Dos ferits per arma blanca, un d’ells menor, en una baralla campal entre 50 jóvens en el Perelló

 

Una baralla entre mig centenar de jóvens ha acabat amb dos persones ferides, una d’elles menor d’edat, en Sueca, en la comarca de la Ribera (València). Segons informa l’Ajuntament de la localitat en un comunicat, els fets s’han produït esta passada matinada de diumenge en el Perelló.

 

Els fets s’han produït cap a les tres i mitja de la matinada, quan la Policia Local de Sueca ha rebut un avís d’una baralla campal en la zona de l’avinguda d’Adolfo Suárez, en la que mig centenar de jóvens «portaven pals i ganivets molt grans».

 

La primera víctima ha sigut un xic de 17 anys, que ha hagut de ser traslladat a l’hospital de la Ribera cap a les 4 del matí, després de ser apunyalat en el muscle amb una arma blanca.

 

Una segona víctima tres hores més tard

La Policia Local i la Guàrdia Civil han participat en la dissolució de la baralla, però unes hores més tard, cap a les 6 del matí, han rebut un altre avís: els jóvens havien tornat a la zona i «es mostraven molt agressius».

 

Poc abans de les set del matí, els han localitzat a un xic, amagat en una zona residencial de la plaça del Maestrat, amb una ferida sagnant en el genoll. La víctima ha sigut traslladada al centre de salut de Sueca per a rebre assistència sanitària.

 

Protagonistes d’una altra baralla la nit de Sant Joan

Tant les víctimes com els agressors són de diferents localitats de la comarca de l’Horta Sud (València). A demés, el regidor de Seguretat Ciutadana de Sueca, Carlos Ramírez, ha assegurat que «pareix ser que estos mateixos grups de jóvens van protagonitzar una altra baralla la nit de Sant Joan en el Perelló».

 

A pesar d’això, Ramírez assegura que «es tracta d’un fet puntual» i que la presència policial s’ha «triplicat» este estiu en els carrers i platges de la costa, «ja que la complexitat de la crisi sanitària i el gran increment de la població ho requerix».

 

La Guàrdia Civil s’ha fet càrrec de la investigació dels fets per a identificar als autors de les agressions i als responsables de la baralla.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Empleats de CaixaBank han parat una hora contra la pressió comercial

Empleats de CaixaBank han secundat un atur d'una hora en oficines de tota Espanya per a denunciar la pressió comercial i un mal clima laboral. Els sindicats xifren un 75% de seguiment i reclamen canvis en el model d'objectius.

El ministre d’Indústria francés ressalta la calma empresarial davant la pujada del preu de l’energia

Sébastien Martin ha assenyalat a Gandia que les empreses europees reaccionen amb calma davant la guerra a l'Iran i l'encariment energètic, que preveu que continue. La UE manté reunions diàries per a seguir la situació i reforçar la coordinació.

Catalá celebra la presència de Jordi Sabaté en les Falles i la seua primera mascletà

Jordi Sabaté ha viscut la seua primera mascletà a València després de demanar en X un espai accessible. Catalá ho ha convidat i ha destacat el valor inclusiu del gest.

Pradas demana al TSJCV el sobreseïment de la causa per la gestió de la DANA

La defensa de Salomé Pradas ha sol·licitat al TSJCV el sobreseïment lliure de la causa penal per la gestió de la DANA a Catarroja. De manera subsidiària, demana que l'alt tribunal assumisca tota la investigació si s'obri causa contra Carlos Mazón.

Argüeso demana al TSJCV assumir tota la causa si investiga a Mazón per la DANA

La defensa d'Emilio Argüeso ha sol·licitat que, si el TSJCV admet investigar a Carlos Mazón per la gestió de la DANA de 2024, atraga tot el procediment. També demana el sobreseïment si l'alt tribunal es declara competent.

Pradas demana al TSJCV el sobreseïment de la causa per la gestió de la dana

La defensa de Salomé Pradas ha sol·licitat al TSJCV l'arxiu lliure de la causa penal per la gestió de la dana instruïda a Catarroja. De manera subsidiària, demana que l'alt tribunal assumisca tota la causa si s'investiga a Carlos Mazón.

Catalá critica a Renfe per no habilitar autobusos des d’Albal durant la mascletà

Catalá ha criticat que Renfe no habilite autobusos des d'Albal durant la mascletà després del desviament temporal de Rodalia entre el 13 i el 19 de març. Delegació del Govern ha defés la mesura per seguretat i ha descartat els busos per falta de capacitat.

Víctimes de la DANA demanen investigar a Mazón a Catarroja i no aplicar-li l’aforament

L'associació de víctimes de la DANA ha demanat al TSJCV que no aplique l'aforament de Carlos Mazón i que siga investigat pel Jutjat de Catarroja. L'acusació invoca un precedent a Extremadura, denúncia un abús del fur i sol·licita, de manera subsidiària, que el tribunal inicie causa per homicidi i lesions per imprudència greu.