Excarceren a una persona en quedar atrapada en un vehicle després d’un accident en la V-30 a Xirivella

Efectius del Consorci Provincial de Bombers de València han excarcerat a una persona que ha quedat atrapada a l’interior d’un vehicle en un accident de trànsit en la V-30 a Xirivella, en la incorporació a la A-3.

El sinistre, en el qual s’han vist implicats dos vehicles, ha ocorregut en la vesprada d’este dissabte. Fins al lloc han acudit una dotació i sergent de Paterna i una dotació de Torrent.

Els ocupants de tots dos vehicles han estat atesos per mitjans sanitaris, ha informat el cos provincial en les seues xarxes socials.

<

>
D’altra banda, dotacions d’Alzira i Xàtiva han actuat en l’accident d’un camió que transportava missatgeria en l’A-7 i que s’ha incendiat. El cap tractor ha quedat completament calcinat. Els dos ocupants del vehicle han eixit pel seu propi peu.

Finalment, a Meliana, efectius de bombers han rescatat a un treballador que havia quedat atrapat per un peu en una màquina en una empresa de la localitat. Han intervingut una dotació de la Pobla de Farnals i diversos comandaments. Una vegada alliberat s’han fet càrrec mitjans sanitaris.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La Generalitat garantix que la jutgessa de la dana mantindrà el seu equip de funcionaris a Catarroja

La Conselleria de Justícia assegura que el jutjat de Catarroja que investiga la gestió de la dana de 2024 conservarà el mateix nombre de funcionaris després del procés d'estabilització de la plantilla.

Xàtiva marca la temperatura màxima d’Espanya amb 32,6 graus en un nou repunt de calor

Xàtiva registra 32,6 graus i se situa com la màxima d'Espanya en una jornada d'ascensos generalitzats en la Comunitat Valenciana, amb diverses localitats per damunt dels 30 graus.

Diana Morant s’oferix per a liderar el PSPV i veu un empat tècnic entre blocs en la Comunitat

Diana Morant anuncia que es presentarà per a encapçalar la llista del PSPV a la Generalitat quan el partit òbriga el procés i sosté que existix un empat tècnic entre els blocs d'esquerra i dreta en la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca demana al Govern que exigisca a la UE més flexibilitat en fitosanitaris per al camp valencià

Pérez Llorca urgix al Govern a reclamar a la Unió Europea més flexibilitat en l'ús de fitosanitaris perquè el camp valencià competisca en igualtat de condicions enfront dels productes extracomunitaris.

Pérez Llorca titlla d’estèril el debat sobre la prioritat nacional i reivindica la prioritat valenciana

Pérez Llorca considera estèril el debat sobre la prioritat nacional vinculat al pacte PP-Vox a Extremadura i defén prioritzar l'arrelament i la Comunitat Valenciana. Nega que estes polítiques suposen racisme i recorda que ja s'apliquen criteris similars en ajudes i vivenda.

Marcelino alerta sobre el millor moment de l’Oviedo i reclama màxima exigència al Vila-real

Marcelino advertix que l'Oviedo travessa la seua millor fase de la temporada malgrat estar en descens i exigix al Vila-real màxima concentració per a defendre la tercera plaça i l'objectiu de Champions.

Catalá defén el reforç de personal a València i nega boicot a la regularització d’immigrants

María José Catalá sosté que l'Ajuntament de València està reforçant personal per a la regularització d'immigrants i rebutja les acusacions de boicot del PSOE.

Bernabé acusa a Catalá d’aïllar-se i embossar la gestió de la regularització de migrants

Pilar Bernabé critica que María José Catalá s'ha quedat sola i ha reaccionat tard i malament davant el reforç de personal municipal per al procés de regularització extraordinària de migrants.