Intenta atracar un banc i perd la cama ortopèdica en un forcejament

La Policia Nacional va detenir ahir a un home de 45 anys i nacionalitat italiana que va intentar atracar una sucursal bancària a Alacant amb una pistola simulada i va ser retingut per empleats i per un client. Un segon atracador que va accedir a l’oficina es va donar a la fugida sense cap botí en veure que el seu còmplice forcejava amb diverses persones i se li deixava anar la pròtesi d’una de les seues cames. La Policia busca ara a este atracador i a altres dos que pel que sembla van ser vists en l’exterior de la sucursal per testimonis.

Atrac al Banc Sabadell

Este atracament va tindre lloc cap a les dos de la vesprada en una sucursal del Banc Sabadell situada en la confluència de la plaça d’Amèrica amb l’avinguda Conde Lumiares. Dos atracadors van accedir a l’oficina i un d’ells, que portava gorra i ulleres per a dificultar la seua identificació, va exigir els diners a personal de l’entitat. Almenys un dels atracadors portava una pistola, però havia de ser tan evident que era de plàstic i simulada que els seus plans es van frustrar.

Els empleats aconseguiren reduir-lo

No sols no li van donar un sol euro, sinó que entre els empleats i un client van aconseguir reduir-li i retenir-li en el sòl fins a l’arribada de la Policia. A més, durant el forcejament se li va deixar anar la cama ortopèdica a l’atracador, per la qual cosa ja era pràcticament impossible que pogués fugir del lloc. Mentre este enfrontament es produïa en la sucursal, la sala del 091 de la Policia Nacional ja havia rebut l’alarma, activada per personal de l’oficina del Banc Sabadell assaltada, per la qual cosa immediatament es van personar diferents patrulles de servei i van procedir a l’arrest de l’atracador. Els agents van recaptar dades sobre els altres implicats i es va donar una batuda sense èxit pels voltants, cerca en la qual també van col·laborar tres patrulles de la Policia Local.

Una jove que estava amb el seu gestor en el banc va explicar al diari ‘Caso abierto’ que es van emportar «un bon esglai» perquè en estos moments no sabien si l’arma era real o simulada. La jove va indicar que després de ser reduït un dels atracadors podien haver detingut al segon, però va fer posat de treure la pistola i va marxar a la carrera. Després de la primera intervenció de les patrulles de Seguretat Ciutadana van acudir a l’oficina assaltada agents del Grup de Delinqüència Violenta de la Policia Judicial i efectius de la Brigada de Policia Científica. L’arrestat ja comptava amb antecedents policials i els investigadors tracten d’identificar a la resta de membres de la banda.

Últimes notícies

Pérez Llorca urgix al PSOE a convocar eleccions generals si vol parlar de moralitat

Juanfran Pérez Llorca considera molt lletja i molt trista la investigació judicial sobre José Luis Rodríguez Zapatero i reclama al PSOE que convoque eleccions generals si vol parlar de moralitat.

Hugo Duro entra en el club històric de golejadors del València després de tres Lligues seguides al capdavant

Hugo Duro tanca la temporada com a màxim golejador del València per tercera Lliga consecutiva i s'unix a una llista reduïda de llegendes que van dominar la taula anotadora del club.

El València Basket posa a prova la ressaca europea a Saragossa per a afermar-se com a segon de l’ACB

El València Basket visita a un Casademont Zaragoza en dificultats en un partit ajornat clau per a consolidar la segona plaça de la Lliga Endesa i comprovar l'efecte del seu recent Final Four de l'Eurolliga.

El capità del vaixell afonat en Komodo amb una família valenciana va comprar la seua llicència, segons la cort

Un tribunal indonesi condemna a 3,5 anys de presó al capità del vaixell turístic afonat al Parc Nacional de Komodo, després de concloure que va comprar la seua llicència sense formació i va actuar amb negligència conscient.

Pérez Llorca acusa el Govern de desemparar als regants alacantins per les retallades del Tajo-Segura

Juanfran Pérez Llorca retrau al Govern central una situació de desemparament prolongat cap als regants valencians per la reducció de cabals del transvasament Tajo-Segura i reclama un gran pacte nacional de l'aigua.

Enrique Riquelme repta a Florentino Pérez a un debat per a contrastar els seus projectes per al Reial Madrid

Enrique Riquelme, candidat a la presidència del Reial Madrid, reclama un debat públic amb Florentino Pérez perquè els socis puguen comparar els seus projectes i anuncia la imminent presentació del seu pla transformador per al club.

Pérez Llorca urgix a tancar un acord per a acabar amb la vaga de professors en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca afirma que és hora de tancar un acord amb els sindicats per a posar fi a la vaga de professors en la Comunitat Valenciana i es mostra optimista si s'aparquen les discrepàncies polítiques.

Grimaldo i Ferran Torres, únics valencians en la llista d’Espanya per al Mundial

Luis de la Font confirma una llista de 26 jugadors per al Mundial dels Estats Units, Mèxic i el Canadà amb Grimaldo i Ferran Torres com a representants valencians i el suport de Javi Guerra en els entrenaments.