La Guàrdia Civil desmantella un grup criminal dedicat al robatori amb força en gasolineres de la província de València

La Guàrdia Civil de Picassent i Sueca va tenir coneixement de diversos fets delictius que es venien produint des del passat mes de desembre en gasolineres de les comarques de la Ribera Alta i Ribera Baixa on els autors actuaven utilitzant el mateix modus operandi.

 

  

Per tot açò, en el marc del Pla de millora de la seguretat en comerços s'inicià l'operació “LARO” per part de components de la Guàrdia Civil de Picassent i l'operació “GASOFENERO” per agents de la Guàrdia Civil de Sueca, a fi de poder localitzar, identificar i detenir a l'autor o autors d'aquests fets delictius.

 

  

Fruit de les intenses gestions efectuades a més dels dispositius realitzats per part dels agents encarregats del cas, s'ha pogut detenir en la primera operació a tres homes d'edats compreses entre els 46 i 55 anys tots ells espanyols, reincidents i toxicòmans, com a presumptes autors d'un delicte de robatori amb violència a una anciana, un delicte de robatori amb intimidació, un delicte de robatori amb força i un delicte de robatori d'ús de vehicle a motor.

Últimes notícies

Cap de setmana quasi estiuenc en la Comunitat Valenciana, amb cels buidats i fins a 30 graus

El cap de setmana arriba a la Comunitat Valenciana amb temps estable, cels buidats i temperatures que s'acosten als 30 graus en diversos punts del litoral i de l'interior.

El conseller de Sanitat porta al Suprem la seua querella contra Diana Morant per calúmnies

El conseller de Sanitat, Marciano Gómez, ha formalitzat davant el Tribunal Suprem una querella contra la ministra Diana Morant per acusacions de corrupció vinculades a la privatització sanitària i a la seua relació amb Ribera Salut.

Rescatada una pastera amb 19 migrants magrebins enfront de la costa d’Alacant

Una pastera amb 19 migrants magrebins va ser interceptada de matinada a unes 44 milles de la costa d'Alacant i els seus ocupants van ser traslladats al port de la ciutat.

Rescatada una pastera amb 19 migrants enfront de la costa d’Alacant

Salvament Marítim rescata de matinada una pastera amb 19 migrants, 18 hòmens i una dona, a 44 milles de la costa d'Alacant i els trasllada al port.

Rescatada una pastera amb 19 migrants enfront de la costa d’Alacant

Salvament Marítim va rescatar de matinada una pastera amb 19 persones a bord, a 44 milles nàutiques de la costa d'Alacant, i les va traslladar al port de la ciutat.

Aitana transforma el Roig Arena a la seua Habitació Blava en una nit de Superestrella

Aitana convertix el Roig Arena de València a la seua Habitació Blava en el primer de dos concerts consecutius, amb un xou que alterna vulnerabilitat, espectacle i missatges d'autoestima.

Jean Montero apunta a l’Eurolliga: guanyar un títol junts és el que li fa sentir-se especial

Jean Montero subratlla que, per damunt dels premis individuals, guanyar l'Eurolliga amb el València Basket seria el que realment li faria sentir-se especial. El dominicà arriba com a mVP dels quarts i afronta davant el Reial Madrid la històrica primera Final Four del club.

Mor un motorista després de xocar contra les barreres de l’AP-7 al Campello

Un motorista ha mort en l'AP-7 a l'altura del Campello després d'eixir-se de la via i xocar contra les barreres de protecció en un tram corb amb velocitat inadequada com a possible causa.