Un home greument ferit després de ser apunyalat fins a 16 voltes per la seua exparella en La Mata

Un home ha resultat ferit greu al rebre 16 punyalades per part de la seua exparella en el xicotet municipi de La Mata, a la comarca dels Ports. Segons ha informat el Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències s'ha rebut un avís a les 9.45 hores on s'alertava que un home havia sigut apunyalat diverses vegades. Fins al lloc de l'agressió s'ha desplaçat de seguida una unitat del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), l'equip mèdic de la qual ha assistit el ferit, un home de 65 anys per diverses ferides d'arma blanca. Una vegada estabilitzat, l'home ha sigut traslladat a l'Hospital General Universitari de Castelló en una unitat del SAMU.  Paral·lelament la Guàrdia Civil ha anat a buscar la presumpta agressora que havia fugit dels llocs dels fets, i ha sigut detinguda en Forcall, segons ha avançat 'Levante-EMV'. De moment es desconeixen els motius que van portar la dona a agredir la seua exparella, però segons sembla a pesar d'estar separats seguien vivint junts. Ja el passat dilluns s'hauria produït un incident, i ella l'hauria fet fora de casa a ell. Ara la dona passarà a disposició judicial.

Últimes notícies

EMT València bat rècord de negoci i viatgers en 2025 i accelera la seua modernització

EMT València va elevar la seua xifra de negoci un 18,5% en 2025, va superar els 120 milions de desplaçaments i avança en un pla de modernització de flota i infraestructures.

Mazón sol·licita personar-se en la causa que investiga la gestió de la dana

Carlos Mazón demana a la jutgessa de Catarroja personar-se en la causa sobre la gestió de la dana i accedir a totes les diligències, després del rebuig del TSJCV a investigar-li penalment.

Plans critica que Compromís recórrega a Oltra i veu embolics i egos interns

José María Llanos, síndic de Vox en Les Corts, qüestiona que Compromís recórrega a Mónica Oltra com a candidata a l'Alcaldia de València i veu símptomes d'embolics, egos i lluites internes en la coalició.

Un comandament dubta que Basset desconeguera la retirada dels bombers en la DANA

El cap de Bombers Forestals d'Alzira declara que li costa creure que el exinspector cap José Miguel Basset no coneguera la desmobilització dels equips enviats a vigilar els llits del Magre i el Pedrís durant la DANA.

El València Basket culmina la seua reconstrucció conquistant la Copa de la Reina

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina després de diversos mesos de reconstrucció en plena temporada, amb el decisiu impacte de Khaalia Hillsman i els canvis en la plantilla interior i exterior.

Presó provisional per a tres dels set detinguts per una xarxa de narcotràfic desarticulada a Alzira

La Policia Nacional desarticula a Alzira una organització criminal que venia cocaïna, heroïna, marihuana i haixix i es quedava amb objectes robats com a pagament. Set persones han sigut detingudes i tres d'elles han ingressat a la presó provisional.

Baldoví tanca files amb Mónica Oltra i recolza la seua candidatura a l’Alcaldia de València

Joan Baldoví assegura que Compromís recolzarà a Mónica Oltra quan la seua candidatura a l'Alcaldia de València siga ferma i la definix com una líder absolutament neta enfront del que qualifica de lawfare de manual.

Pérez Llorca rebutja que Mónica Oltra torne a la política i siga candidata a València

Juanfran Pérez Llorca considera que Mónica Oltra no hauria de tornar a la primera línia ni presentar-se a l'alcaldia de València mentres afronta un juí pel presumpte encobriment d'abusos a una menor.