Un home assalta un banc i fuig amb un rehén a punta de ganivet

La Policia Nacional busca des de primera hora d’ahir a un home que va assaltar una sucursal bancària a Manises, d’on es va emportar 3.300 euros després d’amenaçar als empleats amb un ganivet de grans dimensions i prendre com a ostatge a una dona per a garantir-se la fugida. Sembla que ningú ha resultat ferit.

Els fets van ocórrer al Banc Santander

Segons pareix, els fets es van produir entorn de les 8.20 hores d’ahir, quan l’oficina, del Banc Santander i situada en el número 29 del carrer Riba-Roja, en la zona cèntrica de Manises, portava a penes 20 minuts oberta al públic.

El rostre de l’atracador estava cobert

L’atracador, que cobria el seu rostre amb una braga i el cap amb una gorra per a evitar la seua identificació a partir de l’enregistrament de les càmeres de seguretat, va entrar en la sucursal i després d’anunciar que es tractava d’un atracament, va esgrimir un ganivet gran i va saltar per sobre del taulell d’atenció als clients. El lladre va amenaçar als empleats amb l’arma i va arramblar amb els diners de finestreta, que l’entitat ha xifrat en 3.300 euros.

Abans d’eixir, va prendre com a rehén a una dona, a la qual va alliberar, totalment il·lesa encara que molt espantada, quan va poder travessar la porta de sortida del banc. Al tancament d’esta edició, la Policia, que va avisar a la resta de forces de seguretat per si es topaven amb el fugitiu, mantenia controls a València i altres punts de l’àrea metropolitana per a tractar de detenir a l’atracador.

Últimes notícies

Les víctimes de la dana claven foc a Les Corts pel tancament de la investigació

Les principals associacions de víctimes de la dana del 29 d’octubre han qualificat de vergonya el tancament de la comissió d’investigació en Les Corts i han acusat Carlos Mazón de riure’s de les famílies afectades.

Temperatures de rècord a la Comunitat Valenciana des de dilluns: calor extrema a l’interior

El calor s’intensificarà des d’este cap de setmana a la Comunitat Valenciana i, entre dilluns 22 i divendres 26 de juny, la temperatura mitjana podria marcar rècords diaris des de 1950, amb especial incidència en l’interior.

Obrin un expedient per pseudoteràpies de conversió a persones LGTBIQ+ a la Comunitat Valenciana

Igualtat ha obert un expedient sancionador per pràctiques de pseudoteràpies de conversió contra persones LGTBIQ+, després de denúncies que inclouen casos de la Comunitat Valenciana.

22 anys de presó per agredir sexualment durant una dècada les seues dos fillastres menors a Altea

Un home de 46 anys ha sigut condemnat per l'Audiència d'Alacant a 22 anys de presó per haver agredit sexualment de manera continuada les seues dos fillastres, que tenien 11 i 9 anys quan van començar els fets a Altea.

Feijóo es reunirà amb militants del PP en un dinar este dissabte a Sueca

Alberto Núñez Feijóo presidirà este dissabte un dinar amb militants del PP a Sueca, organitzat pel president provincial Vicent Mompó, després de la junta directiva del partit a València.

Més policia este estiu a les zones turístiques i platges de València

La Policia Nacional reforçarà entre l’1 de juliol i el 31 d’agost la presència d’agents a les platges i principals punts turístics de València, així com en estacions, aeroport, port i estació d’autobusos.

El nou decret del taxi i les VTC genera rebuig però el Consell defensa que prima l’interés general

El vicepresident segon Vicente Martínez Mus admet el malestar del taxi i les VTC amb el nou decret autonòmic però assegura que la norma prioritza l’interés general i la millora del servici públic.

Martínez Mus atribuïx a l’interés polític la petició del PSPV perquè declare per la DANA

El vicepresident tercer Vicente Martínez Mus assegura que la petició del PSPV perquè declare al jutjat de Catarroja pel dia de la DANA respon a un interés polític i defensa que el xat del Consell no aporta dades noves. El dirigent sosté que el Consell va actuar segons la informació disponible en cada moment i nega un suposat apagó informatiu.