La Fiscalia demana presó per a un home acusat de crear una base gihadista en Alacant

 

La Fiscalia demana nou anys de presó per a l’egipci Hesham F.M.S., a qui se li atribuïx haver creat, presumptament, una organització assentada en Alacant per a difondre en mesquites el gihadisme i que serviria de refugi, lloc de trànsit i base d’operacions per a retornats de Síria i l’Iraq.

 

L’Audiència Nacional ha assenyalat per a este dilluns el juí per esta causa en la que el Ministeri Públic considera autor d’un delicte de pertinença a organització terrorista a l’acusat, que va arribar a Espanya en 2011 i que es troba en la presó provisional per esta causa des del 28 d’abril de 2017.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Un policia fora de servici deté a un home que agredia a la seua dona a Dénia

Un home de 74 anys és detingut a Dénia després que un policia nacional anara de servici sentira els crits de la seua dona i ho reduïra dins de la vivenda.

Reuvers apel·la a guanyar a Manresa per a afermar el segon lloc i impulsar al València Basket en l’Eurolliga

Nate Reuvers subratlla que el València Basket necessita véncer en la pista del Baxi Manresa per a afermar la segona plaça de l'ACB i arribar amb confiança al tercer partit del playoff d'Eurolliga davant el Panathinaikos.

El València Basket busca rematar el passe a semifinals davant el Ensino amb 13 punts de renda

El València Basket afronta la volta dels quarts de final de la Lliga Femenina Endesa davant el Durán Maquinaria Ensino amb 13 punts d'avantatge i el suport del Roig Arena per a tancar el passe a semifinals.

Sis mesos de Pérez Llorca al capdavant del Consell: rebaixa fiscal, vivenda i reforç de servicis públics

Juanfran Pérez Llorca complix sis mesos al capdavant del Consell amb la baixada d'impostos, l'accés a la vivenda i el reforç de sanitat, educació i infraestructures com a eixos de la seua acció de govern.

Avís groc per pluges i tempestes el diumenge a l’interior sud de València

La Aemet activa l'avís groc per a la vesprada del diumenge a l'interior sud de València per tempestes que poden deixar fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i possible graníssol.

El decret de convivència reduïx un 60% el ciberassetjament escolar a les aules valencianes

El nou decret de convivència i la regulació de l'ús del mòbil a les aules han permés reduir un 60% les dades de ciberassetjament escolar en la Comunitat Valenciana, reforçats amb noves figures de protecció i recursos específics.

A juí el exalcalde de Quartell i un exconcejal per presumpta corrupció urbanística lligada al cas Avialsa

El exalcalde de Quartell i un exconcejal se senten en la banqueta per una presumpta trama de corrupció urbanística vinculada a l'anomenat cas Avialsa, amb peticions de fins a 18 anys i mig de presó.

La jutgessa de la DANA cita a una vintena de testimonis en els pròxims dos mesos

El Jutjat d'Instrucció 3 de Catarroja prendrà declaració a almenys una vintena de testimonis per la gestió de la DANA, entre càrrecs del Consell, alcaldes i tècnics.