16.3 C
València
Divendres, 23 gener, 2026

Un home s’enfronta a cinc anys de presó per violar una jove després de drogar-la amb fàrmacs a València

Un home de 41 anys s'enfronta a tan sols cinc anys de presó per violar una jove de 18 anys amb fàrmacs. La Secció Cinquena de l'Audiència Provincial de València va jutjar ahir l'agressor que segons l'acusació va violar presumptament a una jove després d'introduir algun fàrmac psicotròpic en la seua beguda, una cosa que va actuar com a sedant, deixant-la en un estat d'inconsciència. A la víctima posteriorment atesa per efectius mèdics, se li van trobar restes de cànnabis i benzodiazepina en l'organisme, motiu pel qual sosté que no recorda res del que va passar. Quan va despertar va trobar al seu 'camell' damunt seu. La jove havia acudit a ell el dia anterior per a comprar-li marihuana; el violador la va drogar i posteriorment ella es va despertar amb l'agressor damunt seu despullat i immobilitzant-la pels muscles mentre la penetrava violentament.

Els fets es remunten al 4 d'agost de 2016 en el domicili de l'acusat en València capital. Els dos prèviament havien estat en un bar pròxim, on suposadament van estar bevent amb una amiga d'ell, que treballava allí. Segons la víctima, l'acusat no va prendre alcohol perquè tenia problemes de renyó i creu que va aprofitar el moment en què va anar al bany amb l'altra xica per a tirar-li alguna cosa en  la beguda. Ella va quedar amb ell per a comprar-li marihuana. La defensa, per altra banda sosté que la denunciant no ha sigut explotada pels metges forenses a posteriori a pesar d'algunes citacions.

Malgrat això, en el seu moment se li va trobar en l'organisme benzodiazepina i cànnabis. L'agressor, pel contrari, va negar en el judici que ell la forçara sexualment i també que li posara cap tipus de substància en la beguda. Assegurà en canvi, que els dos tingueren sexe consentit. Sosté que els dos anaven «alegres» i que es van besar per carrer després de «prendre quatre o cinc 'xupitos'». La pena a la que s'enfronta dista molt de les que es demanen per agressió sexual (violació). L'home s'enfronta a una pena de sols cinc anys de presó per un delicte d'abusos sexuals (i no agressió sexual a pesar de la penetració), i a una multa de 900 euros, per un delicte lleu de lesions.

 

Últimes notícies

L’Audiència de València ha absolt a 14 acusats per la partida de 1.650 quilos de cocaïna per falta de garanties

La Secció Tercera ha absolt a 14 acusats en descartar com a prova principal els missatges de Sky ECC per falta d'autenticitat i integritat. La confiscació de 2020 no es va vincular als processaments.

València, urgit arrere, busca impulse davant un Espanyol que vol frenar la seua caiguda

El València arriba amb la defensa en quadre i l'obligació de sumar per a allunyar-se del descens. L'Espanyol pretén tallar la seua mala ratxa i sostindre la seua baralla europea.

Simulacre d’incendi en la Llotja de València: rescats en altura i 135 evacuats

Bombers de València ha assajat un incendi en la Llotja amb rescat en altura i 135 evacuats en tres minuts. L'exercici ha provat protocols, coordinació i temps de resposta en una zona d'alt risc per la seua estructura de fusta.

El vicepresident de la comissió de la DANA ha anticipat un interrogatori molt dur a Feijóo

El vicepresident de la comissió de la DANA ha avançat un interrogatori molt dur a Alberto Núñez Feijóo el 2 de febrer. Se li demanarà que aclarisca el seu paper durant l'emergència i el presumpte encobriment a Carlos Mazón.

El Consell ha demanat declarar zona catastròfica en els municipis danyats per les pluges de desembre

El Consell ha sol·licitat al Govern declarar zona catastròfica per a tots els municipis de València i 30 d'Alacant després de les pluges del 28 i 29 de desembre de 2025. La mesura busca activar ajudes i agilitzar reparacions.

El Consell adapta l’Atenció Primària a la nova demanda: menys demores i més capacitat resolutiva

El Consell ha aprovat el decret que redissenya l'Atenció Primària en la Comunitat Valenciana. La norma agilitza cites, impulsa la digitalització i crea noves direccions.

Corberán esquiva parlar de Unai Núñez i el València confia a tancar un central en hores

Corberán va evitar pronunciar-se sobre Unai Núñez, però va confirmar que hi ha una operació molt avançada per a reforçar el centre de la saga. El club espera tancar-la en breu.

La Policia investiga noves filtracions de dades de Pérez Llorca i altres presidents

La Policia Nacional ha obert una investigació per noves filtracions de dades personals que afecten dirigents estatals i autonòmics. Els 'hackers' van difondre bases amb informació sensible en xarxes i fòrums, que s'haurien reactivat després del sinistre ferroviari de Adamuz