Dos ferits per arma blanca, un d’ells menor, en una baralla campal entre 50 jóvens en el Perelló

 

Una baralla entre mig centenar de jóvens ha acabat amb dos persones ferides, una d’elles menor d’edat, en Sueca, en la comarca de la Ribera (València). Segons informa l’Ajuntament de la localitat en un comunicat, els fets s’han produït esta passada matinada de diumenge en el Perelló.

 

Els fets s’han produït cap a les tres i mitja de la matinada, quan la Policia Local de Sueca ha rebut un avís d’una baralla campal en la zona de l’avinguda d’Adolfo Suárez, en la que mig centenar de jóvens «portaven pals i ganivets molt grans».

 

La primera víctima ha sigut un xic de 17 anys, que ha hagut de ser traslladat a l’hospital de la Ribera cap a les 4 del matí, després de ser apunyalat en el muscle amb una arma blanca.

 

Una segona víctima tres hores més tard

La Policia Local i la Guàrdia Civil han participat en la dissolució de la baralla, però unes hores més tard, cap a les 6 del matí, han rebut un altre avís: els jóvens havien tornat a la zona i «es mostraven molt agressius».

 

Poc abans de les set del matí, els han localitzat a un xic, amagat en una zona residencial de la plaça del Maestrat, amb una ferida sagnant en el genoll. La víctima ha sigut traslladada al centre de salut de Sueca per a rebre assistència sanitària.

 

Protagonistes d’una altra baralla la nit de Sant Joan

Tant les víctimes com els agressors són de diferents localitats de la comarca de l’Horta Sud (València). A demés, el regidor de Seguretat Ciutadana de Sueca, Carlos Ramírez, ha assegurat que «pareix ser que estos mateixos grups de jóvens van protagonitzar una altra baralla la nit de Sant Joan en el Perelló».

 

A pesar d’això, Ramírez assegura que «es tracta d’un fet puntual» i que la presència policial s’ha «triplicat» este estiu en els carrers i platges de la costa, «ja que la complexitat de la crisi sanitària i el gran increment de la població ho requerix».

 

La Guàrdia Civil s’ha fet càrrec de la investigació dels fets per a identificar als autors de les agressions i als responsables de la baralla.

Últimes notícies

València reforçarà la seguretat amb 1.500 agents per l’eclipse solar del 12 d’agost

L’eclipse solar del 12 d’agost mobilitzarà 1.500 agents a la província de València i un ampli dispositiu de trànsit, emergències i prevenció d’incendis. Les autoritats recomanen planificar els desplaçaments, evitar zones forestals i seguir només informació oficial.

Desarticulada una trama que ha defraudat 11,9 milions d’IVA en begudes alcohòliques

La Policia Nacional ha detingut tretze persones i n’ha investigat quatre més en una operació amb Hisenda que ha destapat un frau de 11,9 milions d’euros d’IVA en el sector de les begudes alcohòliques, amb ramificacions a Sevilla, Còrdova, Badajoz i València.

Dos detinguts per tres robatoris violents en una sola matinada a Torrent

La Policia Nacional ha detingut dos hòmens de 19 i 31 anys acusats de tres robatoris amb violència en una mateixa matinada a Torrent, a més d’un robatori en un vehicle i un delicte d’usurpació de l’estat civil.

Última prova de l’Elx davant el Toulouse abans de l’estrena en LALIGA

L’Elx tanca este dissabte la pretemporada contra el Toulouse en Pinatar Arena, amb el debut possible de Javi Morcillo i diverses baixes per lesió abans d’estrenar-se en LALIGA davant el Deportivo el 17 d’agost.

Així serà la flota llogada per a l’eixida de The Ocean Race a Alacant

La SPTD ha tret a licitació per 517.217 euros el lloguer de més de 40 embarcacions que garantiran l’organització, la seguretat i la cobertura mediàtica de l’eixida de The Ocean Race Alicante 2027.

El propietari d’un bar de València que ha matat un jove passarà hui a disposició judicial

El propietari del bar 'La Esquina Tropical' de València, detingut per la mort d’un jove de 20 anys, passarà esta vesprada a disposició judicial després de confessar el crim al 091.

Presó per a quatre homes per robar cotxes d’alta gamma clonant les claus electròniques

Quatre homes han ingressat en presó provisional després de ser detinguts a Alacant i Múrcia, acusats de robar quatre cotxes d’alta gamma valorats en 400.000 euros amb claus electròniques clonades.

Crítiques a un cartell de festes de Sagunt per una imatge de sotmetiment sexual

La Coordinadora Feminista de Camp de Morvedre ha denunciat un cartell d’una penya de les festes de Sagunt per mostrar la imatge d’un toro sotmetent sexualment una dona nua i qüestiona el silenci de l’Ajuntament.
FILMOTECA D'ESTIU