Enfonsament de la façana d’un edifici

Efectius del Consorci Provincial de Bombers d’Alacant han intervingut este diumenge en la localitat d’Almoradí després d’esfondrar-se la façana d’un edifici. En el moment dels fets, en el baix es trobava una dona, que no ha resultat ferida.

L’esfondrament ha ocorregut poc abans de les 12.30 hores i ha afectat la façana d’un edifici situat en el número 20 del carrer de la Reina, a la cantonada del carrer Manuel Birlanga, segons ha informat el cos provincial.

Els bombers han procedit a netejar la façana, retirar els rebles i abalisar la zona, a l’espera de l’arribada d’un tècnic arquitecte municipal per a valorar els fets i la situació de l’edifici.

En la intervenció, que ha finalitzat a les 14.30 hores, han participat una unitat de comandament i prefectura, una bomba rural pesada, dos furgons de salvaments varis, una autoescala, un sergent, un cap i sis bombers dels parcs d’Almoradí i Orihuela.

Últimes notícies

Onze parlaments autonòmics paguen més que el Congrés i el Senat

Els parlamentaris de 11 comunitats tenen un sou base més alt que els diputats del Congrés i els senadors. La Comunitat Valenciana se situa en la part baixa de la taula retributiva autonòmica.

Calor extrem i tempestes posen en alerta quinze comunitats, amb deu en nivell taronja

La Aemet ha activat avisos en quinze comunitats per fortes calorades, pluges i tempestes, amb deu territoris en nivell taronja de risc greu. La Comunitat Valenciana es troba en nivell groc per temperatures elevades.

Com vore hui l’històric eclipsi total de Sol que creuarà Espanya

La vesprada d’este 12 d’agost es produïx un eclipsi total de Sol visible com a total en bona part d’Espanya i com a parcial en tot el territori, amb milions de desplaçaments previstos i importants recomanacions de seguretat.

La maièutica ens fa falta

Maièutica és una veu que no pronunciem tots els...

Estabilitzat l’incendi forestal de Llíria en només dues hores

L’incendi forestal declarat esta vesprada en el terme de Llíria ha quedat estabilitzat en unes dues hores després de desallotjar diverses vivendes.

Thiago Fernández reforçarà les bandes del Llevant cedit pel Villarreal

L’extrem argentí Thiago Fernández, de 22 anys i propietat del Villarreal, jugarà esta pròxima temporada al Llevant en qualitat de cedit.

Un incendi forestal en Llíria obliga a desallotjar diverses vivendes

Un incendi forestal declarat esta vesprada a Llíria ha obligat a desallotjar diverses vivendes i ha mobilitzat importants mitjans terrestres i aeris.

Benidorm destina 8.000 euros per a les víctimes del terratrémol de Colòmbia

L'Ajuntament de Benidorm ha aprovat destinar 8.000 euros a accions humanitàries per a les víctimes del terratrémol de magnitud 7,4 a Colòmbia, que ha causat almenys 240 morts. L'ajuda es canalitzarà a través d'organismes oficials i inclou un missatge especial de suport a la ciutat agermanada de Manizales.