20.5 C
València
Dimarts, 10 febrer, 2026

Un home s’enfronta a cinc anys de presó per violar una jove després de drogar-la amb fàrmacs a València

Un home de 41 anys s'enfronta a tan sols cinc anys de presó per violar una jove de 18 anys amb fàrmacs. La Secció Cinquena de l'Audiència Provincial de València va jutjar ahir l'agressor que segons l'acusació va violar presumptament a una jove després d'introduir algun fàrmac psicotròpic en la seua beguda, una cosa que va actuar com a sedant, deixant-la en un estat d'inconsciència. A la víctima posteriorment atesa per efectius mèdics, se li van trobar restes de cànnabis i benzodiazepina en l'organisme, motiu pel qual sosté que no recorda res del que va passar. Quan va despertar va trobar al seu 'camell' damunt seu. La jove havia acudit a ell el dia anterior per a comprar-li marihuana; el violador la va drogar i posteriorment ella es va despertar amb l'agressor damunt seu despullat i immobilitzant-la pels muscles mentre la penetrava violentament.

Els fets es remunten al 4 d'agost de 2016 en el domicili de l'acusat en València capital. Els dos prèviament havien estat en un bar pròxim, on suposadament van estar bevent amb una amiga d'ell, que treballava allí. Segons la víctima, l'acusat no va prendre alcohol perquè tenia problemes de renyó i creu que va aprofitar el moment en què va anar al bany amb l'altra xica per a tirar-li alguna cosa en  la beguda. Ella va quedar amb ell per a comprar-li marihuana. La defensa, per altra banda sosté que la denunciant no ha sigut explotada pels metges forenses a posteriori a pesar d'algunes citacions.

Malgrat això, en el seu moment se li va trobar en l'organisme benzodiazepina i cànnabis. L'agressor, pel contrari, va negar en el judici que ell la forçara sexualment i també que li posara cap tipus de substància en la beguda. Assegurà en canvi, que els dos tingueren sexe consentit. Sosté que els dos anaven «alegres» i que es van besar per carrer després de «prendre quatre o cinc 'xupitos'». La pena a la que s'enfronta dista molt de les que es demanen per agressió sexual (violació). L'home s'enfronta a una pena de sols cinc anys de presó per un delicte d'abusos sexuals (i no agressió sexual a pesar de la penetració), i a una multa de 900 euros, per un delicte lleu de lesions.

 

Últimes notícies

Que no qualle el feudal vassallatge

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana adverteix que acceptar el menyspreu, l’autoritarisme i la desigualtat és obrir la porta a una societat de vassalls, i defensa que cal reaccionar abans que aquest model es normalitze

La passió, ingredient essencial del periodisme esportiu

Lucía González, Rafael Escrig, Mónica Benavent i José Luis Gual protagonitzen a la UJI una taula redona moderada per la presidenta de l’Associació de la Premsa Esportiva de Castelló, Yolanda Peris

El ponent ha elevat a 25 graus les màximes a Xàbia i Miramar i Aemet ha activat l’avís taronja a València

El vent de ponent ha deixat 25,5 graus a Xàbia i 25,4 a Miramar, només per darrere de registres a Canàries. Aemet ha activat avís taronja per ratxes de fins a 90 km/h i València ha suspés els mercats extraordinaris del dimecres

La Diputació diu que garantirà la continuïtat del Museu Nino Bravo a Aielo de Malferit

La Diputació de València ha anunciat que mediarà per a evitar el tancament del Museu Nino Bravo i garantir la seua continuïtat a Aielo de Malferit. Proposa una gestió professional dins de la Xarxa de Museus Etnològics després del conflicte entre la família i l'Ajuntament.

La jutgessa de la DANA demana a l’escorta de Mazón la factura del mòbil per a acreditar l’hora en què va cessar el seu...

La magistrada que investiga la gestió de la DANA ha reclamat a l'escorta de Carlos Mazón la factura del seu telèfon per a fixar quan va prescindir del seu servici. També ha ordenat acarar missatges i trucades d'alts càrrecs d'Emergències dels dies 28 i 29 d'octubre de 2024.

L’Audiència de València rebutja aprofundir en l’actuació dels agents de la CHJ el 29-O

L'Audiència Provincial ha desestimat el recurs que demanava més detall sobre el treball dels agents de la CHJ durant les riuades del 29-O i ha avalat el criteri de la jutgessa instructora.

Pérez Llorca defén la col·laboració públic-privada i anuncia canvis fiscals i menys traves

El president ha reivindicat la col·laboració públic-privada davant AVE, ha criticat la proposta de finançament autonòmic i ha avançat una reforma de l'Impost de Successions i Donacions al costat de mesures de simplificació administrativa.

Els hotels de la Comunitat Valenciana superen per primera vegada els 10 milions de clients

La planta hotelera de la Comunitat bat el seu rècord amb més de 10 milions de clients i 31,6 milions de pernoctacions en 2025. Benidorm concentra el 36,4% del total.