Un home de Carcaixent ha sigut acordillat després d’una discussió banal

 

Una rinya ha protagonitzat un greu esdeveniment i tot per un tema banal en un bar dissabte passat a Carcaixent amb un home apunyalat i el seu agressor detingut per la Guàrdia Civil. El presumpte autor de les ganivetades, que no van afectar òrgans vitals, va ser arrestat després d’una batuda per una zona de camps després que fugís del lloc dels fets.

L’incident es va registrar el dissabte a la vesprada en un dels establiments hostalers del Camí de la Font de la Parra, als afores de Carcaixent. Segons van relatar testimonis presencials, l’incident va començar passades sobre les 17.30 hores, quan dos homes d’uns 50 anys van començar una discussió, per un tema banal que no ha transcendit. Durant l’acalorada discussió, els dos es van agredir a punyades, segons asseguren els testimonis.

Segons van indicar estes mateixes fonts, un dels dos contrincants va abandonar el lloc i va marxar a casa. Tot semblava que havia quedat en una simple baralla de bar i que tots dos s’havien calmat, però no va ser així, el detingut tenia una altra idea en ment, a més compta amb antecedents, havia acudit realment al seu domicili per a agafar un ganivet i tornar al bar. El local estava apaunt de tancar pel toc de queda, va cridar a l’altre individu, que va eixir de l’establiment per a, pel que sembla, reprendre la contesa. Va ser entonces quan, suposadament, l’home que portava l’arma va apunyalar en dos ocasions a l’altre individu i va fugir ràpidament del lloc.

Alguns dels testimonis que es trobaven en els voltants del bar van cridar a la Guàrdia Civil que es va presentar en el lloc i va començar la búsqueda del presumpte agressor, que finalment va ser detingut.

Per l’altra banda, la víctima, de 50 anys, va ser traslladada d’urgència fins a l’Hospital de la Ribera perquè fos atés de les dos ferides per arma blanca rebudes, cap d’elles de gravetat. La Guàrdia Civil s’ha fet càrrec de la recerca per esta temptativa d’homicidi.

Últimes notícies

S’alça parcialment el confinament per l’incendi de la Vall d’Uixó en quatre barris

La Generalitat mantindrà fins a les 23.59 hores les evacuacions i confinaments per l’incendi de la Vall d’Uixó, però permet tornar a casa als veïns de quatre barris concrets.

Ferit un xiquet en caure un carret de golf des d’un pont a Rojales

Un xiquet ha resultat ferit en eixir-se de la via un carret de golf i caure d’un pont d’uns tres metres d’alçària en un camp de Rojales (Alacant). El menor ha patit diversos colps i ha sigut atés per personal sanitari al lloc.

La Vilavella queda buida després del desallotjament pel greu incendi de la Vall d’Uixó

La Vilavella, municipi de quasi 3.000 habitants a l'interior de Castelló, ha sigut desallotjada pel gran incendi forestal de la Vall d'Uixó i espera l'autorització per a tornar a les vivendes.

Onda alça totes les restriccions d’aigua després de l’incendi forestal

L’Ajuntament d’Onda ha informat que ja ha deixat sense efecte totes les restriccions d’ús d’aigua de la xarxa imposades pel recent incendi forestal, després de la nova valoració del Departament de Salut Pública de Castellón.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa ja 8.500 hectàrees i arriba als 72 km de perímetre

L’incendi forestal iniciat dissabte a la Vall d’Uixó ha cremat unes 8.500 hectàrees i té ja 72 quilòmetres de perímetre. S’ha alçat el confinament en quatre barris i este dimarts es decidirà si s’estén la mesura a la resta de zones afectades.

Apunyala l’home que va defensar la seua ex parella en un carrer d’Alacant

Un home de 54 anys ha sigut detingut a Alacant acusat d’intentar matar amb un ganivet l’home que havia defensat la seua ex parella hores abans.

Els afectats pels incendis de La Vall d’Uixó no hauran d’anar als jutjats si tenen dificultats

El TSJ de la Comunitat Valenciana ha acordat eximir fins al 29 de juliol les persones afectades per evacuacions i restriccions de mobilitat per l’incendi de La Vall d'Uixó de l’obligació d’acudir als jutjats si tenen dificultats per desplaçar-se.

El Valencia Basket incorpora Wildens Leveque i el cedix a l’Hestia Menorca

El Valencia Basket ha fitxat el pívot Wildens Leveque per tres temporades i l’ha cedit per a la pròxima campanya a l’Hestia Menorca de Primera FEB.
FILMOTECA D'ESTIU