11.9 C
València
Dissabte, 24 gener, 2026

Un home s’enfronta a cinc anys de presó per violar una jove després de drogar-la amb fàrmacs a València

Un home de 41 anys s'enfronta a tan sols cinc anys de presó per violar una jove de 18 anys amb fàrmacs. La Secció Cinquena de l'Audiència Provincial de València va jutjar ahir l'agressor que segons l'acusació va violar presumptament a una jove després d'introduir algun fàrmac psicotròpic en la seua beguda, una cosa que va actuar com a sedant, deixant-la en un estat d'inconsciència. A la víctima posteriorment atesa per efectius mèdics, se li van trobar restes de cànnabis i benzodiazepina en l'organisme, motiu pel qual sosté que no recorda res del que va passar. Quan va despertar va trobar al seu 'camell' damunt seu. La jove havia acudit a ell el dia anterior per a comprar-li marihuana; el violador la va drogar i posteriorment ella es va despertar amb l'agressor damunt seu despullat i immobilitzant-la pels muscles mentre la penetrava violentament.

Els fets es remunten al 4 d'agost de 2016 en el domicili de l'acusat en València capital. Els dos prèviament havien estat en un bar pròxim, on suposadament van estar bevent amb una amiga d'ell, que treballava allí. Segons la víctima, l'acusat no va prendre alcohol perquè tenia problemes de renyó i creu que va aprofitar el moment en què va anar al bany amb l'altra xica per a tirar-li alguna cosa en  la beguda. Ella va quedar amb ell per a comprar-li marihuana. La defensa, per altra banda sosté que la denunciant no ha sigut explotada pels metges forenses a posteriori a pesar d'algunes citacions.

Malgrat això, en el seu moment se li va trobar en l'organisme benzodiazepina i cànnabis. L'agressor, pel contrari, va negar en el judici que ell la forçara sexualment i també que li posara cap tipus de substància en la beguda. Assegurà en canvi, que els dos tingueren sexe consentit. Sosté que els dos anaven «alegres» i que es van besar per carrer després de «prendre quatre o cinc 'xupitos'». La pena a la que s'enfronta dista molt de les que es demanen per agressió sexual (violació). L'home s'enfronta a una pena de sols cinc anys de presó per un delicte d'abusos sexuals (i no agressió sexual a pesar de la penetració), i a una multa de 900 euros, per un delicte lleu de lesions.

 

Últimes notícies

El vent aconseguix ratxes de 122 km/h a Xixona, Alcoi, Ayora i Xert

Ratxes de fins a 122 km/h s'han mesurat a Xixona, Alcoi, Xert i Ayora, amb nombrosos municipis per damunt de 100 km/h. Bombers i carreteres, activats.

Emergències activa el nivell extrem de risc d’incendis pel temporal de vent en la Comunitat Valenciana

La Conselleria d'Emergències i Interior ha elevat a nivell extrem el risc d'incendis forestals en tota la Comunitat Valenciana pel temporal de vent i ha activat el nivell groc. Les autoritats han demanat màxima precaució, prohibixen qualsevol foc i han detallat 18 incidències ateses pels bombers.

Pilar Bernabé afirma que a Feijóo només li va interessar que Mazón isquera bonic durant la DANA de València

Pilar Bernabé ha acusat a Alberto Núñez Feijóo de prioritzar la imatge de Carlos Mazón durant la DANA de 2024 a València. També ha reclamat coordinació institucional i respecte a les víctimes.

El València espera en hores a Guido Rodríguez per a tancar el seu acord

El València confia que Guido Rodríguez arribe en les pròximes hores per a tancar l'acord. L'argentí es va desvincular del West Ham i busca continuïtat.

El vent aconseguix 122 km/h a Xixona i 111 a Alcoi en una jornada d’alerta groga

L'episodi de vent ha deixat ratxes de fins a 122 km/h a Xixona i 111 km/h a Alcoi. L'alerta groga es manté i hi ha incidències per gel a Castelló.

Un home ha mort i 19 persones han sigut ateses per fum en l’incendi d’una vivenda a València

Un incendi en una vivenda de Tres Forques este dissabte ha deixat un home mort i 19 persones ateses per inhalació lleu de fum, entre elles quatre menors. Set han sigut traslladades a hospitals i l'origen del foc no s'ha precisat.

Dani J busca posar la bandera de la bachata a Espanya al Benidorm Fest 2026

Després de girar per més de 30 països, Dani J arriba al Benidorm Fest 2026 amb 'Ballant-te' per a reivindicar la bachata a Espanya. Vol trencar el 'sostre de cristall' dels ritmes llatins en els certàmens nacionals.

Emergències activa l’alerta per plaques de gel al Baix Maestrat, Els Ports i Utiel

La Generalitat ha activat l'alerta per plaques de gel al Baix Maestrat, Els Ports i Utiel. La CV-391 esta tallada entre els km 25 i 30 i es demana conduir amb suavitat.