Un home de Carcaixent ha sigut acordillat després d’una discussió banal

 

Una rinya ha protagonitzat un greu esdeveniment i tot per un tema banal en un bar dissabte passat a Carcaixent amb un home apunyalat i el seu agressor detingut per la Guàrdia Civil. El presumpte autor de les ganivetades, que no van afectar òrgans vitals, va ser arrestat després d’una batuda per una zona de camps després que fugís del lloc dels fets.

L’incident es va registrar el dissabte a la vesprada en un dels establiments hostalers del Camí de la Font de la Parra, als afores de Carcaixent. Segons van relatar testimonis presencials, l’incident va començar passades sobre les 17.30 hores, quan dos homes d’uns 50 anys van començar una discussió, per un tema banal que no ha transcendit. Durant l’acalorada discussió, els dos es van agredir a punyades, segons asseguren els testimonis.

Segons van indicar estes mateixes fonts, un dels dos contrincants va abandonar el lloc i va marxar a casa. Tot semblava que havia quedat en una simple baralla de bar i que tots dos s’havien calmat, però no va ser així, el detingut tenia una altra idea en ment, a més compta amb antecedents, havia acudit realment al seu domicili per a agafar un ganivet i tornar al bar. El local estava apaunt de tancar pel toc de queda, va cridar a l’altre individu, que va eixir de l’establiment per a, pel que sembla, reprendre la contesa. Va ser entonces quan, suposadament, l’home que portava l’arma va apunyalar en dos ocasions a l’altre individu i va fugir ràpidament del lloc.

Alguns dels testimonis que es trobaven en els voltants del bar van cridar a la Guàrdia Civil que es va presentar en el lloc i va començar la búsqueda del presumpte agressor, que finalment va ser detingut.

Per l’altra banda, la víctima, de 50 anys, va ser traslladada d’urgència fins a l’Hospital de la Ribera perquè fos atés de les dos ferides per arma blanca rebudes, cap d’elles de gravetat. La Guàrdia Civil s’ha fet càrrec de la recerca per esta temptativa d’homicidi.

Últimes notícies

Temperatures màximes altes este primer dissabte de juliol a l’interior i prelitoral de València

L’interior i el prelitoral de la província de València afronten este primer dissabte de juliol amb cels poc nuvolosos i temperatures màximes elevades, segons Aemet, i vent fluix de component este i sud-est.

L’incendi de vegetació de Peníscola queda estabilitzat i els bombers continuen treballant a terra

L’incendi declarat divendres a la vesprada en una zona d’interfície de Peníscola ha quedat estabilitzat de matinada, però els mitjans terrestres continuen treballant en les tasques d’extinció.

Mor atropellat a l’A-70 a Alacant per un conductor begut i drogat en plena operació eixida

Una persona ha mort aquest divendres atropellada a l’A-70, a l’altura de Villafranqueza (Alacant), després d’una col·lisió per abast. El conductor que l’ha atropellat ha donat positiu en alcohol i drogues i s’enfronta a delictes greus contra la seguretat viària.

Així quedarà la setmana escolar de Falles 2027 a València: lliure des del 15 de març

El Consell Escolar Municipal de València ha proposat que els col·legis tinguen festa el dilluns 7 de desembre i tota la setmana de Falles 2027, a canvi de fer classe el 22 i 23 de desembre.

La Comunitat Valenciana s’enfronta a una nova onada de calor amb més de 40 graus al prelitoral

Aemet preveu a inicis de la pròxima setmana un nou episodi d’onada de calor a la Comunitat Valenciana, amb màximes per damunt dels 40 graus al prelitoral i més de 35 graus en punts del litoral, acompanyades de tempestes vespertines i un fort ambient de basca.

Cutanda reclama deixar treballar jutges i institucions en el cas de les VPP de Les Naus

La portaveu del govern d'Alacant, Cristina Cutanda (PP), reclama esperar les investigacions judicials i de les comissions sobre les VPP de Les Naus davant la petició de l'oposició de convocar una comissió municipal urgent amb la compareixença de l'alcalde Luis Barcala.

Citen com a testimoni el vicesecretari municipal d’Alacant pel cas de les vivendes públiques

La jutgessa que investiga l’adjudicació de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan d’Alacant ha citat com a testimonis el vicesecretari municipal i el cap de Disciplina Urbanística, i ha reclamat tota la documentació sobre la venda de la parcel·la.

De l’eufòria a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al Valencia Basket

L’eixida de Pedro Martínez del Valencia Basket per fitxar pel Real Madrid tanca una segona etapa idèntica a la primera: il·lusió, èxits esportius i un final carregat de tensió i decepció a la grada taronja.