Un home agredeix la seua parella i condueix en direcció prohibida a València

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 43 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor dels delictes de maltractaments en l’àmbit familiar, contra la seguretat viària i de resistència i desobediència a agent de l’autoritat, després d’obligar a la seua parella al fet que pujarà al seu vehicle a la força i conduir en direcció prohibida per un carrer de la capital del Túria, mentre l’agredia. 

 

El succés es va produir sobre les onze i mitja de la nit, en un carrer del districte de València, quan la Sala 091, després de rebre diverses telefonades, va alertar als agents perquè acudiren a una via pública, on pel que sembla un home hauria introduït a una dona a la força en un vehicle mentre la colpejava. Ràpidament els agents van arribar al lloc però la parella ja no es trobava per la zona, encara que van avisar a la resta d’indicatius per a intentar localitzar-la.

No obstant això, passats cinquanta minuts, la Sala 091 va tornar a rebre diverses trucades, en les quals s’informava que un cotxe, que conduïa un home, es trobava circulant pel mateix carrer, en direcció prohibida i que estava agredint a la dona que viatjava al costat d’ell.

 

Conducció temerària

Novament la patrulla es va dirigir al lloc i allí van observar un cotxe parat en sentit contrari a la marxa de la resta de vehicles, amb una dona en el seu interior, que va eixir corrent i es va refugiar en un edifici, en advertir la presència policial.

 

Després de les indagacions policials, els agents van conéixer que moments previs, el sospitós mentre conduïa a gran velocitat en direcció contrària, va agredir al seu acompanyant que estava a l’interior del vehicle obligada per ell. Després de realitzar les perquisicions, els policies van localitzar a la dona sense lesions físiques aparents. A més, la víctima li va comptar a la patrulla que tenia una relació sentimental amb el presumpte agressor

Per tals fets, els agents van detindre a l’home, que va oferir una important resistència activa i va bracejar de manera violenta contra els agents. L’home va ser arrestat com a presumpte autor els delictes de maltractaments en l’àmbit familiar, contra la seguretat viària i de resistència i desobediència a agent de l’autoritat. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial. 

Últimes notícies

Ribó insta a Compromís a accelerar la designació d’Oltra com a candidata a l’Alcaldia de València

Joan Ribó reclama a l'executiva local de Compromís que agilitze els tràmits interns perquè Mónica Oltra siga proclamada candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals.

Bendodo exigix al Govern un esborrany de Pressupostos per a alleujar l’asfíxia de diputacions i ajuntaments

Elías Bendodo reclama al Govern un esborrany de Pressupostos Generals de l'Estat per a frenar l'escanyament financer que, segons el PP, patixen diputacions i ajuntaments. Dirigents populars denuncien un mal econòmic mensual milionari i la falta de reforma del finançament local i autonòmic.

Luís Castro lamenta que Carlos Espí no haja sigut convocat per Espanya i mira ja a la pròxima temporada

Luís Castro admet que li hauria agradat veure a Carlos Espí amb la selecció espanyola i avança que el Llevant afrontarà un estiu complex mentres planifica la pròxima temporada i les renovacions.

Riquelme veu preocupant que la selecció no tinga jugadors del Reial Madrid en el Mundial

Enrique Riquelme, candidat a la presidència del Reial Madrid, considera preocupant que Espanya afrontara el Mundial sense futbolistes del club i reclama un debat entre projectes.

Marcelino veu molt difícil entrenar a Espanya la pròxima temporada

Marcelino García Toral, que posa fi a la seua etapa al Vila-real, considera poc probable dirigir a un equip espanyol el pròxim curs i s'obri seriosament a entrenar a l'estranger.

Pérez Llorca apel·la al consens per a frenar la vaga indefinida del professorat valencià

Pérez Llorca defén que, si totes les parts compartixen l'objectiu de millorar el sistema educatiu, no hi ha motiu per a no tancar un acord que pose fi a la vaga indefinida del professorat valencià.

Paula Bonet denuncia un nou atac i el robatori d’una peça en la seua galeria d’art

Paula Bonet ha denunciat un nou atac en la seua galeria d'art, on un intrús hauria trencat el cristall de la porta, descol·locat diverses obres i robat una peça pocs dies després que el seu presumpte assetjador quedara en llibertat.

ANPE i CSIF accepten la proposta salarial i Educació cita als sindicats a una altra reunió el dimarts

ANPE i CSIF accepten l'última proposta de pujada salarial de la Conselleria d'Educació, mentres STEPV, UGT i CCOO la consideren insuficient i mantenen el pols en la vaga del professorat, a l'espera d'una nova reunió el dimarts.