14.1 C
València
Divendres, 13 febrer, 2026

Un home amenaça de mort i agredix a la seua dona en València

 

La Policia Local de València ha detingut a un home de 52 anys per, presumptament, amenaçar i agredir a la seua parella fins a arribar a traure-li mig cos per la finestra, mentres li pegava colps i puntades dient-li que li anava a matar. Va obrir als agents amb actitud desafiadora i dient que «a les dones cal ensenyar-les a respectar».

 

Cap a les 23.25 hores d’este dimarts, el 092 va rebre l’avís de l’agressió i la patrulla es va trobar a la víctima molt nerviosa al costat d’unes veïnes. Esta dona va relatar que el seu home havia arribat borratxo a casa, després del que es va iniciar una discussió entre els dos.

 

L’agressor es va posar cada volta més agressiu i va furtar el mòbil a la seua parella quan anava a cridar a la policia, per a després tirar-lo per la finestra. També va tirar l’equip de música i va trencar l’espill del moble, informa el cos municipal en un comunicat.

 

L’agressor deia: «A les dones cal ensenyar-les a respectar»

Seguidament, la va agarrar del coll amb les dos mans, la va arrossegar cap a la finestra i la va traure fins a la mitat, mentres li deia que anava a matar-la, pegant-li colps i puntades per tot el cos. També la va amenaçar amb buscar i matar a sa mare quan «acabara» amb ella.

 

La víctima va conseguir escapar-se i eixir de la casa corrent mentres ell li deia que anava a apunyalar-la amb un ganivet que tenia damunt de la taula, parcialment amagat entre mocadors.

 

Després de trucar a la porta, el sospitós va obrir a la patrulla amb una actitud molt desafiadora, assegurant que «a les dones cal ensenyar-les a respectar». Portava damunt un punxó metàl·lic casolà amb mànec de paper i punta tallant, i va manifestar que era per a emportar-se «a algú per davant». Una volta identificat, este home va ser arrestat com a presumpte autor d’un delicte de violència de gènere per efectius de la tercera unitat de districte.

Últimes notícies

Més de 140 servicis de bombers per les ratxes de vent en la Comunitat Valenciana

Els bombers han atés més de 140 servicis en la Comunitat Valenciana pel vent, amb ratxes de fins a 60 km/h hui. El dissabte s'esperen pics de 100-120 km/h i ja hi ha mesures preventives.

Dos persones han mort i set han resultat ferides en l’incendi d’una vivenda a Xàbia

Una dona de 71 anys i un home de 42 han mort després de declarar-se un incendi en la segona planta d'un edifici de cinc altures a Xàbia. Unes 40 persones han sigut evacuades mentres s'investiguen les causes.

Vollering s’exhibix a Gandia i recupera el jersei taronja de líder

La campiona d'Europa es va imposar en solitari en l'obertura a Gandia després d'atacar a Barxeta. Defén el títol i arranca líder amb 52 segons.

La consellera de Cultura destaca la creativitat valenciana després de 40 nominacions als Goya 2026

Carmen Ortí ha posat en valor l'empenyiment de l'audiovisual valencià després d'una trobada amb els nominats. La Comunitat suma 40 nominacions i 18 produccions, 11 amb ajudes.

L’Elx busca frenar la seua caiguda davant un Osasuna en ratxa

L'Elx rep a Osasuna este divendres (21.00) amb l'obligació de tallar sis jornades sense guanyar i diverses baixes, davant un rival que suma 10 de 12 punts.

Incendi en un edifici de set plantes a Xàbia: els bombers treballen per a sufocar-ho

Els bombers intenten sufocar un incendi declarat en un edifici de set plantes a Xàbia. S'han evacuat veïns fins a la sexta planta i l'operatiu seguix actiu.

Thomas Partey, acusat de dos nous càrrecs de violació a Londres

Dos nous càrrecs de violació presentats a Londres amplien el cas contra el migcampista del Vila-real: ja suma set per tres dones i una agressió sexual. El jugador es va declarar no culpable de les acusacions inicials i haurà de comparéixer el 13 de març.

Sense rastre de Mariano García Calatayud quatre anys després de la seua detenció a Ucraïna

Quatre anys després de ser detingut per forces russes a Kherson, no hi ha notícies de Mariano García Calatayud. El seu entorn manté la busca i alerta per la seua salut.