Un home amenaça de mort i agredix a la seua dona en València

 

La Policia Local de València ha detingut a un home de 52 anys per, presumptament, amenaçar i agredir a la seua parella fins a arribar a traure-li mig cos per la finestra, mentres li pegava colps i puntades dient-li que li anava a matar. Va obrir als agents amb actitud desafiadora i dient que «a les dones cal ensenyar-les a respectar».

 

Cap a les 23.25 hores d’este dimarts, el 092 va rebre l’avís de l’agressió i la patrulla es va trobar a la víctima molt nerviosa al costat d’unes veïnes. Esta dona va relatar que el seu home havia arribat borratxo a casa, després del que es va iniciar una discussió entre els dos.

 

L’agressor es va posar cada volta més agressiu i va furtar el mòbil a la seua parella quan anava a cridar a la policia, per a després tirar-lo per la finestra. També va tirar l’equip de música i va trencar l’espill del moble, informa el cos municipal en un comunicat.

 

L’agressor deia: «A les dones cal ensenyar-les a respectar»

Seguidament, la va agarrar del coll amb les dos mans, la va arrossegar cap a la finestra i la va traure fins a la mitat, mentres li deia que anava a matar-la, pegant-li colps i puntades per tot el cos. També la va amenaçar amb buscar i matar a sa mare quan «acabara» amb ella.

 

La víctima va conseguir escapar-se i eixir de la casa corrent mentres ell li deia que anava a apunyalar-la amb un ganivet que tenia damunt de la taula, parcialment amagat entre mocadors.

 

Després de trucar a la porta, el sospitós va obrir a la patrulla amb una actitud molt desafiadora, assegurant que «a les dones cal ensenyar-les a respectar». Portava damunt un punxó metàl·lic casolà amb mànec de paper i punta tallant, i va manifestar que era per a emportar-se «a algú per davant». Una volta identificat, este home va ser arrestat com a presumpte autor d’un delicte de violència de gènere per efectius de la tercera unitat de districte.

Últimes notícies

La jutgessa de la DANA citarà alcaldes, alts càrrecs i bombers forestals com a testimonis

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la DANA del 29 d’octubre de 2024, en què van morir 230 persones, ha fixat per a setembre i octubre la declaració de deu testimonis, entre ells alcaldes, responsables del Consell, tècnics i bombers forestals.

El Museu de Belles Arts de València descobreix els anys de formació que van forjar el geni de Rubens

El Museu de Belles Arts de València presenta l’exposició 'Rubens. El floreixement d’un geni', que reconstrueix les influències i el context que van marcar els primers anys del mestre flamenc a Anvers.

La defensa d’Emilio Argüeso reclama un careo amb l’alcaldessa de Torrent per la telefonada del dia de la DANA

La defensa de l’exsecretari autonòmic d’Emergències, Emilio Argüeso, ha sol·licitat a la jutgessa un careo amb l’alcaldessa de Torrent per aclarir com va ser la telefonada que van mantindre el 29 d’octubre de 2024, en plena DANA, i el contingut exacte de la informació sobre el risc i una possible víctima.

Les víctimes de la DANA s’uniran demà a l’homenatge pels 20 anys de l’accident del metro de València

La Associació de Víctimes de la DANA 29 d’Octubre de 2024 participarà este divendres en l’acte pel 20 aniversari de l’accident de Metrovalencia, que va causar 43 morts i 47 ferits, i fa una crida a la ciutadania a sumar-se a l’homenatge.

Juny negre a les carreteres: 14 morts a la Comunitat Valenciana, huit més que fa un any

La Comunitat Valenciana ha registrat 14 morts en accidents de trànsit en juny, huit més que el 2025, dins d’un balanç estatal amb 142 víctimes mortals, la xifra més alta per a este mes des de 2010.

Pressions a l’alcalde d’Alacant perquè dimitisca pel pis VPP de Rocío Gómez a Les Naus

L’exregidor d’Hisenda d’Alacant ha admés en Les Corts que sabia des de juliol de 2024 que l’exedil d’Urbanisme Rocío Gómez tenia un pis VPP a Les Naus. Compromís demana la dimissió immediata de l’alcalde Luis Barcala i el PSPV reclama una compareixença urgent.

Un exregidor del PP assegura que Rocío Gómez li va dir en 2024 que tenia un pis VPP a Les Naus

L’exregidor d’Hisenda d’Alacant, Antonio Gallego, ha declarat en Les Corts que Rocío Gómez li va comunicar abans d’un ple de juliol de 2024 que tenia un pis VPP a Les Naus. Compromís demana la dimissió immediata de l’alcalde Luis Barcala i el PSPV exigeix una compareixença urgent.

Pressió política a Alacant per un pis de protecció pública de l’exedil Rocío Gómez

L’exregidor Antonio Gallego assegura en Les Corts que va saber en 2024 que Rocío Gómez tenia un pis VPP a Les Naus. Compromís i PSPV reclamen ara explicacions urgents i la dimissió de l’alcalde Luis Barcala.