Un home agredix a la seua exdona i els seus dos fills, menors, i se suïcida en Alcoi

 

Un xic de 33 anys, presumptament, ha apunyalat este diumenge per la vesprada a la seua exparella, una dona de 43 anys, i els seus dos fills, de 6 i 12 anys, i posteriorment s’ha llevat la vida en la localitat d’Alcoi, en la comarca de l’Alcoià (Alacant), segons han informat fonts policials. Les víctimes es troben hospitalitzades, el menor està en un hospital de la ciutat d’Alacant.

 

El succés ha tingut lloc passades les 18.00 hores de la vesprada en una casa situada en l’avinguda de la Hispanitat del municipi, segons han confirmat fonts de la investigació. L’home, presumptament, ha ferit la seua exparella i als seus dos fills, un xiquet de sis anys i una adolescent de 12, amb arma blanca. Segons han informat fonts policials, la mare ha eixit sagnant al portal de la casa per a demanar ajuda i, mentres, els veïns han acorralat al presumpte autor dels fets a l’espera de l’arribada de la Policia.

 

En donar-se compte de la presència dels agents, el presumpte autor s’ha llevat la vida també amb una arma blanca. Les tres víctimes es troben hospitalitzades, encara que el fill de sis anys ha sigut traslladat a un centre hospitalari d’Alacant per la gravetat de les seues lesions i no es tem per la vida de la mare.

 

En la casa es trobava també la sogra del presumpte autor dels fets, una dona que està impedida, que ha presenciat totes les agressions i que ha requerit assistència en patir un atac d’ansietat.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket patix davant un combatiu Ensino Lugo però assegura el passe a semifinals

El València Basket va remuntar en el Roig Arena per a imposar-se 73-70 al Durán Maquinaria Ensino Lugo i certificar el seu bitllet a semifinals de la Lliga Femenina Endesa, on es mesurarà al Spar Girona.

València Basket es jugarà el passe a la final davant Girona sense factor pista

València Basket s'enfrontarà al Spar Girona en les semifinals de la Lliga Femenina, una eliminatòria a doble partit en la qual el conjunt valencià no tindrà el factor pista a favor.

Tres ferits en una col·lisió frontal amb un cotxe en sentit contrari en l’A-7 a Tibi

Tres persones han resultat ferides en una col·lisió frontal en l'A-7, a l'altura de l'eixida de Tibi, després que un dels vehicles circulara en sentit contrari.

Controlat l’incendi en la campa exterior d’un desballestament d’Orihuela

El foc declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela ha quedat controlat este diumenge al migdia després dels treballs continuats del Consorci Provincial de Bombers d'Alacant.

Quatre persones moren ofegades, entre elles dos menors, en una platja d’Oliva

Quatre persones, inclosos dos menors d'11 i 14 anys, van morir ofegades a la platja Aigua Morta d'Oliva. Altres dos van ser evacuades a l'Hospital de Gandia amb símptomes d'ofegament.

Aspes guia al Celta a una victòria clau davant l’Elx

Iago Aspas lidera el triomf del Celta per 3-1 davant l'Elx, un resultat que impulsa les seues opcions europees i complica encara més la permanència il·licitana.

Obasohan lidera al Baxi Manresa en un agònic triomf davant el València Basket

El Baxi Manresa es va imposar per un ajustat 104-102 al València Basket en un partit decidit en l'últim minut, marcat pels 30 punts de Retin Obasohan i un desenllaç molt criticat per Pedro Martínez.

El Festival de Cometes transforma la platja del Cabanyal en un espectacle de color

La platja del Cabanyal celebra la vintena quinta edició del Festival de Cometes, una jornada completa d'oci familiar amb exhibicions, tallers infantils i vol lliure.