Un home assalta un banc i fuig amb un rehén a punta de ganivet

La Policia Nacional busca des de primera hora d’ahir a un home que va assaltar una sucursal bancària a Manises, d’on es va emportar 3.300 euros després d’amenaçar als empleats amb un ganivet de grans dimensions i prendre com a ostatge a una dona per a garantir-se la fugida. Sembla que ningú ha resultat ferit.

Els fets van ocórrer al Banc Santander

Segons pareix, els fets es van produir entorn de les 8.20 hores d’ahir, quan l’oficina, del Banc Santander i situada en el número 29 del carrer Riba-Roja, en la zona cèntrica de Manises, portava a penes 20 minuts oberta al públic.

El rostre de l’atracador estava cobert

L’atracador, que cobria el seu rostre amb una braga i el cap amb una gorra per a evitar la seua identificació a partir de l’enregistrament de les càmeres de seguretat, va entrar en la sucursal i després d’anunciar que es tractava d’un atracament, va esgrimir un ganivet gran i va saltar per sobre del taulell d’atenció als clients. El lladre va amenaçar als empleats amb l’arma i va arramblar amb els diners de finestreta, que l’entitat ha xifrat en 3.300 euros.

Abans d’eixir, va prendre com a rehén a una dona, a la qual va alliberar, totalment il·lesa encara que molt espantada, quan va poder travessar la porta de sortida del banc. Al tancament d’esta edició, la Policia, que va avisar a la resta de forces de seguretat per si es topaven amb el fugitiu, mantenia controls a València i altres punts de l’àrea metropolitana per a tractar de detenir a l’atracador.

Últimes notícies

Rescatades dues pateres amb 43 persones a bord i tres patrons detinguts a la costa d’Alacant

S’han rescatat 43 persones, huit d’elles menors, de dues pateres davant la costa d’Alacant i la Policia Nacional ha detingut tres presumptes patrons acusats de facilitar la immigració il·legal.

Les comarques d’interior de València arriben als 39 graus abans del pic de la nova ona de calor

Zarra ha arribat este dimecres als 39,1 graus i altres municipis d’interior de València s’han acostat als 38, a les portes del pic de l’ona de calor previst per a la vesprada de dijous, quan la Aemet espera fins a 40 graus i ha activat l’avís taronja a València i Alacant.

Peter Lim torna a València quasi set anys després per a vore el Nou Mestalla

Peter Lim ha tornat a València després de quasi set anys per a reunir-se amb la direcció del club, visitar el Nou Mestalla i interessar-se per l’estat de salut de la directora financera.

Peter Lim torna a València quasi set anys després per a vore el Nou Mestalla

Peter Lim ha viatjat a València després de quasi set anys d’absència per a visitar el Nou Mestalla, reunir-se amb la cúpula del club i analitzar el mercat d’estiu.

Risc extrem d’incendis este dijous: nivell 3 de preemergència a tota la Comunitat

La Generalitat ha activat per a este dijous 23 de juliol el nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis forestals en tota la Comunitat Valenciana i ha demanat màxima precaució per l’onada de calor.

La Coordinadora Feminista d’Elx denuncia a Govern i Consell la prohibició de xiquetes al Misteri

La Coordinadora Feminista d’Elx ha denunciat davant el Govern central i la Generalitat que les xiquetes continuen excloses de l’Escolania i de les representacions del Misteri d’Elx, i reclama la seua incorporació immediata.

Unes obres en un col·lector provoquen un abocament que tanca platges a La Pobla de Farnals

La Pobla de Farnals ha atribuït a unes obres de reparació en un col·lector de l’EPSAR l’abocament d’aigües residuals que ha obligat a tancar temporalment la Platja Nord al bany, mentres es vigila l’evolució de la taca i s’esperen analítiques.

Almussafes veu en l’aliança de Ford amb Geely una oportunitat per a reforçar el seu futur

L’Ajuntament d’Almussafes celebra l’acord de Ford amb Geely i considera que pot reforçar la càrrega de treball, la competitivitat i l’ocupació de la planta valenciana.