13.9 C
València
Dilluns, 3 novembre, 2025

Un home greument ferit després de ser apunyalat fins a 16 voltes per la seua exparella en La Mata

Un home ha resultat ferit greu al rebre 16 punyalades per part de la seua exparella en el xicotet municipi de La Mata, a la comarca dels Ports. Segons ha informat el Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències s'ha rebut un avís a les 9.45 hores on s'alertava que un home havia sigut apunyalat diverses vegades. Fins al lloc de l'agressió s'ha desplaçat de seguida una unitat del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), l'equip mèdic de la qual ha assistit el ferit, un home de 65 anys per diverses ferides d'arma blanca. Una vegada estabilitzat, l'home ha sigut traslladat a l'Hospital General Universitari de Castelló en una unitat del SAMU.  Paral·lelament la Guàrdia Civil ha anat a buscar la presumpta agressora que havia fugit dels llocs dels fets, i ha sigut detinguda en Forcall, segons ha avançat 'Levante-EMV'. De moment es desconeixen els motius que van portar la dona a agredir la seua exparella, però segons sembla a pesar d'estar separats seguien vivint junts. Ja el passat dilluns s'hauria produït un incident, i ella l'hauria fet fora de casa a ell. Ara la dona passarà a disposició judicial.

Últimes notícies

Afectats de la dana esperen la dimissió de Mazón un any tard per a tancar un capítol

Col·lectius d'afectats s'han concentrat davant el Palau de la Generalitat i han expressat que la renúncia hauria d'arribar sense condicions. Apunten al funeral d'Estat i a la tensió generada com a detonants del gir, mentres Mazón compareixerà este dilluns.

El Barça recupera la pegada i venç 3-1 a un valent Elx

El Barcelona es va imposar 3-1 a l'Elx en Montjuïc després d'un inici fulgurant i un segon temps de transicions. Els de Sarabia van competir i van fregar l'empat.

El Barça recupera la pegada i venç 3-1 a un Elx valent

Un doble colp en 11 minuts i un obús de Rashford van segellar el 3-1 en Montjuïc davant un Elx valent que va discutir la possessió i va estrényer fins al final.

Afectats per la DANA demanen la dimissió de Mazón davant el Palau de la Generalitat

Desenes de persones, moltes d'elles familiars de víctimes de la DANA del 29 d'octubre de 2024, s'han concentrat davant el Palau per a demanar la dimissió de Carlos Mazón. La protesta, improvisada, ha coincidit amb la conversa prevista entre Mazón i Alberto Núñez Feijóo en plena discussió interna del PP.

El Barça va recuperar la pegada: 3-1 davant un Elx que va competir fins al final

El Barcelona es va imposar 3-1 a l'Elx en Montjuïc amb dos urpades inicials i una canonada de Rashford després del descans. L'Elx va pressionar alt i va tindre opcions.

Álvaro Núñez defén la identitat de l’Elx malgrat el 3-1 davant el Barcelona

El defensa de l'Elx ha subratllat que l'equip manté la seua idea de joc malgrat la derrota per 3-1 davant el Barcelona i ha valorat la reacció després d'un inici advers.

La pegada del Barça tomba a un gran Elx (3-1)

El Barcelona va véncer 3-1 a l'Elx en l'Estadi Olímpic Lluís Companys gràcies a dos gols primerencs i un tercer a l'hora de joc. L'Elx va competir la possessió i va estrényer fins al final.

Mazón anunciarà demà la seua decisió després de parlar amb Feijóo

El president de la Generalitat informarà este dilluns davant els mitjans del resultat de les seues converses del diumenge amb Alberto Núñez Feijóo sobre el seu futur polític.