Mor un bomber forestal durant els treballs d’extinció d’un incendi en Vila-real

 

Actualització 19/10/2020 a les 08.33 hores. Un bomber forestal de 50 anys, membre de la unitat de Castelló, ha mort este diumenge quan participava en les faenes extinció d’un incendi forestal declarat en Vila-real, en la Plana Baixa (Castelló).

 

La Generalitat ha traslladat les seues condolences a la família, amics i companys del bomber. Segons ha detallat l’administració, la unitat de Castelló es trobava treballant en un incendi forestal declarat este migdia en una zona de canyar i cultiu abandonat al costat del pont de Santa Quitèria.

 

El bomber estava treballant al costat dels seus companys de la unitat i de les dotacions del Consorci Provincial de Castelló quan s’ha esvaït. Immediatament li ha sigut practicada la maniobra RCP pels seus companys fins que una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) s’ha fet càrrec de la víctima, que ha sigut traslladat de manera urgent fins a l’Hospital de la Plana. Allí els metges han informat de la seua mort.

 

L’home tenia «una àmplia experiència en el Servici de Bombers Forestals de la Generalitat i comptava amb tota la formació, aptituds i coneixements per a fer el seu treball en l’àrea de l’extinció d’incendis», ha destacat l’administració.

 

Incendi de vegetació prop del pont de Santa Quitèria en Vila-real

Este migdia de diumenge, cap a les 13.00 hores s’ha declarat un incendi prop del pont de Santa Quitèria, en el terme municipal de Vila-real, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló).

 

Tal com ha publicat el diari ‘Mediterráneo’, els bombers han rebut l’avís de l’incendi en Vila-real i ràpidament s’han desplaçat fins al lloc dels fets i a hores d’ara es troben treballant en l’extinció de les flames.

 

Segons pareix, el foc està afectant a una zona de vegetació i a un cultiu en estat d’abandonament. S’han movilitzat els bombers del Consorci Provincial, els bombers forestals i una unitat amb helicòpter.

 

Últimes notícies

Rescatades dues pateres amb 43 persones a bord i tres patrons detinguts a la costa d’Alacant

S’han rescatat 43 persones, huit d’elles menors, de dues pateres davant la costa d’Alacant i la Policia Nacional ha detingut tres presumptes patrons acusats de facilitar la immigració il·legal.

Les comarques d’interior de València arriben als 39 graus abans del pic de la nova ona de calor

Zarra ha arribat este dimecres als 39,1 graus i altres municipis d’interior de València s’han acostat als 38, a les portes del pic de l’ona de calor previst per a la vesprada de dijous, quan la Aemet espera fins a 40 graus i ha activat l’avís taronja a València i Alacant.

Peter Lim torna a València quasi set anys després per a vore el Nou Mestalla

Peter Lim ha tornat a València després de quasi set anys per a reunir-se amb la direcció del club, visitar el Nou Mestalla i interessar-se per l’estat de salut de la directora financera.

Peter Lim torna a València quasi set anys després per a vore el Nou Mestalla

Peter Lim ha viatjat a València després de quasi set anys d’absència per a visitar el Nou Mestalla, reunir-se amb la cúpula del club i analitzar el mercat d’estiu.

Risc extrem d’incendis este dijous: nivell 3 de preemergència a tota la Comunitat

La Generalitat ha activat per a este dijous 23 de juliol el nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis forestals en tota la Comunitat Valenciana i ha demanat màxima precaució per l’onada de calor.

La Coordinadora Feminista d’Elx denuncia a Govern i Consell la prohibició de xiquetes al Misteri

La Coordinadora Feminista d’Elx ha denunciat davant el Govern central i la Generalitat que les xiquetes continuen excloses de l’Escolania i de les representacions del Misteri d’Elx, i reclama la seua incorporació immediata.

Unes obres en un col·lector provoquen un abocament que tanca platges a La Pobla de Farnals

La Pobla de Farnals ha atribuït a unes obres de reparació en un col·lector de l’EPSAR l’abocament d’aigües residuals que ha obligat a tancar temporalment la Platja Nord al bany, mentres es vigila l’evolució de la taca i s’esperen analítiques.

Almussafes veu en l’aliança de Ford amb Geely una oportunitat per a reforçar el seu futur

L’Ajuntament d’Almussafes celebra l’acord de Ford amb Geely i considera que pot reforçar la càrrega de treball, la competitivitat i l’ocupació de la planta valenciana.