11.9 C
València
Dissabte, 24 gener, 2026

Un home amenaça de mort i agredix a la seua dona en València

 

La Policia Local de València ha detingut a un home de 52 anys per, presumptament, amenaçar i agredir a la seua parella fins a arribar a traure-li mig cos per la finestra, mentres li pegava colps i puntades dient-li que li anava a matar. Va obrir als agents amb actitud desafiadora i dient que «a les dones cal ensenyar-les a respectar».

 

Cap a les 23.25 hores d’este dimarts, el 092 va rebre l’avís de l’agressió i la patrulla es va trobar a la víctima molt nerviosa al costat d’unes veïnes. Esta dona va relatar que el seu home havia arribat borratxo a casa, després del que es va iniciar una discussió entre els dos.

 

L’agressor es va posar cada volta més agressiu i va furtar el mòbil a la seua parella quan anava a cridar a la policia, per a després tirar-lo per la finestra. També va tirar l’equip de música i va trencar l’espill del moble, informa el cos municipal en un comunicat.

 

L’agressor deia: «A les dones cal ensenyar-les a respectar»

Seguidament, la va agarrar del coll amb les dos mans, la va arrossegar cap a la finestra i la va traure fins a la mitat, mentres li deia que anava a matar-la, pegant-li colps i puntades per tot el cos. També la va amenaçar amb buscar i matar a sa mare quan «acabara» amb ella.

 

La víctima va conseguir escapar-se i eixir de la casa corrent mentres ell li deia que anava a apunyalar-la amb un ganivet que tenia damunt de la taula, parcialment amagat entre mocadors.

 

Després de trucar a la porta, el sospitós va obrir a la patrulla amb una actitud molt desafiadora, assegurant que «a les dones cal ensenyar-les a respectar». Portava damunt un punxó metàl·lic casolà amb mànec de paper i punta tallant, i va manifestar que era per a emportar-se «a algú per davant». Una volta identificat, este home va ser arrestat com a presumpte autor d’un delicte de violència de gènere per efectius de la tercera unitat de districte.

Últimes notícies

El vent aconseguix ratxes de 122 km/h a Xixona, Alcoi, Ayora i Xert

Ratxes de fins a 122 km/h s'han mesurat a Xixona, Alcoi, Xert i Ayora, amb nombrosos municipis per damunt de 100 km/h. Bombers i carreteres, activats.

Emergències activa el nivell extrem de risc d’incendis pel temporal de vent en la Comunitat Valenciana

La Conselleria d'Emergències i Interior ha elevat a nivell extrem el risc d'incendis forestals en tota la Comunitat Valenciana pel temporal de vent i ha activat el nivell groc. Les autoritats han demanat màxima precaució, prohibixen qualsevol foc i han detallat 18 incidències ateses pels bombers.

Pilar Bernabé afirma que a Feijóo només li va interessar que Mazón isquera bonic durant la DANA de València

Pilar Bernabé ha acusat a Alberto Núñez Feijóo de prioritzar la imatge de Carlos Mazón durant la DANA de 2024 a València. També ha reclamat coordinació institucional i respecte a les víctimes.

El València espera en hores a Guido Rodríguez per a tancar el seu acord

El València confia que Guido Rodríguez arribe en les pròximes hores per a tancar l'acord. L'argentí es va desvincular del West Ham i busca continuïtat.

El vent aconseguix 122 km/h a Xixona i 111 a Alcoi en una jornada d’alerta groga

L'episodi de vent ha deixat ratxes de fins a 122 km/h a Xixona i 111 km/h a Alcoi. L'alerta groga es manté i hi ha incidències per gel a Castelló.

Un home ha mort i 19 persones han sigut ateses per fum en l’incendi d’una vivenda a València

Un incendi en una vivenda de Tres Forques este dissabte ha deixat un home mort i 19 persones ateses per inhalació lleu de fum, entre elles quatre menors. Set han sigut traslladades a hospitals i l'origen del foc no s'ha precisat.

Dani J busca posar la bandera de la bachata a Espanya al Benidorm Fest 2026

Després de girar per més de 30 països, Dani J arriba al Benidorm Fest 2026 amb 'Ballant-te' per a reivindicar la bachata a Espanya. Vol trencar el 'sostre de cristall' dels ritmes llatins en els certàmens nacionals.

Emergències activa l’alerta per plaques de gel al Baix Maestrat, Els Ports i Utiel

La Generalitat ha activat l'alerta per plaques de gel al Baix Maestrat, Els Ports i Utiel. La CV-391 esta tallada entre els km 25 i 30 i es demana conduir amb suavitat.