8.7 C
València
Dilluns, 22 desembre, 2025

Un home amenaça de mort i agredix a la seua dona en València

 

La Policia Local de València ha detingut a un home de 52 anys per, presumptament, amenaçar i agredir a la seua parella fins a arribar a traure-li mig cos per la finestra, mentres li pegava colps i puntades dient-li que li anava a matar. Va obrir als agents amb actitud desafiadora i dient que «a les dones cal ensenyar-les a respectar».

 

Cap a les 23.25 hores d’este dimarts, el 092 va rebre l’avís de l’agressió i la patrulla es va trobar a la víctima molt nerviosa al costat d’unes veïnes. Esta dona va relatar que el seu home havia arribat borratxo a casa, després del que es va iniciar una discussió entre els dos.

 

L’agressor es va posar cada volta més agressiu i va furtar el mòbil a la seua parella quan anava a cridar a la policia, per a després tirar-lo per la finestra. També va tirar l’equip de música i va trencar l’espill del moble, informa el cos municipal en un comunicat.

 

L’agressor deia: «A les dones cal ensenyar-les a respectar»

Seguidament, la va agarrar del coll amb les dos mans, la va arrossegar cap a la finestra i la va traure fins a la mitat, mentres li deia que anava a matar-la, pegant-li colps i puntades per tot el cos. També la va amenaçar amb buscar i matar a sa mare quan «acabara» amb ella.

 

La víctima va conseguir escapar-se i eixir de la casa corrent mentres ell li deia que anava a apunyalar-la amb un ganivet que tenia damunt de la taula, parcialment amagat entre mocadors.

 

Després de trucar a la porta, el sospitós va obrir a la patrulla amb una actitud molt desafiadora, assegurant que «a les dones cal ensenyar-les a respectar». Portava damunt un punxó metàl·lic casolà amb mànec de paper i punta tallant, i va manifestar que era per a emportar-se «a algú per davant». Una volta identificat, este home va ser arrestat com a presumpte autor d’un delicte de violència de gènere per efectius de la tercera unitat de districte.

Últimes notícies

Pérez Llorca demana negociar noves normes del transvasament Tajo-Segura i exigix inversions clau

El president ha reclamat al Govern reobrir la negociació sobre les regles del Tajo-Segura amb criteris tècnics i tracte igual per als regants. Ha lligat la petició a un paquet de mesures en finançament, aigua, infraestructures, vivenda, sanitat i fiscalitat per a la província d'Alacant i la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca demana negociar noves normes d’explotació del transvasament Tajo-Segura

El president ha sol·licitat al Govern obrir una negociació amb comunitats i regants per a revisar les regles del transvasament amb criteris tècnics. També ha reclamat modernitzar regadius del Tajo i ha anunciat avanços en simplificació administrativa i sanitat.

Cauen les màximes en la Comunitat Valenciana i el topall queda en 14,7 a Torreblanca

Les màximes han baixat de forma generalitzada respecte al diumenge: cap observatori ha aconseguit els 15 graus i el valor més alt ha sigut 14,7 a Torreblanca.

El Marq exposa per primera vegada restes de canibalisme ritual trobats en una cova d’Alacant

El Museu Arqueològic d'Alacant ha inaugurat la mostra 'Rituals de pastors' amb els resultats de les excavacions en la Cova del Randero, primer indici de canibalisme ritual neolític del Llevant. Les restes, interpretats com un ritu funerari no violent, s'han vinculat al dol en comunitats pastorals.

La Sindicatura de Comptes avala l’infrafinançament de la Generalitat en la seua auditoria

La Sindicatura de Comptes assenyala que els ingressos del sistema autonòmic són inferiors als d'un model equitatiu i recolza la reforma del finançament. L'informe afig dèficit estatal en dependència, gastos sanitaris no compensats i l'impacte de la DANA amb crèdits reembossables.

PP i Vox rebutgen activar la Zona de Baixes Emissions a València

El ple municipal ha rebutjat implantar immediatament la ZBE i ha aprovat demanar el cessament de Pilar Bernabé. L'oposició ha vist caure les seues mocions de mobilitat.

Quatre persones ateses per fum i cremades en un incendi de vivenda a València

Quatre persones han resultat ferides lleus per inhalació de fum i cremades en un incendi al carrer Rodríguez de Cepeda de València. Van ser assistides i traslladades a l'Hospital Clínic de València.

La Comunitat Valenciana s’emporta 47,35 milions en la Loteria de Nadal, només l’11% del gastat

La Comunitat Valenciana ha obtingut 47,35 milions en el sorteig de Nadal, a penes el 11,13% del gastat. L'absència de la Grossa ha limitat el retorn.