Mor un bomber forestal durant els treballs d’extinció d’un incendi en Vila-real

 

Actualització 19/10/2020 a les 08.33 hores. Un bomber forestal de 50 anys, membre de la unitat de Castelló, ha mort este diumenge quan participava en les faenes extinció d’un incendi forestal declarat en Vila-real, en la Plana Baixa (Castelló).

 

La Generalitat ha traslladat les seues condolences a la família, amics i companys del bomber. Segons ha detallat l’administració, la unitat de Castelló es trobava treballant en un incendi forestal declarat este migdia en una zona de canyar i cultiu abandonat al costat del pont de Santa Quitèria.

 

El bomber estava treballant al costat dels seus companys de la unitat i de les dotacions del Consorci Provincial de Castelló quan s’ha esvaït. Immediatament li ha sigut practicada la maniobra RCP pels seus companys fins que una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) s’ha fet càrrec de la víctima, que ha sigut traslladat de manera urgent fins a l’Hospital de la Plana. Allí els metges han informat de la seua mort.

 

L’home tenia «una àmplia experiència en el Servici de Bombers Forestals de la Generalitat i comptava amb tota la formació, aptituds i coneixements per a fer el seu treball en l’àrea de l’extinció d’incendis», ha destacat l’administració.

 

Incendi de vegetació prop del pont de Santa Quitèria en Vila-real

Este migdia de diumenge, cap a les 13.00 hores s’ha declarat un incendi prop del pont de Santa Quitèria, en el terme municipal de Vila-real, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló).

 

Tal com ha publicat el diari ‘Mediterráneo’, els bombers han rebut l’avís de l’incendi en Vila-real i ràpidament s’han desplaçat fins al lloc dels fets i a hores d’ara es troben treballant en l’extinció de les flames.

 

Segons pareix, el foc està afectant a una zona de vegetació i a un cultiu en estat d’abandonament. S’han movilitzat els bombers del Consorci Provincial, els bombers forestals i una unitat amb helicòpter.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Carlos Álvarez patix una lesió de turmell i perilla la seua final de Lliga amb el Llevant

Carlos Álvarez patix una lesió de sindesmosis en el turmell esquerre i podria perdre's els últims quatre partits de Lliga amb el Llevant, a l'espera de la seua evolució.

El València Basket patix davant un combatiu Ensino Lugo però assegura el passe a semifinals

El València Basket va remuntar en el Roig Arena per a imposar-se 73-70 al Durán Maquinaria Ensino Lugo i certificar el seu bitllet a semifinals de la Lliga Femenina Endesa, on es mesurarà al Spar Girona.

València Basket es jugarà el passe a la final davant Girona sense factor pista

València Basket s'enfrontarà al Spar Girona en les semifinals de la Lliga Femenina, una eliminatòria a doble partit en la qual el conjunt valencià no tindrà el factor pista a favor.

Tres ferits en una col·lisió frontal amb un cotxe en sentit contrari en l’A-7 a Tibi

Tres persones han resultat ferides en una col·lisió frontal en l'A-7, a l'altura de l'eixida de Tibi, després que un dels vehicles circulara en sentit contrari.

Controlat l’incendi en la campa exterior d’un desballestament d’Orihuela

El foc declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela ha quedat controlat este diumenge al migdia després dels treballs continuats del Consorci Provincial de Bombers d'Alacant.

Quatre persones moren ofegades, entre elles dos menors, en una platja d’Oliva

Quatre persones, inclosos dos menors d'11 i 14 anys, van morir ofegades a la platja Aigua Morta d'Oliva. Altres dos van ser evacuades a l'Hospital de Gandia amb símptomes d'ofegament.

Aspes guia al Celta a una victòria clau davant l’Elx

Iago Aspas lidera el triomf del Celta per 3-1 davant l'Elx, un resultat que impulsa les seues opcions europees i complica encara més la permanència il·licitana.

Obasohan lidera al Baxi Manresa en un agònic triomf davant el València Basket

El Baxi Manresa es va imposar per un ajustat 104-102 al València Basket en un partit decidit en l'últim minut, marcat pels 30 punts de Retin Obasohan i un desenllaç molt criticat per Pedro Martínez.