16.1 C
València
Dijous, 18 desembre, 2025

Detinguda una inquilina per apunyalar a l’ama de la casa i a la seua parella en València

L’agressora agafà dos ganivets i va arremetre contra les dos víctimes | cedida

Una dona, de 42 anys, ha sigut detinguda per la Policia Nacional, després d’apunyalar a una dona, de 63, i un home, de 45, este dilluns en València. El motiu, que una de les víctimes, la dona de 63 anys i arrendadora de l’agressora, portava hòmens a casa en contra del que havien acordat.

 

Segons ha avançat ‘Las Provincias’, després d’emprendre una discussió per haver dut a un home a la casa, l’agressora agafà dos ganivets i va arremetre contra la propietària de la casa i la seua parella. Els fets es van produir cap a les 23 hores de la nit d’este dilluns.

 

Una patrulla de la Policia Nacional de la Unitat de Prevenció i Reacció (UPR) i una de la Comissaria d’Abastos van acudir ràpidament al lloc dels fets després de rebre diferents avisos. L’agressora i inquilina de la vivenda del carrer de Lorca va ser detinguda.

 

La propietària de la casa va patir ferides en el coll, en la cara i en un braç, a conseqüència de les ganivetades. Més tard, la víctima va ser traslladada a l’Hospital General, a on la va atendre un especialista maxil·lofacial. Per la seua banda, l’home tenia ferides en un braç i en els peus i es trobava en terra, en el carrer i junt a una gran quantitat de sang quan van arribar els agents.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Port d’Alacant rescindix el contracte de l’estructura en la bocana i activa concursos de fred i hidrogen

El consell ha resolt el contracte de l'estructura fixa en la bocana per incompliment del contractista i ha llançat concursos per a una nau frigorífica i una planta d'hidrogen verd.

Creu Roja distribuïx més de 1.800 jocs i joguets a famílies vulnerables d’Alacant

Creu Roja ha iniciat a Alacant el lliurament de més de 1.800 jocs i joguets per a famílies vulnerables per Nadal. Les donacions es classifiquen i arriben directament a les llars.

S’ha obert el pas subterrani que connecta les estacions de Xàtiva i Alacant

La nova passarel·la subterrània de 260 metres ha connectat des d'este dijous les estacions de Xàtiva i Alacant en uns tres minuts. L'obra, de més de 24 milions, ha reforçat el servici de Metrovalencia i l'entorn urbà del centre de València.

CCOO PV exigix activar el diàleg social i prioritza la vivenda

Ana García Alcolea ha presentat el seu informe al Consell Confederal amb un balanç socioeconòmic i un full de ruta immediat. CCOO PV ha reclamat activar ja el diàleg social i ha situat la vivenda com a prioritat, al costat d'ocupació i finançament.

Educació atorga els primers 13 milions en ajudes per a material escolar després de la DANA

Educació ha concedit 13 milions en cinc resolucions per a 26.000 alumnes afectats per la DANA. La convocatòria total ascendix a 100,6 milions per a 68.893 estudiants.

Rovira fixa com a prioritats la reforma del finançament i la baixada d’impostos

El nou conseller d'Economia, Hisenda i Administració Pública ha defés un nou model de finançament i mantindre la rebaixa fiscal. També ha proposat un fons d'anivellament mentres es negocia la reforma.

El subdirector d’Emergències va ser informat a les 18.32 de l’opció d’activar És-Alert

Jorge Suárez va conéixer a les 18.32 la possibilitat d'usar És-Alert durant la DANA. Els missatges del mòbil que arrepleguen eixe avís van ser incorporats a la causa judicial.

La Conselleria de Servicis Socials elevarà a 37.000 les places per a majors en 2026

Elena Albalat ha detallat que en 2026 se superaran les 37.000 places en residències i centres de dia, amb 15 noves licitacions i més inversió. També ha avançat la història social única i la creació de nous òrgans de participació.