12.5 C
València
Dijous, 18 desembre, 2025

Excarceren a una persona en quedar atrapada en un vehicle després d’un accident en la V-30 a Xirivella

Efectius del Consorci Provincial de Bombers de València han excarcerat a una persona que ha quedat atrapada a l’interior d’un vehicle en un accident de trànsit en la V-30 a Xirivella, en la incorporació a la A-3.

El sinistre, en el qual s’han vist implicats dos vehicles, ha ocorregut en la vesprada d’este dissabte. Fins al lloc han acudit una dotació i sergent de Paterna i una dotació de Torrent.

Els ocupants de tots dos vehicles han estat atesos per mitjans sanitaris, ha informat el cos provincial en les seues xarxes socials.

<

>
D’altra banda, dotacions d’Alzira i Xàtiva han actuat en l’accident d’un camió que transportava missatgeria en l’A-7 i que s’ha incendiat. El cap tractor ha quedat completament calcinat. Els dos ocupants del vehicle han eixit pel seu propi peu.

Finalment, a Meliana, efectius de bombers han rescatat a un treballador que havia quedat atrapat per un peu en una màquina en una empresa de la localitat. Han intervingut una dotació de la Pobla de Farnals i diversos comandaments. Una vegada alliberat s’han fet càrrec mitjans sanitaris.

 

Últimes notícies

Centenars es manifesten a València pels drets dels migrants

Centenars de persones han recorregut València, des de la plaça de bous fins al CIE de Sapadors, per a denunciar exclusió i reclamar garanties per a la població migrant.

El PSPV presenta la proposta de gestora a Almussafes després de l’expulsió de l’alcalde per denúncies d’assetjament sexual

La direcció provincial del PSPV ha proposat una gestora per a l'agrupació d'Almussafes després de la denúncia per assetjament sexual contra l'alcalde, ja expulsat. La llista, amb Jorge Vidal al capdavant, queda a l'espera del vistiplau intern i federal.

Centenars es manifesten a València per a reclamar drets de les persones migrants

Centenars de persones han recorregut València per a exigir garanties efectives de drets per a la població migrant. La marxa va culminar davant el CIE de Sapadors.

Imputat l’alcalde de Jérica per agressió sexual a dos menors; el PP demana suspendre-li de militància

Un jutjat de Segorbe investiga a l'alcalde de Jérica per dos presumptes delictes d'agressió sexual a menors. El PP li cessa com a assessor en la Diputació i demana suspendre la seua militància, mentres el PSPV exigix la seua dimissió.

Broseta deixa la secretaria autonòmica de representació davant la UE amb una dimissió irrevocable

Pablo Broseta ha presentat la seua dimissió irrevocable com a secretari autonòmic de Representació davant la UE i les CCAA. Va anunciar la renúncia en X sense donar motius.

Morant demana als edils d’Almussafes respectar a la denunciant i acatar el decidit pel PSPV

Diana Morant ha reclamat al grup socialista d'Almussafes respecte a la denunciant d'assetjament i obediència a les mesures del partit, que ja ha actuat contra l'alcalde.

El Port d’Alacant rescindix el contracte de l’estructura en la bocana i activa concursos de fred i hidrogen

El consell ha resolt el contracte de l'estructura fixa en la bocana per incompliment del contractista i ha llançat concursos per a una nau frigorífica i una planta d'hidrogen verd.

Creu Roja distribuïx més de 1.800 jocs i joguets a famílies vulnerables d’Alacant

Creu Roja ha iniciat a Alacant el lliurament de més de 1.800 jocs i joguets per a famílies vulnerables per Nadal. Les donacions es classifiquen i arriben directament a les llars.