Un home de Carcaixent ha sigut acordillat després d’una discussió banal

 

Una rinya ha protagonitzat un greu esdeveniment i tot per un tema banal en un bar dissabte passat a Carcaixent amb un home apunyalat i el seu agressor detingut per la Guàrdia Civil. El presumpte autor de les ganivetades, que no van afectar òrgans vitals, va ser arrestat després d’una batuda per una zona de camps després que fugís del lloc dels fets.

L’incident es va registrar el dissabte a la vesprada en un dels establiments hostalers del Camí de la Font de la Parra, als afores de Carcaixent. Segons van relatar testimonis presencials, l’incident va començar passades sobre les 17.30 hores, quan dos homes d’uns 50 anys van començar una discussió, per un tema banal que no ha transcendit. Durant l’acalorada discussió, els dos es van agredir a punyades, segons asseguren els testimonis.

Segons van indicar estes mateixes fonts, un dels dos contrincants va abandonar el lloc i va marxar a casa. Tot semblava que havia quedat en una simple baralla de bar i que tots dos s’havien calmat, però no va ser així, el detingut tenia una altra idea en ment, a més compta amb antecedents, havia acudit realment al seu domicili per a agafar un ganivet i tornar al bar. El local estava apaunt de tancar pel toc de queda, va cridar a l’altre individu, que va eixir de l’establiment per a, pel que sembla, reprendre la contesa. Va ser entonces quan, suposadament, l’home que portava l’arma va apunyalar en dos ocasions a l’altre individu i va fugir ràpidament del lloc.

Alguns dels testimonis que es trobaven en els voltants del bar van cridar a la Guàrdia Civil que es va presentar en el lloc i va començar la búsqueda del presumpte agressor, que finalment va ser detingut.

Per l’altra banda, la víctima, de 50 anys, va ser traslladada d’urgència fins a l’Hospital de la Ribera perquè fos atés de les dos ferides per arma blanca rebudes, cap d’elles de gravetat. La Guàrdia Civil s’ha fet càrrec de la recerca per esta temptativa d’homicidi.

Últimes notícies

El professorat valencià torna als carrers mentres es reobrin les negociacions amb Educació

Centenars de docents valencians tornen a manifestar-se al centre de València en el marc de la vaga indefinida iniciada l’11 de maig, coincidint amb la reobertura de la taula de negociacio amb la Conselleria d’Educacio.

Arresten a Benidorm un home per intentar ofegar una jove en l’aigua i un xiquet en l’arena

Un home està en presó provisional després d’intentar ofegar una jove en l’aigua i, minuts després, un xiquet en l’arena de la platja de Ponent de Benidorm. Diverses persones, entre elles el cap de socorristes, el van reduir fins a l’arribada de la Policia Local de Platges.

El Barça i el Bidasoa Irún obrin les semifinals de la Copa del Rei a Alacant

El Barça, vigent campió, goleja el Recoletas Atlético Valladolid i el Bidasoa Irún supera el Bathco Torrelavega per a convertir-se en els primers semifinalistes de la Copa del Rei d handbol al Centre de Tecnificació d Alacant.

Investiguen si uns ossos trobats en Dénia són d’un jove assassinat pel seu pare el 1994

La Policia Nacional analitza uns ossos humans localitzats baix el sòl d’una vivenda de Dénia per a comprovar si pertanyen a un jove desaparegut el 1994 després de la confessió en el llit de mort del seu pare.

Detingut un aficionat pels greus desordres previs al València-Barça a Mestalla

La Policia Nacional ha detingut a València un home identificat com un dels aficionats més actius en els greus desordres públics previs al partit València-Barcelona disputat a Mestalla el passat 23 de maig.

La CHJ invertix 1,3 milions per a reforçar la seguretat al barranc del Poyo a Riba-roja

La Confederación Hidrográfica del Júcar ha destinat 1,3 milions d'euros a una nova mota de protecció al barranc del Poyo, al seu pas pel polígon industrial La Reva de Riba-roja de Túria, per a millorar la capacitat hidràulica i reduir el risc d'inundacions en una zona clau per a l'economia local.

Una tronada de matinada deixa 94 l/m² en tres hores a Ribera de Cabanes

Les pluges de la passada matinada han descarregat amb força al litoral de Castelló, amb 94 litres per metre quadrat en tres hores a Ribera de Cabanes i més de 60 l/m² en diversos municipis d’Alacant.

Les temperatures cauen quasi 14 graus en només 24 hores a Alcoi

Les temperatures del migdia han baixat una mitjana de 9,2 graus en només 24 hores a la Comunitat Valenciana, amb un descens excepcional de 13,9 graus a Alcoi, segons Aemet.