27.6 C
València
Dissabte, 19 juliol, 2025

Un home agredeix la seua parella i condueix en direcció prohibida a València

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 43 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor dels delictes de maltractaments en l’àmbit familiar, contra la seguretat viària i de resistència i desobediència a agent de l’autoritat, després d’obligar a la seua parella al fet que pujarà al seu vehicle a la força i conduir en direcció prohibida per un carrer de la capital del Túria, mentre l’agredia. 

- Advertisement -Telegram València Diari

 

El succés es va produir sobre les onze i mitja de la nit, en un carrer del districte de València, quan la Sala 091, després de rebre diverses telefonades, va alertar als agents perquè acudiren a una via pública, on pel que sembla un home hauria introduït a una dona a la força en un vehicle mentre la colpejava. Ràpidament els agents van arribar al lloc però la parella ja no es trobava per la zona, encara que van avisar a la resta d’indicatius per a intentar localitzar-la.

No obstant això, passats cinquanta minuts, la Sala 091 va tornar a rebre diverses trucades, en les quals s’informava que un cotxe, que conduïa un home, es trobava circulant pel mateix carrer, en direcció prohibida i que estava agredint a la dona que viatjava al costat d’ell.

 

Conducció temerària

Novament la patrulla es va dirigir al lloc i allí van observar un cotxe parat en sentit contrari a la marxa de la resta de vehicles, amb una dona en el seu interior, que va eixir corrent i es va refugiar en un edifici, en advertir la presència policial.

 

Després de les indagacions policials, els agents van conéixer que moments previs, el sospitós mentre conduïa a gran velocitat en direcció contrària, va agredir al seu acompanyant que estava a l’interior del vehicle obligada per ell. Després de realitzar les perquisicions, els policies van localitzar a la dona sense lesions físiques aparents. A més, la víctima li va comptar a la patrulla que tenia una relació sentimental amb el presumpte agressor

Per tals fets, els agents van detindre a l’home, que va oferir una important resistència activa i va bracejar de manera violenta contra els agents. L’home va ser arrestat com a presumpte autor els delictes de maltractaments en l’àmbit familiar, contra la seguretat viària i de resistència i desobediència a agent de l’autoritat. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial. 

Últimes notícies

Incendi a Ibi afecta al Parc Natural de la Font Roja i mobilitza a la UME per al seu control

Un incendi forestal a Ibi ha afectat unes 250 hectàrees del Parc Natural de la Font Roja. L'UME i nombrosos mitjans treballen per a controlar el foc, mentres les autoritats investiguen el seu origen en una comunitat religiosa.

Alerta màxima per risc extrem d’incendis forestals a la Comunitat Valenciana este cap de setmana

La Generalitat Valenciana manté l'alerta per risc extrem d'incendis forestals a causa de temperatures pròximes a 40 graus i ratxes de vent de ponent de fins a 50 km/h durant el cap de setmana.

L’incendi forestal a Ibi aconseguix el parc natural de la Font Roja i mobilitza nombrosos mitjans d’emergència

L'incendi forestal declarat a Ibi (Alacant) ha entrat al parc natural de la Font Roja, activant una gran resposta amb mitjans aeris, terrestres i la sol·licitud de la Unitat Militar d'Emergències a causa de les condicions extremes de calor i vent.

Concentració a València contra la violència racista i la por de la comunitat marroquina a eixir al carrer

Una multitud es va concentrar a València per a condemnar la violència racista deslligada en Torre Pacheco, destacant la por que sent la comunitat marroquina per a eixir al carrer davant les agressions.

Els favorits consoliden el seu lideratge en la primera jornada de la regata TabarcaVela a Alacant

La TabarcaVela Diputació d'Alacant 2025 arranca amb triomf dels campions de l'any passat en les seues categories. Peix d'Abril i Ebury Sailing Team dominen la classificació després de primera jornada.

Jalance aconseguix els 40° en una jornada amb temperatures màximes a la baixa en el litoral sud de València

Jalance es registra com el municipi més calorós de València amb 40 graus en una jornada en la qual les temperatures màximes disminuïxen en el litoral sud de la província.

Detingut a Bulgària un dels condemnats per l’agressió sexual grupal en Vall d’Albaida

La Policia Nacional en col·laboració amb equips internacionals ha detingut a Bulgària a un dels dos condemnats per la violació grupal d'una menor en Vall d'Albaida en 2020, escapolit després de ser sentenciat a 12 anys de presó.

L’incendi forestal d’Ibi aconseguix el parc natural de la Font Roja i mobilitza a múltiples mitjans per al seu control

Un incendi a Ibi (Alacant) ha entrat al parc natural de la Font Roja, mobilitzant a deu mitjans aeris i al voltant de cent efectius terrestres per a la seua extinció, mentres s'espera l'arribada de la UME per riscos climatològics.