Detingudes tres persones com a presumptes autores dels homicidis del cementeri de Torrent

Agents de la Policia Nacional han detingut aquesta matinada en la localitat de Puertollano (Ciudad Real) a dos homes i una dona, de 43, 50 i 53 anys, com a presumptes autors de dos delictes d’homicidi i un delicte de lesions, després de la seua presumpta participació en el tiroteig que va tindre lloc en el cementeri de Torrent (València) el passat 1 de novembre, en el qual van morir dos homes i un tercer va resultar ferit.

Les investigacions dels agents del Grup d’Homicidis de València van permetre identificar als presumptes autors d’aquest fet delictiu. Els policies van esbrinar que aquests, després del succés, havien fugit dels seus domicilis del barri torrentí del Xenillet cap a diferents punts de la geografia espanyola, tant per a eludir l’acció de la justícia, com per a evitar possibles represàlies, ja que els trets es van produir per un enfrontament entre diferents famílies.

Finalment, després d’una àrdua labor d’investigació, la Policia Nacional va localitzar als sospitosos en un habitatge ocupat situat en el barri El Carmen de Puertollano (Ciudad Real).

El dispositiu dissenyat per a la captura dels sospitosos ha comptat amb la participació, entre altres, del Grup Especial d’Operacions (GEO) de la Policia Nacional. D’aquesta manera, s’ha dut a terme l’entrada i registre en l’habitatge, on han sigut detinguts dos homes i una dona com a presumptes autors de dos delictes d’homicidi i un delicte de lesions.

Anuncios

Últimes notícies

El trencament d’una catenària per un camió deixa sense servici partix del tramvia de València

El trencament d'una catenària per un camió ha obligat a tallar un tram de la línia 4 del tramvia de València i a suspendre per complet el servici de la línia 6 mentres es reparen els danys.

La Ciutat de les Arts exigix a l’Ajuntament de València aclarir el cessament de festivals per soroll

La Ciutat de les Arts i les Ciències demana a l'Ajuntament de València que precise l'abast de l'orde que obliga a cessar activitats que incomplisquen la normativa de contaminació acústica.

Nacho Vidal és condemnat a 3 anys per tràfic de drogues però evita la presó

Nacho Vidal ha sigut condemnat a tres anys de prision i a una multa de 5.800 euros per trafique de drogues, però no ingressara en la carcel en suspendre's la pena. L'actor té, ademas, un altre juí pendent per un presumpte homicidi imprudent relacionat amb un ritual amb verí de gripau buf.

Pérez Llorca reivindica l’FP com a palanca clau de competitivitat en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca destaca la Formació Professional com a motor de competitivitat i ocupació en la Comunitat Valenciana i celebra el resultat històric en SpainSkills 2026.

Metrovalencia ampliarà el servici nocturn de Dijous Sant a Diumenge de Resurrecció

Metrovalencia reforça el seu servici nocturn entre el 2 i el 5 d'abril amb trens i tramvies addicionals i freqüències específiques per línies, i manté el servici ordinari per Pasqua.

El Govern porta a la Fiscalia la negativa de la Confraria de Sagunt a admetre dones

El Govern ha remés a la Fiscalia General de l'Estat un informe sobre la negativa reiterada de la Confraria de Sagunt a admetre dones, amb l'objectiu que s'investigue si existix discriminació per raó de sexe.

Liberum es retira de la causa judicial per la gestió de la DANA a València

L'associació Liberum, que actuava com a acusació popular en la causa penal per la gestió de la DANA, renúncia a seguir en el procediment i recuperarà la fiança de 6.000 euros.

Un regidor del PSPV denuncia a un edil del PP per amenaces després d’un ple a Redován

Un regidor del PSPV a Redován ha denunciat a un edil del PP per suposades amenaces i intent d'agressió després del ple del 26 de març, fets que ja investiga la Guàrdia Civil.