12.6 C
València
Divendres, 21 novembre, 2025

Dos ferits per arma blanca, un d’ells menor, en una baralla campal entre 50 jóvens en el Perelló

 

Una baralla entre mig centenar de jóvens ha acabat amb dos persones ferides, una d’elles menor d’edat, en Sueca, en la comarca de la Ribera (València). Segons informa l’Ajuntament de la localitat en un comunicat, els fets s’han produït esta passada matinada de diumenge en el Perelló.

 

Els fets s’han produït cap a les tres i mitja de la matinada, quan la Policia Local de Sueca ha rebut un avís d’una baralla campal en la zona de l’avinguda d’Adolfo Suárez, en la que mig centenar de jóvens «portaven pals i ganivets molt grans».

 

La primera víctima ha sigut un xic de 17 anys, que ha hagut de ser traslladat a l’hospital de la Ribera cap a les 4 del matí, després de ser apunyalat en el muscle amb una arma blanca.

 

Una segona víctima tres hores més tard

La Policia Local i la Guàrdia Civil han participat en la dissolució de la baralla, però unes hores més tard, cap a les 6 del matí, han rebut un altre avís: els jóvens havien tornat a la zona i «es mostraven molt agressius».

 

Poc abans de les set del matí, els han localitzat a un xic, amagat en una zona residencial de la plaça del Maestrat, amb una ferida sagnant en el genoll. La víctima ha sigut traslladada al centre de salut de Sueca per a rebre assistència sanitària.

 

Protagonistes d’una altra baralla la nit de Sant Joan

Tant les víctimes com els agressors són de diferents localitats de la comarca de l’Horta Sud (València). A demés, el regidor de Seguretat Ciutadana de Sueca, Carlos Ramírez, ha assegurat que «pareix ser que estos mateixos grups de jóvens van protagonitzar una altra baralla la nit de Sant Joan en el Perelló».

 

A pesar d’això, Ramírez assegura que «es tracta d’un fet puntual» i que la presència policial s’ha «triplicat» este estiu en els carrers i platges de la costa, «ja que la complexitat de la crisi sanitària i el gran increment de la població ho requerix».

 

La Guàrdia Civil s’ha fet càrrec de la investigació dels fets per a identificar als autors de les agressions i als responsables de la baralla.

Últimes notícies

Illa crida a defendre la veritat com deure democràtic en l’homenatge a Ernest Lluch

El Govern ha homenatjat a Ernest Lluch en el Palau 25 anys després del seu assassinat. Salvador Illa ha cridat a defendre la veritat i s'ha reivindicat el seu llegat en la sanitat universal i el diàleg.

La invasió dels Bàrbars, una película que cal vore

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla sobre que 'La invasió dels bàrbars' és una pel·lícula important, emocionant i necessària, que recupera la memòria històrica i alerta sobre els perills dels moviments feixistes actuals i considera una obra que passarà a la història del cinema valencià

Marcelino admet que les aturades no els han vingut bé i apunta al Mallorca

Marcelino va subratllar que les dos aturades anteriors van perjudicar el Vila-real i confia a revertir la dinàmica davant el Mallorca en La Ceràmica este dissabte.

València endurix l’ordenança de neteja: fins a 3.000 euros per orinar al carrer i 1.500 per no arreplegar les caques

L'Ajuntament impulsa una reforma de l'ordenança per a adaptar la norma a la legislació vigent i frenar conductes incíviques. Hi haurà sancions de fins a 3.000 euros i noves obligacions per a amos de mascotes, comerços i organitzadors d'esdeveniments.

La Fundació Princesa de Girona destaca el paper dels jóvens en la reconstrucció després de la DANA

El CongresFest x València ha reunit a Aldaia a prop de 900 estudiants per a impulsar la reconstrucció de l'ecosistema jove després de la DANA. La jornada ha posat a la joventut en el centre i impulsat la coordinació institucional.

El Consorci de Bombers de València aprova l’acord que posa fi al conflicte laboral

La Taula General de Negociació ha aprovat l'Acord de Condicions Comunes 2026-2029, que substituïx al de 2022 i normalitza la relació amb els sindicats.

La Diputació de València aportarà 3 milions per als 28 municipis exclosos per la DANA

La institució provincial cobrirà el 50% no finançat per l'Estat en projectes de reparació després de la riuada. Reclama igualtat de tracte per als municipis.

El PP de València aprova la declaració del 25-N de la FEMP amb el vot en contra de Vox

L'Ajuntament de València ha recolzat la moció de la FEMP pel 25-N per a reforçar la lluita contra la violència masclista. Vox, soci de govern, ha votat en contra.