Un home ha resultat ferit greu al rebre 16 punyalades per part de la seua exparella en el xicotet municipi de La Mata, a la comarca dels Ports. Segons ha informat el Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències s'ha rebut un avís a les 9.45 hores on s'alertava que un home havia sigut apunyalat diverses vegades. Fins al lloc de l'agressió s'ha desplaçat de seguida una unitat del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), l'equip mèdic de la qual ha assistit el ferit, un home de 65 anys per diverses ferides d'arma blanca. Una vegada estabilitzat, l'home ha sigut traslladat a l'Hospital General Universitari de Castelló en una unitat del SAMU. Paral·lelament la Guàrdia Civil ha anat a buscar la presumpta agressora que havia fugit dels llocs dels fets, i ha sigut detinguda en Forcall, segons ha avançat 'Levante-EMV'. De moment es desconeixen els motius que van portar la dona a agredir la seua exparella, però segons sembla a pesar d'estar separats seguien vivint junts. Ja el passat dilluns s'hauria produït un incident, i ella l'hauria fet fora de casa a ell. Ara la dona passarà a disposició judicial.
1 minutde lectura
Un home greument ferit després de ser apunyalat fins a 16 voltes per la seua exparella en La Mata
Per València Diari
Últimes notícies
Economia
Granada i València s’alien per a impulsar un vol directe i una promoció turística conjunta
Les diputacions han segellat una aliança per a llançar una connexió aèria directa entre Granada i València. El pla inclou un concurs públic i una estratègia de promoció turística conjunta.
Successos
La mort d’un home al seu balcó a Alacant apunta a una bala perduda d’un tiroteig
La investigació assenyala que un home de 59 anys va ser aconseguit per un tret accidental mentres era al balcó de la seua vivenda a Carolines Altes. S'han constatat set detonacions i no hi ha detencions.
Successos
Incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna cap a Barcelona
Un camió amb bobines de paper s'ha incendiat en l'A-7 a l'altura de Paterna i ha obligat a tancar l'autovia 45 minuts en sentit Barcelona. La reobertura parcial ha deixat retencions de fins a 13 quilòmetres i desviaments provisionals.
Economia
Els maquinistes inicien vaga en FGV amb servicis mínims del 75%-80% en Falles
Semaf activa aturs en Metrovalencia i TRAM d'Alacant amb mínims del 75% i del 80% del 15 al 19 de març. El sindicat denuncia carències de seguretat i falta de negociació.
Cultura
Morrissey manté els concerts de Saragossa i Sevilla després de cancel·lar el de València
La promotora confirma que seguixen en peus les dates del 14 de març a Saragossa i del 16 a Sevilla, després de suspendre el concert previst a València. L'artista ha atribuït la cancel·lació a la falta de descans pel soroll a la ciutat, en plena avantsala de les Falles.
Internacional
Desenes d’entitats convoquen per al dissabte concentracions contra la guerra de l’Iran a València, Alacant, Alcoi i Crevillent
Desenes d'organitzacions socials, sindicats i entitats veïnals han convocat este dissabte concentracions per a rebutjar els atacs a l'Iran. Les protestes seran al migdia a València, Alacant, Alcoi i Crevillent.
Successos
Simulacre d’evacuació per trencament de la presa de Buseo per a validar el PEP
Emergències ha realitzat este dijous un simulacre d'evacuació en la presa de Buseo davant un escenari de trencament per pluges intenses. L'exercici ha posat a prova el Pla d'Emergències de Presa i els avisos a sis municipis aigües avall.
Política
L’alcalde d’Almussafes emprén accions legals contra Diana Morant per injúries i calúmnies
Toni González ha iniciat accions judicials contra Diana Morant per presumptes injúries i calúmnies. Ha demanat un acte de conciliació i una indemnització de 50.000 euros.



