Un home de Carcaixent ha sigut acordillat després d’una discussió banal

 

Una rinya ha protagonitzat un greu esdeveniment i tot per un tema banal en un bar dissabte passat a Carcaixent amb un home apunyalat i el seu agressor detingut per la Guàrdia Civil. El presumpte autor de les ganivetades, que no van afectar òrgans vitals, va ser arrestat després d’una batuda per una zona de camps després que fugís del lloc dels fets.

L’incident es va registrar el dissabte a la vesprada en un dels establiments hostalers del Camí de la Font de la Parra, als afores de Carcaixent. Segons van relatar testimonis presencials, l’incident va començar passades sobre les 17.30 hores, quan dos homes d’uns 50 anys van començar una discussió, per un tema banal que no ha transcendit. Durant l’acalorada discussió, els dos es van agredir a punyades, segons asseguren els testimonis.

Segons van indicar estes mateixes fonts, un dels dos contrincants va abandonar el lloc i va marxar a casa. Tot semblava que havia quedat en una simple baralla de bar i que tots dos s’havien calmat, però no va ser així, el detingut tenia una altra idea en ment, a més compta amb antecedents, havia acudit realment al seu domicili per a agafar un ganivet i tornar al bar. El local estava apaunt de tancar pel toc de queda, va cridar a l’altre individu, que va eixir de l’establiment per a, pel que sembla, reprendre la contesa. Va ser entonces quan, suposadament, l’home que portava l’arma va apunyalar en dos ocasions a l’altre individu i va fugir ràpidament del lloc.

Alguns dels testimonis que es trobaven en els voltants del bar van cridar a la Guàrdia Civil que es va presentar en el lloc i va començar la búsqueda del presumpte agressor, que finalment va ser detingut.

Per l’altra banda, la víctima, de 50 anys, va ser traslladada d’urgència fins a l’Hospital de la Ribera perquè fos atés de les dos ferides per arma blanca rebudes, cap d’elles de gravetat. La Guàrdia Civil s’ha fet càrrec de la recerca per esta temptativa d’homicidi.

Últimes notícies

El Consell aprovarà el divendres la nova regulació de taxis i VTC en la Comunitat Valenciana

El Consell té previst aprovar este divendres el decret llei que regularà el servici de taxis i VTC en la Comunitat Valenciana, després de mesos de protestes i xoc entre els dos sectors.

Dos agents denuncien falta de vigilància en barrancs de la CHJ a les vesprades

Dos agents mediambientals de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer expliquen davant el jutjat que els barrancs queden sense vigilància a les vesprades i detallen com van viure l'augment de cabal durant la dana.

Educació enviarà el dilluns la seua nova proposta per a intentar frenar la vaga indefinida del professorat

Educació remetrà el dilluns un nou document als sindicats docents per a tractar de desconvocar la vaga indefinida i negociar el detall de les reivindicacions en taules sectorials temàtiques.

València es prepara per a ser capital del circ contemporani amb el festival Contorsions

València acollirà del 18 al 21 de juny la novena edició del festival Contorsions, que omplirà la ciutat de circ contemporani amb propostes gratuïtes i a l'aire lliure. El certamen reunirà companyies nacionals i internacionals i combinarà espectacles, tallers i mediació cultural.

Camarero planteja 120.000 noves vivendes si s’activa la mitat del sòl dotacional

La Generalitat calcula que desenrotllant el 50% del sòl dotacional de la Comunitat Valenciana podrien alçar-se 120.000 vivendes, vinculades al Pla Viu i a la col·laboració amb els ajuntaments per a guanyar sòl residencial i frenar l'emergència residencial.

Pérez Llorca i la reina Sofía reforcen a Castelló el compromís del Consell contra la pobresa

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, reafirma al costat de la reina Sofía el compromís del Consell amb les polítiques socials i la lluita contra la pobresa durant el congrés de la Federació Espanyola del Banc d'Aliments a Castelló.

La jutgessa de la DANA reclama al Congrés les declaracions de Camarero, Cuenca i Mompó

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA d'octubre de 2024 sol·licita les transcripcions de les compareixences en el Congrés de Camarero, Cuenca i Mompó i ordena revisar missatges i vídeos aportats per un testimoni.

Educació advertix de sancions si s’incomplixen els servicis mínims de la PAU davant la vaga docent

La Conselleria d'Educació manté servicis mínims del 100% a la PAU malgrat la vaga indefinida del professorat i avisa de sancions, inclosa la suspensió d'ocupació i sou, als qui els vulneren.