Dos ferits per arma blanca, un d’ells menor, en una baralla campal entre 50 jóvens en el Perelló

 

Una baralla entre mig centenar de jóvens ha acabat amb dos persones ferides, una d’elles menor d’edat, en Sueca, en la comarca de la Ribera (València). Segons informa l’Ajuntament de la localitat en un comunicat, els fets s’han produït esta passada matinada de diumenge en el Perelló.

 

Els fets s’han produït cap a les tres i mitja de la matinada, quan la Policia Local de Sueca ha rebut un avís d’una baralla campal en la zona de l’avinguda d’Adolfo Suárez, en la que mig centenar de jóvens «portaven pals i ganivets molt grans».

 

La primera víctima ha sigut un xic de 17 anys, que ha hagut de ser traslladat a l’hospital de la Ribera cap a les 4 del matí, després de ser apunyalat en el muscle amb una arma blanca.

 

Una segona víctima tres hores més tard

La Policia Local i la Guàrdia Civil han participat en la dissolució de la baralla, però unes hores més tard, cap a les 6 del matí, han rebut un altre avís: els jóvens havien tornat a la zona i «es mostraven molt agressius».

 

Poc abans de les set del matí, els han localitzat a un xic, amagat en una zona residencial de la plaça del Maestrat, amb una ferida sagnant en el genoll. La víctima ha sigut traslladada al centre de salut de Sueca per a rebre assistència sanitària.

 

Protagonistes d’una altra baralla la nit de Sant Joan

Tant les víctimes com els agressors són de diferents localitats de la comarca de l’Horta Sud (València). A demés, el regidor de Seguretat Ciutadana de Sueca, Carlos Ramírez, ha assegurat que «pareix ser que estos mateixos grups de jóvens van protagonitzar una altra baralla la nit de Sant Joan en el Perelló».

 

A pesar d’això, Ramírez assegura que «es tracta d’un fet puntual» i que la presència policial s’ha «triplicat» este estiu en els carrers i platges de la costa, «ja que la complexitat de la crisi sanitària i el gran increment de la població ho requerix».

 

La Guàrdia Civil s’ha fet càrrec de la investigació dels fets per a identificar als autors de les agressions i als responsables de la baralla.

Últimes notícies

Rafa Mir recorre la condemna a huit anys i mig de presó i posa en dubte la sentència

Rafa Mir ha presentat recurs contra la condemna a huit anys i mig de presó per agressió sexual i lesions dictada per l’Audiència de València i critica que la sentència no valore uns vídeos aportats per la defensa ni la intervenció de la Policia Local de Bétera.

Pedro Martínez rep pensa oferta del Real Madrid mentre el València Basket mou fitxa per a que es quede

Pedro Martínez ha rebut una oferta del Real Madrid, que està disposat a pagar la seua clàusula d’1 milió d’euros, mentres el València Basket li ha presentat una nova proposta per a intentar retenir-lo després del títol de la Lliga Endesa.

Així queda el risc d’incendis forestals demà en la Comunitat Valenciana

Emergències de la Generalitat ha advertit que este dimarts hi haurà risc extrem d’incendis forestals en tota la província d’Alacant i en el litoral i interior sud de Castelló, amb calor intensa i possibilitat de tempestes seques.

Evacuen una nau industrial a Villena per un incendi que deixa un treballador ferit per fum

Un incendi en una nau industrial al polígon Rubial de Villena ha obligat a desallotjar els treballadors i ha deixat un home de 38 anys ferit lleu per inhalació de fum.

Canvi en la cúpula de Mercadona amb l’eixida pactada d’Héctor Hernández

Héctor Hernández ha deixat el Comitè de Direcció de Mercadona per acord mutu després de 23 anys. L’empresa redistribuïx funcions clau i incorpora Enric Carbonell al màxim òrgan executiu.

Altibaixos en les màximes a la Comunitat amb fins a 36 °C a Elx

Les temperatures màximes han tingut pujades i baixades a la Comunitat Valenciana en una jornada marcada pels 36 graus registrats a Elx, segons Aemet.

Dos persones majors ferides en un accident de trànsit en la CV-724 a Dénia

Una dona de 71 anys i un home de 78 han resultat ferits en un accident de trànsit este dilluns en la CV-724, al terme municipal de Dénia, i han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia.

Bautista s’acomiada del seu últim Wimbledon després de perdre amb Fonseca en primera ronda

Roberto Bautista, de 38 anys, s’ha acomiadat en primera ronda del seu últim Wimbledon després de perdre davant el brasiler Joao Fonseca en tres sets, malgrat tindre opcions en l’inici del partit.