20.5 C
València
Dimecres, 11 febrer, 2026

Mor un bomber forestal durant els treballs d’extinció d’un incendi en Vila-real

 

Actualització 19/10/2020 a les 08.33 hores. Un bomber forestal de 50 anys, membre de la unitat de Castelló, ha mort este diumenge quan participava en les faenes extinció d’un incendi forestal declarat en Vila-real, en la Plana Baixa (Castelló).

 

La Generalitat ha traslladat les seues condolences a la família, amics i companys del bomber. Segons ha detallat l’administració, la unitat de Castelló es trobava treballant en un incendi forestal declarat este migdia en una zona de canyar i cultiu abandonat al costat del pont de Santa Quitèria.

 

El bomber estava treballant al costat dels seus companys de la unitat i de les dotacions del Consorci Provincial de Castelló quan s’ha esvaït. Immediatament li ha sigut practicada la maniobra RCP pels seus companys fins que una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) s’ha fet càrrec de la víctima, que ha sigut traslladat de manera urgent fins a l’Hospital de la Plana. Allí els metges han informat de la seua mort.

 

L’home tenia «una àmplia experiència en el Servici de Bombers Forestals de la Generalitat i comptava amb tota la formació, aptituds i coneixements per a fer el seu treball en l’àrea de l’extinció d’incendis», ha destacat l’administració.

 

Incendi de vegetació prop del pont de Santa Quitèria en Vila-real

Este migdia de diumenge, cap a les 13.00 hores s’ha declarat un incendi prop del pont de Santa Quitèria, en el terme municipal de Vila-real, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló).

 

Tal com ha publicat el diari ‘Mediterráneo’, els bombers han rebut l’avís de l’incendi en Vila-real i ràpidament s’han desplaçat fins al lloc dels fets i a hores d’ara es troben treballant en l’extinció de les flames.

 

Segons pareix, el foc està afectant a una zona de vegetació i a un cultiu en estat d’abandonament. S’han movilitzat els bombers del Consorci Provincial, els bombers forestals i una unitat amb helicòpter.

 

Últimes notícies

Que no qualle el feudal vassallatge

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana adverteix que acceptar el menyspreu, l’autoritarisme i la desigualtat és obrir la porta a una societat de vassalls, i defensa que cal reaccionar abans que aquest model es normalitze

La passió, ingredient essencial del periodisme esportiu

Lucía González, Rafael Escrig, Mónica Benavent i José Luis Gual protagonitzen a la UJI una taula redona moderada per la presidenta de l’Associació de la Premsa Esportiva de Castelló, Yolanda Peris

El ponent ha elevat a 25 graus les màximes a Xàbia i Miramar i Aemet ha activat l’avís taronja a València

El vent de ponent ha deixat 25,5 graus a Xàbia i 25,4 a Miramar, només per darrere de registres a Canàries. Aemet ha activat avís taronja per ratxes de fins a 90 km/h i València ha suspés els mercats extraordinaris del dimecres

La Diputació diu que garantirà la continuïtat del Museu Nino Bravo a Aielo de Malferit

La Diputació de València ha anunciat que mediarà per a evitar el tancament del Museu Nino Bravo i garantir la seua continuïtat a Aielo de Malferit. Proposa una gestió professional dins de la Xarxa de Museus Etnològics després del conflicte entre la família i l'Ajuntament.

La jutgessa de la DANA demana a l’escorta de Mazón la factura del mòbil per a acreditar l’hora en què va cessar el seu...

La magistrada que investiga la gestió de la DANA ha reclamat a l'escorta de Carlos Mazón la factura del seu telèfon per a fixar quan va prescindir del seu servici. També ha ordenat acarar missatges i trucades d'alts càrrecs d'Emergències dels dies 28 i 29 d'octubre de 2024.

L’Audiència de València rebutja aprofundir en l’actuació dels agents de la CHJ el 29-O

L'Audiència Provincial ha desestimat el recurs que demanava més detall sobre el treball dels agents de la CHJ durant les riuades del 29-O i ha avalat el criteri de la jutgessa instructora.

Pérez Llorca defén la col·laboració públic-privada i anuncia canvis fiscals i menys traves

El president ha reivindicat la col·laboració públic-privada davant AVE, ha criticat la proposta de finançament autonòmic i ha avançat una reforma de l'Impost de Successions i Donacions al costat de mesures de simplificació administrativa.

Els hotels de la Comunitat Valenciana superen per primera vegada els 10 milions de clients

La planta hotelera de la Comunitat bat el seu rècord amb més de 10 milions de clients i 31,6 milions de pernoctacions en 2025. Benidorm concentra el 36,4% del total.