les 12.30 i el ministre visitarà abans les obres del canal Xúquer-Túria a Torrent.

Pérez Llorca demana unitat i comprensió davant la violència de gènere i evita la confrontació ideològica

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha demanat unitat i comprensió davant la violència de gènere i ha refusat entrar en dogmes ideològics. La seua crida s'ha produït després del crim masclista de Benicàssim i enmig del debat polític sobre esta qüestió.

Catalá veu tardana la Comissió Mixta de la dana i Bernabé confia en una coordinació efectiva

Catalá ha criticat que l'òrgan s'active 16 mesos després de la dana, mentres Bernabé ha defés la seua utilitat per a reforçar la coordinació entre administracions.

Miquel Alberola retrata a Raimon en ‘Aquest jo que soc jo’

El llibre 'Aquest jo que soc jo' es presenta com la biografia més completa de Raimon, amb una mirada omnicomprensiva a la seua trajectòria, el seu llenguatge artístic i el seu impacte cívic. L'obra repassa del primer a l'últim recital i explica com el context polític va marcar el seu camí.