7.9 C
València
Divendres, 21 novembre, 2025

Un home agredix a la seua exdona i els seus dos fills, menors, i se suïcida en Alcoi

 

Un xic de 33 anys, presumptament, ha apunyalat este diumenge per la vesprada a la seua exparella, una dona de 43 anys, i els seus dos fills, de 6 i 12 anys, i posteriorment s’ha llevat la vida en la localitat d’Alcoi, en la comarca de l’Alcoià (Alacant), segons han informat fonts policials. Les víctimes es troben hospitalitzades, el menor està en un hospital de la ciutat d’Alacant.

 

El succés ha tingut lloc passades les 18.00 hores de la vesprada en una casa situada en l’avinguda de la Hispanitat del municipi, segons han confirmat fonts de la investigació. L’home, presumptament, ha ferit la seua exparella i als seus dos fills, un xiquet de sis anys i una adolescent de 12, amb arma blanca. Segons han informat fonts policials, la mare ha eixit sagnant al portal de la casa per a demanar ajuda i, mentres, els veïns han acorralat al presumpte autor dels fets a l’espera de l’arribada de la Policia.

 

En donar-se compte de la presència dels agents, el presumpte autor s’ha llevat la vida també amb una arma blanca. Les tres víctimes es troben hospitalitzades, encara que el fill de sis anys ha sigut traslladat a un centre hospitalari d’Alacant per la gravetat de les seues lesions i no es tem per la vida de la mare.

 

En la casa es trobava també la sogra del presumpte autor dels fets, una dona que està impedida, que ha presenciat totes les agressions i que ha requerit assistència en patir un atac d’ansietat.

Últimes notícies

El PSPV convocarà un Comité Nacional el 29 de novembre a Alacant

El PSPV-PSOE convocarà el seu Comité Nacional el 29 de novembre a Alacant per a abordar la crisi oberta després de la dimissió de Carlos Mazón. El partit exigirà eleccions i acusa PP i Vox de decidir el relleu 'furtant la voluntat democràtica'.

La Federació Veïnal demana responsabilitat política per a desbloquejar la zona de baixes emissions a València

La Federació d'Associacions de Veïns de València ha sol·licitat reunions d'urgència amb Alcaldia i l'oposició per a tancar un acord sobre la ZBE i evitar perdre 150 milions. L'entitat ha anomenat a la responsabilitat de tota la corporació davant l'imminent termini legal.

Calero renuncia a les excuses abans del derbi i crida a competir: ‘Si entres plorant, eixiràs igual’

El tècnic del Llevant va evitar queixes pel calendari i per la falta d'entrenaments dels seus internacionals i va apel·lar a la convicció per a trencar la mala ratxa davant el València. Va confirmar que Arriaga i Ryan estaran en principi disponibles i va demanar a l'afició no sentir-se inferior.

Els bombers forestals demanen a la Generalitat assumir la gestió directa del cos

Sis sindicats han exigit al Consell eliminar els encàrrecs als consorcis provincials i que la Generalitat gestione de manera directa als bombers forestals. Denuncien mala praxi, falta de mobilització i un ús abusiu d'hores extra.

Garay: ‘Tant de bo Lim es vaja del València pel bé del club’

Ezequiel Garay va carregar contra la gestió del València i va desitjar que Peter Lim abandone el club pel bé de l'entitat. Va reivindicar la seua etapa, va criticar decisions després de la seua lesió i va elogiar a Marcelino.

La UPV alerta de nous riscos d’avingudes a Torrent després de la DANA

Un informe de la UPV sobre els danys de la DANA a Torrent conclou que els sediments acumulats en diversos barrancs incrementen el risc de desbordaments. La reposició d'infraestructures es valora en 98 milions d'euros.

València ha retirat 140 m³ de residus de l’Albufera després de la DANA

L'Ajuntament ha retirat 140 m³ de residus de l'Albufera amb un pla d'ocupació després de la DANA i ha reforçat dunes i séquies amb plantacions. Compromís critica la gestió de la palla de l'arròs pel seu impacte en les aigües negres.

#QuieroCorredor suma obres hídriques i demana acords per a accelerar el Corredor Mediterrani

El moviment #QuieroCorredor va ampliar la seua agenda amb obres hídriques per a evitar noves danes i va cridar a acords d'Estat per a culminar el Corredor Mediterrani. En el seu últim gran acte, va advertir de la lentitud i de colls de botella com el túnel passant de València.