La Guàrdia Civil investiga el suposat cas d’una agressió sexual grupal a Galícia

 

Una jove gallega ha denunciat esta setmana un nou cas d’agressió sexual en grup. Este cas, que ja ha estat presentat a la Guàrdia Civil, va tenir lloc a Pontevedra el passat 9 de desembre. La víctima ha assegurat que deu joves, d’entre 20 i 25 anys, la van envoltar i van abusar d’ella a l’exterior d’una discoteca del municipi d’A Estrada. La jove, que va eixir del local per buscar unes amigues, es va vore interceptada pels joves que van començar a increpar-la, fer-li tocaments i intentat treure-li el pantaló. 

Els fets van tenir lloc concretament durant la festa d’obertura de la sala Lennon, situada al citat municipi gallec d’A Estrada. Al lloc dels fets es va concentrar més d’un miler de persones, que no es volien perdre la festa. La jove va decidir, el passat dimecres 13 de desembre, denunciar els fets i ara l’Institut Armat ha començat la investigació per intentar esclarir els fets.

 

El diari gallec ‘La Voz de Galicia’ ha avançat que la jove va demanar ajuda a crits quan es va veure rodejada pel grup de nois, però com a conseqüència del soroll i l’acumulació de gent, ningú la va sentir. Aleshores els homes van donar principi a l’abús fins que una parella que eixia de la festa els va enxampar. Els acusats van fugir de l’escena en aquell moment.

Quatre dies després

La jove no va denunciar els fets la mateixa nit que van passar i encara es desconeix el perquè. L’agressió va tenir lloc el passat dissabte, però la denuncia no va arribar fins dimecres següent. Això ha dificultat a la Guàrdia Civil la investigació, tot i que continuen intentant identificar als joves implicats.

 

Per la seua banda, els responsables de la discoteca Lennon i els encarregats de la ‘Openning Party’, han explicat que no van rebre cap queixa ni notificació sobre el que havia passat, assegurant que desconeixien la suposada agressió. De moment el cas roman a l’espera de poder visionar les cintes de gravació de les càmeres de seguretat de la zona. 

Anuncios

Últimes notícies

Maleït idioma, el castellà, segons Trump

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla del rebuig de Donald Trump al castellà i utilitza eixe episodi per a reflexionar sobre el supremacisme lingüístic i la situació de les llengües minoritzades, especialment el valencià

José Muñoz acusa el Consell de no tindre ‘projecte propi’ i reclama que la Comunitat recupere pes a Espanya

El síndic del PSPV-PSOE defensa en un desdejuni d’AMDComVal una agenda valenciana basada en finançament, autogovern, servicis públics i vertebració territorial

CCOO denuncia 70 hores d’espera i col·lapse en les urgències de l’Hospital Clínic de València

CCOO alerta que les urgències de l'Hospital Clínic de València acumulen esperes de fins a 70 hores i un 70% més de pacients de la capacitat prevista, la qual cosa convertix l'àrea en una planta d'hospitalització encoberta i eleva el risc assistencial i laboral.

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton es traslladen a l’estadi Ciutat de València

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton canvien de la Ciutat de les Arts i les Ciències a l'estadi Ciutat de València per un conflicte de soroll, amb ajustos en la distribució del públic i opcions de reembossament.

Els sindicats denuncien servicis mínims abusius en 2n de Batxillerat per la vaga indefinida

Els sindicats del comité de vaga qualifiquen d'abusius els servicis mínims fixats per la Conselleria per al professorat de 2n de Batxillerat davant la vaga indefinida des de l'11 de maig.

Les empreses valencianes acceleren l’automatització malgrat la falta de talent en intel·ligència artificial

Més de la mitat de les empreses valencianes prioritza automatitzar processos per a guanyar eficiència, encara que reconeix una forta falta de talent especialitzat en intel·ligència artificial i un ús encara tàctic d'esta tecnologia.

El Consell aprova un acord de 27 milions per a fàrmacs contra l’esclerosi múltiple

El Consell ha autoritzat un acord marc de més de 27 milions d'euros per a garantir el subministrament de medicaments contra l'esclerosi múltiple en la sanitat pública valenciana durant els pròxims anys.

El Consell destina 14,7 milions al manteniment de depuradores a Castelló

El Consell ha autoritzat la EPSAR un contracte de 14,7 milions per a garantir el manteniment i la continuïtat dels sistemes de sanejament i depuració d'aigües residuals en diversos municipis de Castelló.