Un home greument ferit després de ser apunyalat fins a 16 voltes per la seua exparella en La Mata

Un home ha resultat ferit greu al rebre 16 punyalades per part de la seua exparella en el xicotet municipi de La Mata, a la comarca dels Ports. Segons ha informat el Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències s'ha rebut un avís a les 9.45 hores on s'alertava que un home havia sigut apunyalat diverses vegades. Fins al lloc de l'agressió s'ha desplaçat de seguida una unitat del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), l'equip mèdic de la qual ha assistit el ferit, un home de 65 anys per diverses ferides d'arma blanca. Una vegada estabilitzat, l'home ha sigut traslladat a l'Hospital General Universitari de Castelló en una unitat del SAMU.  Paral·lelament la Guàrdia Civil ha anat a buscar la presumpta agressora que havia fugit dels llocs dels fets, i ha sigut detinguda en Forcall, segons ha avançat 'Levante-EMV'. De moment es desconeixen els motius que van portar la dona a agredir la seua exparella, però segons sembla a pesar d'estar separats seguien vivint junts. Ja el passat dilluns s'hauria produït un incident, i ella l'hauria fet fora de casa a ell. Ara la dona passarà a disposició judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El PSPV porta al TSJ al conseller de Sanitat per ocultar pagaments a la sanitat privada

El PSPV ha presentat un recurs davant el TSJ contra el conseller de Sanitat per negar-se a detallar en Les Corts els pagaments a empreses de la sanitat privada en 2024 i 2025.

Una campanya itinerant porta la cultura preventiva i l’autoprotecció als municipis valencians

La Conselleria d'Emergències i Interior posa en marxa una campanya itinerant amb un autobús interactiu per a reforçar la cultura preventiva i l'autoprotecció davant catàstrofes en municipis de la Comunitat Valenciana.

La Generalitat porta a Europa el seu pla de parcs inundables al Túria i el Pedrís

La Generalitat ha presentat davant institucions europees el seu projecte de parcs inundables metropolitans en les riberes del Túria i del Pedrís, un corredor verd de 1.500 hectàrees i més de 72 quilòmetres pensat com a defensa natural enfront de futures riuades.

L’aeroport de Castelló suma sis noves rutes regulars i aconseguix 16 connexions enguany

L'aeroport de Castelló incorpora entre maig i juliol sis noves rutes regulars, aconseguix les 16 connexions programades enguany i reforça la seua aliança amb el sector turístic provincial.

Detingut a Camp de Túria per una ona de robatoris, incendis i la mort de dos gossos

La Guàrdia Civil ha arrestat a un home de 41 anys a què s'atribuïxen sis robatoris amb força en domicilis, diversos incendis provocats i la mort de dos gossos a la comarca de Camp de Túria.

La Generalitat impulsa la licitació del nou edifici de consultes externes de l’Hospital de Sagunt

La Generalitat impulsa la licitació d'un nou edifici de consultes externes a l'Hospital de Sagunt, amb una inversió de 28 milions i prop de 9.500 m² per a ampliar la capacitat assistencial.

Sanitat trau a concurs el transport sanitari en la Comunitat per més de 580 milions

La Conselleria de Sanitat ha licitat el servici de transport sanitari urgent i no urgent en la Comunitat Valenciana per més de 580 milions, amb un contracte de quatre anys ampliable fins a quasi 858 milions.

Dani Fernández patix un trencament de lligament en el muscle després d’una caiguda en ple concert a València

Dani Fernández patix un trencament de lligament en un muscle després de caure's de l'escenari durant el seu concert en el Roig Arena de València. El cantant va haver de parar el xou, però va tornar mitja hora després amb el braç en cabestrell per a acabar l'actuació i serà operat d'urgència.