17.3 C
València
Dilluns, 24 novembre, 2025

Un home agredix a la seua exdona i els seus dos fills, menors, i se suïcida en Alcoi

 

Un xic de 33 anys, presumptament, ha apunyalat este diumenge per la vesprada a la seua exparella, una dona de 43 anys, i els seus dos fills, de 6 i 12 anys, i posteriorment s’ha llevat la vida en la localitat d’Alcoi, en la comarca de l’Alcoià (Alacant), segons han informat fonts policials. Les víctimes es troben hospitalitzades, el menor està en un hospital de la ciutat d’Alacant.

 

El succés ha tingut lloc passades les 18.00 hores de la vesprada en una casa situada en l’avinguda de la Hispanitat del municipi, segons han confirmat fonts de la investigació. L’home, presumptament, ha ferit la seua exparella i als seus dos fills, un xiquet de sis anys i una adolescent de 12, amb arma blanca. Segons han informat fonts policials, la mare ha eixit sagnant al portal de la casa per a demanar ajuda i, mentres, els veïns han acorralat al presumpte autor dels fets a l’espera de l’arribada de la Policia.

 

En donar-se compte de la presència dels agents, el presumpte autor s’ha llevat la vida també amb una arma blanca. Les tres víctimes es troben hospitalitzades, encara que el fill de sis anys ha sigut traslladat a un centre hospitalari d’Alacant per la gravetat de les seues lesions i no es tem per la vida de la mare.

 

En la casa es trobava també la sogra del presumpte autor dels fets, una dona que està impedida, que ha presenciat totes les agressions i que ha requerit assistència en patir un atac d’ansietat.

Últimes notícies

Mompó sosté que va faltar informació per a decidir durant la dana

Mompó ha afirmat davant la comissió del Congrés que el dia de la dana va faltar informació clau i que no es va articular una resposta nacional. Ha defés que el Govern havia d'haver liderat més l'emergència.

La Generalitat va pagar a proveïdors en 31,44 dies al setembre, per damunt de la mitjana

La Generalitat Valenciana va tancar setembre amb un període mitjà de pagament a proveïdors de 31,44 dies, per damunt de la mitjana autonòmica de 27,63 i del límit legal de 30 dies. L'Estat, els ajuntaments i la Seguretat Social van retallar els seus terminis.

Mompó es reafirma davant la comissió de la DANA: ‘Jo no he mentit mai’

El president de la Diputació de València ha defés davant la comissió de la DANA en el Congrés que no ha mentit ni incorregut en contradiccions. Ha negat dirigir l'emergència i ha lamentat el retard en l'enviament del Es-alert.

El CVC recolza l’autonomia i credibilitat de l’AVL davant els intents de desacreditar-la

El ple del CVC ha aprovat una declaració amb 13 vots a favor i un en contra en defensa de l'AVL, criticant retallades i apel·lant a revertir mesures.

Baldoví diu sentir la mateixa vergonya amb Camarero en el Congrés que amb Mazón

Baldoví ha dit que sent la mateixa vergonya en escoltar a Susana Camarero en la comissió de la DANA que la que va sentir amb Carlos Mazón. Li retrau falta de lideratge, coordinació i alertes durant l'emergència.

La gigafactoria de PowerCo acaba el primer bloc i començarà a produir en 2026

La planta de cel·les de Sagunt finalitzarà l'obra civil del primer bloc abans de tancar l'any i instal·larà les sales blanques per a iniciar la producció al setembre de 2026. La logística per tren i carretera quedarà preparada i el segon bloc avança cap a 2027.

Valenciaport obri el Port de Gandia a la ciutat amb una reurbanització de 6,8 milions

Valenciaport i l'Ajuntament de Gandia impulsen una reurbanització de 24.987 m² i 6,8 milions per a obrir el port a la ciutat amb passejos, zones verdes i ombra. La licitació arrancarà en breu i la comissió municipal abordarà abans de cap d'any l'ús dels embulls.

La grip puja un 144% i la covid cau un 80% en la Comunitat Valenciana

La vigilància de la setmana 46 mostra un fort repunt de la grip i un descens acusat de la COVID-19, amb el VRS també a l'alça. La incidència total d'IRA ha augmentat.