Detinguda una inquilina per apunyalar a l’ama de la casa i a la seua parella en València

L’agressora agafà dos ganivets i va arremetre contra les dos víctimes | cedida

Una dona, de 42 anys, ha sigut detinguda per la Policia Nacional, després d’apunyalar a una dona, de 63, i un home, de 45, este dilluns en València. El motiu, que una de les víctimes, la dona de 63 anys i arrendadora de l’agressora, portava hòmens a casa en contra del que havien acordat.

 

Segons ha avançat ‘Las Provincias’, després d’emprendre una discussió per haver dut a un home a la casa, l’agressora agafà dos ganivets i va arremetre contra la propietària de la casa i la seua parella. Els fets es van produir cap a les 23 hores de la nit d’este dilluns.

 

Una patrulla de la Policia Nacional de la Unitat de Prevenció i Reacció (UPR) i una de la Comissaria d’Abastos van acudir ràpidament al lloc dels fets després de rebre diferents avisos. L’agressora i inquilina de la vivenda del carrer de Lorca va ser detinguda.

 

La propietària de la casa va patir ferides en el coll, en la cara i en un braç, a conseqüència de les ganivetades. Més tard, la víctima va ser traslladada a l’Hospital General, a on la va atendre un especialista maxil·lofacial. Per la seua banda, l’home tenia ferides en un braç i en els peus i es trobava en terra, en el carrer i junt a una gran quantitat de sang quan van arribar els agents.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Aliou Dieng ja és a Manises per a tancar el seu fitxatge pel València CF

El migcentre malià Aliou Dieng, procedent de l’Al Ahly, ha aterrat a Manises per a passar reconeixements i convertir-se en nou jugador del València CF, amb l’objectiu de recuperar les nits europees a Mestalla.

Paterna posa en marxa els canons d’aigua per a protegir el bosc de la Vallesa davant l’onada de calor

L’Ajuntament de Paterna ha activat el sistema automatitzat de canons d’aigua del projecte Guardian per a reforçar la protecció del bosc de la Vallesa davant les altes temperatures i el risc extrem d’incendis forestals.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que l’ambient extremadament càlid i sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha avisat que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’extrema calor en l’interior valencià

Aemet ha avisat que l’ambient extremadament calorós i sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i breus, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que la calor extrema i l’ambient molt sec poden provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i sobtades a l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha avisat que la calor extrema i l’ambient molt sec poden generar reventons secs amb ràfegues de vent molt fortes, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha advertit que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, especialment en zones de l’interior de València i Castelló.