Mor un bomber forestal durant els treballs d’extinció d’un incendi en Vila-real

 

Actualització 19/10/2020 a les 08.33 hores. Un bomber forestal de 50 anys, membre de la unitat de Castelló, ha mort este diumenge quan participava en les faenes extinció d’un incendi forestal declarat en Vila-real, en la Plana Baixa (Castelló).

 

La Generalitat ha traslladat les seues condolences a la família, amics i companys del bomber. Segons ha detallat l’administració, la unitat de Castelló es trobava treballant en un incendi forestal declarat este migdia en una zona de canyar i cultiu abandonat al costat del pont de Santa Quitèria.

 

El bomber estava treballant al costat dels seus companys de la unitat i de les dotacions del Consorci Provincial de Castelló quan s’ha esvaït. Immediatament li ha sigut practicada la maniobra RCP pels seus companys fins que una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) s’ha fet càrrec de la víctima, que ha sigut traslladat de manera urgent fins a l’Hospital de la Plana. Allí els metges han informat de la seua mort.

 

L’home tenia «una àmplia experiència en el Servici de Bombers Forestals de la Generalitat i comptava amb tota la formació, aptituds i coneixements per a fer el seu treball en l’àrea de l’extinció d’incendis», ha destacat l’administració.

 

Incendi de vegetació prop del pont de Santa Quitèria en Vila-real

Este migdia de diumenge, cap a les 13.00 hores s’ha declarat un incendi prop del pont de Santa Quitèria, en el terme municipal de Vila-real, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló).

 

Tal com ha publicat el diari ‘Mediterráneo’, els bombers han rebut l’avís de l’incendi en Vila-real i ràpidament s’han desplaçat fins al lloc dels fets i a hores d’ara es troben treballant en l’extinció de les flames.

 

Segons pareix, el foc està afectant a una zona de vegetació i a un cultiu en estat d’abandonament. S’han movilitzat els bombers del Consorci Provincial, els bombers forestals i una unitat amb helicòpter.

 

Últimes notícies

Sindicats convoquen una vaga indefinida en Groundforce al Prat i altres onze aeroports

CC.OO., UGT i ÚS criden a una vaga indefinida en Groundforce des del 30 de març en els principals aeroports, en plena disputa per salaris i poder adquisitiu.

El president de la Cambra de Comerç d’Alacant, detingut per frau, defén que mai s’ha emportat un euro

Carlos Baño, president de la Cambra de Comerç d'Alacant, sosté després de la seua detenció per un presumpte frau en els bons consum que mai s'ha emportat diners. Defén la seua trajectòria i confirma que optarà a la reelecció al juny.

Pérez Llorca abordarà en Les Corts la situació de la seua Consell i l’abandó de les infraestructures

Juanfran Pérez Llorca respondrà en Les Corts sobre la situació de la seua Consell i el suposat abandó del Govern central a les infraestructures de la Comunitat Valenciana, en una sessió de control marcada per les crítiques de l'oposició.

Cau una xarxa que va defraudar 32,8 milions amb el comerç de begudes alcohòliques

L'Agència Tributària i la Policia Nacional han desmantellat una xarxa que utilitzava empreses pantalla i factures falses per a defraudar 32,8 milions d'euros en el comerç de begudes alcohòliques entre 2019 i 2025.

La plantilla de CaixaBank va a la vaga per a denunciar la pressió comercial i exigir canvis laborals

La plantilla de CaixaBank secunda una jornada de vaga coincidint amb la junta d'accionistes a València per a denunciar la pressió comercial, la sobrecàrrega de treball i el seu impacte en la salut mental.

Detinguda al Campello una fugitiva reclamada per Rússia per suborns en un hospital

Una dona de 34 anys ha sigut arrestada al Campello en estar reclamada per Rússia, que l'acusa de subornar al cap mèdic d'un hospital per a aconseguir avantatge en diversos contractes.

Pérez Llorca elogia el tracte cordial d’Arcadi España però tem que canvie en el Govern de Sánchez

Juanfran Pérez Llorca destaca el tracte cordial i dialogant del nou ministre d'Hisenda, Arcadi España, però advertix que altres socialistes van canviar en entrar en la cúpula del Govern de Pedro Sánchez i exigix solucions a l'infrafinançament valencià.

Detinguts dos jóvens per robar més de deu milions de dades per a estafes i identitats falses

La Policia Nacional deté a València i Torreblanca a dos jóvens acusats de robar més de deu milions de registres confidencials per a ciberestafas, usurpació d'identitats i venda a altres delinqüents.