8.2 C
València
Dimecres, 7 gener, 2026

Un home s’enfronta a cinc anys de presó per violar una jove després de drogar-la amb fàrmacs a València

Un home de 41 anys s'enfronta a tan sols cinc anys de presó per violar una jove de 18 anys amb fàrmacs. La Secció Cinquena de l'Audiència Provincial de València va jutjar ahir l'agressor que segons l'acusació va violar presumptament a una jove després d'introduir algun fàrmac psicotròpic en la seua beguda, una cosa que va actuar com a sedant, deixant-la en un estat d'inconsciència. A la víctima posteriorment atesa per efectius mèdics, se li van trobar restes de cànnabis i benzodiazepina en l'organisme, motiu pel qual sosté que no recorda res del que va passar. Quan va despertar va trobar al seu 'camell' damunt seu. La jove havia acudit a ell el dia anterior per a comprar-li marihuana; el violador la va drogar i posteriorment ella es va despertar amb l'agressor damunt seu despullat i immobilitzant-la pels muscles mentre la penetrava violentament.

Els fets es remunten al 4 d'agost de 2016 en el domicili de l'acusat en València capital. Els dos prèviament havien estat en un bar pròxim, on suposadament van estar bevent amb una amiga d'ell, que treballava allí. Segons la víctima, l'acusat no va prendre alcohol perquè tenia problemes de renyó i creu que va aprofitar el moment en què va anar al bany amb l'altra xica per a tirar-li alguna cosa en  la beguda. Ella va quedar amb ell per a comprar-li marihuana. La defensa, per altra banda sosté que la denunciant no ha sigut explotada pels metges forenses a posteriori a pesar d'algunes citacions.

Malgrat això, en el seu moment se li va trobar en l'organisme benzodiazepina i cànnabis. L'agressor, pel contrari, va negar en el judici que ell la forçara sexualment i també que li posara cap tipus de substància en la beguda. Assegurà en canvi, que els dos tingueren sexe consentit. Sosté que els dos anaven «alegres» i que es van besar per carrer després de «prendre quatre o cinc 'xupitos'». La pena a la que s'enfronta dista molt de les que es demanen per agressió sexual (violació). L'home s'enfronta a una pena de sols cinc anys de presó per un delicte d'abusos sexuals (i no agressió sexual a pesar de la penetració), i a una multa de 900 euros, per un delicte lleu de lesions.

 

Últimes notícies

Aena planteja una pujada moderada de tarifes i avisa d’aeroports al límit com Alacant

Aena proposarà un augment moderat de les tarifes en el DAURA III (2027-2031), menor que en 2026, per a sostindre inversions i costos creixents. Lucena advertix d'aeroports prop de la seua capacitat, com Alacant, i defén mantindre el 'pay out' amb finançament combinat.

Torrent obri la passarel·la del CEIP Joan XXIII i avança en la reconstrucció postdana

Torrent ha posat en marxa la nova passarel·la per als vianants que restablix l'accés al CEIP Joan XXIII i la connexió amb el barri del Xenillet després de la DANA.

El cos trobat a Indonèsia és el de Mateo, de 9 anys; continua la busca de Quique

La família confirma que el cos recuperat a Indonèsia correspon a Mateo, de 9 anys. Els equips han représ la busca de Quique, de 10, després del naufragi en Komodo.

El festival Zevra confirma a Anuel AA com a cap de cartell al juliol

L'artista porto-riqueny tornarà a Cullera per a liderar el quint aniversari de Zevra entre el 24 i el 27 de juliol. L'organització planteja el seu retorn com a ocasió de redempció després d'una gira recent marcada per polèmiques.

Les mínimes baixen de zero en la Comunitat Valenciana i toquen -7,1 a Ademuz

Les mínimes han caigut per davall de zero en nombrosos punts, amb un registre de -7,1 a Ademuz. L'interior ha encadenat gelades enfront de valors positius en la costa.

Desarticulada la major xarxa de metamfetamina a Europa amb droga oculta en marbre

La Policia Nacional, amb suport de la DEA, ha desarticulat la major xarxa europea de metamfetamina, que ocultava la droga en roques i escultures de marbre importades de Mèxic. L'operació deixa nou detinguts, un búnquer amb quasi 3 milions d'euros i múltiples confiscacions.

Detingut a San Fulgencio un escapolit del Regne Unit condemnat per agressió sexual

La Policia Nacional ha arrestat a San Fulgencio a un home reclamat pel Regne Unit, condemnat a cadena perpètua per agressió sexual. L'Audiència Nacional assumix els tràmits d'extradició.

La Guàrdia Civil ha detingut a una parella per catorze robatoris amb força a Nàquera

La Guàrdia Civil ha detingut a un home i una dona per 14 robatoris amb força, 12 en vivendes de Nàquera i 2 en establiments. L'operació 'ROSMONT' es va iniciar després de diversos avisos veïnals i el rastreig de vendes en un portal de segona mà i d'un vehicle sospitós