Un home agredeix la seua parella i condueix en direcció prohibida a València

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 43 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor dels delictes de maltractaments en l’àmbit familiar, contra la seguretat viària i de resistència i desobediència a agent de l’autoritat, després d’obligar a la seua parella al fet que pujarà al seu vehicle a la força i conduir en direcció prohibida per un carrer de la capital del Túria, mentre l’agredia. 

 

El succés es va produir sobre les onze i mitja de la nit, en un carrer del districte de València, quan la Sala 091, després de rebre diverses telefonades, va alertar als agents perquè acudiren a una via pública, on pel que sembla un home hauria introduït a una dona a la força en un vehicle mentre la colpejava. Ràpidament els agents van arribar al lloc però la parella ja no es trobava per la zona, encara que van avisar a la resta d’indicatius per a intentar localitzar-la.

No obstant això, passats cinquanta minuts, la Sala 091 va tornar a rebre diverses trucades, en les quals s’informava que un cotxe, que conduïa un home, es trobava circulant pel mateix carrer, en direcció prohibida i que estava agredint a la dona que viatjava al costat d’ell.

 

Conducció temerària

Novament la patrulla es va dirigir al lloc i allí van observar un cotxe parat en sentit contrari a la marxa de la resta de vehicles, amb una dona en el seu interior, que va eixir corrent i es va refugiar en un edifici, en advertir la presència policial.

 

Després de les indagacions policials, els agents van conéixer que moments previs, el sospitós mentre conduïa a gran velocitat en direcció contrària, va agredir al seu acompanyant que estava a l’interior del vehicle obligada per ell. Després de realitzar les perquisicions, els policies van localitzar a la dona sense lesions físiques aparents. A més, la víctima li va comptar a la patrulla que tenia una relació sentimental amb el presumpte agressor

Per tals fets, els agents van detindre a l’home, que va oferir una important resistència activa i va bracejar de manera violenta contra els agents. L’home va ser arrestat com a presumpte autor els delictes de maltractaments en l’àmbit familiar, contra la seguretat viària i de resistència i desobediència a agent de l’autoritat. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial. 

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana registra una taxa d’assassinats masclistes per damunt de la mitjana espanyola

La Comunitat Valenciana acumula des de 2003 una taxa de 78,8 assassinats masclistes per milió de dones majors de 15 anys, per damunt de la mitjana estatal de 67,1. L'últim informe de l'Observatori del CGPJ i de la Delegació contra la Violència de Gènere alerta també de l'impacte de la violència vicària sobre menors.

Pérez Llorca justifica la comissió de servicis a la seua parella davant les acusacions de enchufismo

Juanfran Pérez Llorca defén la comissió de servicis per la qual la seua parella ha sigut contractada per la Diputació de València, mentres l'oposició denuncia un cas de enchufismo i nepotisme per l'increment salarial i les condicions del lloc.

La Comunitat Valenciana tanca 2025 com tercera destinació nacional amb 17 milions de viatges

La Comunitat Valenciana es consolida en 2025 com tercer destí dels viatgers espanyols, amb 17 milions de desplaçaments i 4.562 milions d'euros de gasto, en un context de menys viatges però major desemborsament.

Els propietaris de l’edifici incendiat en Campanar reclamen reobrir la causa després d’un nou informe pericial

La comunitat de propietaris de l'edifici incendiat en Campanar sol·licita reobrir la causa judicial secundant-se en un nou informe pericial que qüestiona la normativa aplicada i la seguretat de la façana.

Intervinguts 3.289 quilos de marihuana procedent del Canadà en el port de València

La Guàrdia Civil, la Policia Nacional i l'Agència Tributària confisquen en el port de València 3.289 quilos de marihuana ocults en un contenidor procedent del Canadà, en una operació que confirma una nova ruta d'entrada de drogues a la Unió Europea.

Pérez Llorca justifica la comissió de servicis de la seua parella enfront de les acusacions de enchufismo

Juanfran Pérez Llorca defén en Les Corts la comissió de servicis per la qual la seua parella treballa en la Diputació de València, mentres l'oposició la tatxa de enchufismo i la qualifica de vestit a mida.

Detingut a Torrent per estafar quasi 19.000 euros usant la banca en línia d’un conegut

La Policia Nacional ha detingut a Torrent a un jove de 25 anys acusat d'estafar 18.866 euros a un conegut, després de realitzar diverses transferències amb les seues claus de banca en línia.

Jorge Bartual s’incorpora com a preparador de porters a l’Atlètic Saguntí

El exguardameta del València Jorge Bartual es convertix en el nou preparador de porters de l'Atlètic Saguntí, que lluita per l'ascens a Segona RFEF des de la tercera plaça del grup VI de Tercera RFEF.