Un home agredix a la seua exdona i els seus dos fills, menors, i se suïcida en Alcoi

 

Un xic de 33 anys, presumptament, ha apunyalat este diumenge per la vesprada a la seua exparella, una dona de 43 anys, i els seus dos fills, de 6 i 12 anys, i posteriorment s’ha llevat la vida en la localitat d’Alcoi, en la comarca de l’Alcoià (Alacant), segons han informat fonts policials. Les víctimes es troben hospitalitzades, el menor està en un hospital de la ciutat d’Alacant.

 

El succés ha tingut lloc passades les 18.00 hores de la vesprada en una casa situada en l’avinguda de la Hispanitat del municipi, segons han confirmat fonts de la investigació. L’home, presumptament, ha ferit la seua exparella i als seus dos fills, un xiquet de sis anys i una adolescent de 12, amb arma blanca. Segons han informat fonts policials, la mare ha eixit sagnant al portal de la casa per a demanar ajuda i, mentres, els veïns han acorralat al presumpte autor dels fets a l’espera de l’arribada de la Policia.

 

En donar-se compte de la presència dels agents, el presumpte autor s’ha llevat la vida també amb una arma blanca. Les tres víctimes es troben hospitalitzades, encara que el fill de sis anys ha sigut traslladat a un centre hospitalari d’Alacant per la gravetat de les seues lesions i no es tem per la vida de la mare.

 

En la casa es trobava també la sogra del presumpte autor dels fets, una dona que està impedida, que ha presenciat totes les agressions i que ha requerit assistència en patir un atac d’ansietat.

Anuncios

Últimes notícies

Maleït idioma, el castellà, segons Trump

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla del rebuig de Donald Trump al castellà i utilitza eixe episodi per a reflexionar sobre el supremacisme lingüístic i la situació de les llengües minoritzades, especialment el valencià

José Muñoz acusa el Consell de no tindre ‘projecte propi’ i reclama que la Comunitat recupere pes a Espanya

El síndic del PSPV-PSOE defensa en un desdejuni d’AMDComVal una agenda valenciana basada en finançament, autogovern, servicis públics i vertebració territorial

CCOO denuncia 70 hores d’espera i col·lapse en les urgències de l’Hospital Clínic de València

CCOO alerta que les urgències de l'Hospital Clínic de València acumulen esperes de fins a 70 hores i un 70% més de pacients de la capacitat prevista, la qual cosa convertix l'àrea en una planta d'hospitalització encoberta i eleva el risc assistencial i laboral.

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton es traslladen a l’estadi Ciutat de València

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton canvien de la Ciutat de les Arts i les Ciències a l'estadi Ciutat de València per un conflicte de soroll, amb ajustos en la distribució del públic i opcions de reembossament.

Els sindicats denuncien servicis mínims abusius en 2n de Batxillerat per la vaga indefinida

Els sindicats del comité de vaga qualifiquen d'abusius els servicis mínims fixats per la Conselleria per al professorat de 2n de Batxillerat davant la vaga indefinida des de l'11 de maig.

Les empreses valencianes acceleren l’automatització malgrat la falta de talent en intel·ligència artificial

Més de la mitat de les empreses valencianes prioritza automatitzar processos per a guanyar eficiència, encara que reconeix una forta falta de talent especialitzat en intel·ligència artificial i un ús encara tàctic d'esta tecnologia.

El Consell aprova un acord de 27 milions per a fàrmacs contra l’esclerosi múltiple

El Consell ha autoritzat un acord marc de més de 27 milions d'euros per a garantir el subministrament de medicaments contra l'esclerosi múltiple en la sanitat pública valenciana durant els pròxims anys.

El Consell destina 14,7 milions al manteniment de depuradores a Castelló

El Consell ha autoritzat la EPSAR un contracte de 14,7 milions per a garantir el manteniment i la continuïtat dels sistemes de sanejament i depuració d'aigües residuals en diversos municipis de Castelló.