29.1 C
València
Divendres, 4 juliol, 2025

Ferida en ser atropellada en el Grau de Castelló

Avinguda del Port del Grau de Castelló

Avinguda del Port del Grau de Castelló | Google Maps

 

- Advertisement -Telegram València Diari

Esta vesprada de dilluns, cap a les 14.00 hores, en el Grau de Castelló, una dona de 55 anys ha sigut atropellada per un vehicle. Estos fets s’han produït, concretament, en l’avinguda del Port, que unix el Grau amb la ciutat de Castelló.

 

El Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) ha sigut informat d’este fet i ha enviat una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU). La dona ha sigut assistida pels servicis mèdics i pateix policontusions. Poc després, la víctima ha sigut traslladada fins a l’Hospital General Universitari de Castelló. Segons expliquen en ‘Mediterráneo’, la dona no té ferides greus i la seua vida no perilla. A més, es desconeixen dades de la persona que l’ha atropellada.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Llevant inicia la seua pretemporada amb proves mèdiques i l’estrena de Vicente Iborra com a assistent

El Llevant ha començat oficialment la seua pretemporada amb proves mèdiques per als jugadors i el suport de Vicente Iborra com a nou assistent tècnic de Julián Calero.

L’Elx renova al porter Matías Dituro una temporada més després del seu destacat rendiment

L'Elx confirma la renovació per una temporada més del porter argentí Matías Dituro, fonamental en l'ascens de l'equip a Primera Divisió.

Vicent Císcar assumix l’alcaldia de Paiporta després de la renúncia de Maribel Albalat

Vicent Císcar és elegit nou alcalde de Paiporta després de la dimissió de Maribel Albalat per motius de salut. El canvi es produïx en un municipi afectat per la tragèdia de la dana de 2023.

El festival MIAU de Fanzara celebra la seua novena edició finançat amb fons propis després de la retirada d’ajudes municipals

El festival MIAU de Fanzara, referent de l'art urbà en la Comunitat Valenciana, celebra en 2025 la seua novena edició finançada amb recursos propis després de l'eliminació d'ajudes municipals i autonòmiques.

Alcoi impulsa el futur Museu Camilo Sesto amb un projecte museogràfic de 290.000 euros

L'Ajuntament d'Alcoi ha licitat per quasi 291.000 euros el disseny i instal·lació del projecte museogràfic del Museu Camilo Sesto, finançat per fons europeus Next Generation.

Carlos Mazón destaca en el Congrés Nacional del PP amb salutacions i suports a líders clau

Carlos Mazón, president de la Generalitat Valenciana, saluda a importants barons del PP i recolza el projecte d'Alberto Núñez Feijóo durant el XXI Congrés Nacional del partit, que busca revitalitzar Espanya enfront del Govern actual.

Dos hospitalitzats per inhalació de fum rere incendi en vivenda de Sagunt

Un incendi en una vivenda a Sagunt va provocar l'hospitalització de dos hòmens per inhalació de fum, a més del rescat de mascotes i persones en el lloc.

L’Elx inicia la pretemporada amb una sola incorporació i múltiples concentracions

L'Elx comença la seua pretemporada 2025 amb el retorn a Primera Divisió i una única incorporació, Germán Valera, i anuncia dos concentracions a Múrcia i Algorfa.