Un home de Carcaixent ha sigut acordillat després d’una discussió banal

 

Una rinya ha protagonitzat un greu esdeveniment i tot per un tema banal en un bar dissabte passat a Carcaixent amb un home apunyalat i el seu agressor detingut per la Guàrdia Civil. El presumpte autor de les ganivetades, que no van afectar òrgans vitals, va ser arrestat després d’una batuda per una zona de camps després que fugís del lloc dels fets.

L’incident es va registrar el dissabte a la vesprada en un dels establiments hostalers del Camí de la Font de la Parra, als afores de Carcaixent. Segons van relatar testimonis presencials, l’incident va començar passades sobre les 17.30 hores, quan dos homes d’uns 50 anys van començar una discussió, per un tema banal que no ha transcendit. Durant l’acalorada discussió, els dos es van agredir a punyades, segons asseguren els testimonis.

Segons van indicar estes mateixes fonts, un dels dos contrincants va abandonar el lloc i va marxar a casa. Tot semblava que havia quedat en una simple baralla de bar i que tots dos s’havien calmat, però no va ser així, el detingut tenia una altra idea en ment, a més compta amb antecedents, havia acudit realment al seu domicili per a agafar un ganivet i tornar al bar. El local estava apaunt de tancar pel toc de queda, va cridar a l’altre individu, que va eixir de l’establiment per a, pel que sembla, reprendre la contesa. Va ser entonces quan, suposadament, l’home que portava l’arma va apunyalar en dos ocasions a l’altre individu i va fugir ràpidament del lloc.

Alguns dels testimonis que es trobaven en els voltants del bar van cridar a la Guàrdia Civil que es va presentar en el lloc i va començar la búsqueda del presumpte agressor, que finalment va ser detingut.

Per l’altra banda, la víctima, de 50 anys, va ser traslladada d’urgència fins a l’Hospital de la Ribera perquè fos atés de les dos ferides per arma blanca rebudes, cap d’elles de gravetat. La Guàrdia Civil s’ha fet càrrec de la recerca per esta temptativa d’homicidi.

Últimes notícies

Els mitjans aeris tornen a actuar en l’incendi de la Vall d’Uixó, encara fora de control

Els mitjans aeris s’han reincorporat este diumenge a l’extinció de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que continua sense control i ha obligat a desallotjar més de 16.000 persones en una quinzena de municipis de Castelló.

El gran incendi de la Vall d’Uixó obliga a desallotjar 16.000 persones

El nombre de persones evacuades per l'incendi declarat dissabte a la Vall d'Uixó ascendeix ja a més de 16.000, després del desallotjament preventiu esta matinada d'uns mil veïns del barri Texas.

El cor de la Universitat de les Amèriques de Puebla arrasa en les Habaneras de Torrevieja

El cor de cambra de la Universitat de les Amèriques de Puebla i la seua directora, la cubana Honey Moreira Abreu, s’han coronat en el 72 Certamen Internacional d’Habaneres i Polifonia de Torrevieja amb diversos guardons destacats. La cita ha reunit més de 700 coralistes de 13 països d’Amèrica, Àsia i Europa en una edició marcada per l’alt nivell artístic.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 21 km de perímetre i força el desallotjament de 15.000 persones

L’incendi declarat a la Vall d’Uixó continua fora de la capacitat d’extinció, ha afectat 15 municipis del sud de Castelló i ha obligat a desallotjar unes 15.000 persones, sis de les quals han sigut ateses en l’Hospital de la Plana.

El Govern central insta a evacuar sense demora davant els incendis forestals

El Govern d’Espanya demana a la ciutadania que obeïsca les ordres d’evacuació en l’incendi de la Vall d’Uixó, amb més de 15.000 persones desallotjades, per a protegir la vida davant un foc encara descontrolat.

El Villarreal passa per damunt del PSV amb un 1-3 i es queda curt

El Villarreal ha guanyat 1-3 al PSV Eindhoven en un amistós a Holanda, amb moltes ocasions fallades que haurien pogut ampliar la golejada.

Set persones ferides en l’incendi de la Vall d’Uixò, una d’elles amb cremades greus

Set persones han resultat ferides en l'incendi forestal declarat en la Vall d'Uixò. Una d'elles està ingressada en la unitat de cremats de l'hospital La Fe de València.

El Villarreal passa per damunt del PSV amb una victòria solvent (1-3)

El Villarreal ha derrotat el PSV Eindhoven per 1-3 en un amistós a Eindhoven, en un duel dominat pels groguets que han pogut signar una golejada encara més ampla.