Inundacions a Benaguasil al desbordar la séquia de Llíria

La DANA no perdona un municipi al seu pas, són nombrosos els municipis de la Comunitat Valenciana on els desbordaments de séquies i barrancs estan causant nombrosos danys materials, carreteres tallades i en casos puntuals persones atrapades.

En Benaguasil el mateix alcalde Ximo Segarra ha informat en les xarxes socials del desbordament de la Séquia de Llíria al seu pas per la zona del Topairet. Això ha provocat que les aigües baixen cap al polígon de la Pila, que es troba en l’accés de la localitat des de Benissanó.

De forma prudencial s’ha procedit a tallar el trànsit rodat entre Benaguasil i Benissanó mentre els serveis d’emergència treballen per restaurar la situació.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Un penal de Ramazani dona al València un triomf vital davant Osasuna

Ramazani va anotar de penal després de repetició per entrada de Gayà en l'àrea. El 1-0 a Mestalla allunya al València cinc punts del descens i frena a Osasuna.

El Hilali va acusar a Rafa Mir de dir-li que va arribar en pastera

Omar El Hilali va acusar a Rafa Mir de dir-li 'Vas vindre en pastera' durant l'Elx-Espanyol; l'àrbitre no va sentir la frase però va activar el protocol antiracista.

El València perdona i es va 0-0 al descans davant Osasuna

El València va generar més perill, amb set rematades sense trobar porteria, mentres Osasuna va avisar amb dos accions clares, inclosa una de Budimir que va tapar Dimitrievski.

Elx i Espanyol empaten 2-2 en un dol tibant i seguixen sense guanyar en 2026

L'empat 2-2 en el Martínez Valero va arribar amb un penal de Rafa Mir al 89' després de revisió del VAR i una aturada de cinc minuts per un incident racista. Pickel va ser expulsat en l'afegit.

Elx i Espanyol firmen un 2-2 amb polèmica i seguixen sense guanyar en 2026

Elx i Espanyol van empatar 2-2 en un partit amb alternatives, aturada per insults racistes i un penal de Rafa Mir en el 89. Els dos seguixen sense guanyar en 2026.

Elx i Espanyol empaten 2-2 i seguixen sense guanyar en 2026

Elx i Espanyol van firmar un 2-2 en el Martínez Valero després d'un dol amb VAR, aturada per incident racista i alternatives. Cap gana encara en 2026.

2-2: Elx i Espanyol empaten i prolonguen la seua mala ratxa

Elx i Espanyol van firmar un 2-2 en un dol d'alternatives. El repartiment de punts no va trencar la seua mala dinàmica: cap va aconseguir encara guanyar en 2026.

Aturada de cinc minuts a l’Elx-Espanyol per un incident racista

L'àrbitre Iosu Galech Azpeitia va detindre cinc minuts l'Elx-Espanyol en el minut 76 per un incident racista. Després de l'aturada, es va llançar un avís per megafonia i el joc es va reprendre.