Detingudes tres persones com a presumptes autores dels homicidis del cementeri de Torrent

Agents de la Policia Nacional han detingut aquesta matinada en la localitat de Puertollano (Ciudad Real) a dos homes i una dona, de 43, 50 i 53 anys, com a presumptes autors de dos delictes d’homicidi i un delicte de lesions, després de la seua presumpta participació en el tiroteig que va tindre lloc en el cementeri de Torrent (València) el passat 1 de novembre, en el qual van morir dos homes i un tercer va resultar ferit.

Les investigacions dels agents del Grup d’Homicidis de València van permetre identificar als presumptes autors d’aquest fet delictiu. Els policies van esbrinar que aquests, després del succés, havien fugit dels seus domicilis del barri torrentí del Xenillet cap a diferents punts de la geografia espanyola, tant per a eludir l’acció de la justícia, com per a evitar possibles represàlies, ja que els trets es van produir per un enfrontament entre diferents famílies.

Finalment, després d’una àrdua labor d’investigació, la Policia Nacional va localitzar als sospitosos en un habitatge ocupat situat en el barri El Carmen de Puertollano (Ciudad Real).

El dispositiu dissenyat per a la captura dels sospitosos ha comptat amb la participació, entre altres, del Grup Especial d’Operacions (GEO) de la Policia Nacional. D’aquesta manera, s’ha dut a terme l’entrada i registre en l’habitatge, on han sigut detinguts dos homes i una dona com a presumptes autors de dos delictes d’homicidi i un delicte de lesions.

Últimes notícies

Els elefants de Terra Natura Benidorm emeten sons inusuals durant l’eclipsi solar

Terra Natura Benidorm ha detectat vocalitzacions anòmales en elefants, flamencs i cérvols barasingha i un breu canvi de conducta en els monos ardilla durant l’eclipsi solar observat este dimecres.

La Fiscalia investiga si un diputat de Vox va rebre dades judicials secretes

La Fiscalia Superior de la Comunitat Valenciana ha obert diligencies penals per aclarir una possible filtracio d’una fiscal de Nules al diputat de Vox David Munoz, que hauria fet servir dades d’un procediment secret per vincular inmigracio i delincuencia.

Els animals de Bioparc responen a l’eclipsi amb refugi, son i intents de còpula

L’eclipsi solar total ha alterat el comportament d’espècies de Bioparc València i Bioparc Fuengirola, que han buscat refugi, han avançat el descans i, en alguns casos, han incrementat la conducta sexual.

Dos persones moren en un xoc entre un cotxe i un camió a la CV-11 a Castelló

Dos persones han mort este dijous en un accident de trànsit entre un turisme i un camió a la CV-11, al terme de Sant Rafael del Riu (Castelló). El conductor del camió, de 37 anys, ha resultat il·lés físicament però ha sigut atés per una crisi d’ansietat.

Les autonomies del PP bloquegen un debat sobre menors migrants a Ceuta en la pròxima Sectorial

Les comunitats governades pel PP han impedit que la pròxima Conferència Sectorial d'Infància aborde la situació dels menors migrants no acompanyats a Ceuta. La trobada s'ha fixat per al 27 d'agost i Vox ja havia anunciat que no hi assistiria.

La inscripció de Buenavida amb les Lynx és una treta administrativa i jugarà la WNBA en 2027

La inscripció d’Elena Buenavida com a jugadora actual de Minnesota Lynx respon a una treta administrativa i no implica que jugue la WNBA en 2026, ja que el pla és que s’incorpore a la franquícia en 2027 i continue mentrestant al Valencia Basket.

250.000 euros en ajuda urgent de la Generalitat per a les víctimes del terratrémol de Colòmbia

La Conselleria de Serveis Socials, Família i Infància ha destinat 250.000 euros a ajuda humanitària urgent a Colòmbia després del terratrémol del 10 d’agost, amb especial atenció a la infància i a la cobertura de necessitats bàsiques. La Generalitat també ha impulsat un catàleg d’organitzacions fiables per a canalitzar les donacions de manera segura.

Alerta taronja per calor extrema en onze comarques valencianes

Sanitat ha activat per a este dijous el nivell de risc taronja per calor en municipis d’onze comarques de València i Castelló, mentres Emergències manté el risc extrem d’incendis a l’interior.