15.9 C
València
Dimecres, 26 novembre, 2025

La Guàrdia Civil investiga el suposat cas d’una agressió sexual grupal a Galícia

 

Una jove gallega ha denunciat esta setmana un nou cas d’agressió sexual en grup. Este cas, que ja ha estat presentat a la Guàrdia Civil, va tenir lloc a Pontevedra el passat 9 de desembre. La víctima ha assegurat que deu joves, d’entre 20 i 25 anys, la van envoltar i van abusar d’ella a l’exterior d’una discoteca del municipi d’A Estrada. La jove, que va eixir del local per buscar unes amigues, es va vore interceptada pels joves que van començar a increpar-la, fer-li tocaments i intentat treure-li el pantaló. 

Els fets van tenir lloc concretament durant la festa d’obertura de la sala Lennon, situada al citat municipi gallec d’A Estrada. Al lloc dels fets es va concentrar més d’un miler de persones, que no es volien perdre la festa. La jove va decidir, el passat dimecres 13 de desembre, denunciar els fets i ara l’Institut Armat ha començat la investigació per intentar esclarir els fets.

 

El diari gallec ‘La Voz de Galicia’ ha avançat que la jove va demanar ajuda a crits quan es va veure rodejada pel grup de nois, però com a conseqüència del soroll i l’acumulació de gent, ningú la va sentir. Aleshores els homes van donar principi a l’abús fins que una parella que eixia de la festa els va enxampar. Els acusats van fugir de l’escena en aquell moment.

Quatre dies després

La jove no va denunciar els fets la mateixa nit que van passar i encara es desconeix el perquè. L’agressió va tenir lloc el passat dissabte, però la denuncia no va arribar fins dimecres següent. Això ha dificultat a la Guàrdia Civil la investigació, tot i que continuen intentant identificar als joves implicats.

 

Per la seua banda, els responsables de la discoteca Lennon i els encarregats de la ‘Openning Party’, han explicat que no van rebre cap queixa ni notificació sobre el que havia passat, assegurant que desconeixien la suposada agressió. De moment el cas roman a l’espera de poder visionar les cintes de gravació de les càmeres de seguretat de la zona. 

Últimes notícies

El Consell aprova 455.000 € en ajudes al lloguer per a afectats per l’incendi de Campanar

La Generalitat ha activat un decret amb 455.000 € per a sufragar el lloguer de propietaris que van perdre la seua vivenda en l'incendi de Campanar. L'ajuda cobrirà fins a 12 mensualitats de 2025, amb topalls segons la unitat de convivència.

Mazón assistirà este dijous al debat d’investidura del seu successor en Les Corts

Carlos Mazón assistirà este dijous al debat d'investidura en Les Corts que ha de triar al seu successor, Juanfran Pérez Llorca. El Consell en funcions defén la seua gestió de la dana i retrau falta d'ajudes estatals.

Els convocants de la marxa per la dana reclamen que Mazón renuncie a l’acta i comparega davant la jutgessa

En vespres de la investidura de Juanfran Pérez Llorca, més de 200 entitats han demanat que Mazón entregue l'acta i es presente davant la jutgessa per la gestió de la dana. La protesta retrà homenatge a les 229 víctimes i exigirà canvis en les polítiques per a futures emergències.

Tárrega va afirmar que ha crescut amb Corberán i va negar problemes en el vestuari

El central del València va defendre al cos tècnic, va explicar l'ajust amb eixida de tres al costat de Pepelu i va demanar començar a sumar fora per a consolidar la millora.

Raquel Carrera recau de les molèsties en el genoll esquerre i se sotmetrà a noves proves

La interior del València Basket ha recaigut de les molèsties en el seu genoll esquerre i serà sotmesa a noves proves. El club fixarà els terminis quan conega l'abast.

Seguretat Social actua en l’Aeroport de València per a promocionar el festival Bojos per la Música València

Seguretat Social ha actuat per sorpresa en l'Aeroport de València per a promocionar el festival Bojos per la Música València, que se celebra el 13 de desembre en el Roig Arena. L'acció s'emmarca en la campanya 'Enjoy the music' de Enjoy Aena.

Montero acusa a Mazón de no dir la veritat sobre la seua actuació el dia de la DANA

La vicepresidenta primera ha acusat a Carlos Mazón d'ocultar els seus moviments durant la DANA de 2024 i ha qualificat de lamentable la versió contradictòria publicada per Levante-EMV. També ha insistit que el PP degué convocar eleccions en la Comunitat Valenciana després de la tragèdia.

El Consell licita cinc parcel·les per a unes 220 vivendes protegides a Alacant

La EVHA ha tret a licitació cinc parcel·les municipals per a alçar unes 220 vivendes protegides a Alacant mitjançant permuta a canvi d'obra futura.