9.3 C
València
Dimecres, 21 gener, 2026

Ferides 4 persones, entre elles un bebé de 4 mesos i un xiquet de 3 anys, en un incendi d’una casa en Bigastro

Ferides 4 persones, entre elles un bebé de 4 mesos i un xiquet de 3 anys, en un incendi d'una casa en Bigastro, Baix Segura (Alacant)

Imatge d’arxiu | Pixabay

 

Esta vesprada de dimarts, sobre les 17.30 hores, s’ha produït un incendi en una casa ubicada en el carrer del Moreal del municipi de Bigastro, en la comarca del Baix Segura (Alacant), en el que un bebé de 4 mesos, un xiquet de 3 anys, una xica de 23 anys i un home de 37 anys han resultat ferits.

 

El Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU) ha mobilitzat fins al lloc de l’incendi a una ambulància del Suport Vital Bàsic (SVB) i una altra del Transport No Asistit (TNA) i quan han arribat, els equips mèdics han assistit a les quatre víctimes, totes elles per inhalació de fum.

 

Una volta estabilitzades totes les persones, han sigut traslladades fins a l’Hospital Vega Baja d’Orihuela, en la mateixa comarca. A hores d’ara es desconeix l’estat actual de les víctimes.

Últimes notícies

98-84: la defensa del València Basket sotmet al París i decidix el dol d’anotadors

La muralla taronja es va imposar a un dels atacs més productius del torneig i va tancar el triomf per 98-84. Taylor va sumar 28 punts i Pedro Martínez va firmar un rècord.

Arnau Tenas recupera la titularitat en un Vila-real amb rotacions davant l’Ajax

Arnau Tenas recupera la porteria este dimarts en la Champions davant l'Ajax; només repetixen Renato Veiga, Comesaña i Moleiro. Marcelino ha apostat per un onze amb canvis en totes les línies.

L’accident ferroviari d’Adamuz eleva a 42 les víctimes mortals després de recuperar els últims cossos

Els forenses han completat les autòpsies de 38 víctimes i 37 persones continuen hospitalitzades, nou d’elles a l’UCI

Aemet advertix que la vesprada i nit concentren el pitjor del temporal marítim en la Comunitat Valenciana

Aemet ha assenyalat que el tram més advers del temporal marítim arribarà esta vesprada i es prolongarà fins al final del dimarts, amb ones de fins a 4 metres. El dimecres s'espera que amaine, encara que seguiran els avisos i persistiran afectacions en trams exposats del litoral.

El temporal esfondra una terrassa a la platja de Tavernes i obliga a desallotjar un edifici

El fort onatge ha arrossegat sediments en els fonaments de l'edifici Neptú i ha provocat el col·lapse de la terrassa d'un primer pis. La Policia Local ha desallotjat als ocupants i ha acordonat la zona mentres tècnics revisen l'estructura i els immobles confrontants.

LaLiga denuncia càntics ofensius: ‘Ayoze és una rata’ i insults a Hugo Duro

LaLiga va incloure en la seua denúncia de la jornada 20 diversos càntics i insults en Betis-Vila-real, Getafe-València i Espanyol-Girona. També va arreplegar llançaments d'objectes.

Aemet advertix: la vesprada i la nit seran el tram més advers del temporal marítim

Aemet ha assenyalat ones significatives de 4 metres i que el pitjor tram de l'episodi es concentra entre la vesprada i la nit. El dimecres s'espera un descens progressiu amb avisos encara actius.

La grip cau un 27% en la Comunitat Valenciana i els casos greus disminuïxen

La incidència de la grip baixa a 88,3 per 100.000 en la Comunitat Valenciana, un 27% menys que la setmana prèvia. Les IRA totals es mantenen quasi estables; covid puja a 6 sense casos greus i el VRS cedix lleument.