12.6 C
València
Dissabte, 7 febrer, 2026

Un home agredeix la seua parella i condueix en direcció prohibida a València

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 43 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor dels delictes de maltractaments en l’àmbit familiar, contra la seguretat viària i de resistència i desobediència a agent de l’autoritat, després d’obligar a la seua parella al fet que pujarà al seu vehicle a la força i conduir en direcció prohibida per un carrer de la capital del Túria, mentre l’agredia. 

 

El succés es va produir sobre les onze i mitja de la nit, en un carrer del districte de València, quan la Sala 091, després de rebre diverses telefonades, va alertar als agents perquè acudiren a una via pública, on pel que sembla un home hauria introduït a una dona a la força en un vehicle mentre la colpejava. Ràpidament els agents van arribar al lloc però la parella ja no es trobava per la zona, encara que van avisar a la resta d’indicatius per a intentar localitzar-la.

No obstant això, passats cinquanta minuts, la Sala 091 va tornar a rebre diverses trucades, en les quals s’informava que un cotxe, que conduïa un home, es trobava circulant pel mateix carrer, en direcció prohibida i que estava agredint a la dona que viatjava al costat d’ell.

 

Conducció temerària

Novament la patrulla es va dirigir al lloc i allí van observar un cotxe parat en sentit contrari a la marxa de la resta de vehicles, amb una dona en el seu interior, que va eixir corrent i es va refugiar en un edifici, en advertir la presència policial.

 

Després de les indagacions policials, els agents van conéixer que moments previs, el sospitós mentre conduïa a gran velocitat en direcció contrària, va agredir al seu acompanyant que estava a l’interior del vehicle obligada per ell. Després de realitzar les perquisicions, els policies van localitzar a la dona sense lesions físiques aparents. A més, la víctima li va comptar a la patrulla que tenia una relació sentimental amb el presumpte agressor

Per tals fets, els agents van detindre a l’home, que va oferir una important resistència activa i va bracejar de manera violenta contra els agents. L’home va ser arrestat com a presumpte autor els delictes de maltractaments en l’àmbit familiar, contra la seguretat viària i de resistència i desobediència a agent de l’autoritat. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial. 

Últimes notícies

Emergències gestiona en dos dies 624 incidents pel temporal de vent en la Comunitat Valenciana

Emergències i el 1·1·2 han gestionat 624 incidents pel vent en dos dies, amb 314 a València. Es desactiven les alertes per vent i seguix l'avís costaner.

València Basket busca passar pàgina en la seua visita a Estepona

El conjunt taronja afronta a Estepona el seu primer partit després de l'eliminació europea, amb la volta de Queralt Casas i la baixa de Leo Fiebich. Burgos demana màxima mentalitat.

El temporal de vent deixa ratxes de 148 km/h a Xodos i deu intervencions a la província de València

L'episodi de vent ha deixat una ratxa màxima de 148 km/h a Xodos i ha motivat deu actuacions de bombers a la província de València. L'avís groc s'ha mantingut en quasi tota la Comunitat Valenciana.

Retards en les línies C1 i C2 de Rodalia València pel vent en la catenària

C1 i C2 de Rodalia València registren retards, detencions i possibles canvis de recorregut per danys en la catenària causats pel vent. El tram Alfafar-València Nord s'ha resolt, però entre La Pobla Llarga i Xàtiva se circula per via única; Metrovalencia opera amb normalitat.

El ponent dispara les màximes i la Comunitat suma sis de les deu més altes d’Espanya

El vent de ponent va elevar les temperatures per damunt de 20 °C en nombrosos punts de la Comunitat Valenciana. La regió va col·locar sis registres entre les deu màximes del país, amb 26,1 °C a Miramar.

Tres detinguts per una onada de robatoris en cotxes per a sostraure balises V-16 a Sant Vicent

Tres hòmens han sigut detinguts per una cadena de robatoris en una sola matinada a Sant Vicent del Raspeig. Buscaven balises V-16, a més de ferramentes i diners.

Aemet ha establit l’avís taronja en el litoral d’Alacant per ones de 4 metres este dissabte

Aemet ha establit per al dissabte un avís taronja en el litoral d'Alacant per ones de 3 a 4 metres i vent del sud-oest de 60-70 km/h. Abans regixen avisos grocs per vent i fenòmens costaners a Alacant, València i Castelló.

L’ex director d’Emergències: es va descartar evacuar per la presa de Forata per a evitar el pànic

L'ex director general d'Emergències ha declarat que el Cecopi va considerar evacuar pel risc en la presa de Forata, però el va descartar per a evitar el pànic. També ha sostingut que l'És-Alert no es va plantejar fins a les 19.00, una versió que xoca amb la de José Miguel Basset.