FGV contractarà un total de 25 maquinistes per al Metro i Tramvia de València

Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) ha anunciat que contractarà un total de 25 maquinistes i set oficials de taller per al Metro i Tramvia de la ciutat de València. La raó principal d'esta decisió, tal com ha explicat la Conselleria de Transport, recau en el poc personal que hi ha actualment per fer front als serveis, freqüències i torns actuals. El procés de selecció arrancarà este divendres 24 de novembre a través de les borses de treball temporal que va habilitar FGV. La previsió és que els nous maquinistes es puguen incorporar a treballar el pròxim mes de gener o febrer de 2018, una vegada hagen rebut la formació i capacitació que els habilita en qüestió de seguretat.

 

Continuen les vagues

Tot i que els sindicats de FGV valoraren ahir de manera positiva la incorporació de nous treballadors, esta decisió no canvia la situació de «crisi» que hi ha actualment al Metro, Tram i Tramvia amb la convocatòria de vagues. I és que, el motiu pel qual es mantenen les parades no té a vore amb una reivindicació de personal. Per tant, no s'ha suspés la vaga convocada una setmana més. Així de nou MetroValència oferirà serveis mínims d'entre el 50 i 70% durant les parades parcials i els horaris es poden consultar en la pàgina web.

 

 

 

Últimes notícies

Dela ressalta el caràcter del Llevant després de la remuntada davant el Celta

Adrián de la Font, Dela, subratlla el caràcter i la unitat del Llevant després d'aconseguir davant el Celta la seua segona remuntada consecutiva i eixir provisionalment del descens.

Empat al descans entre Betis i Elx amb gols de Cucho i Héctor Fort

Betis i Elx marxen al descans amb empat 1-1 en La Cartoixa, després dels gols de Cucho Hernández i Héctor Fort i una miqueta anul·lat als il·licitans en l'afegit.

Vint-i-nou inquilins d’Alacant porten a Nestar-Azora als tribunals per clàusules abusives en els seus lloguers

Vint-i-nou inquilins de promocions a Alacant i Sant Vicent del Raspeig han demandat a Nestar-Azora per considerar abusives diverses clàusules que encarixen el lloguer a partir del tercer any de contracte.

La pacient aïllada en un hospital d’Alacant torna a donar negatiu en hantavirus

La dona de 32 anys ingressada a l'hospital de Sant Joan d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu per tercera vegada en la PCR, encara que continuarà ingressada sota vigilància.

Celta i Llevant marxen al descans amb empat a un en Balaídos

Celta i Llevant es van al descans amb empat a un gol en Balaídos, després d'avançar-se els celestes amb una miqueta de Ferran Jutglà i empatar Arriaga a la vora de l'intermedi.

Bernabé Zapata es retira del tenis després de caure en la Copa Faulconbridge

Bernabé Zapata posa fi a la seua carrera professional als 29 anys després de perdre en la primera ronda de la Copa Faulconbridge a València davant el paraguaià Adolfo Daniel Vallejo per un doble 6-1.

València registra la temperatura màxima més alta de l’any amb 27,4 graus i Orihuela aconseguix els 28,5

Les màximes han marcat el valor més alt de l'any a València, amb 27,4 graus, i han superat els 28 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana, destacant els 28,5 d'Orihuela.

L’avís groc per vent de fins a 80 km/h continua actiu a l’interior nord de Castelló

L'avís groc per ratxes de vent de fins a 80 km/h es manté durant la nit i fins a les 10 hores del dimecres a l'interior nord de Castelló, amb pluja i tempestes localment intenses.