Anuncios

Un home assalta un banc i fuig amb un rehén a punta de ganivet

La Policia Nacional busca des de primera hora d’ahir a un home que va assaltar una sucursal bancària a Manises, d’on es va emportar 3.300 euros després d’amenaçar als empleats amb un ganivet de grans dimensions i prendre com a ostatge a una dona per a garantir-se la fugida. Sembla que ningú ha resultat ferit.

Els fets van ocórrer al Banc Santander

Segons pareix, els fets es van produir entorn de les 8.20 hores d’ahir, quan l’oficina, del Banc Santander i situada en el número 29 del carrer Riba-Roja, en la zona cèntrica de Manises, portava a penes 20 minuts oberta al públic.

Anuncios

El rostre de l’atracador estava cobert

L’atracador, que cobria el seu rostre amb una braga i el cap amb una gorra per a evitar la seua identificació a partir de l’enregistrament de les càmeres de seguretat, va entrar en la sucursal i després d’anunciar que es tractava d’un atracament, va esgrimir un ganivet gran i va saltar per sobre del taulell d’atenció als clients. El lladre va amenaçar als empleats amb l’arma i va arramblar amb els diners de finestreta, que l’entitat ha xifrat en 3.300 euros.

Abans d’eixir, va prendre com a rehén a una dona, a la qual va alliberar, totalment il·lesa encara que molt espantada, quan va poder travessar la porta de sortida del banc. Al tancament d’esta edició, la Policia, que va avisar a la resta de forces de seguretat per si es topaven amb el fugitiu, mantenia controls a València i altres punts de l’àrea metropolitana per a tractar de detenir a l’atracador.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

La Fiscalia recolza que se cite a Barrachina i Rovira en la causa per la gestió de la dana

La Fiscalia Provincial de València demana a la jutgessa que revoque la seua decisió i cite com a testimonis als consellers Miguel Barrachina i José Antonio Rovira en la investigació penal per la gestió de la dana.

Celta i Llevant es juguen la temporada en Balaídos

Celta i Llevant arriben en bon moment a un partit clau en Balaídos: els gallecs busquen afermar la lluita per Europa i els valencians eixir del descens.

Barrachina reclama una PAC que assegure relleu generacional i continuïtat del camp valencià

El conseller Miguel Barrachina defén una PAC justa i adaptada al camp valencià que garantisca relleu generacional, competitivitat i continuïtat de l'activitat agrària enfront de les retallades i la renacionalització.

València oferix formació gratuïta en intel·ligència artificial a ciutadania i personal municipal

L'Ajuntament de València llança, al costat de Microsoft i Founderz, un programa gratuït de formació i certificació en intel·ligència artificial per a tota la ciutadania i més de 5.500 empleats públics.

El TSJCV manté els servicis mínims per a la vaga indefinida de docents

El Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana rebutja suspendre els servicis mínims fixats per la Generalitat per a la vaga indefinida en l'ensenyança pública no universitària, després de les peticions de CSIF i CCOO.

PP i Vox prioritzen els drets de l’alumnat mentres l’oposició recolza la vaga docent

PP i Vox insistixen a protegir el dret de l'alumnat a finalitzar el curs i la PAU, mentres PSPV i Compromís donen suport a la vaga indefinida del professorat per a millorar condicions i infraestructures.

El comissionat de la dana defén un esforç titànic de la Generalitat malgrat la pressió del Govern

El comissionat per a la recuperació després de la dana de 2024 sosté que la Generalitat va fer un esforç titànic malgrat una pressió asfixiant del Govern i reclama canvis legals per a agilitzar la resposta institucional en futures emergències.

Un estudi confirma que els antioxidants milloren el tractament de la MPOC

Una investigació coordinada per la Universitat de València conclou que els antioxidants, especialment la N-Acetilcisteïna, reduïxen de manera significativa el risc d'empitjorament de la MPOC i reforcen els tractaments habituals.
Anuncios