15.6 C
València
Dilluns, 26 gener, 2026

La Guàrdia Civil investiga el suposat cas d’una agressió sexual grupal a Galícia

 

Una jove gallega ha denunciat esta setmana un nou cas d’agressió sexual en grup. Este cas, que ja ha estat presentat a la Guàrdia Civil, va tenir lloc a Pontevedra el passat 9 de desembre. La víctima ha assegurat que deu joves, d’entre 20 i 25 anys, la van envoltar i van abusar d’ella a l’exterior d’una discoteca del municipi d’A Estrada. La jove, que va eixir del local per buscar unes amigues, es va vore interceptada pels joves que van començar a increpar-la, fer-li tocaments i intentat treure-li el pantaló. 

Els fets van tenir lloc concretament durant la festa d’obertura de la sala Lennon, situada al citat municipi gallec d’A Estrada. Al lloc dels fets es va concentrar més d’un miler de persones, que no es volien perdre la festa. La jove va decidir, el passat dimecres 13 de desembre, denunciar els fets i ara l’Institut Armat ha començat la investigació per intentar esclarir els fets.

 

El diari gallec ‘La Voz de Galicia’ ha avançat que la jove va demanar ajuda a crits quan es va veure rodejada pel grup de nois, però com a conseqüència del soroll i l’acumulació de gent, ningú la va sentir. Aleshores els homes van donar principi a l’abús fins que una parella que eixia de la festa els va enxampar. Els acusats van fugir de l’escena en aquell moment.

Quatre dies després

La jove no va denunciar els fets la mateixa nit que van passar i encara es desconeix el perquè. L’agressió va tenir lloc el passat dissabte, però la denuncia no va arribar fins dimecres següent. Això ha dificultat a la Guàrdia Civil la investigació, tot i que continuen intentant identificar als joves implicats.

 

Per la seua banda, els responsables de la discoteca Lennon i els encarregats de la ‘Openning Party’, han explicat que no van rebre cap queixa ni notificació sobre el que havia passat, assegurant que desconeixien la suposada agressió. De moment el cas roman a l’espera de poder visionar les cintes de gravació de les càmeres de seguretat de la zona. 

Últimes notícies

Tres detinguts per distribuir anabolitzants en gimnasos de la província d’Alacant

Tres hòmens de 28 a 33 anys han sigut arrestats a Elda i El Campello per vendre anabolitzants en gimnasos i mitjançant paqueteria. La Policia va intervindre 739 caixes i 4.545 euros.

El detingut per la mort d’un menor a Sueca passarà el dimarts a disposició judicial

L'home de 48 anys que es va entregar en la caserna de Sueca i va confessar el crim no passarà hui davant el jutge per l'autòpsia pendent. La Guàrdia Civil manté obertes totes les hipòtesis.

Benavent nega ser treballador zombi i torna a la banqueta pel cas Imelsa

El exgerente de Imelsa rebutja ser un treballador zombi i afirma que ell treballava. Se senta de nou en la banqueta amb tres empresaris i el exgerente d'una fundació, mentres la Fiscalia sol·licita 6 anys i mig de presó amb atenuant de confessió.

Dos accidents en la V-21 i el bypass causen 11 km de retencions a València

Dos sinistres en la V-21 i el bypass estan complicant el trànsit este dilluns en l'àrea de València, amb uns 11 quilòmetres de cues. La DGT assenyala 4 km en la V-21 i quasi 7 en el bypass, a més de 6 km en l'A-7 a l'altura de Paterna.

Emergències manté el nivell groc per vent i la preemergència alta per incendis en la Comunitat Valenciana

Emergències manté este dilluns el nivell groc per vent en diverses zones de la Comunitat Valenciana i la preemergència alta per incendis. L'avís delimita les àrees afectades i reforça la vigilància preventiva.

Dilluns amb nuvolositat en augment, pluges febles i ratxes molt fortes en la Comunitat Valenciana

El cel passarà de poc a molt nuvolós a la vesprada, amb ruixats febles a l'interior i nord de Castelló. El vent de l'oest bufarà amb ratxes molt fortes.

L’Audiència jutja al ‘ionqui dels diners’ per tripijocs de contractes a València

L'Audiència de València jutja a Marcos Benavent i a un exgerente de fundació i tres empresaris per presumptes tripijocs en Cultura. La Fiscalia demana presó, multes, decomís i responsabilitat civil.

El Tenerife tanca el cartell de la Copa i UCAM o Baskonia barallaran per ser cap de sèrie

La Llacuna Tenerife segellarà l'octau bitllet després de guanyar 82-89 a Barcelona. El sorteig de quarts serà el dilluns a les 12 h i queda un cap de sèrie per definir entre UCAM i Baskonia.