12.6 C
València
Dijous, 22 gener, 2026

Enfonsament de la façana d’un edifici

Efectius del Consorci Provincial de Bombers d’Alacant han intervingut este diumenge en la localitat d’Almoradí després d’esfondrar-se la façana d’un edifici. En el moment dels fets, en el baix es trobava una dona, que no ha resultat ferida.

L’esfondrament ha ocorregut poc abans de les 12.30 hores i ha afectat la façana d’un edifici situat en el número 20 del carrer de la Reina, a la cantonada del carrer Manuel Birlanga, segons ha informat el cos provincial.

Els bombers han procedit a netejar la façana, retirar els rebles i abalisar la zona, a l’espera de l’arribada d’un tècnic arquitecte municipal per a valorar els fets i la situació de l’edifici.

En la intervenció, que ha finalitzat a les 14.30 hores, han participat una unitat de comandament i prefectura, una bomba rural pesada, dos furgons de salvaments varis, una autoescala, un sergent, un cap i sis bombers dels parcs d’Almoradí i Orihuela.

Últimes notícies

Es desactiva l’alerta groga per vent en la Comunitat Valenciana

Emergències ha donat per finalitzada l'alerta groga per vent i no queden avisos actius en la Comunitat Valenciana. Els últims avisos a Castelló, València i Alacant també han cessat.

Els sindicats mèdics convoquen una setmana de vaga al mes des del 16 de febrer

El Comité de Vaga anuncia un atur indefinit articulat en setmanes mensuals des del 16 de febrer. Protesten per l'estatut marc i exigixen una regulació específica.

CGT convoca tres dies de vaga ferroviària i reclama un canvi immediat

CGT convoca una vaga del 9 a l'11 de febrer i se suma a l'atur dels maquinistes de Semaf per a prioritzar la seguretat després dels accidents. Transports considera que l'atur no és necessari i obri la via del diàleg.

Presó per a dos detinguts per la mort d’un home a Benifaió

El Jutjat d'Instrucció 2 de Carlet ordena presó provisional per a dos implicats en la mort d'un veí de Benifaió i l'incendi de la seua vivenda. La investigació apunta a l'entorn pròxim i manté a altres dos investigats amb mesures cautelars.

Ingrid deixarà un temporal atlàntic amb vent molt fort, pluges i nevades

Els fronts de la borrasca Ingrid deixaran este dijous un temporal atlàntic amb pluges generalitzades, ratxes molt fortes i neu en cotes mitjanes. Galícia mantindrà l'avís roig per fenòmens costaners i hi haurà avís taronja a Astúries, Cantàbria, País Basc i Andalusia.

Tres detinguts per la mort d’un home a Benifaió i l’incendi simulat de la seua vivenda

Tres jóvens han sigut detinguts per l'homicidi d'un veí de Benifaió i per l'incendi posterior en la vivenda. La investigació atribuïx el foc al fill de la víctima i el crim a dos afins.

Paterna ensenya als seus veïns a reconéixer les sirenes d’emergència i reaccionar a temps

L'Ajuntament ha iniciat formacions amb sons reals, pautes de confinament i evacuació i material pràctic per a actuar davant diferents riscos.

Castro apel·la a la marató i demana màxim lliurament abans del Llevant-Elx

El tècnic del Llevant va insistir que la Lliga és una marató i que cada jornada s'afrontarà com una final. Abans de rebre a l'Elx, va reclamar suport i paciència amb els reforços.