Un home agredix a la seua exdona i els seus dos fills, menors, i se suïcida en Alcoi

 

Un xic de 33 anys, presumptament, ha apunyalat este diumenge per la vesprada a la seua exparella, una dona de 43 anys, i els seus dos fills, de 6 i 12 anys, i posteriorment s’ha llevat la vida en la localitat d’Alcoi, en la comarca de l’Alcoià (Alacant), segons han informat fonts policials. Les víctimes es troben hospitalitzades, el menor està en un hospital de la ciutat d’Alacant.

 

El succés ha tingut lloc passades les 18.00 hores de la vesprada en una casa situada en l’avinguda de la Hispanitat del municipi, segons han confirmat fonts de la investigació. L’home, presumptament, ha ferit la seua exparella i als seus dos fills, un xiquet de sis anys i una adolescent de 12, amb arma blanca. Segons han informat fonts policials, la mare ha eixit sagnant al portal de la casa per a demanar ajuda i, mentres, els veïns han acorralat al presumpte autor dels fets a l’espera de l’arribada de la Policia.

 

En donar-se compte de la presència dels agents, el presumpte autor s’ha llevat la vida també amb una arma blanca. Les tres víctimes es troben hospitalitzades, encara que el fill de sis anys ha sigut traslladat a un centre hospitalari d’Alacant per la gravetat de les seues lesions i no es tem per la vida de la mare.

 

En la casa es trobava també la sogra del presumpte autor dels fets, una dona que està impedida, que ha presenciat totes les agressions i que ha requerit assistència en patir un atac d’ansietat.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Nteka rescata al Raig davant un Elx en inferioritat i acosta la salvació

Un gol de Randy Nteka en la segona part va donar una victòria vital al Raig davant un Elx que va jugar amb deu per l'expulsió de Pedro Bigas i veu frenada la seua reacció en la lluita per la permanència.

De Fruits mira a la Lliga Conferència després d’un triomf clau del Raig davant l’Elx

Jorge de Fruits destaca que la victòria del Raig davant l'Elx suposa un pas de gegant cap a la salvació i anima a somiar amb la Lliga Conferència.

Dituro assenyala l’expulsió de Bigas com a clau en la derrota de l’Elx davant el Raig

Matías Dituro va considerar que l'expulsió de Pedro Bigas va ser determinant en la derrota de l'Elx davant el Rayo Vallecano per 1-0, i va admetre que l'equip queda en una situació delicada en la lluita per la permanència.

Nteka rescata al Raig davant un Elx en inferioritat numèrica

Un gol de Randy Nteka en la recta final va donar la victòria al Rayo Vallecano davant un Elx que va jugar amb deu des del minut 39 i veu complicar-se encara més la seua lluita per la salvació.

Set ferits en un xoc múltiple entre tres cotxes a Vila-real

Set persones han resultat ferides en un accident de trànsit en la N-340 al seu pas per Vila-real, on han xocat tres vehicles i ha sigut necessària l'excarceració de tres ocupants.

El SanSan de Benicàssim reordena el cartell per a recuperar els concerts suspesos pel vent

El festival SanSan de Benicàssim reprograma per a este divendres partix dels concerts suspesos en la primera jornada per l'alerta groga per fortes ratxes de vent, avançant l'obertura de portes per a encaixar el nou horari.

L’Alcora vibra amb més de mil tambors en una Rompida de l’Hora inoblidable

Més de mil tambors i bombos han trencat el silenci en la plaça d'Espanya de l'Alcora en una Rompida de l'Hora marcada per l'emoció i l'homenatge a Melchor Paús Gozalbo.

Rescatat el conductor d’un patinet elèctric atrapat sota un cotxe a Torrent

Un jove de 28 anys que circulava en patinet elèctric ha quedat atrapat sota un turisme després d'una col·lisió en una rotonda de Torrent i ha hagut de ser rescatat pels bombers abans de ser traslladat a l'hospital.