11.1 C
València
Dimarts, 20 gener, 2026

Un home agredeix la seua parella i condueix en direcció prohibida a València

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 43 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor dels delictes de maltractaments en l’àmbit familiar, contra la seguretat viària i de resistència i desobediència a agent de l’autoritat, després d’obligar a la seua parella al fet que pujarà al seu vehicle a la força i conduir en direcció prohibida per un carrer de la capital del Túria, mentre l’agredia. 

 

El succés es va produir sobre les onze i mitja de la nit, en un carrer del districte de València, quan la Sala 091, després de rebre diverses telefonades, va alertar als agents perquè acudiren a una via pública, on pel que sembla un home hauria introduït a una dona a la força en un vehicle mentre la colpejava. Ràpidament els agents van arribar al lloc però la parella ja no es trobava per la zona, encara que van avisar a la resta d’indicatius per a intentar localitzar-la.

No obstant això, passats cinquanta minuts, la Sala 091 va tornar a rebre diverses trucades, en les quals s’informava que un cotxe, que conduïa un home, es trobava circulant pel mateix carrer, en direcció prohibida i que estava agredint a la dona que viatjava al costat d’ell.

 

Conducció temerària

Novament la patrulla es va dirigir al lloc i allí van observar un cotxe parat en sentit contrari a la marxa de la resta de vehicles, amb una dona en el seu interior, que va eixir corrent i es va refugiar en un edifici, en advertir la presència policial.

 

Després de les indagacions policials, els agents van conéixer que moments previs, el sospitós mentre conduïa a gran velocitat en direcció contrària, va agredir al seu acompanyant que estava a l’interior del vehicle obligada per ell. Després de realitzar les perquisicions, els policies van localitzar a la dona sense lesions físiques aparents. A més, la víctima li va comptar a la patrulla que tenia una relació sentimental amb el presumpte agressor

Per tals fets, els agents van detindre a l’home, que va oferir una important resistència activa i va bracejar de manera violenta contra els agents. L’home va ser arrestat com a presumpte autor els delictes de maltractaments en l’àmbit familiar, contra la seguretat viària i de resistència i desobediència a agent de l’autoritat. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial. 

Últimes notícies

2-2: Akor Adams rescata al Sevilla amb un doblet i castiga la relaxació de l’Elx

El Sevilla va empatar en el Martínez Valero amb dos gols de Akor Adams, l'últim de penal en el 92. L'Elx va malgastar un 2-0 i va pagar els seus dubtes.

2-2: Akor Adams evita la derrota del Sevilla i castiga els dubtes de l’Elx

Akor Adams va firmar un doblet i va rescatar al Sevilla amb un penal en el descompte per a empatar 2-2 en el Martínez Valero. L'Elx va malmetre una renda de 2-0 i va mostrar dubtes en la gestió del resultat.

2-2: Akor Adams rescata al Sevilla en el descompte i castiga els dubtes de l’Elx

Akor Adams va firmar un doblet, el segon de penal en el 92, per a evitar la derrota d'un Sevilla que va arribar a anar 2-0 a baix. L'Elx es va relaxar amb la renda i ho va pagar car.

Podem felicitar les festes i Nadal. A triar

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana denuncia la polarització política actual, on qualsevol detall —fins i tot una paraula en una felicitació— és utilitzat per desqualificar l’adversari, exagerant-ne el significat i carregant-lo d’intencions que no tenen base real

El greu accident ferroviari d’Adamuz deixa 40 víctimes mortals i obliga a decretar tres dies de dol oficial

Hi ha 41 persones hospitalitzades, 12 d’elles a l’UCI, mentre continuen les tasques d’identificació i la investigació sobre les causes del sinistre

L’excés de fred deixa 125 morts en la Comunitat Valenciana des del 20 de novembre

MoMo estima 125 morts per excés de fred en la Comunitat Valenciana des del 20 de novembre, un 7,2% menys que un any abans. La majoria s'han concentrat al gener.

Jutjat de Llíria cita al subdirector d’Emergències per la filtració de l’àudio del 112

El Jutjat d'Instrucció 6 de Llíria ha citat a Jorge Suárez com a testimoni per la filtració a la premsa d'un fragment de l'àudio entre Aemet i el 112 durant la DANA. La Guàrdia Civil assenyala que dos ex alts càrrecs van copiar la crida en una memòria portàtil.

Port subratlla el plus de jugar a casa abans del València Basket-París en Eurolliga

El capità Josep Puerto va cridar a la calma després de dos derrotes i va destacar que jugar en el Roig Arena pot aportar l'energia necessària davant París Basketball.