20.8 C
València
Dijous, 5 febrer, 2026

Un home amenaça de mort i agredix a la seua dona en València

 

La Policia Local de València ha detingut a un home de 52 anys per, presumptament, amenaçar i agredir a la seua parella fins a arribar a traure-li mig cos per la finestra, mentres li pegava colps i puntades dient-li que li anava a matar. Va obrir als agents amb actitud desafiadora i dient que «a les dones cal ensenyar-les a respectar».

 

Cap a les 23.25 hores d’este dimarts, el 092 va rebre l’avís de l’agressió i la patrulla es va trobar a la víctima molt nerviosa al costat d’unes veïnes. Esta dona va relatar que el seu home havia arribat borratxo a casa, després del que es va iniciar una discussió entre els dos.

 

L’agressor es va posar cada volta més agressiu i va furtar el mòbil a la seua parella quan anava a cridar a la policia, per a després tirar-lo per la finestra. També va tirar l’equip de música i va trencar l’espill del moble, informa el cos municipal en un comunicat.

 

L’agressor deia: «A les dones cal ensenyar-les a respectar»

Seguidament, la va agarrar del coll amb les dos mans, la va arrossegar cap a la finestra i la va traure fins a la mitat, mentres li deia que anava a matar-la, pegant-li colps i puntades per tot el cos. També la va amenaçar amb buscar i matar a sa mare quan «acabara» amb ella.

 

La víctima va conseguir escapar-se i eixir de la casa corrent mentres ell li deia que anava a apunyalar-la amb un ganivet que tenia damunt de la taula, parcialment amagat entre mocadors.

 

Després de trucar a la porta, el sospitós va obrir a la patrulla amb una actitud molt desafiadora, assegurant que «a les dones cal ensenyar-les a respectar». Portava damunt un punxó metàl·lic casolà amb mànec de paper i punta tallant, i va manifestar que era per a emportar-se «a algú per davant». Una volta identificat, este home va ser arrestat com a presumpte autor d’un delicte de violència de gènere per efectius de la tercera unitat de districte.

Últimes notícies

El València Basket canvia el focus a Copa i Lliga després de caure en l’Eurolliga

L'equip taronja cau 69-55 davant el Reyer Venècia i redirigix la seua temporada cap a la Copa de la Reina i la Lliga Femenina Endesa. Burgos apel·la a mantindre la mentalitat.

Dos filaes més permeten la desfilada mixta en els Moros i Cristians d’Alcoi

Chano i Asturians han eliminat els dissenys de vestimenta diferenciats per sexe i se sumen a Llauradors, Magenta i Benimerins. Cinc filaes permeten ja esquadres mixtes, mentres 23 de 28 encara no ho fan.

Gourlay ratifica la seua plena confiança en Corberán i assumix la responsabilitat

El director general de futbol del València va recolzar sense matisos a Carlos Corberán, va assumir la responsabilitat pels resultats i va demanar estabilitat per a remuntar.

El risc de pobresa en la Comunitat creix 0,8 punts i aconseguix al 30,7% de la població

El 30,7% de la població de la Comunitat Valenciana està en risc de pobresa o exclusió social, cinc punts per damunt de la mitjana. La taxa empitjora 0,8 punts enfront de 2024.

El Govern cancel·la la junta de València Parc Central davant el veto a Bernabé com a consellera

Transports ha suspés la junta general i ha ajornat sense data el consell d'administració després de l'intent de veto a la designació de Pilar Bernabé. El Govern ha qualificat la situació d'inèdita i de crisi de confiança entre els socis.

Tunde se centra en ser ell mateix, ser valent i treballar per a l’equip

L'extrem del Llevant es va assentar en l'onze després d'arrancar en el filial i va admetre que el salt a Primera li va arribar abans de l'esperat. Va reivindicar valentia, treball i la confiança del tècnic.

El València fitxa el central Justin de Haas i ho incorporarà a l’estiu

El València ha fitxat el central neerlandés Justin de Haas i ha fixat la seua incorporació per a l'estiu. El club treballa en un altre reforç avançat, segons la seua adreça esportiva.

Urtasun: la democràcia espanyola no cedix davant amenaces de tecno-oligarques

El ministre de Cultura ha reivindicat que les institucions triades marquen les regles i ha advertit que no permetrà ingerències de tecno-oligarques. Les seues paraules arriben després de les crítiques de Pável Dúrov i Elon Musk per l'anunci de restringir les xarxes socials a menors de 16 anys.