Detingudes tres persones com a presumptes autores dels homicidis del cementeri de Torrent

Agents de la Policia Nacional han detingut aquesta matinada en la localitat de Puertollano (Ciudad Real) a dos homes i una dona, de 43, 50 i 53 anys, com a presumptes autors de dos delictes d’homicidi i un delicte de lesions, després de la seua presumpta participació en el tiroteig que va tindre lloc en el cementeri de Torrent (València) el passat 1 de novembre, en el qual van morir dos homes i un tercer va resultar ferit.

Les investigacions dels agents del Grup d’Homicidis de València van permetre identificar als presumptes autors d’aquest fet delictiu. Els policies van esbrinar que aquests, després del succés, havien fugit dels seus domicilis del barri torrentí del Xenillet cap a diferents punts de la geografia espanyola, tant per a eludir l’acció de la justícia, com per a evitar possibles represàlies, ja que els trets es van produir per un enfrontament entre diferents famílies.

Finalment, després d’una àrdua labor d’investigació, la Policia Nacional va localitzar als sospitosos en un habitatge ocupat situat en el barri El Carmen de Puertollano (Ciudad Real).

El dispositiu dissenyat per a la captura dels sospitosos ha comptat amb la participació, entre altres, del Grup Especial d’Operacions (GEO) de la Policia Nacional. D’aquesta manera, s’ha dut a terme l’entrada i registre en l’habitatge, on han sigut detinguts dos homes i una dona com a presumptes autors de dos delictes d’homicidi i un delicte de lesions.

Últimes notícies

Aliou Dieng ja és a Manises per a tancar el seu fitxatge pel València CF

El migcentre malià Aliou Dieng, procedent de l’Al Ahly, ha aterrat a Manises per a passar reconeixements i convertir-se en nou jugador del València CF, amb l’objectiu de recuperar les nits europees a Mestalla.

Paterna posa en marxa els canons d’aigua per a protegir el bosc de la Vallesa davant l’onada de calor

L’Ajuntament de Paterna ha activat el sistema automatitzat de canons d’aigua del projecte Guardian per a reforçar la protecció del bosc de la Vallesa davant les altes temperatures i el risc extrem d’incendis forestals.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que l’ambient extremadament càlid i sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha avisat que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’extrema calor en l’interior valencià

Aemet ha avisat que l’ambient extremadament calorós i sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i breus, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que la calor extrema i l’ambient molt sec poden provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i sobtades a l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha avisat que la calor extrema i l’ambient molt sec poden generar reventons secs amb ràfegues de vent molt fortes, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha advertit que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, especialment en zones de l’interior de València i Castelló.