Un home s’enfronta a cinc anys de presó per violar una jove després de drogar-la amb fàrmacs a València

Un home de 41 anys s'enfronta a tan sols cinc anys de presó per violar una jove de 18 anys amb fàrmacs. La Secció Cinquena de l'Audiència Provincial de València va jutjar ahir l'agressor que segons l'acusació va violar presumptament a una jove després d'introduir algun fàrmac psicotròpic en la seua beguda, una cosa que va actuar com a sedant, deixant-la en un estat d'inconsciència. A la víctima posteriorment atesa per efectius mèdics, se li van trobar restes de cànnabis i benzodiazepina en l'organisme, motiu pel qual sosté que no recorda res del que va passar. Quan va despertar va trobar al seu 'camell' damunt seu. La jove havia acudit a ell el dia anterior per a comprar-li marihuana; el violador la va drogar i posteriorment ella es va despertar amb l'agressor damunt seu despullat i immobilitzant-la pels muscles mentre la penetrava violentament.

Els fets es remunten al 4 d'agost de 2016 en el domicili de l'acusat en València capital. Els dos prèviament havien estat en un bar pròxim, on suposadament van estar bevent amb una amiga d'ell, que treballava allí. Segons la víctima, l'acusat no va prendre alcohol perquè tenia problemes de renyó i creu que va aprofitar el moment en què va anar al bany amb l'altra xica per a tirar-li alguna cosa en  la beguda. Ella va quedar amb ell per a comprar-li marihuana. La defensa, per altra banda sosté que la denunciant no ha sigut explotada pels metges forenses a posteriori a pesar d'algunes citacions.

Malgrat això, en el seu moment se li va trobar en l'organisme benzodiazepina i cànnabis. L'agressor, pel contrari, va negar en el judici que ell la forçara sexualment i també que li posara cap tipus de substància en la beguda. Assegurà en canvi, que els dos tingueren sexe consentit. Sosté que els dos anaven «alegres» i que es van besar per carrer després de «prendre quatre o cinc 'xupitos'». La pena a la que s'enfronta dista molt de les que es demanen per agressió sexual (violació). L'home s'enfronta a una pena de sols cinc anys de presó per un delicte d'abusos sexuals (i no agressió sexual a pesar de la penetració), i a una multa de 900 euros, per un delicte lleu de lesions.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Antonio Carmona torna en solitari amb Baro Drom, un viatge gitano del flamenc al rap francés

Antonio Carmona torna nou anys despues amb Baro Drom (Exodo), un disc ambiciós i gitano que mescla jazz, ritmes africans, llatins i rap frances després del seu impuls creatiu amb C. Tangana.

Fiscalia demana substituir la condemna a l’acusat d’enaltiment gihadista per la seua expulsió d’Espanya

La Fiscalia ha demanat en l'Audiència Nacional canviar la possible condemna a un acusat d'enaltiment gihadista per la seua expulsió d'Espanya. Al·lega que ja existia una orde administrativa prèvia, que la pena sol·licitada no supera els sis anys i que l'acusat manca d'arrelament.

El TSJCV confirma 2,5 anys a un multireincident per robar un televisor i menjar a Vila-real

El Tribunal Superior valencià ha ratificat dos anys i mig de presó per a un home amb antecedents per sostraure menjar i un televisor en un local de Vila-real. La condemna inclou indemnitzar pels danys en finestres i encara pot recórrer-se en cassació.

L’Elx prepara la visita del Mallorca amb les absències de John, Héctor Fort i Da Silva

L'Elx ha treballat amb les absències de John Chetauya i Héctor Fort, mentres que André da Silva ha sigut dosificat. El davanter lusità no està descartat per al dissabte.

La Fiscalia s’ha oposat a excarcerar a Ábalos i Koldo abans del juí pel cas de les màscares

La Fiscalia s'ha oposat al fet que José Luis Ábalos i Koldo García isquen de presó abans del juí del 7 d'abril pel cas de les màscares, en apreciar risc de fugida. Anticorrupció al·lega la proximitat de la vista, la gravetat de les penes sol·licitades i l'absència de traves concretes per a preparar la defensa des de presó.

Pérez Llorca desfilarà en el segon dia de l’Ofrena de les Falles de València

Pérez Llorca participarà este dimecres en l'Ofrena de les Falles amb Marqués de Zenete i serà el primer cap del Consell a fer-ho. La cita reunirà 130.000 participants en dos dies.

El camp assumix fins a 100 milions de sobrecost per la guerra: 4 milions setmanals en la Comunitat Valenciana

El sector agrari ja suporta fins a 100 milions d'euros de sobrecost per la guerra, amb pujades del 28% en gasoil i de més del 40% en fertilitzants. AVA-Asaja xifra 4 milions setmanals en la Comunitat Valenciana.

El València CF complix 107 anys entre la baralla per la permanència i el Nou Mestalla

El club celebra el seu 107 aniversari amb el focus a assegurar la permanència i en l'avanç del Nou Mestalla. La situació és més còmoda que en cursos previs, però encara exigix resultats.