Dos persones detingudes per agredir i robar a un taxista en Alfafar

 

La Guàrdia Civil d’Alfafar, en l’Horta (València), ha detingut a dos persones acusades d’atracar a un taxista a través de la tècnica d’arts marcials del «mata lleó», consistent a estrangular des de darrere a la víctima fins que perd el coneixement per a robar-li.

 

Els fets s’han produït este 4 de setembre, quan una dona va demanar un taxi en Alfafar per a anar a treballar i, després de recollir a un home en altre municipi, es van traslladar fins a Catarroja, en la mateixa comarca, per a adquirir substàncies estupefaents en diferents punts de la localitat.

 

El viatge va finalitzar amb una violenta agressió al taxista encapçalada per la dona, que des del seient posterior del cotxe va fer al taxista la tècnica d’arts marcials coneguda com ‘mata lleó’, encara que davant de la resistència activa del conductor, l’home va obrir la porta del vehicle i li va pegar diferents punyades en la cara.

 

Tenien antecedents per fets pareguts

En vore que s’aproximava un cotxe, l’home va fugir peu pels carrers de la localitat i el taxista va conseguir escapar-se de la tècnica marcial i iniciar la marxa amb el vehicle, moment en el que la dona es va tirar del cotxe en marxa a la via pública.

 

No obstant això, la dona va conseguir furtar els 130 euros de la recaptació diària i el telèfon mòbil de la víctima, que va patir lesions de caràcter lleu i va necessitar assistència mèdica, segons un comunicat de la Guàrdia Civil. Després de mes i mig d’investigació en el marc de l’operació ‘Kelba’, s’ha detingut a un xic i una xica per un presumpte delicte de robatori amb violència i intimidació.

 

Els dos compten amb antecedents per fets pareguts i a l’home li constaven una ordre de busca, detenció i personació del Jutjat de Violència sobre la Dona com a autor d’un presumpte delicte de maltractaments en l’àmbit familiar cap a la seua parella, i un altre delicte de robatori amb força en les coses en un local de València. Les diligències han passat a la disposició dels Jutjats de Guàrdia de Catarroja.

Últimes notícies

Una persona mor i tres resulten ferides en eixir de la via un cotxe a Montesa

Una persona ha mort i tres han resultat ferides de diversa consideració en eixir de la carretera un cotxe a l’A-35, en el terme de Montesa, este dissabte de vesprada.

Les màximes baixen lleugerament a la Comunitat Valenciana però encara freguen els 40 graus a l’interior

Les temperatures màximes han descendit lleugerament a la Comunitat Valenciana este dissabte, però han continuat molt altes a l’interior, amb 39,2 graus a Ayora i ratxes de vent de fins a 100 km/h a Benissa.

Fugida d’un bou i diverses vaquetes durant els festejos taurins de Gátova

L’Ajuntament de Gátova ha informat que un bou s’ha escapat durant les festes taurines del municipi i continua en llibertat en la zona d’El Rodeno, mentres les vaquetes ja estan controlades a l’Alameda.

Quique Llopis es retira de la Liga Diamant de Londres per molèsties als isquios

L’atleta valencià Quique Llopis ha decidit no córrer els 110 metres tanques de la Liga Diamant de Londres per unes molèsties als isquios, a pocs dies del Campionat d’Espanya de Màlaga.

Rescatades onze persones en afonar-se un catamarà prop de l’illa de Tabarca

Onze persones han sigut rescatades il·leses després que un catamarà haja començat a afonar-se front a l’illa de Tabarca, a Santa Pola. Salvament Marítim i Bombers d’Alicante han coordinat un dispositiu amb vaixells i helicòpter.

Aemet activa avís taronja dilluns a l’interior nord de València per màximes de 39 graus

Aemet ha activat per a dilluns l’avís taronja a l’interior nord de València per màximes de 39 graus i manté també avisos grocs per calor i tempestes a diverses zones de la Comunitat Valenciana diumenge i dilluns.

Begoña Carrasco promet seguir fent de Castelló una terra d’oportunitats fins a 2027

L’alcaldessa de Castelló i candidata del PP a la reelecció en 2027, Begoña Carrasco, ha reafirmat el seu compromís de continuar transformant la ciutat en una terra d’oportunitats, amb menys impostos, més vivenda i millors servicis.

L’esclafit de Josele Ballester al British Open el col·loca en la lluita pels llocs capdavanters

El castellonenc Josele Ballester ha firmat -4 en la tercera ronda del British Open, és -3 en el total i aspira a ficar-se entre els vint primers en el seu segon Abiert Britànic, disputat a Royal Birkdale.