Detinguda una inquilina per apunyalar a l’ama de la casa i a la seua parella en València

L’agressora agafà dos ganivets i va arremetre contra les dos víctimes | cedida

Una dona, de 42 anys, ha sigut detinguda per la Policia Nacional, després d’apunyalar a una dona, de 63, i un home, de 45, este dilluns en València. El motiu, que una de les víctimes, la dona de 63 anys i arrendadora de l’agressora, portava hòmens a casa en contra del que havien acordat.

 

Segons ha avançat ‘Las Provincias’, després d’emprendre una discussió per haver dut a un home a la casa, l’agressora agafà dos ganivets i va arremetre contra la propietària de la casa i la seua parella. Els fets es van produir cap a les 23 hores de la nit d’este dilluns.

 

Una patrulla de la Policia Nacional de la Unitat de Prevenció i Reacció (UPR) i una de la Comissaria d’Abastos van acudir ràpidament al lloc dels fets després de rebre diferents avisos. L’agressora i inquilina de la vivenda del carrer de Lorca va ser detinguda.

 

La propietària de la casa va patir ferides en el coll, en la cara i en un braç, a conseqüència de les ganivetades. Més tard, la víctima va ser traslladada a l’Hospital General, a on la va atendre un especialista maxil·lofacial. Per la seua banda, l’home tenia ferides en un braç i en els peus i es trobava en terra, en el carrer i junt a una gran quantitat de sang quan van arribar els agents.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El PP desvincula el cas González-Amador del Govern de la Comunitat de Madrid

Miguel Tellado ha defensat que la investigació sobre Alberto González-Amador és una qüestió privada i no implica cap administració, i ha aprofitat per atacar Pedro Sánchez i els casos de corrupció que afecten el Govern central.

La vaga de metges deixa més de 404.000 actes mèdics suspesos a la Comunitat Valenciana

Les jornades de vaga de metges i facultatius des de desembre han provocat la suspensió de més de 4.000 operacions i unes 340.000 consultes i proves a Hospitalària i Primària. CESM CV fa una pausa en estiu però adverteix que reprendrà les mobilitzacions en tardor si no hi ha acords ferms.

Dos menors armats irrompen en l’institut de Foios i ferixen una alumna de 13 anys

Dos menors de la localitat veïna d’Albalat dels Sorells han accedit armats a l’institut de Foios amb un matxet i un bat de beisbol i han ferit lleument una alumna de 13 anys. Un dels menors ha quedat detingut i l’altre, inimputable en tindre menys de 14 anys, ha sigut entregat als seus pares.

Educació i sindicats docents es tornaran a reunir el 23 de juny per la bretxa salarial

Educació i els sindicats de docents es veuran el 23 de juny en una nova mesa sectorial per a negociar la proposta sobre bretxa salarial, un dels punts més conflictius del mes de vaga indefinida.

A disposició judicial per agressió sexual l’home amb un cadàver dins la nevera a Castelló

L’home detingut després de trobar-se el cadàver d’un home dins d’una nevera en un pis de Castelló ha passat a disposició del jutjat de Violència sobre la Dona 2, arran de la denúncia per agressió sexual presentada per la seua assistenta.

La primera mascletà del concurs de Fogueres a Alacant queda fora per no arribar al temps mínim

La mascletà de Pirotecnia Crespo, dAlzira, que ha obert el concurs oficial de Fogueres a Alacant, ha sigut descalificada per quedar-se per davall dels 5 minuts exigits.

Milers de persones ompliran València en l’Orgull LGTBIAQ+ per defensar drets davant PP i Vox

Lambda ha convocat per a este dissabte la manifestació de l’Orgull LGTBIAQ+ 2026 al centre de València, amb el lema ‘Pels teus drets, ACTUA!’, per defensar drets que consideren amenaçats per PP i Vox i denunciar problemes de seguretat i accessibilitat en el recorregut.

Nova marxa a Paiporta contra Mazón per la gestió de la DANA del 2024

Entitats socials i associacions de víctimes han convocat el 28 de juny una nova manifestació a Paiporta, considerada zona zero de la DANA del 29 d’octubre de 2024, per a exigir responsabilitats a Carlos Mazón.