Dos ferits per arma blanca, un d’ells menor, en una baralla campal entre 50 jóvens en el Perelló

 

Una baralla entre mig centenar de jóvens ha acabat amb dos persones ferides, una d’elles menor d’edat, en Sueca, en la comarca de la Ribera (València). Segons informa l’Ajuntament de la localitat en un comunicat, els fets s’han produït esta passada matinada de diumenge en el Perelló.

 

Els fets s’han produït cap a les tres i mitja de la matinada, quan la Policia Local de Sueca ha rebut un avís d’una baralla campal en la zona de l’avinguda d’Adolfo Suárez, en la que mig centenar de jóvens «portaven pals i ganivets molt grans».

 

La primera víctima ha sigut un xic de 17 anys, que ha hagut de ser traslladat a l’hospital de la Ribera cap a les 4 del matí, després de ser apunyalat en el muscle amb una arma blanca.

 

Una segona víctima tres hores més tard

La Policia Local i la Guàrdia Civil han participat en la dissolució de la baralla, però unes hores més tard, cap a les 6 del matí, han rebut un altre avís: els jóvens havien tornat a la zona i «es mostraven molt agressius».

 

Poc abans de les set del matí, els han localitzat a un xic, amagat en una zona residencial de la plaça del Maestrat, amb una ferida sagnant en el genoll. La víctima ha sigut traslladada al centre de salut de Sueca per a rebre assistència sanitària.

 

Protagonistes d’una altra baralla la nit de Sant Joan

Tant les víctimes com els agressors són de diferents localitats de la comarca de l’Horta Sud (València). A demés, el regidor de Seguretat Ciutadana de Sueca, Carlos Ramírez, ha assegurat que «pareix ser que estos mateixos grups de jóvens van protagonitzar una altra baralla la nit de Sant Joan en el Perelló».

 

A pesar d’això, Ramírez assegura que «es tracta d’un fet puntual» i que la presència policial s’ha «triplicat» este estiu en els carrers i platges de la costa, «ja que la complexitat de la crisi sanitària i el gran increment de la població ho requerix».

 

La Guàrdia Civil s’ha fet càrrec de la investigació dels fets per a identificar als autors de les agressions i als responsables de la baralla.

Últimes notícies

Confirmen 6 anys i mig de presó per intentar volar a Romania amb cocaïna i cannabis a l’aeroport de València

El TSJCV ha confirmat 6 anys i mig de presó i una multa de 100.000 euros per a una dona que va intentar volar de València a Bucarest amb més de 2 quilos de cocaïna i 5 de cannabis amagats en una maleta.

Confirmen 22 anys de presó per l’assassinat masclista d’Alcoi amb 18 ganivetades

El TSJCV ha confirmat la pena de 22 anys i mig de presó per a l’home que va matar la seua parella a Alcoi el 2022 amb 18 ganivetades. El tribunal descarta totes les al·legacions de la defensa, que ja ha anunciat recurs de cassació davant el Tribunal Suprem.

Dos ferits greus en un xoc amb bolcades a l’AP-7 a Ondara

Un accident entre dos vehicles a l’AP-7, a l’altura d’Ondara, ha deixat dos ferits greus, un pare i la seua filla de Luxemburg, i un ferit lleu, un veí de Pedreguer.

Sisé dia de lluita contra l’incendi forestal de Sogorb amb mitjans terrestres

Els bombers continuen treballant per controlar l’incendi forestal declarat dijous a Sogorb, estabilitzat des de diumenge després de cremar 630 hectàrees. S’ha alçat el confinament a Gàtova, però el nivell 1 del PEIF es manté i les pistes forestals seguixen tancades.

Detinguts tres veïns per vendre cocaïna des de casa a Castelló de Rugat

La Guàrdia Civil ha detingut tres persones a Castelló de Rugat que, presumptament, venien cocaïna des de la finestra de sa casa. En el registre s’han intervingut més d’un quilo de cocaïna, altres drogues, diners en efectiu i material per a preparar dosis.

Detingut a València un fugit buscant a Alemanya per un intent d’homicidi

La Policia Nacional ha detingut a València un fugit alemany reclamat per un intent d’homicidi amb metralladora comés en 2025.

Castro ix reforçat de Pamplona: empat sense gols però amb bona imatge del Levante

El Levante ha empatat a zero al camp d’Osasuna però Luís Castro destacat que l’equip ha recuperat la identitat desitjada i confia a continuar millorant amb el pas de les jornades.

Ryan destaca el punt d’or davant Osasuna i el creiximent defensiu del Llevant

El porter australià Mathew Ryan ha remarcat les sensacions positives del Llevant després de l’empat sense gols contra Osasuna a El Sadar, on ha sigut clau sota pals.