Un home assalta un banc i fuig amb un rehén a punta de ganivet

La Policia Nacional busca des de primera hora d’ahir a un home que va assaltar una sucursal bancària a Manises, d’on es va emportar 3.300 euros després d’amenaçar als empleats amb un ganivet de grans dimensions i prendre com a ostatge a una dona per a garantir-se la fugida. Sembla que ningú ha resultat ferit.

Els fets van ocórrer al Banc Santander

Segons pareix, els fets es van produir entorn de les 8.20 hores d’ahir, quan l’oficina, del Banc Santander i situada en el número 29 del carrer Riba-Roja, en la zona cèntrica de Manises, portava a penes 20 minuts oberta al públic.

El rostre de l’atracador estava cobert

L’atracador, que cobria el seu rostre amb una braga i el cap amb una gorra per a evitar la seua identificació a partir de l’enregistrament de les càmeres de seguretat, va entrar en la sucursal i després d’anunciar que es tractava d’un atracament, va esgrimir un ganivet gran i va saltar per sobre del taulell d’atenció als clients. El lladre va amenaçar als empleats amb l’arma i va arramblar amb els diners de finestreta, que l’entitat ha xifrat en 3.300 euros.

Abans d’eixir, va prendre com a rehén a una dona, a la qual va alliberar, totalment il·lesa encara que molt espantada, quan va poder travessar la porta de sortida del banc. Al tancament d’esta edició, la Policia, que va avisar a la resta de forces de seguretat per si es topaven amb el fugitiu, mantenia controls a València i altres punts de l’àrea metropolitana per a tractar de detenir a l’atracador.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Compromís reclama al Consell totes les factures dels gastos dels expresidents entre 2023 i 2026

La coalició demana els tiquets detallats de gasolina, dietes i allotjaments i torna a posar el focus en el cost de l’Oficina dels expresidents

Pérez Llorca reforça la rebaixa fiscal en la renda de 2025 i amplia deduccions per a 300.000 valencians més

El Consell defensa una política fiscal orientada a les classes mitjanes i treballadores, amb noves deduccions sanitàries, educatives i per als afectats per la dana

Detenen la mare d’un alumne de quatre anys per agredir una mestra d’una escola infantil d’Elda

La dona està acusada d’un presumpte delicte d’atemptat contra funcionari públic després de colpejar una professora del centre

Detenen tres homes a Alacant per vendre objectes robats des d’una vivenda

La Policia Nacional deté tres homes a Alacant per robatori, estafa i receptació després de descobrir una vivenda amb objectes sostrets.

Leila Slimani, Premi Internacional de la Fira del Llibre de València

L'escriptora franc-marroquina Leila Slimani rebrà el Premi Internacional de la Fira del Llibre de València en la seua 61a edició, que se celebra del 30 d'abril al 10 de maig als Jardins del Real. La cita comptarà també amb la participació del novel·lista turc Zülfü Livaneli, un dels autors més llegits del seu país.

Claudia Montes defén davant el Suprem que Ábalos no li va reconéixer cap endoll en Logirail

Claudia Montes sosté davant el Tribunal Suprem que José Luis Ábalos mai li va reconéixer haver-la endollat en Logirail i defén la legalitat de la seua contractació enfront de les sospites en el cas de les màscares.

Benidorm sotmetrà a ple la transformació de la plaça de bous al Benidorm Open Arena

L'Ajuntament de Benidorm portarà a ple l'inici de la licitació del projecte Benidorm Open Arena, amb 15 milions d'inversió per a rehabilitar la plaça de bous i el seu entorn com a gran espai cultural i juvenil.

Vint-i-tres detinguts i dos investigats per una onada de robatoris de coure a la província de València

La Guàrdia Civil desarticula diversos grups dedicats al robatori de coure en diferents municipis valencians i comarques, amb 23 detinguts, 2 investigats i desenes de quilos de cable recuperat.