Un greu error dels metges acaba amb la vida d’una jove de 27 anys, mare de quatre fills

 

Lizzy Evans, mare de quatre fills, va morir el passat 31 de març amb només 27 anys després que els metges confongueren el càncer que patia amb una menopausa precoç, segons ells provocada per un tractament previ contra el càncer, segons ha informat el diari ‘The Mirror’. La seua mort ha provocat indignació i consternació en la societat, i els seus familiars i amics no aconsegueixen entendre com es va poder cometre un error tan gran.

 

Evans havia patit rèviament un càncer d’úter

 

Evans, nascuda a la ciutat gal·lesa de Bagillt, havia patit prèviament un càncer d’úter del qual s’havia recuperat, però mentre estava embarassada del seu quart bebé va patir dolors que els metges van diagnosticar com a menopausa precoç, possiblement provocada pel tractament rebut. Durant l’embaràs, però, les molèsties van anar a més i els metges van descobrir que el càncer s’havia reproduït. Així, van avançar vuit setmanes el part del seu quart bebé per iniciar el tractament contra la malaltia.

El diagnòstic erroni, però, va impedir tractar-la a temps, ja que quan van iniciar el tractament ja era massa tard i la malaltia havia fet metàstasi als pulmons, a l’espina dorsal i al cervell. Fins al darrer moment, però, Lizzy Evans va mantenir l’esperança de realitzar un tractament clínic a Manchester, però la falta de recursos econòmics no ho va permetre.

Deixa quatre fills i el seu marit

La jove gal·lesa va morir el passat 31 de març a casa seva, envoltada dels seus éssers estimats, deixant orfes quatre fills de 9,8, 2 i 1 any. Però abans de morir, Lizzy Evans va casar amb el seu xicot, Joshua. Així mateix, va demanar a la seua família que creés una fundació per fer difusió de la malaltia i recollir fons per investigar este tipus de càncer.

La seua mare explicava al citat mitjà que «era una lluitadora tan gran que va tenir esperança fins a l’últim moment», alhora que assegura que «era una persona molt agradable, sempre amb un somriure per als altres, divertida, entregada als seus fills i a la seua família». «La trobarem molt a faltar. La vida és molt injusta, només tenia 27 anys i tota una vida per davant», lamentava la mare de Lizzy.

Després de morir, entre les seues pertinences, la seua mare va trobar les darreres paraules de la seua filla en una nota: «Mare, tu ets l’única que ho entendrà, sempre disposada a tendir-me la mà. El teu amor és el meu salvavides en totes les tempestes. Tu m’has protegit des que vaig néixer. Ets el meu model a seguir, el meu suport i la meua reina. Sé que sempre tinc el teu recolzament per a plorar. Te vull molt mamà, per tot el que fas, gràcies per ser tu».

Últimes notícies

Centenars de persones ixen al carrer a València contra el negoci de la vivenda

Centenars de persones es manifesten este dissabte pel centre de València per a denunciar l especulació immobiliària, el model turístic descontrolat i la pèrdua d identitat dels barris, i per a reclamar vivenda digna i lloguers assequibles.

El Barça atropella el Nava a Alacant (27-38) i es planta en una nova final de Copa

El Barça guanya amb autoritat el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal de la Copa del Rei d’handbol a Alacant i es classifica per a una nova final, en un partit que va dominar sense necessitat d’exhibir la seua millor versió.

Es cancel·la el Festival de Les Arts de València després de les queixes pel so

El Festival de Les Arts no continua este dissabte a la Ciutat de les Arts i les Ciències de València després de les nombroses queixes per falta de so i de la negativa de l'Ajuntament i la direcció del recinte a permetre l'obertura. L'organització anuncia devolucions i lamenta no haver pogut tindre una reunió amb l'Alcaldia per buscar alternatives.

El Nou Mestalla completa l’anell de compressió i els 50 pilars de la coberta

L’estadi Nou Mestalla ja ha instal·lat l’anell de compressió i els 50 pilars d’acer que sostindran la gran coberta, un pas clau de cara a la seua inauguració prevista per a l’estiu de 2027.

Iñigo Pérez reforça la tradició del Villarreal per la banqueta espanyola

L’arribada d’Iñigo Pérez al Villarreal allarga la històrica aposta del club per tècnics espanyols: en 26 temporades a Primera només Manuel Pellegrini ha sigut estranger. El basc signa per tres temporades i s’afegix a una nòmina d’entrenadors clau en l’evolució del club groguet.

Pérez Llorca acudix a la recepció dels reis per la visita del Papa León XIV

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, acudix al Palau Reial a la recepció oferida pels reis Felipe VI i Letizia amb motiu de la primera intervenció oficial del Papa León XIV a Espanya.

Buxadé presenta Vox en València com el nexe de les forces patriotes europees

L’eurodiputat de Vox Jorge Buxadé assegura en una cimera a València que el seu partit torna a ser el punt d’unió de les forces patriòtiques europees i carrega contra la immigració massiva i el Pacte Verd.

Educació defensa que la seua última oferta supera en 1.000 milions les demandes dels sindicats

La Conselleria d'Educació assegura que el seu pla de 3.386 milions en quatre anys per a l'ensenyament públic millora en 1.000 milions les exigències inicials dels sindicats i reclama posar fi a la vaga indefinida del professorat.