Detinguda una inquilina per apunyalar a l’ama de la casa i a la seua parella en València

L’agressora agafà dos ganivets i va arremetre contra les dos víctimes | cedida

Una dona, de 42 anys, ha sigut detinguda per la Policia Nacional, després d’apunyalar a una dona, de 63, i un home, de 45, este dilluns en València. El motiu, que una de les víctimes, la dona de 63 anys i arrendadora de l’agressora, portava hòmens a casa en contra del que havien acordat.

 

Segons ha avançat ‘Las Provincias’, després d’emprendre una discussió per haver dut a un home a la casa, l’agressora agafà dos ganivets i va arremetre contra la propietària de la casa i la seua parella. Els fets es van produir cap a les 23 hores de la nit d’este dilluns.

 

Una patrulla de la Policia Nacional de la Unitat de Prevenció i Reacció (UPR) i una de la Comissaria d’Abastos van acudir ràpidament al lloc dels fets després de rebre diferents avisos. L’agressora i inquilina de la vivenda del carrer de Lorca va ser detinguda.

 

La propietària de la casa va patir ferides en el coll, en la cara i en un braç, a conseqüència de les ganivetades. Més tard, la víctima va ser traslladada a l’Hospital General, a on la va atendre un especialista maxil·lofacial. Per la seua banda, l’home tenia ferides en un braç i en els peus i es trobava en terra, en el carrer i junt a una gran quantitat de sang quan van arribar els agents.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Girona busca allunyar-se del descens davant un Vila-real que frega la Champions

Girona i Vila-real es mesuren en Montilivi amb objectius molt distints: els locals volen fugir del descens i somiar amb Europa, i els visitants afermar la plaça de Champions.

Retencions en l’A-3 cap a Madrid i boira densa en la V-21 compliquen el retorn de Setmana Santa

Les primeres retencions importants es registren en l'A-3 en sentit Madrid, amb cues que aconseguixen els dotze quilòmetres, mentres un banc de boira en la V-21 ha dificultat la visibilitat durant diverses hores.

Localitzen en internet un manuscrit del segle XVII desaparegut de l’Arxiu de la Seda de València

La Policia de la Generalitat ha localitzat en internet un manuscrit del segle XVII del Gremi de Velluters, desaparegut de l'Arxiu del Col·legi de l'Art Major de la Seda de València a inicis del segle XX i lloc a la venda per 71.900 euros.

Marcelino apel·la a la millor versió del Vila-real per a afermar la tercera plaça a Girona

Marcelino García Toral insistix que el Vila-real ha d'oferir la seua millor versió en el camp del Girona per a fer un pas clau en la lluita per la tercera plaça i la classificació a la Champions.

El Consell eleva un 22% les ajudes a la innovació fins a 59 milions d’euros

El Consell incrementa un 22% el pressupost d'ajudes del Ivace+i Innovació fins a 59 milions, amb menys tràmits i major impacte exigit en les empreses.

Un any i mig després de la dana encara queden 471 ascensors sense reparar a València

La dana d'octubre de 2024 va deixar inutilitzats 7.530 ascensors en vivendes de València i, any i mig després, encara queden 471 per reparar o substituir, molts bloquejats pel cost i la complexitat de les obres.

Domingo estable i solejat en la Comunitat Valenciana amb lleuger ascens de les temperatures

La Comunitat Valenciana viu un diumenge estable, amb intervals de núvols alts, temperatures a l'alça i vent fluix variable, que guanyarà component este i sud a la vesprada. El dilluns es mantindrà l'ambient tranquil, amb lleuger descens de les màximes a València i Castelló i canvis en el vent i l'estat de la mar.

Rescaten a una dona bloquejada en una via ferrata d’Argelita per una fallada en el mosquetó

Bombers del Consorci de Castelló han rescatat en la via ferrata d'Argelita a una dona que va quedar bloquejada a uns 20 metres d'altura per un problema amb el mosquetó dels seus caps d'ancoratge.