18.1 C
València
Dimarts, 10 febrer, 2026

La Guàrdia Civil investiga el suposat cas d’una agressió sexual grupal a Galícia

 

Una jove gallega ha denunciat esta setmana un nou cas d’agressió sexual en grup. Este cas, que ja ha estat presentat a la Guàrdia Civil, va tenir lloc a Pontevedra el passat 9 de desembre. La víctima ha assegurat que deu joves, d’entre 20 i 25 anys, la van envoltar i van abusar d’ella a l’exterior d’una discoteca del municipi d’A Estrada. La jove, que va eixir del local per buscar unes amigues, es va vore interceptada pels joves que van començar a increpar-la, fer-li tocaments i intentat treure-li el pantaló. 

Els fets van tenir lloc concretament durant la festa d’obertura de la sala Lennon, situada al citat municipi gallec d’A Estrada. Al lloc dels fets es va concentrar més d’un miler de persones, que no es volien perdre la festa. La jove va decidir, el passat dimecres 13 de desembre, denunciar els fets i ara l’Institut Armat ha començat la investigació per intentar esclarir els fets.

 

El diari gallec ‘La Voz de Galicia’ ha avançat que la jove va demanar ajuda a crits quan es va veure rodejada pel grup de nois, però com a conseqüència del soroll i l’acumulació de gent, ningú la va sentir. Aleshores els homes van donar principi a l’abús fins que una parella que eixia de la festa els va enxampar. Els acusats van fugir de l’escena en aquell moment.

Quatre dies després

La jove no va denunciar els fets la mateixa nit que van passar i encara es desconeix el perquè. L’agressió va tenir lloc el passat dissabte, però la denuncia no va arribar fins dimecres següent. Això ha dificultat a la Guàrdia Civil la investigació, tot i que continuen intentant identificar als joves implicats.

 

Per la seua banda, els responsables de la discoteca Lennon i els encarregats de la ‘Openning Party’, han explicat que no van rebre cap queixa ni notificació sobre el que havia passat, assegurant que desconeixien la suposada agressió. De moment el cas roman a l’espera de poder visionar les cintes de gravació de les càmeres de seguretat de la zona. 

Últimes notícies

4-1. El Vila-real recupera la inspiració i atropella a un Espanyol bloquejat

El Vila-real va golejar 4-1 a l'Espanyol i va tallar una ratxa de cinc partits sense guanyar, amb punts de Mikautadze, Pépé i Moleiro i un autogol de Salinas.

El Vila-real va trencar la seua mala ratxa amb un 4-1 davant l’Espanyol i va prolongar la del rival en 2026

El Vila-real va firmar un 4-1 que va tallar la seua mala dinàmica i va allargar la de l'Espanyol, encara sense victòries en 2026. Mikautadze va obrir el marcador en el 35' i el dol va quedar segellat a l'inici del segon temps.

El Vila-real deslliga cinc minuts letals i es va 2-0 al descans davant l’Espanyol

El Vila-real mana 2-0 a l'intermedi després d'un arreón final: van marcar Mikautadze i un autogol de José Salinas. A l'Espanyol li van anul·lar una miqueta.

Gerard Moreno cau de l’onze del Vila-real a última hora i entra Buchanan

El davanter ha caigut a última hora de l'onze inicial davant l'Espanyol i el seu lloc l'ocupa Tajon Buchanan. Mikautadze lidera l'atac i Gerard arranca en la banqueta.

El Vila-real remodela la defensa davant un Espanyol amb els retorns de Pere Milla i Pol Lozano

El Vila-real introduïx canvis en la seua saga amb les voltes de Mouriño, Pau Navarro i Sergi Cardona. L'Espanyol recupera a Pere Milla i Pol Lozano per a l'onze.

El Vila-real remodela el seu defensa davant un Espanyol que recupera a Pere Milla i Pol Lozano

El Vila-real retoca la seua saga amb els retorns de Mouriño, Pau Navarro i Cardona, mentres l'Espanyol torna a alinear a Pere Milla i Pol Lozano en l'onze.

Cuenca defén que el missatge a Pradas de no confinar durant la dana va ser una reflexió

L'excap de Gabinet de Carlos Mazón ha sostingut davant la comissió del Congrés que el 'de confinar, gens' dirigit a Salomé Pradas no va ser una orde, sinó una reflexió. Nega interferències i assegura que va dir la veritat.

Ferrer, de Varry Brava, creu que el Benidorm Fest es consolida com a internacional enguany

Óscar Ferrer, de Varry Brava, veu en la desvinculació d'Eurovisió una oportunitat perquè el Benidorm Fest s'aferme com a festival internacional. Actua amb Miranda i el seu projecte Bailamama amb el tema 'Despert amandote'.